Wij hebben dit:quote:Op woensdag 1 november 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
Tweede paasdag en tweede pinksterdag hebben jullie ook niet in België en Spanje toch?
Dat is wel echt mooi verdeeld over het jaarquote:Op woensdag 1 november 2023 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben dit:
1-1 Nieuwjaar
6-1 Driekoningen
19-3 San José (Regionaal)
7-4 Goede vrijdag
10-4 Tweede paasdag
1-5 Dag van de arbeid
24-6 San Juan
15-8 Maria hemelvaart
9-10 Dag van de regio Valencia (Regionaal)
12-10 Nationale dag van Spanje
1-11 Allerheiligen
6-12 Dag van de constitutie
8-12 Onbevlekte ontvangenis
25-12 Kerst
(Maar als zo'n dag toevallig in het weekend valt heb je gewoon pech)
Ik zal het eens besprekenquote:Op woensdag 1 november 2023 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is wel echt mooi verdeeld over het jaar, veel beter dan in Nederland. Wij hebben tussen Pinksteren en Kerst gewoon niks
![]()
Maar ik zie inderdaad in juli nog geen feestdag, dus misschien kunnen jullie daar ook mijn verjaardag als feestdag invoeren
In België krijgen ze die dag in het weekend volgens mij ook weer terug.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben dit:
1-1 Nieuwjaar
6-1 Driekoningen
19-3 San José (Regionaal)
7-4 Goede vrijdag
10-4 Tweede paasdag
1-5 Dag van de arbeid
24-6 San Juan
15-8 Maria hemelvaart
9-10 Dag van de regio Valencia (Regionaal)
12-10 Nationale dag van Spanje
1-11 Allerheiligen
6-12 Dag van de constitutie
8-12 Onbevlekte ontvangenis
25-12 Kerst
(Maar als zo'n dag toevallig in het weekend valt heb je gewoon pech)
Een aantal mensen in België hebben nu wel 2de kerstdag. Er is besloten om die dag gewoon dicht te gaan (scheelt weer in de kosten)quote:Op woensdag 1 november 2023 18:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral Katholieke feestdagen hier. En de dag dat de Nederlanders eruit gekickt waren, wordt ook gevierd. Tweede Kerstdag bestaat in België dan weer niet trouwens.
De ‘logische’ feestdagen in Nederland die historisch ontbreken zijn ook eerder Goede Vrijdag, 1 mei en 5 mei, dus dat zou ook weer in diezelfde periode vallen.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is wel echt mooi verdeeld over het jaar, veel beter dan in Nederland. Wij hebben tussen Pinksteren en Kerst gewoon niks
![]()
Maar ik zie inderdaad in juli nog geen feestdag, dus misschien kunnen jullie daar ook mijn verjaardag als feestdag invoeren
Veel bedrijven zijn dicht tussen Kerst en Nieuwjaar inderdaad. En feestdagen die in het weekend vallen krijg je terug als extra vakantiedag, dat is ook wel een goede regeling.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In België krijgen ze die dag in het weekend volgens mij ook weer terug.
Zoals 11 November dit jaar.
[..]
Een aantal mensen in België hebben nu wel 2de kerstdag. Er is besloten om die dag gewoon dicht te gaan (scheelt weer in de kosten)
Dat klopt zeker! Ik had zelf vorige week een paar dagen vrij (zelf genomen); ik heb zelden zo hard gewerkt als afgelopen maandag toen ik uitgerust en wel weer ging werkenquote:Op woensdag 1 november 2023 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal het eens bespreken
Maar inderdaad, het is hier prima verdeeldNederland is soms gewoon een beetje té gericht op productiviteit. Terwijl een paar extra vrije dagen wellicht juist die productiviteit zouden kunnen verhogen.
Waarom inruilen.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou Koningsdag graag ruilen voor 5 mei, 5 mei vind ik veel meer betekenis hebben.
Het wisselt per CAO / bedrijf. Ik heb 31 vakantiedagen op fulltime basis. Je hebt wettelijk recht op minimaal 20 vakantiedagen, maar de meeste CAO's zitten hier wel boven.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:33 schreef Strani het volgende:
Oh en verder had ik toen ik begon met m'n huidige werkcontract geloof ik 22 jaarlijkse vakantiedagen (inmiddels 25). Hoe zit dat in Nederland?
Ik vind dat ook veel logischer eigenlijk (ik leen je stokpaardje even @Straniquote:Op woensdag 1 november 2023 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik serieus in een tweedaagse werkweek net zoveel voor elkaar kunnen krijgen als in een 3,5 daagse.
O bij ons is dat pas vanaf 60 ofzo volgens mijquote:Op woensdag 1 november 2023 18:38 schreef Arizona het volgende:
Oh en vanaf volgend jaar krijg ik 1 vakantiedag extra, omdat ik dan "oud" ben ofzo
Volgens mij is het in Nederlands steeds gebruikelijker om metquote:Op woensdag 1 november 2023 18:33 schreef Strani het volgende:
Oh en verder had ik toen ik begon met m'n huidige werkcontract geloof ik 22 jaarlijkse vakantiedagen (inmiddels 25). Hoe zit dat in Nederland?
Bij ons vanaf het jaar waarin je 45 wordt. En dan iedere 5 jaar een extra vrije dag erbij.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:39 schreef Meke het volgende:
[..]
O bij ons is dat pas vanaf 60 ofzo volgens mij
Ja, ook wel bekend als oude lullen dag of boomer dagquote:Op woensdag 1 november 2023 18:39 schreef Meke het volgende:
[..]
O bij ons is dat pas vanaf 60 ofzo volgens mij
Ohh wel lekker zeg. Wel gek dat jij het dan 15 jaar te vroeg krijgtquote:Op woensdag 1 november 2023 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons vanaf het jaar waarin je 45 wordt. En dan iedere 5 jaar een extra vrije dag erbij.
Dus als je 60 jaar bent hoef je nog maar 2 dagen per week te werken?quote:Op woensdag 1 november 2023 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons vanaf het jaar waarin je 45 wordt. En dan iedere 5 jaar een extra vrije dag erbij.
Oh interessant. Ik weet niet of ik heel blij zou zijn met die keuzestressquote:Op woensdag 1 november 2023 18:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Nederlands steeds gebruikelijker om metcafetariamodel
(deze naam
) te werken, waarbij een bedrijf aangeeft een X bedrag te hebben voor werknemers, waarbij je zelf mag kiezen waar je het aan uit wilt geven. Dan kun je o.a. extra verlof kopen, een studie doen, een fiets kopen of het gewoon laten uitbetalen.
Ik heb vijf weken en kan er zo eventueel dus nog drie bijkopen
Dat zie je inderdaad ook steeds meer, die "keuzebudgetten"quote:Op woensdag 1 november 2023 18:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Nederlands steeds gebruikelijker om metcafetariamodel
(deze naam
) te werken, waarbij een bedrijf aangeeft een X bedrag te hebben voor werknemers, waarbij je zelf mag kiezen waar je het aan uit wilt geven. Dan kun je o.a. extra verlof kopen, een studie doen, een fiets kopen of het gewoon laten uitbetalen.
Ik heb vijf weken en kan er zo eventueel dus nog drie bijkopen
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 1 november 2023 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus als je 60 jaar bent hoef je nog maar 2 dagen per week te werken?
Ah op die manier. Bij ons is als je 60 jaar bent 1 extra vrije dag per week erbij.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
1 vakantiedag per JAAR erbij![]()
Dus als je 60 bent, 4 vakantiedagen per jaar erbij
Nee, ik stem toch voor het Momomodel geloof ikquote:Op woensdag 1 november 2023 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
1 vakantiedag per JAAR erbij![]()
Dus als je 60 bent, 4 vakantiedagen per jaar erbij
Meestal is het gewoon óf uitbetalen aan het einde van het jaar, of inderdaad verlof kopen. De rest van de doelen zie je in de praktijk niet zoveel.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh interessant. Ik weet niet of ik heel blij zou zijn met die keuzestress
Nee het is ook best confronterend als je het zo naast elkaar ziet soms. En het liefst heb je ALLESquote:Op woensdag 1 november 2023 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh interessant. Ik weet niet of ik heel blij zou zijn met die keuzestress
Ja, en dan vanaf de Ari-leeftijdquote:Op woensdag 1 november 2023 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik stem toch voor het Momomodel geloof ik
Dat was bij ons vroeger wel zo, we hebben een nog een heel paar 60 plussers die 1 of 2 dagen per week minder werken, maar daar niet 1 of 2 dagen salaris voor in hoeven te leveren, maar minder. Hoeveel weet ik niet precies.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah op die manier. Bij ons is als je 60 jaar bent 1 extra vrije dag per week erbij.
Schappelijk!quote:Op woensdag 1 november 2023 18:46 schreef Strani het volgende:
Hier is het trouwens wel zo dat je in geval van een fataal bedrijfsongeval niet meer hoeft te werken.
Misschien niet meteen twee dagen maar wel een compromis tussen die twee? Soort van Evalueerdag om de eventuele dankbaarheid te bepalen?quote:Op woensdag 1 november 2023 18:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik suggereer biddag en dankdag nog als vrije dagen, altijd lekker halverwege de week, zeker dankdag in een periode waar we toch geen vrije dagen hebben en we houden het toch lekker traditioneel christelijk
Vooral maandagochtend in de trein is dat aardig te merken jaquote:Op woensdag 1 november 2023 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Schappelijk!
Nee, dat heb je hier net. Half Nederland zit vol met mensen die (vooral vanbinnen) dood zijn.
Ik heb dat vaak op kantoordagen als mijn luidruchtige collega er is. Dan zit ik ook afgestorven achter mijn bureau te lijden en luisteren naar de geluiden uit Dante's hel.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Schappelijk!
Nee, dat heb je hier net. Half Nederland zit vol met mensen die (vooral vanbinnen) dood zijn.
In Spanje zou dat dus gewoon een bedrijfsongeval zijnquote:Op woensdag 1 november 2023 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak op kantoordagen als mijn luidruchtige collega er is. Dan zit ik ook afgestorven achter mijn bureau te lijden en luisteren naar de geluiden uit Dante's hel.
Alleen als je kan aantonen dat het eten waarop de collega kauwt is aangeschaft in de bedrijfskantine. Nee dat hebben ze dan weer aardig dichtgetimmerd hoor.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:08 schreef Meke het volgende:
[..]
In Spanje zou dat dus gewoon een bedrijfsongeval zijn
Lijkt me lastig als het zo fataal is.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:46 schreef Strani het volgende:
Maar dan moet je wel kunnen aantonen dat het werk-gerelateerd was.
Mja dat moet je dan met HR bespreken, dat weet ik verder ook niet.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als het zo fataal is.
Waarom nou toch weer minderen? We wilden toch méér feestdagen hier?quote:Op woensdag 1 november 2023 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien niet meteen twee dagen maar wel een compromis tussen die twee? Soort van Evalueerdag om de eventuele dankbaarheid te bepalen?
Ja maar voor die andere doen we dan bijvoorbeeld Johan Cruyff-dag of zo. Want als je dan vrij bent hoef je niet te werken. Maar dat is logisch.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarom nou toch weer minderen? We wilden toch méér feestdagen hier?
Groetjes uit de kerk overigens
Precies, meer feestdagen!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarom nou toch weer minderen? We wilden toch méér feestdagen hier?
Groetjes uit de kerk overigens
quote:Op woensdag 1 november 2023 18:39 schreef NailQueen het volgende:
5 mei valt volgend jaar trouwens op een zondag![]()
Ik stem voorquote:Op woensdag 1 november 2023 19:48 schreef Arizona het volgende:
8 augustus is het Internationale Kattendag
Dat moet ook een feestdag worden
Van die bankjes krijg je een houten kont.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:50 schreef Strani het volgende:
Tevens; waarom zit Hamlapjes op z'n telefoon in de kerk?
Dat is de RK kerk, bij hem is het allemaal loungebanken en zoquote:Op woensdag 1 november 2023 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die bankjes krijg je een houten kont.
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:48 schreef Arizona het volgende:
8 augustus is het Internationale Kattendag
Dat moet ook een feestdag worden
quote:
Boven de rivieren is elke luxe er door het calvinisme toch wel uitgeramd?quote:Op woensdag 1 november 2023 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is de RK kerk, bij hem is het allemaal loungebanken en zo
We hebben wel van die kussentjes voor het knielen maar die kun je ook wel onder je kont leggenquote:Op woensdag 1 november 2023 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die bankjes krijg je een houten kont.
Ja, dat Herman Finkers een voorstelling doet ofzo. Of het Nederlands Elftal op een groot scherm.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:52 schreef Strani het volgende:
Dan zou zelfs ik trouwens nog wel eens naar de kerk gaan, als je een beetje fatsoenlijk kon zitten. En als er koffie is, en bedienend personeel. En dan niet per se iemand die komt preken of dat mensen gaan zingen.
Ja, maar sinds de overwinning in de patatoorlog is de stemming in het noorden dermate optimistisch geworden dat men zich steeds meer luxe is gaan veroorlovenquote:Op woensdag 1 november 2023 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Boven de rivieren is elke luxe er door het calvinisme toch wel uitgeramd?
Wees blij dat de V&D überhaupt nog wat had.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben wel van die kussentjes voor het knielen maar die kun je ook wel onder je kont leggen
Dat zeg je nu pas!quote:Op woensdag 1 november 2023 19:48 schreef Strani het volgende:
En @:hamlapjes als ze gaan zingen had je eigenlijk al weg moeten zijn hè.
Precies, bij Herman Finkers hebben ze slechts keuze uit maar liefst twee kussentjes.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat de V&D überhaupt nog wat had.
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Boven de rivieren is elke luxe er door het calvinisme toch wel uitgeramd?
Eén en al ellende inderdaad. En totaal niet nodig.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
In de gereformeerde kerken waar ik ben geweest, hadden ze zelfs geen knie-kussentjes. Alleen maar harde houten banken.
Wie de hemel boven zijn hoofd heeft, is geen dakloze.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
In de gereformeerde kerken waar ik ben geweest, hadden ze zelfs geen knie-kussentjes. Alleen maar harde houten banken.
Was het maar zo’n feest, keiharde houten banken hierquote:Op woensdag 1 november 2023 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is de RK kerk, bij hem is het allemaal loungebanken en zo
Oh lachen, wacht ik stuur je even een mp4tje.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest, keiharde houten banken hier![]()
Maaaarrrr, ik zit op een lekker stoeltje, verstopt achter een computerscherm de beamer te bedienen! Weet je meteen waarom ik op m’n telefoon durf
Klooien op je telefoon en een beamer bedienen is wel een potentieel dodelijke combinatie hè.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maaaarrrr, ik zit op een lekker stoeltje, verstopt achter een computerscherm de beamer te bedienen! Weet je meteen waarom ik op m’n telefoon durf
Ha Ha @Ceequote:Op woensdag 1 november 2023 20:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Heracles gaat ook weer goed, zie ik!
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:08 schreef Arizona het volgende:
Waar staan de post-cijfers van vorige maand ook alweer? Ik vergeet dat iedere keer en @:cyan9 post het niet meer omdat hij dus denkt dat het niet interessant is.
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:08 schreef Arizona het volgende:
Waar staan de post-cijfers van vorige maand ook alweer? Ik vergeet dat iedere keer en @:cyan9 post het niet meer omdat hij dus denkt dat het niet interessant is.
Ik wil het best weer posten hoor, geen probleem. Als jullie het leuk vinden, dan zorg ik er voor dat het er weer staat aan het eind van elke maand.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Waarom denkt @:cyan9 dat?
Daar worden wij heel blij van.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het best weer posten hoor, geen probleem. Als jullie het leuk vinden, dan zorg ik er voor dat het er weer staat aan het eind van elke maand.
Ik vind het altijd wel leukquote:Op woensdag 1 november 2023 20:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het best weer posten hoor, geen probleem. Als jullie het leuk vinden, dan zorg ik er voor dat het er weer staat aan het eind van elke maand.
https://www.thuisserver.n(...)dcjicg&tab=tab_tablequote:Op woensdag 1 november 2023 20:08 schreef Arizona het volgende:
Morgen inderdaad de laatste dag, ik heb er niet echt zin in. Deze hele week is raar.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk![]()
Hoe gaat het met je? Morgen de laatste dag?
Tijd dat ik weer wat actiever wordt.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
Oktober was in de breedte een rustige maand, slechts 34 users waren actief in de SC. We hebben een dikke Spaanse winst dit keer, we staan het deze keer toe maar het moet niet te vaak gebeuren.
1 507 Strani
2 400 GeorgeM
3 395 H_T
4 368 Redefine
5 295 Fred_B
6 290 Luctor.et.Emergo
7 273 Em31
8 270 Arizona
9 268 Roger_Epiales
10 209 NailQueen
11 114 ESF1Gamer
12 104 BillDauterive
13 94 Meke
14 76 ijs_beer
14 76 Koen66
16 65 AgnesGru
17 63 Cyan9
18 56 molloot200
19 55 Yesse
20 45 usagi414
21 43 Momo
22 27 sportfreak
23 24 zorro28
23 24 Hamlapjes
23 24 blackswangreen
26 8 Cee
27 7 TheVulture
28 6 Guanabana
28 6 summer52
30 1 Nashipeer
30 1 Felagund
30 1 Het_Bokje
30 1 Prisha
30 1 Miloutchi
Heb je al wat anders op het oog?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Morgen inderdaad de laatste dag, ik heb er niet echt zin in. Deze hele week is raar.
Toch nog 55 postsquote:Op woensdag 1 november 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
Oktober was in de breedte een rustige maand, slechts 34 users waren actief in de SC. We hebben een dikke Spaanse winst dit keer, we staan het deze keer toe maar het moet niet te vaak gebeuren.
1 507 Strani
2 400 GeorgeM
3 395 H_T
4 368 Redefine
5 295 Fred_B
6 290 Luctor.et.Emergo
7 273 Em31
8 270 Arizona
9 268 Roger_Epiales
10 209 NailQueen
11 114 ESF1Gamer
12 104 BillDauterive
13 94 Meke
14 76 ijs_beer
14 76 Koen66
16 65 AgnesGru
17 63 Cyan9
18 56 molloot200
19 55 Yesse
20 45 usagi414
21 43 Momo
22 27 sportfreak
23 24 zorro28
23 24 Hamlapjes
23 24 blackswangreen
26 8 Cee
27 7 TheVulture
28 6 Guanabana
28 6 summer52
30 1 Nashipeer
30 1 Felagund
30 1 Het_Bokje
30 1 Prisha
30 1 Miloutchi
Nee snap ik. Gelukkig heb je deze week bijna achter de rugquote:Op woensdag 1 november 2023 20:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Morgen inderdaad de laatste dag, ik heb er niet echt zin in. Deze hele week is raar.
Nee, het outplacement traject is pas net begonnen dus ik heb nog niet echt duidelijk waar ik het zoeken moet.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je al wat anders op het oog?
114 posts is zeer netjes van mij, omdat ik toch amper aanwezig ben in deze SCquote:Op woensdag 1 november 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
1 507 Strani
2 400 GeorgeM
3 395 H_T
4 368 Redefine
5 295 Fred_B
6 290 Luctor.et.Emergo
7 273 Em31
8 270 Arizona
9 268 Roger_Epiales
10 209 NailQueen
11 114 ESF1Gamer
12 104 BillDauterive
13 94 Meke
14 76 ijs_beer
14 76 Koen66
16 65 AgnesGru
17 63 Cyan9
18 56 molloot200
19 55 Yesse
20 45 usagi414
21 43 Momo
22 27 sportfreak
23 24 zorro28
23 24 Hamlapjes
23 24 blackswangreen
26 8 Cee
27 7 TheVulture
28 6 Guanabana
28 6 summer52
30 1 Nashipeer
30 1 Felagund
30 1 Het_Bokje
30 1 Prisha
30 1 Miloutchi
Mooi dat steeds meer mensen mogen instralenquote:Op woensdag 1 november 2023 19:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Snap ik. Hopelijk heb je snel duidelijk. En vind je ook iets waar je hart ligt.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, het outplacement traject is pas net begonnen dus ik heb nog niet echt duidelijk waar ik het zoeken moet.
Ik heb me jaren volledig op de ouderenzorg gericht, ook in m'n studie al. En nu kom ik er opeens achter dat het niet meer m'n ding is. Dat is wel even schakelen.
Zelfs over het hele forum staat Strani bovenaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
1 507 Strani
2 400 GeorgeM
3 395 H_T
4 368 Redefine
5 295 Fred_B
6 290 Luctor.et.Emergo
7 273 Em31
8 270 Arizona
9 268 Roger_Epiales
10 209 NailQueen
11 114 ESF1Gamer
12 104 BillDauterive
13 94 Meke
14 76 ijs_beer
14 76 Koen66
16 65 AgnesGru
17 63 Cyan9
18 56 molloot200
19 55 Yesse
20 45 usagi414
21 43 Momo
22 27 sportfreak
23 24 zorro28
23 24 Hamlapjes
23 24 blackswangreen
26 8 Cee
27 7 TheVulture
28 6 Guanabana
28 6 summer52
30 1 Nashipeer
30 1 Felagund
30 1 Het_Bokje
30 1 Prisha
30 1 Miloutchi
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi dat steeds meer mensen mogen instralen
Ja maar dat zegt vrees ik meer over jullie en de rest van ESF, dan over mijquote:Op woensdag 1 november 2023 20:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs over het hele forum staat Strani bovenaan.
1 508 Strani
2 438 NailQueen
3 431 H_T
4 416 GeorgeM
5 368 Redefine
6 310 Em31
6 310 Fred_B
8 292 Roger_Epiales
9 290 Luctor.et.Emergo
10 272 Arizona
11 194 Sableheart
12 121 ESF1Gamer
13 118 Momo
14 105 BillDauterive
15 102 molloot200
16 97 Meke
17 86 ijs_beer
18 84 Cyan9
19 76 Koen66
20 70 AgnesGru
21 57 usagi414
22 55 Yesse
23 45 blackswangreen
24 41 sportfreak
25 34 Greys
26 27 TheVulture
27 25 Hamlapjes
27 25 Naomi1
29 24 zorro28
30 16 Cee
Jij hebt 1 post buiten de SC geplaatst.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt vrees ik meer over jullie en de rest van ESF, dan over mij
Precies, en dat was geloof ik per ongeluk.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt 1 post buiten de SC geplaatst.
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, en dat was geloof ik per ongeluk.
Hunter Luctorquote:Op woensdag 1 november 2023 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt 1 post buiten de SC geplaatst.
Oh ja, dat wil je wel in 1x goed doen! Je wil een (twee) boeken maken over het eerste jaar?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:24 schreef Yesse het volgende:
Om maar even te beginnen met post #2 van deze maand. Ik ben foto's aan het uitzoeken voor de babyboeken (1 voor ons en 1 voor de mini) maar wat is dat toch een rot werk. ik weet nu al dat ik dan weer iets vergeten ben volgende keer
Ik heb 2 van die invulboeken (in het Engels, die zijn niet zo uitgebreid en zonder wat lullige vragen) en beiden zijn t/m 5 jaar maar vanaf 1 jaar is het niet meer maandelijks (gelukkigquote:Op woensdag 1 november 2023 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, dat wil je wel in 1x goed doen! Je wil een (twee) boeken maken over het eerste jaar?
Lijkt me een goed plan, en dan beide in juli zodat we er gecombineerd met de verjaardag van @Arizona gewoon een hele zomerse feestweek van kunnen maken.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Roger en Epialesdag? En dat is dan twee dagen achter elkaar?
Edwin Evers heeft een leuke avond.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Heracles gaat ook weer goed, zie ik!
@Hamlapjes breekt nu de kerk af.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Edwin Evers heeft een leuke avond.
Als dit weer tientallen alleen smiley-posts betekent moeten we NU stoppen met lijstjes postenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd dat ik weer wat actiever wordt.
Hmm en 'weer thuis'-posts?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als dit weer tientallen alleen smiley-posts betekent moeten we NU stoppen met lijstjes posten
quote:Op woensdag 1 november 2023 20:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als dit weer tientallen alleen smiley-posts betekent moeten we NU stoppen met lijstjes posten
[..]
[..]
Nou als mensen morgen de deur uitgaan met de storm, vind ik het wel geruststellend dat ze even posten dat ze weer thuis zijnquote:
Oké, zullen we dan afspreken dat dergelijke posts gewenst zijn vanaf windkracht 7?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou als mensen morgen de deur uitgaan met de storm, vind ik het wel geruststellend dat ze even posten dat ze weer thuis zijn
Wie het kleine niet eert, Em!quote:Op woensdag 1 november 2023 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Amateurs, met 1 post red je het niet!
Oh, nou dan zal ik dat maar niet doen.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is het in Zeeland 360 dagen per jaar toch?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, zullen we dan afspreken dat dergelijke posts gewenst zijn vanaf windkracht 7?
Ja, niks aan de hand.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is het in Zeeland 360 dagen per jaar toch?
En/Of bij code oranje of erger!quote:Op woensdag 1 november 2023 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, zullen we dan afspreken dat dergelijke posts gewenst zijn vanaf windkracht 7?
Voor Zeeland stellen we het bij naar windkracht 11.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is het in Zeeland 360 dagen per jaar toch?
Sterkte hiermee.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
Heb wel hetzelfde kliko probleem als @:BillDauterive trouwens.Heb nu maar besloten dat ik ‘m morgenochtend pas bij de weg zet, voor 7 uur al
#zwaarstormleven
De NOS is redelijk vol van Timmerfrans, dus dat doen ze continu.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm Oranje maar mét de kanttekening dat de NOS het al over eventueel rood moet hebben gehad.
Wordt een slepende rechtszaak denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dat moet je dan met HR bespreken, dat weet ik verder ook niet.
Wat fijnquote:Op woensdag 1 november 2023 20:59 schreef Arizona het volgende:
Geluidscollega appt dat hij morgen thuiswerkt vanwege de storm. Dit wordt de beste kantoordag ooit
Nee hoor tegen de tijd dat HR klaar met je is accepteer je gewoon dat je ondanks je eigen overlijden gewoon door moet werken.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt een slepende rechtszaak denk ik.
'Je kunt doodvallen' bedoel je.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor tegen de tijd dat HR klaar met je is accepteer je gewoon dat je ondanks je eigen overlijden gewoon door moet werken.
Er wordt geadviseerd om thuis te werken.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:04 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wou morgen eigenlijk thuiswerken, maar moet naar kantoor om te waarnemen voor andere afdelingen
Misschien kunnen we het dan Allerveiligen noemen ofzo?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, en dan beide in juli zodat we er gecombineerd met de verjaardag van @:Arizona gewoon een hele zomerse feestweek van kunnen maken.
Als ik westelijker woonde / werkte zou ik wel thuiswerken inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd om thuis te werken.
Ik denk maar positief: kans dat die nietsnut van een Lammers die zich trainer plagt te noemen ontslagen wordt, is zo alleen maar groter geworden!quote:
Allergeiligen?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het dan Allerveiligen noemen ofzo?
Noem je @Strani nou dikquote:Op woensdag 1 november 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
1 507 Strani
2 400 GeorgeM
3 395 H_T
4 368 Redefine
5 295 Fred_B
6 290 Luctor.et.Emergo
7 273 Em31
8 270 Arizona
9 268 Roger_Epiales
10 209 NailQueen
11 114 ESF1Gamer
12 104 BillDauterive
13 94 Meke
14 76 ijs_beer
14 76 Koen66
16 65 AgnesGru
17 63 Cyan9
18 56 molloot200
19 55 Yesse
20 45 usagi414
21 43 Momo
22 27 sportfreak
23 24 zorro28
23 24 Hamlapjes
23 24 blackswangreen
26 8 Cee
27 7 TheVulture
28 6 Guanabana
28 6 summer52
30 1 Nashipeer
30 1 Felagund
30 1 Het_Bokje
30 1 Prisha
30 1 Miloutchi
Dat jij daar mee komt, je verwacht het niet.quote:
Zelfs het Sint Jozef? En de nachtmis dan?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Tevens heeft Almelo sinds net geen kerken meer.
Zelfs al voordat de storm is geweest?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Hij moet altijd alles weer verpesten hequote:Op woensdag 1 november 2023 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij daar mee komt, je verwacht het niet.
Poah in het lijstje van volgende maand sta ik nu ookquote:Op woensdag 1 november 2023 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
1 507 Strani
2 400 GeorgeM
3 395 H_T
4 368 Redefine
5 295 Fred_B
6 290 Luctor.et.Emergo
7 273 Em31
8 270 Arizona
9 268 Roger_Epiales
10 209 NailQueen
11 114 ESF1Gamer
12 104 BillDauterive
13 94 Meke
14 76 ijs_beer
14 76 Koen66
16 65 AgnesGru
17 63 Cyan9
18 56 molloot200
19 55 Yesse
20 45 usagi414
21 43 Momo
22 27 sportfreak
23 24 zorro28
23 24 Hamlapjes
23 24 blackswangreen
26 8 Cee
27 7 TheVulture
28 6 Guanabana
28 6 summer52
30 1 Nashipeer
30 1 Felagund
30 1 Het_Bokje
30 1 Prisha
30 1 Miloutchi
Ik heb het ook altijd gedaan hèquote:Op woensdag 1 november 2023 21:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij moet altijd alles weer verpesten he
Alles altijd weer ja.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij moet altijd alles weer verpesten he
Die Rooms-katholieken kunnen al helemaal de rambam krijgen!!1!!1!!!1!!quote:Op woensdag 1 november 2023 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs het Sint Jozef? En de nachtmis dan?
Calm After The Storm, he, daarvoor gebeurt van alles hier in Almelo!quote:Op woensdag 1 november 2023 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs al voordat de storm is geweest?
Dat valt best meequote:Op woensdag 1 november 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ben ik ook wel een beetje.
Had je de referentie door trouwens?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die Rooms-katholieken kunnen al helemaal de rambam krijgen!!1!!1!!!1!!
[..]
Calm After The Storm, he, daarvoor gebeurt van alles hier in Almelo!
Ja dju. Nu twijffel ik weer of ik de bak buiten ga zetten.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
Heb wel hetzelfde kliko probleem als @:BillDauterive trouwens.Heb nu maar besloten dat ik ‘m morgenochtend pas bij de weg zet, voor 7 uur al
#zwaarstormleven
Jup, we gaan het zien. Wellicht valt het mee.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd om thuis te werken.
Kop of munt?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja dju. Nu twijffel ik weer of ik de bak buiten ga zetten.
Mijn bak staat op een nogal open plek en het waait hier al hard, ik weet niet hoe jouw straat eruit ziet?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja dju. Nu twijffel ik weer of ik de bak buiten ga zetten.
Strani schijnt wel wat gewicht kwijt te willen, dus misschien kan hij wat doneren om de bak stabieler te maken?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn bak staat op een nogal open plek en het waait hier al hard, ik weet niet hoe jouw straat eruit ziet?misschien valt het nu mee met nog gewicht erin.
Jep, dat is nog steeds mogelijk. Het blijft een weersverwachtingquote:Op woensdag 1 november 2023 21:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jup, we gaan het zien. Wellicht valt het mee.
Zeg je nou dat Strani thuis hoort in de afvalcontainer?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Strani schijnt wel wat gewicht kwijt te willen, dus misschien kan hij wat doneren om de bak stabieler te maken?
Dat zijn jouw woordenquote:Op woensdag 1 november 2023 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Strani thuis hoort in de afvalcontainer?
Onderzoek wijst uit: kop of munt is niet zo eerlijk als gedachtquote:
quote:Wat heeft het opgeleverd? Start je met de kop boven, dan is er 51 procent kans dat deze ook met kop gaat landen. Leg je de munt boven, dan is er 51 procent kans dat de munt boven eindigt. Het resultaat komt niet door het muntje, maar door de worp. Wagenmakers: ,,We hebben een soort wiebel wanneer we met een muntje gooien. Die zorgt ervoor dat de munt net iets langer in de lucht blijft.’’
Jaquote:Op woensdag 1 november 2023 21:22 schreef Em31 het volgende:
Moet gewoon weer terug naar Groningen, daar krijg je gewoon een pasje. Gezeik met die bakken steeds, meldingen zetten, ‘s nachts bedenken dat hij nog niet aan de weg staat.
Is dit wat volwassen zijn is?
Och Em het wordt nog zoveel ergerquote:Op woensdag 1 november 2023 21:22 schreef Em31 het volgende:
Moet gewoon weer terug naar Groningen, daar krijg je gewoon een pasje. Gezeik met die bakken steeds, meldingen zetten, ‘s nachts bedenken dat hij nog niet aan de weg staat.
Is dit wat volwassen zijn is?
Meestal zegt ze het via DM, of in soortgelijke bewoordingen. Ook vaak gewoon vanuit het niets hoorquote:
@H_T lief aankijken en vragen of hij de trein wil overslaan morgen.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:39 schreef Meke het volgende:
Ik ga morgen naar Utrecht, hoop dat de treinen rijden
Ik hou hier ondertussen een lijstje bij met voorspellingen voor ieder van jullie of de container er morgen nog staat of niet. Spannend!quote:Op woensdag 1 november 2023 21:48 schreef NailQueen het volgende:
Mijn container staat nu ook bij de weg. We gaan het meemaken.
Die heb ik in mijn wijk ook. Ideaal. Direct je vuilnis kwijt i.p.v. wachten tot einde van de week en niet hoeven denken aan buiten zetten.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
Hier gooi je de verschillende soorten afval trouwens gewoon in grote containers die op veel straathoeken staan. Misschien iets meer lopen maar nooit zorgen over wanneer je het kwijt kan.
En dit dus in combinatie met meer vrije dagen dus echt geen idee wat jullie allemaal nog in Nederland doen.
Oké, er is nog hoop voor Nederland!quote:Op woensdag 1 november 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn wijk ook. Ideaal. Direct je vuilnis kwijt i.p.v. wachten tot einde van de week en niet hoeven denken aan buiten zetten.
Is nu ook de laatste kerk omgebouwd tot stoplicht?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou, ik was wel van plan met de trein te gaan vanwege een borrel op het werk! Nou kom ik niet langs Utrecht, maar ik durf geen garanties te gevenquote:Op woensdag 1 november 2023 21:39 schreef Meke het volgende:
Ik ga morgen naar Utrecht, hoop dat de treinen rijden
Warm weer vermijdenquote:Op woensdag 1 november 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
Hier gooi je de verschillende soorten afval trouwens gewoon in grote containers die op veel straathoeken staan. Misschien iets meer lopen maar nooit zorgen over wanneer je het kwijt kan.
En dit dus in combinatie met meer vrije dagen dus echt geen idee wat jullie allemaal nog in Nederland doen.
Potverdorie!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, ik was wel van plan met de trein te gaan vanwege een borrel op het werk! Nou kom ik niet langs Utrecht, maar ik durf geen garanties te geven
Ik heb uit zéér betrouwbare bron vernomen dat er vandaag jassen zijn gedragen in Spanje, noem dat maar primaquote:Op woensdag 1 november 2023 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja de zomer is afzien. Maar nu is het weer prima
quote:Op woensdag 1 november 2023 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb uit zéér betrouwbare bron vernomen dat er vandaag jassen zijn gedragen in Spanje, noem dat maar prima
Dus jij bent niet tot erelid van jouw gemeente gekozenquote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]Je moet niet alles geloven wat je op Instagram ziet!
Nee nog niet maar ik ben er wel mee bezig!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij bent niet tot erelid van jouw gemeente gekozen
Het was Facebook!quote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]Je moet niet alles geloven wat je op Instagram ziet!
Ik keek net buiten en zag dat geen van de buren hun bak buiten hadden, terwijl er normaal een stuk of 4 staan. Misschien is het slim om ze dan ook maar binnen te laten.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn bak staat op een nogal open plek en het waait hier al hard, ik weet niet hoe jouw straat eruit ziet?misschien valt het nu mee met nog gewicht erin.
Ik ben niet bekend met het postuur van @Strani, dus dat zou ik natuurlijk nooit doen.quote:
Waarvoor dank.quote:
Succes vandaag! Doe het kalm aan.quote:Op donderdag 2 november 2023 06:49 schreef Yesse het volgende:
Vandaag weer werkenNog steeds hoofdpijn maar die is wel te doen en ik klink nog alsof ik een besmettingsbron ben zo nasaal. Gelukkig wel vanuit huis (normaliter zou ik gaan fietsen en dat durfde ik nog niet) ook met de storm die er aan komt..
Groen van de kleur van de appel die je collega gaat knagenquote:Op donderdag 2 november 2023 07:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Succes vandaag! Doe het kalm aan.![]()
Ik ga zo wel naar kantoor, het is hier code groen
Groen van het ergeren aan haar collega vandaagquote:Op donderdag 2 november 2023 07:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Groen van de kleur van de appel die je collega gaat knagen
Het start ook pas vanmiddagquote:Op donderdag 2 november 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nog niet weggewaaid hier.
quote:Op donderdag 2 november 2023 08:19 schreef Arizona het volgende:
Nee die collega komt dus niet vandaag vanwege de storm![]()
Maar het is toch niet de beste kantoordag ooit want iemand heeft aan mijn stoel gezeten
Ligt ie plat op zijn rugleuning in het gras?quote:Op donderdag 2 november 2023 08:19 schreef Arizona het volgende:
Nee die collega komt dus niet vandaag vanwege de storm![]()
Maar het is toch niet de beste kantoordag ooit want iemand heeft aan mijn stoel gezeten
#neverforgetquote:Op donderdag 2 november 2023 08:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ligt ie plat op zijn rugleuning in het gras?
Die voelen het ook aan.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en Sytse hebben de storm in hun bol
Jupquote:Op donderdag 2 november 2023 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ben je weer een halve dag bezig om dat dingen goed te zetten.
Dat doen de kaboutertjesquote:Op donderdag 2 november 2023 09:02 schreef Yesse het volgende:
Waarom zijn er altijd een paar lades in huis die standaard rommelig / rommellades worden? Zelfs al heb je het voornemen dat na een opruimbeurt niet weeeer te laten gebeuren..
Dat kan niet fout gaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:08 schreef H_T het volgende:
Ik, met een trein, op een dag dat code oranje geldt? Jazeker
Nu al benieuwd waar ik vannacht zal slapen! Wel stom dat ik geen tandenborstel mee hebquote:Op donderdag 2 november 2023 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan niet fout gaan.
Niet goed geluisterd naar Rolf Woutersquote:Op donderdag 2 november 2023 09:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu al benieuwd waar ik vannacht zal slapen! Wel stom dat ik geen tandenborstel mee heb
Dat is alweer heel lang geleden en ik word ook ouderquote:Op donderdag 2 november 2023 09:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet goed geluisterd naar Rolf Wouters
Kunnen die kabouters niet juist de rommel opruimenquote:Op donderdag 2 november 2023 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doen de kaboutertjes
Ta da, ta da, ta daaa da, ta da da da, ta da da da ta da da da da da.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is alweer heel lang geleden en ik word ook ouder
Nee, dit vinden ze fijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kunnen die kabouters niet juist de rommel opruimen
Ik zit in de trein en hij rijdt!quote:Op donderdag 2 november 2023 09:34 schreef H_T het volgende:
Ik heb het station verlaten. @:Meke may the odds be ever in your favour (of zoiets)
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is de eerste dag dat ik m'n eigen muziek heb aanstaan op m'n werk, anders kom ik denk ik de dag niet door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
"Fuck you I won't do what you tell me"?quote:Op donderdag 2 november 2023 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is de eerste dag dat ik m'n eigen muziek heb aanstaan op m'n werk, anders kom ik denk ik de dag niet door.
Die staat niet op m'n lijst.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
"Fuck you I won't do what you tell me"?
Ik luister nu naar radio Joe. Nauwelijks geklets en alleen maar ouwe muziek (jaren 70, 80 en 90).quote:
Op zich vid ik radio 2 ook wel prettig op kantoor en thuis ook, alleen ik kan niet zo goed tegen Ruud de Wild. Dus als ik op weg naar huis ga, sluit ik altijd mijn ipod aan in de auto.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister nu naar radio Joe. Nauwelijks geklets en alleen maar ouwe muziek (jaren 70, 80 en 90).
Wel prettige kantoormuziek!
Is er een beetje een goede mix? Ik heb nu thuis altijd Radio 10 non-stop aan staan maar mijn man klaagt dat de nummers herhaaldelijk op hetzelfde tijdstip terugkomenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister nu naar radio Joe. Nauwelijks geklets en alleen maar ouwe muziek (jaren 70, 80 en 90).
Wel prettige kantoormuziek!
Ruud trek ik ook niet goed nee.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich vid ik radio 2 ook wel prettig op kantoor en thuis ook, alleen ik kan niet zo goed tegen Ruud de Wild. Dus als ik op weg naar huis ga, sluit ik altijd mijn ipod aan in de auto.
Tot nu toe wel, het luistert prettigquote:Op donderdag 2 november 2023 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is er een beetje een goede mix? Ik heb nu thuis altijd Radio 10 non-stop aan staan maar mijn man klaagt dat de nummers herhaaldelijk op hetzelfde tijdstip terugkomen
Onze olijvenboom houdt nog moedig stand tegen de wind.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Graag gedaan. Mocht ook wel met zo'n goede olijvenoogst
Ik switch een beetje tussen Q en 3FM. Het ligt er aan wie de beste muziek draaitquote:Op donderdag 2 november 2023 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich vid ik radio 2 ook wel prettig op kantoor en thuis ook, alleen ik kan niet zo goed tegen Ruud de Wild. Dus als ik op weg naar huis ga, sluit ik altijd mijn ipod aan in de auto.
Middags zet ik thuis ook meestal dan ook itunes op en luister ik mijn eigen voorkeursmuziek. Of soms zet ik Youtube aan en laat ik die zo'n lijstje afspelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik switch een beetje tussen Q en 3FM. Het ligt er aan wie de beste muziek draait
Ik ben nog op zoek naar een goede middagshow of iets dat ik in het laatste kantooruurtje kan opzetten. In alle middagshows wordt er echt te veel gepraat en gelachen
quote:Op donderdag 2 november 2023 10:56 schreef Yesse het volgende:
IRRITATIEik had deze post in eerste instantie gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 2 november 2023 13:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik had deze post in eerste instantie gemist.Het aantal overleggen waar veel "geld" aan tafel zit maar er vooral heel veel wordt geluld zonder uitkomst is zo groot. Maar men maakt zich wel zorgen om mensen die thuiswerken. Ik kan er slecht tegen als er een overleg is wat met een mailtje afgedaan had kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het idee van productiviteit maar loslatenquote:Op donderdag 2 november 2023 13:24 schreef Arizona het volgende:
Er zit vandaag een andere collega bij mij op de kamer en die zit nu in een telefonische vergadering. Van 1,5 uur. Ga dan ergens anders zitten![]()
En ik had nog wel zulke hoge verwachtingen van deze kantoordag
Fuck the EBU
Ik heb straks zelf nog een meeting, denk dat ik daarna naar huis rijquote:Op donderdag 2 november 2023 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het aantal overleggen waar veel "geld" aan tafel zit maar er vooral heel veel wordt geluld zonder uitkomst is zo groot. Maar men maakt zich wel zorgen om mensen die thuiswerken. Ik kan er slecht tegen als er een overleg is wat met een mailtje afgedaan had kunnen worden.
[..]
Ik zou het idee van productiviteit maar loslaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLLFuck the EBU
Dit is een verwarrende tekst, hoe hoog zijn de palen?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De buren hebben vier houten palen die aan de bovenkant verbonden zijn met een houtenplateau waarop een of andere plant woekerd. Die palen buigen nu alleen best wel door door de wind. Ben benieuwd of ze het volhouden.
quote:Op donderdag 2 november 2023 13:40 schreef Yesse het volgende:
Wie heeft er ervaring met gebakjes? Ik moet 15 man van een gebakje voorzien en gezien het grote aantal smaken en voorkeuren dacht ik aan gesorteerd gebak. Maar dan nu de vraag; zou je het verschil merken tussen gebak van de bakker of gebak van de supermarkt? De plaatjes zeggen niet veel;Ligt eraan, appeltaart vind ik wel echt een verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=6315]
Wie heeft er ervaring met gebakjes? Ik moet 15 man van een gebakje voorzien en gezien het grote aantal smaken en voorkeuren dacht ik aan gesorteerd gebak. Maar dan nu de vraag; zou je het verschil merken tussen gebak van de bakker of gebak van de supermarkt? De plaatjes zeggen niet veel;Hoogvliet ken ik niet, maar de Jumbo hier heeft lekker gebakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=6315]Maar van de bakker vind ik het gebak meestal nóg lekkerder
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wie heeft er ervaring met gebakjes? Ik moet 15 man van een gebakje voorzien en gezien het grote aantal smaken en voorkeuren dacht ik aan gesorteerd gebak. Maar dan nu de vraag; zou je het verschil merken tussen gebak van de bakker of gebak van de supermarkt? De plaatjes zeggen niet veel;gebak is gebak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=6315]
Als je beide naast elkaar zou proeven, denk ik wel dat je verschil zal proeven, maar supermarktgebak wordt ook gewoon ergens bij een bakkerij gemaakt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
twee, 2,5 meter of zo, gok ik.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is een verwarrende tekst, hoe hoog zijn de palen?
Een soort van pergola denk ik?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
twee, 2,5 meter of zo, gok ik.
Wie heeft er ervaring met gebakjes? Ik moet 15 man van een gebakje voorzien en gezien het grote aantal smaken en voorkeuren dacht ik aan gesorteerd gebak. Maar dan nu de vraag; zou je het verschil merken tussen gebak van de bakker of gebak van de supermarkt? De plaatjes zeggen niet veel;Gebak van de bakker is vaak beter. Maar goed, als mensen supermarktgebakjes krijgen, zullen ze vast niet klagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=6315]
Precies. Gratis gebak is altijd goed.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gebak van de bakker is vaak beter. Maar goed, als mensen supermarktgebakjes krijgen, zullen ze vast niet klagen.
Mwahquote:Op donderdag 2 november 2023 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Gratis gebak is altijd goed.
*noteertquote:Op donderdag 2 november 2023 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
MwahMet slagroomgebakjes maak je me vaak niet blij.
Sytse is een halve kilo afgevallen 😮quote:Op donderdag 2 november 2023 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben nu met Sytse bij dierenarts voor zijn jaarlijkse vaccinatie
Is dat positief of moet ie een paar slagroomgebakjes?quote:Op donderdag 2 november 2023 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sytse is een halve kilo afgevallen 😮
Is hij al om?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
twee, 2,5 meter of zo, gok ik.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 november 2023 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
MwahMet slagroomgebakjes maak je me vaak niet blij.
Hij moet een paar slagroomgebakjesquote:Op donderdag 2 november 2023 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat positief of moet ie een paar slagroomgebakjes?
Fijn om te lezen dat je er weer bent.quote:
Succes!quote:Op donderdag 2 november 2023 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet nu naar buiten, want ik heb om 5 uur een afspraak. Waarschijnlijk ga ik lopen, dat kost 10 minuten extra, maar dat voelt wel veiliger.
Vermijd wel de bomenquote:Op donderdag 2 november 2023 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet nu naar buiten, want ik heb om 5 uur een afspraak. Waarschijnlijk ga ik lopen, dat kost 10 minuten extra, maar dat voelt wel veiliger.
Succesquote:Op donderdag 2 november 2023 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Het viel mij vandaag ook echt op langs hoeveel bomen ik eigenlijk rijd van mijn werk naar huisquote:
Onze "hoofdroute" richting huis heeft ook één grote straat met aan beide kanten grote bomenquote:Op donderdag 2 november 2023 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het viel mij vandaag ook echt op langs hoeveel bomen ik eigenlijk rijd van mijn werk naar huis
Thanks. Het was de laatste keer dat het laseren van mijn gezichtshaar vergoed werd, dus deze afspraak moest helaas toch echt doorgaan. Gelukkig lijkt het ergste inderdaad wel voorbijquote:
Nog meer jeugdsentiment: Ik heb hem bij de bieb gereserveerdquote:Op donderdag 2 november 2023 18:08 schreef NailQueen het volgende:
Het nieuwe Hoe-overleef-ik boek van Francine Oomen is met de post binnengekomen
Hier en daar alvast wat stukjes gelezen. Wat een jeugdsentiment
Wie heeft er ervaring met gebakjes? Ik moet 15 man van een gebakje voorzien en gezien het grote aantal smaken en voorkeuren dacht ik aan gesorteerd gebak. Maar dan nu de vraag; zou je het verschil merken tussen gebak van de bakker of gebak van de supermarkt? De plaatjes zeggen niet veel;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=6315]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik wilde hem officieel bij de Bruna kopen maar ik had een cadeaubon voor Bol.comquote:Op donderdag 2 november 2023 18:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog meer jeugdsentiment: Ik heb hem bij de bieb gereserveerd
Ben je de dag een beetje doorgekomen? Hoe voel je je nu?quote:
Het viel me mee, en het afscheid was leuk. Ik heb zo veel lekkere dingen gekregen, ik hoef dit hele jaar geen boodschappen te doen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je de dag een beetje doorgekomen? Hoe voel je je nu?
Nou, dit is dan nu je leven:quote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het viel me mee, en het afscheid was leuk. Ik heb zo veel lekkere dingen gekregen, ik hoef dit hele jaar geen boodschappen te doen.
En nu? Meteen Schultenbrau gedronken in de voortuin?quote:
* In een wereld waarin Multivlaai niet bestaat.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Gratis gebak is altijd goed.
Ik kijk niet, maar is dat een nieuw nummer, dat haar potentiële ESF-inzending had kunnen zijn?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:38 schreef Strani het volgende:
Af en toe doet het aardig denken aan Birds.
Kantoor moet het doen met koekquote:Op donderdag 2 november 2023 18:20 schreef H_T het volgende:
Gebak van de bakker is vaak beter, maar ook al snel drie keer zo duur. Dan is het aan jou (en wat gebruikelijk is op je kantoor) of je het dat extra geld waard vindt
[..]
Het is wel nieuw in elk geval. Ze heeft inmiddels twee nummers gezonden, beiden erg goed, vind ik. Vooral de eerste.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar is dat een nieuw nummer, dat haar potentiële ESF-inzending had kunnen zijn?
Oh lekker dan. Dus Henk van kantoor gaat met een rotgevoel naar huis en reageert het straks af op vrouw en kinderen waardoor kleine Zoë vanavond huilend in bed ligtquote:Op donderdag 2 november 2023 19:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kantoor moet het doen met koekMaar de familie en vrienden krijgen straks gebak van de bakker
Ah, ik zal het straks eens terugzoeken.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel nieuw in elk geval. Ze heeft inmiddels twee nummers gezonden, beiden erg goed, vind ik. Vooral de eerste.
Dit escaleerde vrij snel.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Dus Henk van kantoor gaat met een rotgevoel naar huis en reageert het straks af op vrouw en kinderen waardoor kleine Zoë vanavond huilend in bed ligt
En morgen als Zoë weer naar school gaat slaat ze uit frustratie Gert-Jan uit groep 4 op de wang terwijl de hele school het ziet, waardoor Gert-Jan genoodzaakt is een toekomst als seriemoordenaar tegemoet te gaanquote:
Volgens mij heeft die hele Gert-Jan nooit gedeugd.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En morgen als Zoë weer naar school gaat slaat ze uit frustratie Gert-Jan uit groep 4 op de wang terwijl de hele school het ziet, waardoor Gert-Jan genoodzaakt is een toekomst als seriemoordenaar tegemoet te gaan
Jaquote:
Je hebt gelijk dat Gert-Jan altijd al complex was, maar het hád ook allemaal net de andere kant op kunnen vallen. Maar nu niet meerquote:Op donderdag 2 november 2023 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die hele Gert-Jan nooit gedeugd.
Brainpower heet eigenlijk ook Gert-Jan, misschien is die daar wel naar vernoemd.
Het is wel een lekkere koek dus Henk zal het vast naar z’n zin hebbenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Dus Henk van kantoor gaat met een rotgevoel naar huis en reageert het straks af op vrouw en kinderen waardoor kleine Zoë vanavond huilend in bed ligt
Oude namen zijn hip maar aan Gert-Jan is wel een beetje duidelijk dat je al langer weg bent uit Nederlandquote:Op donderdag 2 november 2023 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En morgen als Zoë weer naar school gaat slaat ze uit frustratie Gert-Jan uit groep 4 op de wang terwijl de hele school het ziet, waardoor Gert-Jan genoodzaakt is een toekomst als seriemoordenaar tegemoet te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |