Ja, dat hij toen eens een verdwaalde bal erin schoot...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de Grieken het daar vorige wedstrijd niet over eens zijn
Ik denk ook niet dat die De Roon maandag opstelt. Maar daarna zie ik het hem wel weer doen. Daarvoor leunt hij teveel op het verledenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat hij toen eens een verdwaalde bal erin schoot...
Overigens denk ik niet dat Koeman hem opstelt, maar goed, hij is niet het enige probleem. Xavi Simons bakt er ook geen hol van als je hem een oranje shirt aandoet, net als Veerman.
Het theater is hard werken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben zich toch aardig in het zweet gewerkt.
Okee Cyanquote:
hoe weet jij dat?quote:
Antwoordenboek scheikunde 3 havo voorgelezen, as you do. Daarna was ik van plan shoarma te halen bij een slager die het van de week in de aanbieding had, maar die aanbieding was blijkbaar afgelopenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag een dagje Antwerpen gedaan, was lang geleden. (navenant het 50 km rijden is) Blijft een ontzettend leuke stad.
![]()
Wat hebben jullie uitgespookt vandaag?
De was gedaan en daarna een bed getekend, as you do zoals @H_T dat zo treffend weet te zeggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag een dagje Antwerpen gedaan, was lang geleden. (navenant het 50 km rijden is) Blijft een ontzettend leuke stad.
![]()
Heb je ook een vragenboek gedaan, of krijgen deze kinderen alleen alle antwoorden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Antwoordenboek scheikunde 3 havo voorgelezen, as you do. Daarna was ik van plan shoarma te halen bij een slager die het van de week in de aanbieding had, maar die aanbieding was blijkbaar afgelopenDus ik eet straks goulash met aardappels
Van mij krijgen ze alleen de antwoorden. Dan lijk ik een stuk cooler dan die nerd die ze met alle vragen lastig valtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je ook een vragenboek gedaan, of krijgen deze kinderen alleen alle antwoorden?
Oh. Vertel ons meer.quote:
Goulash vind ik eigenlijk nog lekker dan Shoarma, H_T. Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Antwoordenboek scheikunde 3 havo voorgelezen, as you do. Daarna was ik van plan shoarma te halen bij een slager die het van de week in de aanbieding had, maar die aanbieding was blijkbaar afgelopenDus ik eet straks goulash met aardappels
Oh em nou ja weet je wat het is KIJK DAAR EEN AFLEIDING!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goulash vind ik eigenlijk nog lekker dan Shoarma, H_T. Wanneer kan ik aanschuiven?
OH OH OH WAAR WAAR WAARquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh em nou ja weet je wat het is KIJK DAAR EEN AFLEIDING!
* H_T maakt zich uit de voeten
Zonder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben boerenkool aan het maken. Zonder rookworst.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben boerenkool aan het maken. Zonder rookworst.
We hebben, op het plein waar ik woon, een evenement ivm het hanzeweekend. Vanaf vanmiddag al een aantal dingen op zijn plek gezet, het begint er leuk uit te zien. Vanochtend waren er ook al mensen bezig en toen zag je best veel toeristen foto's nemen. Nu ben ik even snel wat eten en dan is om half 8 de openingquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Oh, klinkt leuk! Veel plezier.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We hebben, op het plein waar ik woon, een evenement ivm het hanzeweekend. Vanaf vanmiddag al een aantal dingen op zijn plek gezet, het begint er leuk uit te zien. Vanochtend waren er ook al mensen bezig en toen zag je best veel toeristen foto's nemen. Nu ben ik even snel wat eten en dan is om half 8 de opening
Mollert!quote:
Ook lekkerquote:
Hoe was je dag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag een mooie 15 km gelopen, heel erg genoten van het weer van vandaag (hier tenminste).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Bovendien is dit nog een ‘reguliere’ kwalificatiewedstrijd, met minder druk dan bij die playoffs, waar toch ook een zekere toevalsfactor bij komt. Kijk maar naar Italië dat voor het vorige WK totaal onnodig naliet Zwitserland de genadeklap te geven in de poulefase, en vervolgens in de laatste minuut er afging in de playoff tegen Noord-Macedonië.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook niet. Want de Fransen zullen die wedstrijd totaal niet boeien. En hoewel Nederland veel blessures heeft en het daar een heksenketel zal zijn, mag je daar eigenlijk ook niet verliezen. Die Grieken zijn nog een paar gradaties slechter dan Oranje. Wat niet garandeert dat ze niet alsnog verliezen, maar goed.
Antwerpen is leuk inderdaad. Niet zo ver weg, maar meteen heel anders dan Nederlandse steden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Met spekjes erdoor kan ook wel. Alleen moet je dan wel lekkere jus op voorraad hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook lekkerIk ben helemaal voor minderen met vlees enzo. Maar bij Boerenkool hoort er dat wel bij vind ik, anders is het te saai ofzo.
De hamvraag is natuurlijk waar je hebt gewandeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag een mooie 15 km gelopen, heel erg genoten van het weer van vandaag (hier tenminste).
Antwerpen wil ik ook graag weer eens naartoe, maar dan met overnachting, voor ons is het wel ver voor een dagjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Welke set is het eigenlijk die je hebt? (Welk nummer dus)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Antwerpen wil ik ook graag weer eens naartoe, maar dan met overnachting, voor ons is het wel ver voor een dagje![]()
Ik heb vandaag het eerste gebouw van mijn Lego kerststraat afgemaakt, wat boodschappen gedaan en wat huishoudelijke meuk.
Qua vlees eet ik of vegetarisch of biologisch. Vegetarische rookworst vind ik niet te eten (quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook lekkerIk ben helemaal voor minderen met vlees enzo. Maar bij Boerenkool hoort er dat wel bij vind ik, anders is het te saai ofzo.
https://www.intertoys.nl/(...)t-10308?gad_source=1quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke set is het eigenlijk die je hebt? (Welk nummer dus)
Ga je dan als je het klaar hebt ook net als ik vroeger doen alsof er dan een natuurramp gebeurt en dat de helft platligt? Is lachen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/(...)t-10308?gad_source=1
Pas na kerst!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je dan als je het klaar hebt ook net als ik vroeger doen alsof er dan een natuurramp gebeurt en dat de helft platligt? Is lachen.
(74,99 of drie termijnen van 24,99. Negatieve rente-genot)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/(...)t-10308?gad_source=1
Ohh gaaf!! Wel op Instagram zetten dan hèquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pas na kerst!
Misschien gebeurt er met oud & nieuw wel een vreselijk ongeluk met vuurwerk!
Zo wordt hier ook elke LEGO-set afgebroken. Compleet met mannetjes die hun hoofd verliezen enzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je dan als je het klaar hebt ook net als ik vroeger doen alsof er dan een natuurramp gebeurt en dat de helft platligt? Is lachen.
Oh ja, Fabulandquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh gaaf!! Wel op Instagram zetten dan hè
Bij mij is er heel wat destructieve ellende geweest in de verschillende Fabuland-dorpjes.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo wordt hier ook elke LEGO-set afgebroken. Compleet met mannetjes die hun hoofd verliezen enzo
Mijne ook, ik heb ook nog ergens een verzameling staan! Vond het ook stom dat het officieel maar tot 8 jaar wasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, Fabuland![]()
![]()
![]()
Dat was echt mijn favoriete lego vroeger.
Mijn ouders hebben nog een paar figuurtjes in hun Legobak.
Oh echt, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijne ook, ik heb ook nog ergens een verzameling staan! Vond het ook stom dat het officieel maar tot 8 jaar was
Bij ons zijn veel mannetjes op brute wijze om het leven gekomen door de lego haaiquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo wordt hier ook elke LEGO-set afgebroken. Compleet met mannetjes die hun hoofd verliezen enzo
Vind ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh echt, dat wist ik nietWat stom. Dat je te jong bent voor bepaalde lego snap ik, maar te oud ben je toch nooit
Wat leuk! Die Hoe overleef ik… voor volwassenen? Die heeft mijn dochter op haar verlanglijstje staanquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nieuwste boek van Francine Oomen door haar laten signeren
Rugby, ik heb het nog nooit gekekenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Om 21 uur trouwens kwartfinale WK rugby tussen Ierland en Nieuw-Zeeland, voor de geïnteresseerden. Kan wel eens interessant gaan worden.
Ik ook zelden, maar zo vanaf de kwartfinales van een WK vind ik het wel leuk om te volgen. Is toch emotiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rugby, ik heb het nog nooit gekeken
Ik zag je, zit de laatste dagen veel daar , het is wel heftig voor veel mensen. En er komt waarschijnlijk nog zo veel aan...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Zojuist al mijn principes overboord gegooid en buiten ESF gepost. In NWS nog wel. Heftig.
Ik denk het ook. Het is soms wel een goede plek om snel updates te zien van gebeurtenissen. Maar de emoties zullen vrees ik (overal) hoog op gaan lopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag je, zit de laatste dagen veel daar , het is wel heftig voor veel mensen. En er komt waarschijnlijk nog zo veel aan...
Die heb ik vandaag gekocht. Ik heb "Hoe overleef ik mezelf" tig keer gelezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk! Die Hoe overleef ik… voor volwassenen? Die heeft mijn dochter op haar verlanglijstje staan
Dan zoek je ook de meest heftige subforum op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Zojuist al mijn principes overboord gegooid en buiten ESF gepost. In NWS nog wel. Heftig.
Het zijn heftige tijden!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zoek je ook de meest heftige subforum op.
Goed uitbesteedquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:39 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel een topa ond trouwens![]()
De kat ligt op mijn voeten te slapen en dus pakt New Mexico de hele tijd drinken en chips enzo voor me want ik kan natuurlijk niet opstaan
Ik lurk in dat topic, echt vreselijk wat daar soms gepost wordt door bepaalde users. En inderdaad, de situatie an sich brengt nu al zo veel leed en dit is met wat pech nog maar het beginquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag je, zit de laatste dagen veel daar , het is wel heftig voor veel mensen. En er komt waarschijnlijk nog zo veel aan...
Ik ben wel wat gewend dat sommige users bepaalde posts maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lurk in dat topic, echt vreselijk wat daar soms gepost wordt door bepaalde users. En inderdaad, de situatie an sich brengt nu al zo veel leed en dit is met wat pech nog maar het begin
Ja ook elders op internet, mensen die hopen dat miljoenen mensen dood gaan, aan welke kant dan ook. En als er dan iets wordt gepost als bij een bombardement zijn 15 mensen omgekomen waaronder 6 kinderen, dat mensen dan gaan juichen....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lurk in dat topic, echt vreselijk wat daar soms gepost wordt door bepaalde users. En inderdaad, de situatie an sich brengt nu al zo veel leed en dit is met wat pech nog maar het begin
Die mensen zijn wat mij betreft echt de zuurstof niet waard.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ook elders op internet, mensen die hopen dat miljoenen mensen dood gaan, aan welke kant dan ook. En als er dan iets wordt gepost als bij een bombardement zijn 15 mensen omgekomen waaronder 6 kinderen, dat mensen dan gaan juichen....
Amenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:47 schreef Strani het volgende:
De nuance is gewoon volledig weg bij veel mensen. Ik heb eigenlijk altijd meer sympathie gehad voor de Palestijnse kant van het verhaal en het lijkt me ook verschrikkelijk hoe die mensen daar moeten leven. Dat staat volledig los van hoe ik verder naar de Islam kijk ook. Mensen zijn mensen.
En dan doet Hamas deze verschrikkelijke dingen en dat veroordeel ik dan óók. En als Israël vervolgens weer verschrikkelijke dingen doet, dan veroordeel ik dat net zo hard. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Goede post wel, lekker genuanceerd ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het aan mij leg, sluiten we alle grenzen voor asielzoekers en zetten we degenen die hier al zijn op het vliegtuig naar Somalië.
Maar dat mag je natuurlijk weer niet zeggen van de deugpolitie![]()
Ja ik werd echt gek van die gutmenschen daarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Goede post wel, lekker genuanceerd ook.
Je hebt ook wel meteen het meest gezellige topic uitgekozen wat er is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Ja hèquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt ook wel meteen het meest gezellige topic uitgekozen wat er is.
Fredquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Goede post wel, lekker genuanceerd ook.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het conflict vanwege het totale gebrek aan ontwikkeling niet zo interessant vind, en daardoor weet ik er ook niet zo heel veel van. Maar het gegeven dat als de omringende landen van Israël de wapens neerleggen, het vrede kan zijn. Terwijl als Israël de wapens zou neerleggen, het hele land vernietigd zou worden, maakt toch dat ik moeite heb met steun voor de Palestijnen in dit verhaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:47 schreef Strani het volgende:
De nuance is gewoon volledig weg bij veel mensen. Ik heb eigenlijk altijd meer sympathie gehad voor de Palestijnse kant van het verhaal en het lijkt me ook verschrikkelijk hoe die mensen daar moeten leven. Dat staat volledig los van hoe ik verder naar de Islam kijk ook. Mensen zijn mensen.
En dan doet Hamas deze verschrikkelijke dingen en dat veroordeel ik dan óók. En als Israël vervolgens weer verschrikkelijke dingen doet, dan veroordeel ik dat net zo hard. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ook elders op internet, mensen die hopen dat miljoenen mensen dood gaan, aan welke kant dan ook. En als er dan iets wordt gepost als bij een bombardement zijn 15 mensen omgekomen waaronder 6 kinderen, dat mensen dan gaan juichen....
Kan wel inspireren om samen met handboeien te gaan spelen na afloopquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
Ik ga even gezellig iets doen met New Mexico. We gaan een aflevering van Inside the worlds toughest prisons kijken. Wij zijn echt zó romantisch samen op de zaterdagavond
Ik zie de omringende landen toch los van Palestina in dit geval. Vooral Gaza is eigenlijk gewoon één groot kamp waar niemand in of uit mag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het conflict vanwege het totale gebrek aan ontwikkeling niet zo interessant vind, en daardoor weet ik er ook niet zo heel veel van. Maar het gegeven dat als de omringende landen van Israël de wapens neerleggen, het vrede kan zijn. Terwijl als Israël de wapens zou neerleggen, het hele land vernietigd zou worden, maakt toch dat ik moeite heb met steun voor de Palestijnen in dit verhaal.
Ja, het is idd best wel een dingetje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hèMaar goed, het is ook wel urgent genoeg.
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nieuwste boek van Francine Oomen door haar laten signeren
Maar zien al die omliggende landen en (het hamas aanhangende deel van) de Palestijnen dat zelf ook zo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie de omringende landen toch los van Palestina in dit geval. Vooral Gaza is eigenlijk gewoon één groot kamp waar niemand in of uit mag.
Dat veel landen in de buurt van Israël schurkenstaten zijn zal ik ook niet ontkennen trouwens.
Zo doe je het overkomen of Israël nooit de aggressor is. Dat zullen de mensen in de bezette gebieden niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het conflict vanwege het totale gebrek aan ontwikkeling niet zo interessant vind, en daardoor weet ik er ook niet zo heel veel van. Maar het gegeven dat als de omringende landen van Israël de wapens neerleggen, het vrede kan zijn. Terwijl als Israël de wapens zou neerleggen, het hele land vernietigd zou worden, maakt toch dat ik moeite heb met steun voor de Palestijnen in dit verhaal.
Ja, dat de situatie in Gaza onhoudbaar was, dat was niet zo heel onvoorspelbaar. Al rechtvaardigt wat mij betreft niets de gruweldaden die vorig weekend zijn gepleegd (en de iets te vaak gehoorde reactie uit onze regionen dat Israël het daar wel naar gemaakt had, vind ik dan ook ongepast).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie de omringende landen toch los van Palestina in dit geval. Vooral Gaza is eigenlijk gewoon één groot kamp waar niemand in of uit mag.
Dat veel landen in de buurt van Israël schurkenstaten zijn zal ik ook niet ontkennen trouwens.
Dat die lijntjes er zijn snap ik ook nog wel. Stel je voor dat je gedwongen bent een ondermaats leven te leiden in een gebied kleiner dan de gemeente Noordoostpolder en er ook niet uit mag, wetende dat jouw grootouders of overgrootouders in een heel andere situatie zaten. Dan kan ik me voorstellen dat door die uitzichtloosheid de wanhoop gekke dingen met je doet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zien al die omliggende landen en (het hamas aanhangende deel van) de Palestijnen dat zelf ook zo?
Dat vind ik altijd toch een lastige vraag, het lijkt me iig duidelijk dat er hier en daar op zijn minst wat communicatielijntjes naar buiten lopen, ook vanuit Gaza.
Nee, die waren niet gerechtvaardigd. Absoluut niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat de situatie in Gaza onhoudbaar was, dat was niet zo heel onvoorspelbaar. Al rechtvaardigt wat mij betreft niets de gruweldaden die vorig weekend zijn gepleegd (en de iets te vaak gehoorde reactie uit onze regionen dat Israël het daar wel naar gemaakt had, vind ik dan ook ongepast).
Diederik Smit (van Sport Studio) had daar nog een goede bijdrage over op Radio 1:
[ twitter ]
Wat leuk, ik post daar met m’n tweede account. Je kunt me herkennen aan dequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Wat een romantiekquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
Ik ga even gezellig iets doen met New Mexico. We gaan een aflevering van Inside the worlds toughest prisons kijken. Wij zijn echt zó romantisch samen op de zaterdagavond
Ik probeer het nieuws tegenwoordig maar een beetje te vermijden. Ik krijg dingen mee via man of gewoon de " basics" maar het is een beetje uit zelfbescherming want afgelopen jaren maakte ik me veel te veel zorgen terwijl ik er persoonlijk weinig/niks aan kan veranderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Ja dat dacht ik alquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik post daar met m’n tweede account. Je kunt me herkennen aan de²
Doe ik verder ook hoor. Hiervoor maak ik tijdelijk een uitzondering maar verder concentreer ik me zoveel mogelijk op m'n eigen leven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat een romantiek![]()
Wij zitten naast elkaar onze eigen dingen te kijken (ik kijk de Verraders, man allemaal techniek filmpjes op YouTube)
[..]
Ik probeer het nieuws tegenwoordig maar een beetje te vermijden. Ik krijg dingen mee via man of gewoon de " basics" maar het is een beetje uit zelfbescherming want afgelopen jaren maakte ik me veel te veel zorgen terwijl ik er persoonlijk weinig/niks aan kan veranderen.
Hoewel het niet zo goed lukt probeer ik dat ook steeds meer te doen. Kreeg er gewoon mentaal last van, terwijl het inderdaad is wat jij zegt, ik kan er niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat een romantiek![]()
Wij zitten naast elkaar onze eigen dingen te kijken (ik kijk de Verraders, man allemaal techniek filmpjes op YouTube)
[..]
Ik probeer het nieuws tegenwoordig maar een beetje te vermijden. Ik krijg dingen mee via man of gewoon de " basics" maar het is een beetje uit zelfbescherming want afgelopen jaren maakte ik me veel te veel zorgen terwijl ik er persoonlijk weinig/niks aan kan veranderen.
Eigenlijk was het voor mij sinds 2017 met Catalonië dat ik er een beetje mee gestopt ben. Ik was toen ook echt niet te genieten somsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoewel het niet zo goed lukt probeer ik dat ook steeds meer te doen. Kreeg er gewoon mentaal last van, terwijl het inderdaad is wat jij zegt, ik kan er niets aan veranderen.
Wat een tijd
Dat was voor ons gewoon een popcorn-onderwerp hèquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk was het voor mij sinds 2017 met Catalonië dat ik er een beetje mee gestopt ben. Ik was toen ook echt niet te genieten soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |