Ik wil toch maar even zeggen: In Spanje ligt er nooit een boom op het spoor tussen Alphen en Leiden. Dus.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Met de trein gaan terwijl @:H_T met de trein gaat: een slecht idee
Met de trein gaan terwijl @:H_T met de trein gaat én er code oranje is afgegeven: een héél slecht idee!
Ik was op de Kreadoe vandaag in de jaarbeurs vandaag, heel leuk!Tot er op een gegeven moment (rond kwart voor vijf, het zou tot 17u duren) werd omgeroepen dat er helemaal geen treinen meer reden en dat de jaarbeurs een uur langer zou open blijven
![]()
Vijf minuten later: oh nee toch niet!
Nou wij richting de uitgang, naar het station, trein kwam gewoon. Ging top! Tot ineens tussen Woerden en Bodegraven we stil moesten staan, voor een melding die de conducteur ook nog nooit gehoord hadUiteindelijk bleek: er lag een boom op het spoor tussen Alphen en Leiden, maar we zouden tot Alphen rijden. Dikke prima, vanaf daar kun je met de bus goed naar Leiden. Behoorlijk lang stil nog gestaan omdat er enkel spoor is en er even gekeken moest worden wie waar wanneer reed omdat niet alles meer volgens de dienstregeling reed.
Uiteindelijk ging de trein niet verder dan BodegravenMet de bus zou het nog 3u zijn, terug via Utrecht met de trein en dan over Schiphol duurt ook lang. Echt middle of nowhere
![]()
Maar gelukkig werden er mensen gebeld en ben ik met mensen die ik niet kende mee naar Leiden gelift en ben ik toch thuisgekomen![]()
Maar het was wel een avontuur
Okee ik kom emigrerenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil toch maar even zeggen: In Spanje ligt er nooit een boom op het spoor tussen Alphen en Leiden. Dus.
Blijft hij ook langer hangen dan de wallen van Wim Kok?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die hele Gert-Jan nooit gedeugd.
Brainpower heet eigenlijk ook Gert-Jan, misschien is die daar wel naar vernoemd.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:11 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ook weer heelhuids thuis trouwens. Omdat het stormt, code oranje is en de ANWB en c.s. iedereen adviseerde thuis te blijven, vonden wij het wel een goed idee om vandaag naar Toverland te gaan. We hadden de kaartjes ook al een tijdje trouwens.
Dat bleek een verrassend goed idee. Er was namelijk praktisch niemand. Hoewel een paar attracties preventief werden gesloten door het weer, was het merendeel wel open (en sowieso is het niet echt het seizoen voor de wildwaterbaan enzo).
Dus dat was een dagje Troy binge-riden, records breken op de Maximus Blitz Bahn en nieuwe attracties proberen. Het enige smetje was dat Pixarus juist voor onze neus sloot vanwege de wind, dus dat we die nog tegoed hebben als debutant op een komend bezoek. In de middag werd het wel iets drukker met abonnementhouders, maar ik denk dat er maximaal 500 auto’s stonden.
Je begon aan je terugreis ruim voordat ik ook maar op weg was naar een station, hiervoor accepteer ik geen enkele verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Met de trein gaan terwijl @:H_T met de trein gaat: een slecht idee
Met de trein gaan terwijl @:H_T met de trein gaat én er code oranje is afgegeven: een héél slecht idee!
Nee maar je dácht aan treinen, dat is al erg genoeg!quote:Op donderdag 2 november 2023 20:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Je begon aan je terugreis ruim voordat ik ook maar op weg was naar een station, hiervoor accepteer ik geen enkele verantwoordelijkheid
Het feit dat we op dezelfde dag reisden is risico genoegquote:Op donderdag 2 november 2023 20:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Je begon aan je terugreis ruim voordat ik ook maar op weg was naar een station, hiervoor accepteer ik geen enkele verantwoordelijkheid
Ik had het aangekondigdquote:Op donderdag 2 november 2023 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Het feit dat we op dezelfde dag reisden is risico genoeg
Ja maar niet toen ik de kaartjes kochtquote:
Ik wist toch niet dat je die eventueel wilde kopen?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar niet toen ik de kaartjes kocht
Nee maar heb je het gevráágd?!quote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat je die eventueel wilde kopen?
Misschien wel, maar dan niet aan jouquote:
Nee precies daar gá je alquote:Op donderdag 2 november 2023 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan niet aan jou
Vanwege de storm en verwachte lage opkomst is die uitgesteld, dus ik ben ook nog eens voor niets met de trein gegaan! Sorry Mekequote:
Ten eerste: Hoe ging dat?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik win qua storm, ik ben vanmiddag geland op Schiphol.
Ging wel goed, laatste kwartier wel veel schudden en op en neer, maar ik kon er wel tegenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ten eerste: Hoe ging dat?
Ten tweede: Waar kwam je vandaan?
Met of zonder vliegtuig?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Leuk! Wat heb je daar zoal gedaan?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ging wel goed, laatste kwartier wel veel schudden en op en neer, maar ik kon er wel tegen
Wel grappig om mee te maken (voor het eerst) dat mensen gingen applaudisseren toen we waren geland, maar dat was dit keer ook wel terecht dus vooruit
En, we kwamen uit Edinburgh! Waren we drie dagen geweest.
Leuk! Hoe was Edinburgh?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ging wel goed, laatste kwartier wel veel schudden en op en neer, maar ik kon er wel tegen
Wel grappig om mee te maken (voor het eerst) dat mensen gingen applaudisseren toen we waren geland, maar dat was dit keer ook wel terecht dus vooruit
Ik vlieg ook eigenlijk liefst zo weinig mogelijk. Niet uit vliegangst of zo maar ik vind het gewoon zo'n gedoe met die luchthavens en zoquote:Op donderdag 2 november 2023 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Die vlucht was eigenlijk nog tot daaraan toe, maar de hele dag was verpest door de angst of hij gecanceld zou worden en zo ja wat dan.
Heb het voorlopig weer helemaal gehad met (vlieg)vakanties.
Ik had ooit een dag vertraging door die IJslandse vulkaan toen ik in Ierland op vakantie was. Dat werd pas bekend toen ik al op het vliegveld was. Dan maar terug naar het centrum, op zoek naar een internetcafé om een nieuwe overnachting te regelen (dit was 2010) en rond blijven hangen op verschillende plekken tot ik weer in kon checken. De volgende dag kon ik alsnog terug. Maar ja, ik had eigenlijk alles al gezien en gedaan wat ik wilde zien en doen dus dat was best een saaie dagquote:Op donderdag 2 november 2023 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Die vlucht was eigenlijk nog tot daaraan toe, maar de hele dag was verpest door de angst of hij gecanceld zou worden en zo ja wat dan.
Heb het voorlopig weer helemaal gehad met (vlieg)vakanties.
Ja precies, ik heb eigenlijk totaal geen vliegangst, zelfs nu met die storm en turbulentie was ik voor mijn (angstige) doen nog behoorlijk chill.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vlieg ook eigenlijk liefst zo weinig mogelijk. Niet uit vliegangst of zo maar ik vind het gewoon zo'n gedoe met die luchthavens en zo
Oh dat is extra stomquote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanwege de storm en verwachte lage opkomst is die uitgesteld, dus ik ben ook nog eens voor niets met de trein gegaan! Sorry Meke
Leuk!!quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger toen ik nog geen landingsbaan in mijn achtertuin had liggen ook altijd erg irritant inderdaad.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vlieg ook eigenlijk liefst zo weinig mogelijk. Niet uit vliegangst of zo maar ik vind het gewoon zo'n gedoe met die luchthavens en zo
quote:
Mooi!quote:
Edinburgh heeft hele mooie stukkenquote:Op donderdag 2 november 2023 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rondgelopen! Foto's gemaakt. Haggis gegeten (mwe, smaakt naar schaap).
Jij bent echt super langzaam zegquote:Op donderdag 2 november 2023 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk!!Hoe was Edinburgh?
Oh, ik lees wel het antwoord naar Strani op precies dezelfde vraag![]()
![]()
Hé dat is gek. Dit is een heel ander antwoordquote:Op donderdag 2 november 2023 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Mooi!Frisjes maar heel weinig regen gehad. Mooie herfstkleuren overal, dus wat dat betreft goed getimed.
Dat kerkhof zijn we inderdaad geweest (met Halloween tijdens de schemering, voor maximale sfeerquote:Op donderdag 2 november 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Edinburgh heeft hele mooie stukkenZoals die ene straat heuvelaf met een scherpe bocht erin, en het kerkhof met Harry Potternamen op de graven
Die zit in een muur ergens. Zo ziet ie eruitquote:Op donderdag 2 november 2023 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat kerkhof zijn we inderdaad geweest (met Halloween tijdens de schemering, voor maximale sfeer). We konden alleen het Tom Riddle graf niet vinden
En ik was moe en koud en had geen zin meer, dus die hebben we gemist
![]()
Dus jij was sneller van Edinburgh naar Amsterdam, dan @Meke vanuit Utrecht naar Leiden?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Jaaa maar da's niet eerlijk hè want @H_T was niet gaan vliegen vandaagquote:Op donderdag 2 november 2023 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus jij was sneller van Edinburgh naar Amsterdam, dan @:Meke vanuit Utrecht naar Leiden?
Had nog sneller gekund zonder tegenwind!quote:Op donderdag 2 november 2023 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus jij was sneller van Edinburgh naar Amsterdam, dan @:Meke vanuit Utrecht naar Leiden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |