Als Koeman zoals gebruikelijk Marten de Roon weer opstelt wordt het tegen elke tegenstander moeilijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook niet. Want de Fransen zullen die wedstrijd totaal niet boeien. En hoewel Nederland veel blessures heeft en het daar een heksenketel zal zijn, mag je daar eigenlijk ook niet verliezen. Die Grieken zijn nog een paar gradaties slechter dan Oranje. Wat niet garandeert dat ze niet alsnog verliezen, maar goed.
Ik denk dat de Grieken het daar vorige wedstrijd niet over eens zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als Koeman zoals gebruikelijk Marten de Roon weer opstelt wordt het tegen elke tegenstander moeilijk.
Ja, dat hij toen eens een verdwaalde bal erin schoot...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de Grieken het daar vorige wedstrijd niet over eens zijn
Ik denk ook niet dat die De Roon maandag opstelt. Maar daarna zie ik het hem wel weer doen. Daarvoor leunt hij teveel op het verledenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat hij toen eens een verdwaalde bal erin schoot...
Overigens denk ik niet dat Koeman hem opstelt, maar goed, hij is niet het enige probleem. Xavi Simons bakt er ook geen hol van als je hem een oranje shirt aandoet, net als Veerman.
Het theater is hard werken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben zich toch aardig in het zweet gewerkt.
Okee Cyanquote:
hoe weet jij dat?quote:
Antwoordenboek scheikunde 3 havo voorgelezen, as you do. Daarna was ik van plan shoarma te halen bij een slager die het van de week in de aanbieding had, maar die aanbieding was blijkbaar afgelopenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag een dagje Antwerpen gedaan, was lang geleden. (navenant het 50 km rijden is) Blijft een ontzettend leuke stad.
![]()
Wat hebben jullie uitgespookt vandaag?
De was gedaan en daarna een bed getekend, as you do zoals @H_T dat zo treffend weet te zeggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag een dagje Antwerpen gedaan, was lang geleden. (navenant het 50 km rijden is) Blijft een ontzettend leuke stad.
![]()
Heb je ook een vragenboek gedaan, of krijgen deze kinderen alleen alle antwoorden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Antwoordenboek scheikunde 3 havo voorgelezen, as you do. Daarna was ik van plan shoarma te halen bij een slager die het van de week in de aanbieding had, maar die aanbieding was blijkbaar afgelopenDus ik eet straks goulash met aardappels
Van mij krijgen ze alleen de antwoorden. Dan lijk ik een stuk cooler dan die nerd die ze met alle vragen lastig valtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je ook een vragenboek gedaan, of krijgen deze kinderen alleen alle antwoorden?
Oh. Vertel ons meer.quote:
Goulash vind ik eigenlijk nog lekker dan Shoarma, H_T. Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Antwoordenboek scheikunde 3 havo voorgelezen, as you do. Daarna was ik van plan shoarma te halen bij een slager die het van de week in de aanbieding had, maar die aanbieding was blijkbaar afgelopenDus ik eet straks goulash met aardappels
Oh em nou ja weet je wat het is KIJK DAAR EEN AFLEIDING!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goulash vind ik eigenlijk nog lekker dan Shoarma, H_T. Wanneer kan ik aanschuiven?
OH OH OH WAAR WAAR WAARquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh em nou ja weet je wat het is KIJK DAAR EEN AFLEIDING!
* H_T maakt zich uit de voeten
Zonder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben boerenkool aan het maken. Zonder rookworst.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben boerenkool aan het maken. Zonder rookworst.
We hebben, op het plein waar ik woon, een evenement ivm het hanzeweekend. Vanaf vanmiddag al een aantal dingen op zijn plek gezet, het begint er leuk uit te zien. Vanochtend waren er ook al mensen bezig en toen zag je best veel toeristen foto's nemen. Nu ben ik even snel wat eten en dan is om half 8 de openingquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |