Mijne ook, ik heb ook nog ergens een verzameling staan! Vond het ook stom dat het officieel maar tot 8 jaar wasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, Fabuland![]()
![]()
![]()
Dat was echt mijn favoriete lego vroeger.
Mijn ouders hebben nog een paar figuurtjes in hun Legobak.
Oh echt, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijne ook, ik heb ook nog ergens een verzameling staan! Vond het ook stom dat het officieel maar tot 8 jaar was
Bij ons zijn veel mannetjes op brute wijze om het leven gekomen door de lego haaiquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo wordt hier ook elke LEGO-set afgebroken. Compleet met mannetjes die hun hoofd verliezen enzo
Vind ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh echt, dat wist ik nietWat stom. Dat je te jong bent voor bepaalde lego snap ik, maar te oud ben je toch nooit
Wat leuk! Die Hoe overleef ik… voor volwassenen? Die heeft mijn dochter op haar verlanglijstje staanquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nieuwste boek van Francine Oomen door haar laten signeren
Rugby, ik heb het nog nooit gekekenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Om 21 uur trouwens kwartfinale WK rugby tussen Ierland en Nieuw-Zeeland, voor de geïnteresseerden. Kan wel eens interessant gaan worden.
Ik ook zelden, maar zo vanaf de kwartfinales van een WK vind ik het wel leuk om te volgen. Is toch emotiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rugby, ik heb het nog nooit gekeken
Ik zag je, zit de laatste dagen veel daar , het is wel heftig voor veel mensen. En er komt waarschijnlijk nog zo veel aan...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Zojuist al mijn principes overboord gegooid en buiten ESF gepost. In NWS nog wel. Heftig.
Ik denk het ook. Het is soms wel een goede plek om snel updates te zien van gebeurtenissen. Maar de emoties zullen vrees ik (overal) hoog op gaan lopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag je, zit de laatste dagen veel daar , het is wel heftig voor veel mensen. En er komt waarschijnlijk nog zo veel aan...
Die heb ik vandaag gekocht. Ik heb "Hoe overleef ik mezelf" tig keer gelezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk! Die Hoe overleef ik… voor volwassenen? Die heeft mijn dochter op haar verlanglijstje staan
Dan zoek je ook de meest heftige subforum op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Zojuist al mijn principes overboord gegooid en buiten ESF gepost. In NWS nog wel. Heftig.
Het zijn heftige tijden!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zoek je ook de meest heftige subforum op.
Goed uitbesteedquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:39 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel een topa ond trouwens![]()
De kat ligt op mijn voeten te slapen en dus pakt New Mexico de hele tijd drinken en chips enzo voor me want ik kan natuurlijk niet opstaan
Ik lurk in dat topic, echt vreselijk wat daar soms gepost wordt door bepaalde users. En inderdaad, de situatie an sich brengt nu al zo veel leed en dit is met wat pech nog maar het beginquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag je, zit de laatste dagen veel daar , het is wel heftig voor veel mensen. En er komt waarschijnlijk nog zo veel aan...
Ik ben wel wat gewend dat sommige users bepaalde posts maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lurk in dat topic, echt vreselijk wat daar soms gepost wordt door bepaalde users. En inderdaad, de situatie an sich brengt nu al zo veel leed en dit is met wat pech nog maar het begin
Ja ook elders op internet, mensen die hopen dat miljoenen mensen dood gaan, aan welke kant dan ook. En als er dan iets wordt gepost als bij een bombardement zijn 15 mensen omgekomen waaronder 6 kinderen, dat mensen dan gaan juichen....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lurk in dat topic, echt vreselijk wat daar soms gepost wordt door bepaalde users. En inderdaad, de situatie an sich brengt nu al zo veel leed en dit is met wat pech nog maar het begin
Die mensen zijn wat mij betreft echt de zuurstof niet waard.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ook elders op internet, mensen die hopen dat miljoenen mensen dood gaan, aan welke kant dan ook. En als er dan iets wordt gepost als bij een bombardement zijn 15 mensen omgekomen waaronder 6 kinderen, dat mensen dan gaan juichen....
Amenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:47 schreef Strani het volgende:
De nuance is gewoon volledig weg bij veel mensen. Ik heb eigenlijk altijd meer sympathie gehad voor de Palestijnse kant van het verhaal en het lijkt me ook verschrikkelijk hoe die mensen daar moeten leven. Dat staat volledig los van hoe ik verder naar de Islam kijk ook. Mensen zijn mensen.
En dan doet Hamas deze verschrikkelijke dingen en dat veroordeel ik dan óók. En als Israël vervolgens weer verschrikkelijke dingen doet, dan veroordeel ik dat net zo hard. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Goede post wel, lekker genuanceerd ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het aan mij leg, sluiten we alle grenzen voor asielzoekers en zetten we degenen die hier al zijn op het vliegtuig naar Somalië.
Maar dat mag je natuurlijk weer niet zeggen van de deugpolitie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |