Kan je nagaan! Mensen die nu dan ook nog steeds grappen maken over Catalonië spelen dan ook met vuurquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was voor ons gewoon een popcorn-onderwerp hè
Bij mij corona, terwijl dat ondertussen al jaren geleden voeltquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef Strani het volgende: [..] Eigenlijk was het voor mij sinds 2017 met Catalonië dat ik er een beetje mee gestopt ben. Ik was toen ook echt niet te genieten soms
![]()
Ik doelde met die lijntjes vooral op die tussen hamas en enkele van die omringende landen (en ook wat verder gelegen landen). Het lijkt niet al te onwaarschijnlijk dat er een of meer landen meer of minder openlijk de ideeën, en de daden, van een hamas steunen (of van willekeurig welke andere organisatie die hier straks voor in de plaats komt). Die landen volledig los zien van de situatie kan ik daarom niet echt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat die lijntjes er zijn snap ik ook nog wel. Stel je voor dat je gedwongen bent een ondermaats leven te leiden in een gebied kleiner dan de gemeente Noordoostpolder en er ook niet uit mag, wetende dat jouw grootouders of overgrootouders in een heel andere situatie zaten. Dan kan ik me voorstellen dat door die uitzichtloosheid de wanhoop gekke dingen met je doet.
Die was ook zwaar frusterend ja! In eerste instantie nog even het 'we doen dit met z'n allen'-gevoel en toen opeens scheurtjes en daarna volledige chaos.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij mij corona, terwijl dat ondertussen al jaren geleden voeltmaar toen zag je ook wel goed dat internet vol zit met uitersten en de realiteit toch vaak anders is.
Blij dat ik nooit grappen over dat land maak dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je nagaan! Mensen die nu dan ook nog steeds grappen maken over Catalonië spelen dan ook met vuur
Ahh ja precies. Ik snap je. M'n gevoel gaat in dezen ook gewoon meer uit naar de bevolking dan naar het politieke aspect.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doelde met die lijntjes vooral op die tussen hamas en enkele van die omringende landen (en ook wat verder gelegen landen). Het lijkt niet al te onwaarschijnlijk dat er een of meer landen meer of minder openlijk de ideeën, en de daden, van een hamas steunen (of van willekeurig welke andere organisatie die hier straks voor in de plaats komt). Die landen volledig los zien van de situatie kan ik daarom niet echt.
Dat de bevolking daar in een redelijk onmogelijke situatie zit staat wmb wel vast.
TR gemachtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit grappen over dat land maak dan.
Voor mij precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij mij corona, terwijl dat ondertussen al jaren geleden voeltmaar toen zag je ook wel goed dat internet vol zit met uitersten en de realiteit toch vaak anders is.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit grappen over dat land maak dan.
Mijn gevoel gaat ook uit naar de bevolking, maar ik denk ook graag na over het grotere conflict en dan kom je niet bij de bevolking uit, want die hebben dit alles ook niet gedaan of gewild (het grootste deel hoop ik dan iig niet).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja precies. Ik snap je. M'n gevoel gaat in dezen ook gewoon meer uit naar de bevolking dan naar het politieke aspect.
Hmm nee met @Redefine had het wat mij betreft niks te maken met z'n meningen. Het was gewoon persoonlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor mij precies hetzelfdeOok mensen die anderen helemaal kapot maakte digitaal alleen omdat ze het met hen oneens waren.
Is dat Gewoon Rutgerquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fred herkent kwaliteitsmuziek weer eens niet
Zeg je... dat het tijd is dat we hem naar het Songfestival sturen?quote:
Hij spreekt een groot publiek aan, en hij is gezelliger dan die 2 van dit jaar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeg je... dat het tijd is dat we hem naar het Songfestival sturen?
Ik was laatst in het moooooie Rhodos, waar de zon hoog aan de heeeemel staatquote:
Europa verstaat het toch niet joh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was laatst in het moooooie Rhodos, waar de zon hoog aan de heeeemel staat
Nou genot hoor
En zulke star quality zie je toch ook gewoon terug in de nationale voorronde van Moldavië, dus dat móet gewoon aanspreken over heel Europaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Europa verstaat het toch niet joh.
Preciesquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En zulke star quality zie je toch ook gewoon terug in de nationale voorronde van Moldavië, dus dat móet gewoon aanspreken over heel Europa
Met 'Helena jij bent gewoon mijn nummer een ja' zijn punten uit Griekenland en Cyprus een zekerheidjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was laatst in het moooooie Rhodos, waar de zon hoog aan de heeeemel staat
Nou genot hoor
Maar de 12 geven ze aan elkaar dus dat zal toch max 10 punten worden vrees ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Met 'Helena jij bent gewoon mijn nummer een ja' zijn punten uit Griekenland en Cyprus een zekerheidje
Om deze nog even te beantwoordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk waar je hebt gewandeld
Dank jequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
@:molloot200 goed om te lezen dat het nu beter gaatsoms heb je van die periodes, vooral ook als er meerdere veranderingen zijn. En ook met mensen achter je laten inderdaad, maar soms is dat dan gewoon beter.
Wandelen is heerlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Om deze nog even te beantwoordenGewoon hier vanuit huis, naar 2 dorpen verderop, en toen weer terug. Zo spectaculair was de route niet, maar het weer was fantastisch. Beter dan lopen in de volle zon in de zomer
Goed zo Molliequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dank je
Yes, ik heb op de een of andere manier heel veel geleerd over niet altijd iedereen willen pleasen in het afgelopen jaar. Heb ik eigenlijk stiekem al jaren heel veel moeite mee, maar nu ik ook werk moet ik soms gewoon "nee" zeggen tegen bepaalde dingen. En als mensen dat niet kunnen/willen accepteren, dan is het ook gewoon klaar
Ja! Heel graag zelfs. En het helpt me ook heel erg in het hebben van een concreet doelquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wandelen is heerlijkZowel voor lichaam als geest
![]()
Je wil nog steeds meedoen aan de vierdaagse volgend jaar?
Nou ja, zonder er heel diep op in te gaan was er voor mij soms bijna geen keuze meer dan om "nee" te zeggen. Alle mensen onderhouden die ik om me heen had in die tijd lukte me gewoon echt niet meer, kostte me zo veel energie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed zo Mollie![]()
![]()
Dan heb je dat eerder geleerd dan ikIk durf pas sinds een paar jaar vaker nee te zeggen. In het begin vond ik het doodeng om soms nee te zeggen, dat je er echt tegenop ziet of stress van hebt. En dan blijkt dat in het gros van de gevallen, de ander het helemaal niet erg vindt, of zelfs niet boeit, als jij nee zegt.
Toch maar even opgezocht, omdat het een van mijn favoriete nummer is. Mooi gedaan hoor.quote:
We zijn het eventjes achter aan het bespreken en wijzen zo iemand aan die namens ons allen antwoord op je geeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Oei, heb ik jullie zo sprakeloos hier achtergelaten? Dat was niet mijn bedoeling
H_T wat doe je ons aan.quote:
Dit gaat over mijn UIquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Met 'Helena jij bent gewoon mijn nummer een ja' zijn punten uit Griekenland en Cyprus een zekerheidje
Neenee ik vroeg helemaal niet op reactie op mij hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn het eventjes achter aan het bespreken en wijzen zo iemand aan die namens ons allen antwoord op je geeft.
Je hebt maar een beperkte hoeveelheid tijd, die kun je het beste invullen met wat en wie jij zelf het liefste hebt. En dan is er ook nog tijd nodig om op te laten of te herbronnen. Vind het best knap dat je dat nu al kunt, nee zeggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, zonder er heel diep op in te gaan was er voor mij soms bijna geen keuze meer dan om "nee" te zeggen. Alle mensen onderhouden die ik om me heen had in die tijd lukte me gewoon echt niet meer, kostte me zo veel energie.
Ondertussen kwamen er 2 andere jongens op m'n pad, die ik al wel kende maar nooit vrienden mee was. Door samenloop van omstandigheden kan ik nu echt heel goed met ze. Met 1 van die 2 heb ik ook de Vierdaagseplannen én is het ook de bedoeling om in april/mei naar de bergen te gaan om daar te gaan wandelen (als voorbereiding)
Ja, het gaat bijna té goed zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je hebt maar een beperkte hoeveelheid tijd, die kun je het beste invullen met wat en wie jij zelf het liefste hebt. En dan is er ook nog tijd nodig om op te laten of te herbronnen. Vind het best knap dat je dat nu al kunt, nee zeggen.
En waar een deur sluit opent een andere, weer toffe gasten ontmoet. Mooi man.
Alsnog meer dan met Mia en Dionysos!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar de 12 geven ze aan elkaar dus dat zal toch max 10 punten worden vrees ik
quote:
Ehhh, nee hoor. Misschien heb je dat gewoon verdient.quote:
In dit genre zijn er ergere inzendingenquote:
Mij dit keer graag overslaan voor die rol, ik wil niet weer de slechtnieuwsbrenger zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn het eventjes achter aan het bespreken en wijzen zo iemand aan die namens ons allen antwoord op je geeft.
Ik wilde bijna de borden door de kamer smijten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
In dit genre zijn er ergere inzendingen
Binnen een maand tijd vielen bij mij zowel de tandarts als de apk best mee. Ik hou daarom mijn hart al vast voor de rest van het jaarquote:
Het mag ook eens meezittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ehhh, nee hoor. Misschien heb je dat gewoon verdient.
Hey, maar dat zowel de tandarts als de apk meevielen is al winstquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Binnen een maand tijd vielen bij mij zowel de tandarts als de apk best mee. Ik hou daarom mijn hart al vast voor de rest van het jaar
Zeker! Toch twee van mijn minder favoriete afspraken in het jaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey, maar dat zowel de tandarts als de apk meevielen is al winst
Doet me wel eraan laten denken dat ik eigenlijk echt weer een keer een tandartsafspraak moet maken binnenkortquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker! Toch twee van mijn minder favoriete afspraken in het jaar
Ja, dit eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Doet me wel eraan laten denken dat ik eigenlijk echt weer een keer een tandartsafspraak moet maken binnenkort
Ja, ik zou ook een herinnering moeten krijgen. Ik weet alleen niet wanneer en ik gok dat het inmiddels wel weer bijna een jaar geleden zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dit eigenlijk.Volgens mij heb ik de laatste keer geen nieuwe afspraak gemaakt, of ik heb de herinneringsmail eraan gemist.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Doet me wel eraan laten denken dat ik eigenlijk echt weer een keer een tandartsafspraak moet maken binnenkort
dat probleem had ik ook, plus dat ik dan dacht dat die afspraak maken morgen ook wel kon. Of volgende week. En dan waren we zo weer maanden verder. Voor mij werkt het beter om meteen een nieuwe afspraak te maken en die eventueel te verplaatsen als ik er echt niet omheen kan plannenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dit eigenlijk.Volgens mij heb ik de laatste keer geen nieuwe afspraak gemaakt, of ik heb de herinneringsmail eraan gemist.
De mijne stuurt de herinnering een dag van te voren op exact het tijdstip dat de praktijk dicht gaat. Dus als je die dan toch wil verplaatsen: jammer johquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook een herinnering moeten krijgen. Ik weet alleen niet wanneer en ik gok dat het inmiddels wel weer bijna een jaar geleden zou moeten zijn.
Dat is eigenlijk best een goede tactiek van ze.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
De mijne stuurt de herinnering een dag van te voren op exact het tijdstip dat de praktijk dicht gaat. Dus als je die dan toch wil verplaatsen: jammer joh
Ja maar ik wist vorig jaar al wel dat ik uiteindelijk in m'n huidige functie zou komen en toen wist ik nog niet wat wel/niet handig was qua dagen en tijden om de tandarts te plannen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
dat probleem had ik ook, plus dat ik dan dacht dat die afspraak maken morgen ook wel kon. Of volgende week. En dan waren we zo weer maanden verder. Voor mij werkt het beter om meteen een nieuwe afspraak te maken en die eventueel te verplaatsen als ik er echt niet omheen kan plannen
Ik had dat ook vaak. Mijn huidige tandarts weet dat en loopt vaak meteen mee om tegen de dame achter de computer te zeggen "Deze meneer wil meteen een nieuwe afspraak voor over een half jaar maken."quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
dat probleem had ik ook, plus dat ik dan dacht dat die afspraak maken morgen ook wel kon. Of volgende week. En dan waren we zo weer maanden verder. Voor mij werkt het beter om meteen een nieuwe afspraak te maken en die eventueel te verplaatsen als ik er echt niet omheen kan plannen
Met een afspraak over een half jaar heb je alsnog 5,5 maand om dat uit te vinden en eventueel te verplaatsenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar ik wist vorig jaar al wel dat ik uiteindelijk in m'n huidige functie zou komen en toen wist ik nog niet wat wel/niet handig was qua dagen en tijden om de tandarts te plannen.
Nu voor volgend jaar zou ik het wel aandurven om al te plannen.
Ik heb mijn tandartsafspraken jaarlijks? Dat is blijkbaar niet normaal nu jullie allemaal over een halfjaar praten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een afspraak over een half jaar heb je alsnog 5,5 maand om dat uit te vinden en eventueel te verplaatsenMaar ik zou het in die situatie denk ik ook minder snel gewoon doen
Ik had een jaar of twee terug mijn eerste gaatje ooit, toch altijd halfjaarlijkse afspraken gehad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb mijn tandartsafspraken jaarlijks? Dat is blijkbaar niet normaal nu jullie allemaal over een halfjaar praten?
(Nu scheelt het misschien dat ik alleen een keer een gaatje heb gehad toen ik 9 of 10 was of zo, en daarna heb ik nooit meer wat gehad)
Mja, toen ik 18 was nog eens een gaatje gehad. Maar dat is ook bijna 12 jaar geleden. En ik heb toch ook halfjaarlijks.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb mijn tandartsafspraken jaarlijks? Dat is blijkbaar niet normaal nu jullie allemaal over een halfjaar praten?
(Nu scheelt het misschien dat ik alleen een keer een gaatje heb gehad toen ik 9 of 10 was of zo, en daarna heb ik nooit meer wat gehad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja, toen ik 18 was nog eens een gaatje gehad. Maar dat is ook bijna 12 jaar geleden. En ik heb toch ook halfjaarlijks.
age is just a numberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja, toen ik 18 was nog eens een gaatje gehad. Maar dat is ook bijna 12 jaar geleden. En ik heb toch ook halfjaarlijks.
Hoezo ik dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hier echt helemaal niks van, volgens mij gaat mijn hele gezin jaarlijks hoor.
Misschien is jouw tandarts gewoon lui.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoezo ik dan nietIk snap hier echt helemaal niks van, volgens mij gaat mijn hele gezin jaarlijks hoor.
Jij kunt het weten.quote:
Of zijn familie is pauperquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien is jouw tandarts gewoon lui.
Of beide.quote:
Bij de naam Slowchat krijg ik ook altijd het gevoel dat traag toch een beetje het idee is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:07 schreef Koen66 het volgende:
al zou je alle slowchats mergen nu dan loopt het nog traag
een echte slowchat heeft een paar posts per jaar.... Of is dat een sloooowwwwwwwwwwwwww chatquote:Op zondag 15 oktober 2023 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij de naam Slowchat krijg ik ook altijd het gevoel dat traag toch een beetje het idee is.
Zal hem in de naam zitten.
Ik denk dat dat de superslow chats waren, maar vanwege de ongelukkige afkorting zijn die eruit gegooid.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een echte slowchat heeft een paar posts per jaar.... Of is dat een sloooowwwwwwwwwwwwww chat
quote:
Dat heet gewoon tegen jezelf praten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een echte slowchat heeft een paar posts per jaar.... Of is dat een sloooowwwwwwwwwwwwww chat
Ik kan uit ervaring zeggen dat tegen jezelf praten nog verrassend snel kan gaan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat heet gewoon tegen jezelf praten.
Dat kan ik mij bij jou niet niet voorstellenquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat tegen jezelf praten nog verrassend snel kan gaan.
Kaneel maakt het al snel beterquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hou normaal niet van appelstroop, maar die van Dille & Kamille met kaneel is lekker
Zekersquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kaneel maakt het al snel beter
I know, volledig out of character.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan ik mij bij jou niet niet voorstellen
Nooit gezien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I know, volledig out of character.
Toch schijnt het zo nu en dan te gebeuren.
Ik wil appelkaneelcake maken, maar geen appels in huis. Dus wordt het gewoon kaneelcake.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kaneel maakt het al snel beter
Ook geen appelmoes?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil appelkaneelcake maken, maar geen appels in huis. Dus wordt het gewoon kaneelcake.
ook niet, dan wordt het zompig cakequote:
Fair pointquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ook niet, dan wordt het zompig cake
Je kan ook appels gaan kopen natuurlijkquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil appelkaneelcake maken, maar geen appels in huis. Dus wordt het gewoon kaneelcake.
quote:
Dat is vaker eiervervanger dan appelvervanger denk ikquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fair pointIk kom het wel eens in recepten tegen en het klinkt helemaal niet lekker.
Lijkt me waardeloos voor een omeletquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is vaker eiervervanger dan appelvervanger denk ik
Klinkt gezelligquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:50 schreef H_T het volgende:
Ik ga me wagen aan de nieuwe Haunted Mansion-film
Disneyhorror, heel eng zal het niet zijnquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Disneyhorror, heel eng zal het niet zijn
But... but... we thought you cared!quote:
Ohhhh leuk, die staat bij mij ook nog op mijn lijstjequote:Op zondag 15 oktober 2023 19:50 schreef H_T het volgende:
Ik ga me wagen aan de nieuwe Haunted Mansion-film
Het was wel iets enger dan datquote:
Wat mij betreft de moeite waardquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ohhhh leuk, die staat bij mij ook nog op mijn lijstjeBen benieuwd hoe hij bevalt
Succes en sterkte.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Straks naar het ziekenhuis
Goedemorgenquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen en sterkte!quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Succesquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Die zitten even in een flinke dip inderdaad.quote:
Sterkte! 'Gewoon' voor een controle of is er iets aan de hand?quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Stel je voor dat Nederland vandaag verliest en via de play-offs naar het EK moet. Dan komen ze daar Kroatië tegen en wordt het alsnog lastig om naar het EK te gaan..quote:
Wel iets aan de hand, maar dat deel ik later wel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Sterkte! 'Gewoon' voor een controle of is er iets aan de hand?
Op een goede dag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
But... but... we thought you cared!
Beterschap en/of sterkte danquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel iets aan de hand, maar dat deel ik later wel.
Als ik de regels voor de play-offs goed gelezen heb, dan is dit het pad om het EK voetbal te halen via de play-offs te halen, mits de stand zo blijft:quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stel je voor dat Nederland vandaag verliest en via de play-offs naar het EK moet. Dan komen ze daar Kroatië tegen en wordt het alsnog lastig om naar het EK te gaan..
quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel iets aan de hand, maar dat deel ik later wel.
Mijn manier om een einde te maken aan die totaal overbodige poppenkastquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
@:h_t je maakt het nu wel heel bont![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)in-disneyland-parijs
Dat lijkt mij juist een actie van @Hamlapjes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
Die andere route is een stuk slechter ja. Overigens is een gelijkspel normaliter ook voldoende. Winnen zij van Frankrijk komen ze op 16 punten. Mits Nederland dan van Ierland en Gibraltar wint, dan kom je ook op zestien punten en ga je door op onderling resultaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beterschap en/of sterkte dan
[..]
Als ik de regels voor de play-offs goed gelezen heb, dan is dit het pad om het EK voetbal te halen via de play-offs te halen, mits de stand zo blijft:
Kroatië - Estland
Nederland - Polen
Winnaar van Kro - Est - Winnaar van Ned - Pol
Eindwinnaar verdient een EK ticket
Dan klinkt het een stuk makkelijker om vanavond van Griekenland te winnen.
Het ziet er nu ongunstig uit omdat Nederland twee keer tegen Frankrijk heeft gespeeld, én een wedstrijd minder heeft dan Griekenland. Maar in feite is twee keer verliezen tegen de Fransen niet meer dan normaal, en moet je die andere wedstrijden gewoon winnen... wat Nederland tot nu toe heeft gedaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die andere route is een stuk slechter ja. Overigens is een gelijkspel normaliter ook voldoende. Winnen zij van Frankrijk komen ze op 16 punten. Mits Nederland dan van Ierland en Gibraltar wint, dan kom je ook op zestien punten en ga je door op onderling resultaat.
@Hamlapjes had een druk weekend om alles te regelen voor de 100ste verjaardag van Disneyquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist een actie van @:Hamlapjes.
quote:One of Prince Christian of Denmark's party guests may have been under the watchful eye of a fairy godmother last night, as the palace revealed she left behind a special item.
As the royal household continues its clean-up from the royal party of the decade to celebrate the future King's 18th birthday, staff stumbled upon a single stiletto.
In a bid to return the shoe to its rightful owner, the Danish Royal Household revealed 'Cinderella' had somehow left the show at Christiansborg Castle.
Het is sowieso een wat ongelukkige kwalificatiereeks, waarin je als groepshoofd Frankrijk uit Pot 2 krijgt en Griekenland zelfs uit Pot 4, gecombineerd met de nodige blessures en de vervelende situatie dat Griekenland eindigt met een thuiswedstrijd tegen het al uitgespeelde Frankrijk. En dat de Ieren geen enkel punt pakken, behalve tegen Gibraltar, helpt ook niet mee.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het ziet er nu ongunstig uit omdat Nederland twee keer tegen Frankrijk heeft gespeeld, én een wedstrijd minder heeft dan Griekenland. Maar in feite is twee keer verliezen tegen de Fransen niet meer dan normaal, en moet je die andere wedstrijden gewoon winnen... wat Nederland tot nu toe heeft gedaan.
Ik zeg niet dat Nederland vanavond zomaar even wint, we hebben immers niet zo'n geweldig elftal en een coach die nogal ouderwets is. Maar in principe is er nog niks raars gebeurd.
Ach, het Europees Parlement en Disneyland is toch één pot nat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
Ja, ze hoeven zichzelf niet met hun jas over hun hoofd onherkenbaar te maken. Maar de jolige tweets zijn wel het gevolg van een mensonterend verhuiscircus elke maand.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn manier om een einde te maken aan die totaal overbodige poppenkast
Klopt. De Grieken hebben een veel gunstiger loting qua wedstrijd indeling. Zeker doordat zij een wedstrijd meer gespeeld hebben een daardoor drie punten voorstaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het ziet er nu ongunstig uit omdat Nederland twee keer tegen Frankrijk heeft gespeeld, én een wedstrijd minder heeft dan Griekenland. Maar in feite is twee keer verliezen tegen de Fransen niet meer dan normaal, en moet je die andere wedstrijden gewoon winnen... wat Nederland tot nu toe heeft gedaan.
Ik zeg niet dat Nederland vanavond zomaar even wint, we hebben immers niet zo'n geweldig elftal en een coach die nogal ouderwets is. Maar in principe is er nog niks raars gebeurd.
It's a small world after all.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ach, het Europees Parlement en Disneyland is toch één pot nat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Gewoon de stemming daar houdenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ach, het Europees Parlement en Disneyland is toch één pot nat.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Die opmerking schoot ook door mijn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
CO2-technisch moet daar een hoop te winnen zijn door gewoon standaard in Brussel te gaan zitten. Of, als je dan per se moet wisselen, een langere periode in Straatsburg te zitten en daarna een nog langere periode in Brusselquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze hoeven zichzelf niet met hun jas over hun hoofd onherkenbaar te maken. Maar de jolige tweets zijn wel het gevolg van een mensonterend verhuiscircus elke maand.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Geen de Roonquote:
Nederland trouwens ook niet. Maar ja, die hebben daar ook nog nooit gewonnen of überhaupt gespeeld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef BillDauterive het volgende:
Griekenland heeft nog nooit verloren in het stadion waar ze nu spelen.
Ja, er zijn wel 1000 argumenten te bedenken, maar nog het meest bizarre is de negatieve PR voor de EU die dit totaal onnodig oplevert.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
CO2-technisch moet daar een hoop te winnen zijn door gewoon standaard in Brussel te gaan zitten. Of, als je dan per se moet wisselen, een langere periode in Straatsburg te zitten en daarna een nog langere periode in Brussel
Één keer moet de eerste keer zijnquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef BillDauterive het volgende:
Griekenland heeft nog nooit verloren in het stadion waar ze nu spelen.
Hup Bornequote:
Zeker weten. Een Grieks drama.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef Redefine het volgende:
Ah leuk. Een Spaanse scheidsrechter. Dat wordt weer een drama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Bij een verlies gaan we niet met deuren maar met borden gooien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker weten. Een Grieks drama.
Vetquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Hup Borne![]()
Toch best leuk dat mijn broertjes allebei bij dezelfde club hebben gevoetbald als internationals![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Alleen zo: vetquote:
Wordt de wedstrijd gestaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Okee, ik zal het onthoudenquote:
Verrassend.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:57 schreef Fred_B het volgende:
En daar is de 0-1.
Bij Gibraltar-Ierland
Dat is het doel, daar moet de bal in geschoten wordenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:53 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom is dat vak achter de keeper leeg?
Oh jeetje, nooit gewetenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is het doel, daar moet de bal in geschoten wordenAls dat vak helemaal vol zit gaat dat natuurlijk niet
Jij zegt het wat netterquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:04 schreef GeorgeM het volgende:
We worden weer eens benadeeld, het zal ook eens niet.
Lijkt mij dan juist een uitstekende strategie om dat vol te zetten met spullen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is het doel, daar moet de bal in geschoten wordenAls dat vak helemaal vol zit gaat dat natuurlijk niet
KUTSCHEIDSquote:
Daarom is het goed dat er af en toe wat gemansplaind wordtquote:
En Kutvar ! Dickievar.gif!quote:
Pizza Verhoeven op doel zetten, dat scheelt weer 20 centimeter.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt mij dan juist een uitstekende strategie om dat vol te zetten met spullen.
Dat kan ook, ik dacht zelf meer aan een oude kabinetkast of zoiets.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pizza Verhoeven op doel zetten, dat scheelt weer 20 centimeter.
Die Griek trekt Van Dijk omver.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij was het een ongelukkige clutch, maarja
Op het middenveld zou dit ook een vrije trap zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Arizona het volgende:
Hij werd naar beneeje getrokken Ariquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig betreft het geen Ajax-speler, anders was tot een aanslag gebombardeerd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Arizona het volgende:
Ja, ik ging er ook vanuit dat hij een Jaap Stammetje ging doen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
Van Wout verwacht je eerder dat die hem het stadion uitschiet dan zo slap op de keeper.
Ik zegquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef GeorgeM het volgende:
De Griek doet net of hij z’n enkel gebroken heeft
Of een bal op de lat die terug stuit naar de middenstip.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik ging er ook vanuit dat hij een Jaap Stammetje ging doen.
Nou… misschien moet je proberen het goede gevoel vast te houden en moet je niet gaan kijkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport. Nu Oranje kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ja, dat is misschien wel beter inderdaad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou… misschien moet je proberen het goede gevoel vast te houden en moet je niet gaan kijken
Of eeuwige jeuk met te korte armpjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Redefine het volgende:
Mensen die een laserpen gebruiken gun je dat ze met een blote voeten op een Legoblokje trappen
Mijn 2 centjes: Woutje is nog lang niet zo fit als hij zou willen maar heeft dat goed verborgen gehouden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:24 schreef Em31 het volgende:
Dit komt door de NOS, die heeft de afgelopen dagen alleen maar drama gemaakt OF WEGHORST WEL WEER FIT WAS!
Of armpjes zoals Lego poppetjes om het te combineren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of eeuwige jeuk met te korte armpjes
Ja, elke keer als Van Dijk en co. voor Jan met de korte achternaam naar voren rennen is ook vrij treurig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Redefine het volgende:
Bij elke corner de bal naar Reijnders lijkt mij wat overdreven.
Weghorst en Wiefferquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Okee, ik zal het onthouden![]()
En wie dan?
VETquote:
Ja. Waarbij een variant sowieso alleen werkt als het een verrassing is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, elke keer als Van Dijk en co. voor Jan met de korte achternaam naar voren rennen is ook vrij treurig.
Kun je ook niet-serieus verliezen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:33 schreef Em31 het volgende:
Maarja als Nederland dit serieus zou verliezen, laat dat EK dan sowieso maar hoor
Dit Nederlands Elftal gok ik wel jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je ook niet-serieus verliezen?
Als onze spelers straks de kleedkamer uitkomen met clownsgezichten zou ik ze iig niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je ook niet-serieus verliezen?
Vanmorgen hadden we wel rijp op de velden en ijs op de auto’s.quote:
En daarna nog de puntentelling tot ergens middernacht.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Het_Bokje het volgende:
Oh, shit. Nog een 2e helft
Ik vond t wel genoeg zo
Rijp?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanmorgen hadden we wel rijp op de velden en ijs op de auto’s.
Ah dat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, aangevroren vocht waardoor het wit was.
De wereld wordt steeds gezelliger.quote:Op sociale media gaat een filmpje rond waarin een man, vermoedelijk de dader van de schietpartij, in het Arabisch zegt de dood van moslims te wreken en drie Zweden te hebben neergeschoten. Daarin zegt hij volgens 'Sudinfo' dat hij lid is van IS (Islamitische Staat) en schept hij op ongelovigen te hebben vermoord. "In zijn zeer gewelddadige toespraak zei hij dat hij twee mensen had neergeschoten om 'de moslims te wreken en dat wij leven en sterven voor onze religie", klinkt het.
Wat fijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen zijn er voor België-Zweden twee Zweden in Brussel doodgeschoten![]()
Geen hooliganisme trouwens
[..]
De wereld wordt steeds gezelliger.
Damn…quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen zijn er voor België-Zweden twee Zweden in Brussel doodgeschoten![]()
[..]
Ik las dat hij ook nog niet is gepakt, mag hopen dat hij niet richting dat stadion gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als dat de Mol is, zeg ik mijn lidmaatschap van Avrotros opquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
Heeft Henry meegedaan aan Wie is de Mol? Is echt weken weggeweest volgens mij
Dat heb ik toevallig 2 weken geleden al gedaan!quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als dat de Mol is, zeg ik mijn lidmaatschap van Avrotros op
Dat lijkt me dan weer ietwat voorbarig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik toevallig 2 weken geleden al gedaan!
Hij doet nu mee met het perfecte plaatje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
Heeft Henry meegedaan aan Wie is de Mol? Is echt weken weggeweest volgens mij
Ohh dan is dat het geweestquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij doet nu mee met het perfecte plaatje.
Omdat je anders voor Schut staat?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als dat de Mol is, zeg ik mijn lidmaatschap van Avrotros op
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig lijdt ons indrukwekkende gevoel voor humor niet onder de matige wedstrijd!quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat je anders voor Schut staat?
Het hele conflict in Palestina/Israël lijkt dit soort gebeurtenissen, waarvan we allemaal hoopten dat we het achter ons hadden gelaten, weer te doen oplaaien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij missen dat soort opgelegde kansen inderdaad nooitquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig lijdt ons indrukwekkende gevoel voor humor niet onder de matige wedstrijd!
Dat zie je helaas wel vaker rondom die soort conflicten jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het hele conflict in Palestina/Israël lijkt dit soort gebeurtenissen, waarvan we allemaal hoopten dat we het achter ons hadden gelaten, weer te doen oplaaien.
Totdat Mia Nicolai ineens meedoet, dan kan je er niet vroeg genoeg bijzijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer ietwat voorbarig.
Speelt niet voor niets bij de nummer zestien.quote:
Ach, 7 punten op één avond is zo slecht niet. Daar is Ajax al 2 maanden voor bezig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Totdat Mia Nicolai ineens meedoet, dan kan je er niet vroeg genoeg bijzijn.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Speelt niet voor niets bij de nummer zestien.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, 7 punten op één avond is zo slecht niet. Daar is Ajax al 2 maanden voor bezig.
Erg vervelend ja, staat de hele tijd in de weg.quote:
Ja, lekker op de fiets terug, met zo’n gek op straat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
België-Zweden is afgelast, maar je gaat zo niet echt lekker naar huis toch
Nee dat lijkt mij niet heel prettigquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
Schijnbaar dat hij wel schoot op Zweedse supporters?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
Vooral bij zo'n willekeurige aanslag. Dan het het iedereen kunnen zijn.
Zal wel heel dubbel voelen, maar zou me kunnen indenken dat het veiliger zou zijn die wedstrijd door te spelen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al. Die wedstrijd gaat sowieso nergens meer om, dus of ze geconcentreerd zijn maakt ook niet uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel heel dubbel voelen, maar zou me kunnen indenken dat het veiliger zou zijn die wedstrijd door te spelen.
Paar duizend man loslaten op straat terwijl die zot misschien nog rondloopt lijkt me niet ideaal.
In dit geval zou doorspelen veiliger zijn dan stoppen ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel heel dubbel voelen, maar zou me kunnen indenken dat het veiliger zou zijn die wedstrijd door te spelen.
Paar duizend man loslaten op straat terwijl die zot misschien nog rondloopt lijkt me niet ideaal.
Ja. Weghorst kan nu lekker gaan zitten. Anders had dat niet gekund. Dus dat maakt wel uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef Redefine het volgende:
Brobbey voor Weghorst. Zou het wat uitmaken?
Of desnoods dat iedereen in het stadion moet blijven, lijkt me voor de politie ook handiger eerst.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat ik de eerste helft gemist heb, scheelt toch weer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef Em31 het volgende:
Voelt als een wedstrijd waarbij je nog 90 minuten extra kan spelen, maar alsnog niet scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |