Voor de zekerheid, het begint al om 20.30quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:37 schreef NailQueen het volgende:
Dan ga ik ook mee naar de regio songfestival. Groningse helden Wat Aans! aanmoedigen
Wat grappig, wist er niks van maar ga wel kijken danquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid, het begint al om 20.30
Misschien in je slaapquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh raar dat doen de mijne echt bijna nooit
Bijna. 5 novemberquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:48 schreef NailQueen het volgende:
Als het me goed herinner zaten we een jaar geleden vast in een escaperoom
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij zat al een dag vast toen ze uiteindelijk wanhopig jullie hulp inriep
En ze hebben mij niet eens bevrijdquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij zat al een dag vast toen ze uiteindelijk wanhopig jullie hulp inriep
Wij hadden het al druk genoeg om onszelf te bevrijdenquote:Op zaterdag 4 november 2023 14:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ze hebben mij niet eens bevrijd
Maandag tot en met donderdag is het elke dag zo goed als droog!quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:49 schreef Redefine het volgende:
Gaat het nog droog worden in november?
Ik heb andere berichten gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maandag tot en met donderdag is het elke dag zo goed als droog!
Een jaar vast in een escaperoom?quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:48 schreef NailQueen het volgende:
Als het me goed herinner zaten we een jaar geleden vast in een escaperoom
Hier niet hoor. Hier staat t/m 18 november gewoon elke dag regen voorspeld. Uiteraard veranderd dat dan nog wel. Maar op korte termijn wordt het hier niet droog.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maandag tot en met donderdag is het elke dag zo goed als droog!
Hier wordt ook elke dag nattigheid voorspeld, al is het meestal niet zo veel, dus het zal wel op hier en daar een bui neerkomen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Hier staat t/m 18 november gewoon elke dag regen voorspeld. Uiteraard veranderd dat dan nog wel. Maar op korte termijn wordt het hier niet droog.
Ah van het de regen het water in de drup.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier wordt ook elke dag nattigheid voorspeld, al is het meestal niet zo veel, dus het zal wel op hier en daar een bui neerkomen.
Nu regent het hier ook flink. Maar we kwamen net van het zwembad, dus we waren er al aan gewend
Ik wil me daar wel aan wagenquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:53 schreef NailQueen het volgende:
Kijken jullie vanavond mee naar Regio Songfestival? Anders slinger ik graag 2021 aan bij de retro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |