Maar nu moeten we gaan slapen.quote:
En vervolgens worden we wakker in Grunnquote:
Ik heb het niet gezien, maar schijnt dat dit een heel gedoe was met vechtpartijen en 2 rode kaartenquote:
Nee, niet mijn pincode.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee op zich niet maar weet ik echt álles van jullie?
7925quote:
Helaasquote:Op zondag 5 november 2023 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kleine kans natuurlijk, maar wel indrukwekkend als het zo zou zijn.
Ja ho, dat kan je nou wel zeggen, maar Roger kan dat natuurlijk niet controleren!quote:
Nee, straks rooft hij of Epiales nog mijn bankrekening leegquote:Op zondag 5 november 2023 13:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ho, dat kan je nou wel zeggen, maar Roger kan dat natuurlijk niet controleren!
Beterschapquote:Op zondag 5 november 2023 13:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag pijn in mijn rug. Lopen gaat wat lastig
Sterktequote:Op zondag 5 november 2023 13:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vandaag pijn in mijn rug. Lopen gaat wat lastig
Tevreden mee?quote:Op zondag 5 november 2023 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van competitie. Het waren best lange partijen. Uiteindelijk 4-4 gespeeld.
Op zich wel. Eigenlijk wordt het altijd 404 tegen deze tegenstander. Alleen baal ik wel dat ik mijn mix verloren heb met twee keer 20-22.quote:
Dat klonk dan wel weer als een spannende partij. Fijn dat je op zich tevreden bentquote:Op zondag 5 november 2023 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich wel. Eigenlijk wordt het altijd 404 tegen deze tegenstander. Alleen baal ik wel dat ik mijn mix verloren heb met twee keer 20-22.
Uiteindelijk vijf partijen waarbij een derde game nodig was. En iets van zeven games waarbij het 21-19, 25-23, 22-20 of zo was.quote:Op zondag 5 november 2023 14:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klonk dan wel weer als een spannende partij. Fijn dat je op zich tevreden bent
Dan kan het de volgende keer zomaar de andere kant op vallen en gaan jullie gewoon winnenquote:Op zondag 5 november 2023 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteindelijk vijf partijen waarbij een derde game nodig was. En iets van zeven games waarbij het 21-19, 25-23, 22-20 of zo was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |