Ja nu moeten we de SC stilleggen hèquote:Op donderdag 2 november 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Schandalige provocatie
* Gooit een bekertje naar Momo
Ja, maar toch even de aanvulling.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
"De VPRO bevestigde donderdagmiddag al dat Den Besten ernstig ziek is na berichtgeving van juicevlogger Yvonne Coldeweijer."
Mag ik zeggen dat Yvonne Coldeweijer een verschrikkelijk mens is?
* Lalt nog iets over Ajax de beste is en dat alle mods onbekwaam zijn, maar dan in andere bewoordingenquote:Op donderdag 2 november 2023 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nu moeten we de SC stilleggen hè![]()
Je wordt bedánkt!
Terechte aanvulling.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, maar toch even de aanvulling.
Volgens mij begon het wel met berichten van Yvonne over grensoverschrijdend gedrag van Den Besten op insta op een set bij een programma, niet dat hij ziek zou zijn. VPRO reageerde daarop met dat hij ernstig ziek is.
Dus het was niet juicen over ernstige ziektes, maar standaard Yvonne content over grensoverschrijdend gedrag en vreemdgaande BN-ers.
Oh nou, dan kan dit er ook wel bij!quote:Op donderdag 2 november 2023 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nu moeten we de SC stilleggen hè![]()
Je wordt bedánkt!
Oei nu hebben we een definitieve stakingquote:Op donderdag 2 november 2023 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nou, dan kan dit er ook wel bij!
[ afbeelding ]
Ik had wel verwacht dat iemand enthousiast zou zijn over mijn stoelwerpkunst, maar zó enthousiast zag ik het niet aankomen.quote:
Juicevloggerquote:Op donderdag 2 november 2023 21:30 schreef Strani het volgende:
"De VPRO bevestigde donderdagmiddag al dat Den Besten ernstig ziek is na berichtgeving van juicevlogger Yvonne Coldeweijer."
Mag ik zeggen dat Yvonne Coldeweijer een verschrikkelijk mens is?
Dan deze er ook maar meteen bijquote:Op donderdag 2 november 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei nu hebben we een definitieve staking
Daar hebben we sinds dit jaar een betere gifje voorquote:Op donderdag 2 november 2023 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nou, dan kan dit er ook wel bij!
[ afbeelding ]
Geef je op voor de stoelwerpkampioenschappenquote:Op donderdag 2 november 2023 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand enthousiast zou zijn over mijn stoelwerpkunst, maar zó enthousiast zag ik het niet aankomen.
quote:Op donderdag 2 november 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* verzopen katje komt de SC binnen
quote:Op donderdag 2 november 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dat het dan Sjors is en niet Ari verbaast ook!quote:Op donderdag 2 november 2023 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand enthousiast zou zijn over mijn stoelwerpkunst, maar zó enthousiast zag ik het niet aankomen.
Nouja het is wel Volendam hè..quote:Op donderdag 2 november 2023 22:02 schreef blackswangreen het volgende:
Ben benieuwd of Van der Vaart nog steeds vindt dat z'n maatje Steijn het probleem niet was.
Hm... Luctor evolueertquote:Op donderdag 2 november 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat lijkt haast wel een grabbelton aan willekeurige plaatsen.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
Ik had net pitabroodjes, gewoon uit een Spaanse supermarkt. En die kwamen van 'pita-bakkerij Caïro' uit Biddinghuizen. Je verwacht het niet.
Je moet je jas ook wel dichtdoen he.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfs mijn trui die ik onder mijn jas aan had, was nat.
Tegen PSV speelden ze ook al veel beter (een helft dan).quote:Op donderdag 2 november 2023 22:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja het is wel Volendam hè..
Het is trouwens niet dat ik zoveel voetbal kennis hè.
Het is nog best een flink pand ook.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt haast wel een grabbelton aan willekeurige plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |