Bij de naam Slowchat krijg ik ook altijd het gevoel dat traag toch een beetje het idee is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:07 schreef Koen66 het volgende:
al zou je alle slowchats mergen nu dan loopt het nog traag
een echte slowchat heeft een paar posts per jaar.... Of is dat een sloooowwwwwwwwwwwwww chatquote:Op zondag 15 oktober 2023 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij de naam Slowchat krijg ik ook altijd het gevoel dat traag toch een beetje het idee is.
Zal hem in de naam zitten.
Ik denk dat dat de superslow chats waren, maar vanwege de ongelukkige afkorting zijn die eruit gegooid.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een echte slowchat heeft een paar posts per jaar.... Of is dat een sloooowwwwwwwwwwwwww chat
quote:
Dat heet gewoon tegen jezelf praten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een echte slowchat heeft een paar posts per jaar.... Of is dat een sloooowwwwwwwwwwwwww chat
Ik kan uit ervaring zeggen dat tegen jezelf praten nog verrassend snel kan gaan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat heet gewoon tegen jezelf praten.
Dat kan ik mij bij jou niet niet voorstellenquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat tegen jezelf praten nog verrassend snel kan gaan.
Kaneel maakt het al snel beterquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hou normaal niet van appelstroop, maar die van Dille & Kamille met kaneel is lekker
Zekersquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kaneel maakt het al snel beter
I know, volledig out of character.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan ik mij bij jou niet niet voorstellen
Nooit gezien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I know, volledig out of character.
Toch schijnt het zo nu en dan te gebeuren.
Ik wil appelkaneelcake maken, maar geen appels in huis. Dus wordt het gewoon kaneelcake.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kaneel maakt het al snel beter
Ook geen appelmoes?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil appelkaneelcake maken, maar geen appels in huis. Dus wordt het gewoon kaneelcake.
ook niet, dan wordt het zompig cakequote:
Fair pointquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ook niet, dan wordt het zompig cake
Je kan ook appels gaan kopen natuurlijkquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil appelkaneelcake maken, maar geen appels in huis. Dus wordt het gewoon kaneelcake.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |