Het is in ieder geval geen fok!er, anders was het minimaal 30 cm geweestquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Minder dan een centimeter?
Volgens mij was het zijn hele schouder plus een deel van zijn hoofd en zó klein is die jongen toch ook niet.
Gelukkig zitten wij qua betreurenswaardige humor nog wel op één lijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen fok!er, anders was het minimaal 30 cm geweest
Of dat waar is, moet de VAR eerst nog beoordelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij qua betreurenswaardige humor nog wel op één lijn.
Daar ga je niet veel kopduels mee winnen.quote:
Het is een betreurenswaardige avondquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij qua betreurenswaardige humor nog wel op één lijn.
Tenzij de bal op kniehoogte is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ga je niet veel kopduels mee winnen.
Die zien ze dan over het hoofd als hij buitenspel staat.quote:
Zal je zien dat 'ie straks gewoon de gelijkmaker binnenkopt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zien ze dan over het hoofd als hij buitenspel staat.
Als zelfs Sneijder met het hoofd kan scoren...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal je zien dat 'ie straks gewoon de gelijkmaker binnenkopt.
Ik heb ook nog een DickieloopthuilendvanhetveldafnadewedstrijdNederlandFrankrijk.gif:quote:
Is er iemand bij je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
Ik merk dat mijn aandacht voor de wedstrijd begint te verzwakken.
Ja, dit is ook wel redelijk gespeeld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
Ik merk dat mijn aandacht voor de wedstrijd begint te verzwakken.
Met deze selectie hebben we daar ook niks te zoeken.quote:
Albanië gaat ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met deze selectie hebben we daar ook niks te zoeken.
Geen voorkeur wie?quote:
Schotland ook niet. Maar die hopen het EK toch wel te halen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met deze selectie hebben we daar ook niks te zoeken.
Niets mis met een debutantenbal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gelukkig nog een debutant erbij.
Ik begon ook al te denken dat ons probleem was dat we teveel ervaring op het veld hadden staan.
Ik bedoel maar, die Fransen zijn een en al ervaring en wat hebben die nu helemaal bereikt? Een schamele 0 - 2 voorsprong tegen een groepje debutanten.
Dat jij nog niet als analist in de studio zitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gelukkig nog een debutant erbij.
Ik begon ook al te denken dat ons probleem was dat we teveel ervaring op het veld hadden staan.
Ik bedoel maar, die Fransen zijn een en al ervaring en wat hebben die nu helemaal bereikt? Een schamele 0 - 2 voorsprong tegen een groepje debutanten.
Als hij blijft scoren mag hij zoveel kauwgom kauwen als hij wilquote:
dequote:
Waarom niet eerder in de wedstrijdquote:
DIT.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:40 schreef Strani het volgende:
Oh man dan wil je toch extra graag scoren, als de uitfans gewoon al hun volkslied gaan zitten zingen.
Wederom een vlijmscherpe naspelling Redefine.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk wel wat ik al had verwacht. Best aardig spelen, maar dan toch nipt verliezen.
Nee, niet meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Staat de telefoon van Luctor nog roodgloeiend?
Oh, niet in het vliegtuig dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Em31 het volgende:
Nouja, als je dan nu niet van Griekenland kan winnen is het in ieder geval ook je eigen schuld.
Onlyfans.com?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij 0-2 verwachtte ik ook nog wel een aansluitingstreffer, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wederom een vlijmscherpe naspelling Redefine.
Tja, iemand moet het doen he.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wederom een vlijmscherpe naspelling Redefine.
Jahaaaa Emquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Em31 het volgende:
Nouja, als je dan nu niet van Griekenland kan winnen is het in ieder geval ook je eigen schuld.
Ik ging bij een stand van 1-2 ook wel uit van een bal op de lat voor Mbappe. Wat mij betreft wees alles daarop.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij 0-2 verwachtte ik ook nog wel een aansluitingstreffer, maar niet meer dan dat.
Die heeft nog ruim een uur dienst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In een privéjet kun je gewoon appen en surfen enzo.quote:
En ook die gele kaart voor Kylian he. Die zagen we ook allemaal wel aankomen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging bij een stand van 1-2 ook wel uit van een bal op de lat voor Mbappe. Wat mij betreft wees alles daarop.
En het affluiten door de scheidsrechter leek ook onafwendbaar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook die gele kaart voor Kylian he. Die zagen we ook allemaal wel aankomen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging bij een stand van 1-2 ook wel uit van een bal op de lat voor Mbappe. Wat mij betreft wees alles daarop.
Nu niet gaan overdrijven hequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
En het affluiten door de scheidsrechter leek ook onafwendbaar!
Ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben alvast een beetje woest voor als het wel misgaat
Nu pas?quote:
Romantischquote:
Net een getrouwd stel. Het is in ieder geval heel herkenbaar voor mijquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de één of andere manier voelt dit heel lief.
Ja je weet dingen altijd goed in je voordeel te draaienquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de één of andere manier voelt dit heel lief.
Doet jouw man dit ook altijd @GeorgeM ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je weet dingen altijd goed in je voordeel te draaien
Wel goeie bonbons hč? Niet van de Aldiquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef gewoon morgen weer een doos bonbons en alles is weer in orde.
Nee zeker niet, ik kan heel romantisch zijn hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wel goeie bonbons hč? Niet van de Aldi
Jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Doet jouw man dit ook altijd @:GeorgeM ?
Die man weet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
En hij zegt dat ik het altijd doe![]()
Ik draag echt nooit spijkerbroeken. Ik vind ze ook niet zo mooi maar voor mezelf gewoon vooral oncomfortabel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe interessant kun je doen over een spijkerbroek
quote:
Gewoon in je korte broek op je badslippers alles doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik draag echt nooit spijkerbroeken. Ik vind ze ook niet zo mooi maar voor mezelf gewoon vooral oncomfortabel.
Zo is datquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon in je korte broek op je badslippers alles doen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik draag echt nooit spijkerbroeken. Ik vind ze ook niet zo mooi maar voor mezelf gewoon vooral oncomfortabel.
Ja ieder z'n ding hoor. En soms kan het ook mooi staan. Maar voor mij, nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik draag bijna altijd spijkerbroeken. Wel met veel stretch, dat dan weer wel.
Vooral met dit weer met de hond wandelen, ideaal.
Ik vind het leuk om het met netjes te combineren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ieder z'n ding hoor. En soms kan het ook mooi staan. Maar voor mij, nee.
Eindelijk weer eens iets waar ik lekker als vanouds echt totaal anders over denk. Ik draag vrijwel niet anders dan spijkerbroeken en ik vind ze helemaal geweldig. (ok, 's avonds op de bank hangend alleen even wat anders, maar overdag en in het openbaar en zo altijd een spijkerbroek)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets waar ik lekker als vanouds echt totaal anders over denk. Ik draag vrijwel niet anders dan spijkerbroeken en ik vind ze helemaal geweldig. (ok, 's avonds op de bank hangend alleen even wat anders, maar overdag en in het openbaar en zo altijd een spijkerbroek)
Ik had nog bijna aan mijn post toegevoegd "behalve spijkerbroeken met stretch, die zouden verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik draag bijna altijd spijkerbroeken. Wel met veel stretch, dat dan weer wel.
Vooral met dit weer met de hond wandelen, ideaal.
Je kunt er inderdaad alle kanten mee op, voor mijn werk combineer ik het ook tot een nette outfit en privé gewoon met een sweater of t-shirtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om het met netjes te combineren.
zegt ie ook nog wat zinnigs?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:02 schreef GeorgeM het volgende:
Zonder kauwgom kan Hartman goed uit z’n woorden komen
Ohquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had nog bijna aan mijn post toegevoegd "behalve spijkerbroeken met stretch, die zouden verboden moeten worden"
Alle kleuren passen erbij, zo fijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:01 schreef Arizona het volgende:
Ik draag ook graag spijkerbroeken, in allerlei kleuren en modellen
[..]
Je kunt er inderdaad alle kanten mee op, voor mijn werk combineer ik het ook tot een nette outfit en privé gewoon met een sweater of t-shirt
Hij analyseert het prima!quote:
Giannis Makateros misschien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Speelt Jason McAteer nog bij Griekenland?
had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij analyseert het prima!
Hij doet me een beetje denken aan Max Verstappen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets waar ik lekker als vanouds echt totaal anders over denk. Ik draag vrijwel niet anders dan spijkerbroeken en ik vind ze helemaal geweldig. (ok, 's avonds op de bank hangend alleen even wat anders, maar overdag en in het openbaar en zo altijd een spijkerbroek)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
De activiteit van de SC vanavond.
Nee, juist niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh
Maar waarom dan? Die zitten juist zo lekker![]()
En dan is de nachtbagger nog niet eens begonnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
De activiteit van de SC vanavond.
hoe laat staat dat op de agenda vandaag?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan is de nachtbagger nog niet eens begonnen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe laat staat dat op de agenda vandaag?
en hij heeft hem nooit teruggegeven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Ik heb de agenda al niet meer gezien sinds @:Luctor.et.Emergo hem wegpakte om te kijken hoe lang hij nog telefoondienst had.
Niet alleen met spijkerbroeken dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Maar ik heb sowieso een gloeiende griebushekel aan alles met stretch, dan komt alles maar tegen je aan te zitten.
Ik heb graag wat ruimte om me heen.
Nee, hij blijft zeggen hem te hebben teruggelegd op de daarvoor bestemde plek, maar alleen hij lijkt te weten wat die plek is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en hij heeft hem nooit teruggegeven?
Nee idd, stretch en ik liggen elkaar niet en dat is best zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niet alleen met spijkerbroeken dus
Dit is een onmogelijke situatie: als ze enigszins op @Strani lijken zouden ze strontirritant zijn én nooit instructies volgen. Máár in deze situatie zou Strani ze instrueren om irritant te zijn. Ik denk helaas dat deze patstelling ervoor gaat zorgen dat de wereld explodeertquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach als ze ook maar enigszins op jou lijken
Wat je dus probeert te zeggen is dat het aan ons allen is om te zorgen dat @Strani nooit kinderen krijgt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:22 schreef Meke het volgende:
Hallo ik kom even mosterd brengen
[..]
Dit is een onmogelijke situatie: als ze enigszins op @:strani lijken zouden ze strontirritant zijn én nooit instructies volgen. Máár in deze situatie zou Strani ze instrueren om irritant te zijn. Ik denk helaas dat deze patstelling ervoor gaat zorgen dat de wereld explodeert
Ja ik doe er in elk geval al erg hard m'n best voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat je dus probeert te zeggen is dat het aan ons allen is om te zorgen dat @:strani nooit kinderen krijgt?
Ik heb een (of twee) mentale allora's gedaan en mezelf bijpassende hoeveelheden wijn ingeschonken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Geen allora's deze avond? Of bewaren we die voor de retro morgen/vanavond?
Ok, ik zal proberen mee te helpen waar mogelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik doe er in elk geval al erg hard m'n best voor
Nu vraag ik me dan toch af wat je vader dan wel is gaan doen die avond.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:29 schreef Meke het volgende:
Oh ik heb ook nog wel een leuke voetbalanekdote uit vervlogen tijden! Mijn ouders hadden allebei als herinnering dat m'n vader op hun trouwdag wel 's avonds champions league ging kijken. Hebben we ooit eens opgezocht welke wedstrijd dat dan zou zijn geweest. Is er die dag geen enkele wedstrijd gevoetbald![]()
Voor jou reken ik het goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb een (of twee) mentale allora's gedaan en mezelf bijpassende hoeveelheden wijn ingeschonken.
Telt dat ook?
Ik heb wel wat bier op, maar dat was een best bescheiden hoeveelheidquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Nice, dank u.quote:
Ja nee was wel gewoon thuis bij hun hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu vraag ik me dan toch af wat je vader dan wel is gaan doen die avond.![]()
KVK 8 is echt m'n jamquote:
Ah ok, dat valt dan toch wel weer mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee was wel gewoon thuis bij hun hoorDus wellicht gewoon samen tv gaan kijken
Ja anders was het al helemaal dubieusquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dat valt dan toch wel weer mee.
Maar ook echt niet één andere wedstrijd van een van de tachtigduizend andere competities gespeeld waarmee ze in de war zouden kunnen zijn?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja anders was het al helemaal dubieus![]()
Haha nee ik heb net nog eens gezocht en er was EK onder de 16, maar of dat nou echt significant isquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ook echt niet één andere wedstrijd van een van de tachtigduizend andere competities gespeeld waarmee ze in de war zouden kunnen zijn?![]()
Wel een goed verhaal verder, laat mooi zien hoe hij toch maar op alle mogelijke momenten het voetbal wil zien.
Ik ken er meer die zo zijn.
Nouja een woensdag eind jaren '80quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:39 schreef sportfreak het volgende:
Ik weet niet op wat voor dag ze getrouwd zijn maar tegenwoordig is dat echt een zeldzaamheid, een dag waarop niet gevoetbald wordt.![]()
Ja, nieuwjaarsdag en eerste kerstdag, dat is het wel zo'n beetje.
Je dacht dat één existentiële crisis binnen 24 uur niet genoeg was voor @Roger_Epialesquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:22 schreef Meke het volgende:
Hallo ik kom even mosterd brengen
[..]
Dit is een onmogelijke situatie: als ze enigszins op @:strani lijken zouden ze strontirritant zijn én nooit instructies volgen. Máár in deze situatie zou Strani ze instrueren om irritant te zijn. Ik denk helaas dat deze patstelling ervoor gaat zorgen dat de wereld explodeert
Gelukkig kan ik die twee over mezelf verdelen waardoor ik er nog steeds maar met gemiddeld één hoef te dealen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je dacht dat één existentiële crisis binnen 24 uur niet genoeg was voor @:Roger_Epiales
Nou werd ik toch nieuwsgierig en heb Wikipedia erbij gepakt. Nederland deed mee in 1986 en 1989, de andere jaren eind '80 niet, maar toen ze meededen speelden ze niet op woensdag...quote:
Nou, alles is relatief natuurlijk. Hoe significant een wedstrijd van het EK onder de 16 is hangt een beetje af van hoe saai die trouwdag was.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik heb net nog eens gezocht en er was EK onder de 16, maar of dat nou echt significant is
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik die twee over mezelf verdelen waardoor ik er nog steeds maar met gemiddeld één hoef te dealen.
Oh was gewoon finale Europacup I dan waarschijnlijk inderdaadquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou werd ik toch nieuwsgierig en heb Wikipedia erbij gepakt. Nederland deed mee in 1986 en 1989, de andere jaren eind '80 niet, maar toen ze meededen speelden ze niet op woensdag...
Wat me wel opvalt is dat die toernooien altijd in mei zijn, en dat is ook de maand dat de Europacup finales gespeeld worden, en die waren in die tijd altijd op woensdag. Dus een finale van de Europacup I / Europacup II of UEFA Cup zou kunnen.
Je hoeft ze niet wijzer te maken dan nodig isquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh was gewoon finale Europacup I dan waarschijnlijk inderdaadVond de anekdote dat er niks was eigenlijk veel leuker haha, wat stom dat je dat niet vind als je googlet op de datum en voetbal
Ze hebben wel de eerste tegengoal van Frankrijk gemaaktquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:55 schreef Koen66 het volgende:
nou dat was weer een geslaagd event, het NL elftal
Ze hebben zich toch aardig in het zweet gewerkt.quote:
Nee dat vind alleen jij leuk NQquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Ja, waar was jij?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:12 schreef ijs_beer het volgende:
Goh het is gezellig geweest hier zie ik. Wat een rommel!
* ijs_beer vuilniszak pakt en afval begint weg te werken
Daar kan ik geen uitspraken over doen, maar ik zou misschien die vrouw morgen met de geel/roze sjaal niet vertrouwenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:34 schreef Strani het volgende:
@:Meke ben jij actief mijn liefdesleven aan het saboteren?!
Dat zou ik sowieso niet doen, wie draagt er nou een sjaal met 27 graden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen, maar ik zou misschien die vrouw morgen met de geel/roze sjaal niet vertrouwen
Ja, waar was ikquote:
Ik zie dat jij geen zin hebt in een rustige zaterdag!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:32 schreef Strani het volgende:
Zo, ik dacht meteen even de toon zetten voor vandaag.
Nee zeker niet, we knallen er meteen in vandaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat jij geen zin hebt in een rustige zaterdag!
Heel goed, meteen duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:32 schreef Strani het volgende:
Zo, ik dacht meteen even de toon zetten voor vandaag.
Dat denk ik inderdaad ook niet. Want de Fransen zullen die wedstrijd totaal niet boeien. En hoewel Nederland veel blessures heeft en het daar een heksenketel zal zijn, mag je daar eigenlijk ook niet verliezen. Die Grieken zijn nog een paar gradaties slechter dan Oranje. Wat niet garandeert dat ze niet alsnog verliezen, maar goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:21 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ik denk niet dat Griekenland van Frankrijk gaat verliezen eigenlijk, dus Nederland moet daar zelf gewoon niet van verliezen.
Als Koeman zoals gebruikelijk Marten de Roon weer opstelt wordt het tegen elke tegenstander moeilijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook niet. Want de Fransen zullen die wedstrijd totaal niet boeien. En hoewel Nederland veel blessures heeft en het daar een heksenketel zal zijn, mag je daar eigenlijk ook niet verliezen. Die Grieken zijn nog een paar gradaties slechter dan Oranje. Wat niet garandeert dat ze niet alsnog verliezen, maar goed.
Ik denk dat de Grieken het daar vorige wedstrijd niet over eens zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als Koeman zoals gebruikelijk Marten de Roon weer opstelt wordt het tegen elke tegenstander moeilijk.
Ja, dat hij toen eens een verdwaalde bal erin schoot...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de Grieken het daar vorige wedstrijd niet over eens zijn
Ik denk ook niet dat die De Roon maandag opstelt. Maar daarna zie ik het hem wel weer doen. Daarvoor leunt hij teveel op het verledenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat hij toen eens een verdwaalde bal erin schoot...
Overigens denk ik niet dat Koeman hem opstelt, maar goed, hij is niet het enige probleem. Xavi Simons bakt er ook geen hol van als je hem een oranje shirt aandoet, net als Veerman.
Het theater is hard werken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben zich toch aardig in het zweet gewerkt.
Okee Cyanquote:
hoe weet jij dat?quote:
Antwoordenboek scheikunde 3 havo voorgelezen, as you do. Daarna was ik van plan shoarma te halen bij een slager die het van de week in de aanbieding had, maar die aanbieding was blijkbaar afgelopenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag een dagje Antwerpen gedaan, was lang geleden. (navenant het 50 km rijden is) Blijft een ontzettend leuke stad.
![]()
Wat hebben jullie uitgespookt vandaag?
De was gedaan en daarna een bed getekend, as you do zoals @H_T dat zo treffend weet te zeggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag een dagje Antwerpen gedaan, was lang geleden. (navenant het 50 km rijden is) Blijft een ontzettend leuke stad.
![]()
Heb je ook een vragenboek gedaan, of krijgen deze kinderen alleen alle antwoorden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Antwoordenboek scheikunde 3 havo voorgelezen, as you do. Daarna was ik van plan shoarma te halen bij een slager die het van de week in de aanbieding had, maar die aanbieding was blijkbaar afgelopenDus ik eet straks goulash met aardappels
Van mij krijgen ze alleen de antwoorden. Dan lijk ik een stuk cooler dan die nerd die ze met alle vragen lastig valtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je ook een vragenboek gedaan, of krijgen deze kinderen alleen alle antwoorden?
Oh. Vertel ons meer.quote:
Goulash vind ik eigenlijk nog lekker dan Shoarma, H_T. Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Antwoordenboek scheikunde 3 havo voorgelezen, as you do. Daarna was ik van plan shoarma te halen bij een slager die het van de week in de aanbieding had, maar die aanbieding was blijkbaar afgelopenDus ik eet straks goulash met aardappels
Oh em nou ja weet je wat het is KIJK DAAR EEN AFLEIDING!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goulash vind ik eigenlijk nog lekker dan Shoarma, H_T. Wanneer kan ik aanschuiven?
OH OH OH WAAR WAAR WAARquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh em nou ja weet je wat het is KIJK DAAR EEN AFLEIDING!
* H_T maakt zich uit de voeten
Zonder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben boerenkool aan het maken. Zonder rookworst.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben boerenkool aan het maken. Zonder rookworst.
We hebben, op het plein waar ik woon, een evenement ivm het hanzeweekend. Vanaf vanmiddag al een aantal dingen op zijn plek gezet, het begint er leuk uit te zien. Vanochtend waren er ook al mensen bezig en toen zag je best veel toeristen foto's nemen. Nu ben ik even snel wat eten en dan is om half 8 de openingquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Oh, klinkt leuk! Veel plezier.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We hebben, op het plein waar ik woon, een evenement ivm het hanzeweekend. Vanaf vanmiddag al een aantal dingen op zijn plek gezet, het begint er leuk uit te zien. Vanochtend waren er ook al mensen bezig en toen zag je best veel toeristen foto's nemen. Nu ben ik even snel wat eten en dan is om half 8 de opening
Mollert!quote:
Ook lekkerquote:
Hoe was je dag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag een mooie 15 km gelopen, heel erg genoten van het weer van vandaag (hier tenminste).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Bovendien is dit nog een ‘reguliere’ kwalificatiewedstrijd, met minder druk dan bij die playoffs, waar toch ook een zekere toevalsfactor bij komt. Kijk maar naar Italië dat voor het vorige WK totaal onnodig naliet Zwitserland de genadeklap te geven in de poulefase, en vervolgens in de laatste minuut er afging in de playoff tegen Noord-Macedonië.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook niet. Want de Fransen zullen die wedstrijd totaal niet boeien. En hoewel Nederland veel blessures heeft en het daar een heksenketel zal zijn, mag je daar eigenlijk ook niet verliezen. Die Grieken zijn nog een paar gradaties slechter dan Oranje. Wat niet garandeert dat ze niet alsnog verliezen, maar goed.
Antwerpen is leuk inderdaad. Niet zo ver weg, maar meteen heel anders dan Nederlandse steden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Met spekjes erdoor kan ook wel. Alleen moet je dan wel lekkere jus op voorraad hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook lekkerIk ben helemaal voor minderen met vlees enzo. Maar bij Boerenkool hoort er dat wel bij vind ik, anders is het te saai ofzo.
De hamvraag is natuurlijk waar je hebt gewandeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag een mooie 15 km gelopen, heel erg genoten van het weer van vandaag (hier tenminste).
Antwerpen wil ik ook graag weer eens naartoe, maar dan met overnachting, voor ons is het wel ver voor een dagjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Welke set is het eigenlijk die je hebt? (Welk nummer dus)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Antwerpen wil ik ook graag weer eens naartoe, maar dan met overnachting, voor ons is het wel ver voor een dagje![]()
Ik heb vandaag het eerste gebouw van mijn Lego kerststraat afgemaakt, wat boodschappen gedaan en wat huishoudelijke meuk.
Qua vlees eet ik of vegetarisch of biologisch. Vegetarische rookworst vind ik niet te eten (quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook lekkerIk ben helemaal voor minderen met vlees enzo. Maar bij Boerenkool hoort er dat wel bij vind ik, anders is het te saai ofzo.
https://www.intertoys.nl/(...)t-10308?gad_source=1quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke set is het eigenlijk die je hebt? (Welk nummer dus)
Ga je dan als je het klaar hebt ook net als ik vroeger doen alsof er dan een natuurramp gebeurt en dat de helft platligt? Is lachen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/(...)t-10308?gad_source=1
Pas na kerst!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je dan als je het klaar hebt ook net als ik vroeger doen alsof er dan een natuurramp gebeurt en dat de helft platligt? Is lachen.
(74,99 of drie termijnen van 24,99. Negatieve rente-genot)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/(...)t-10308?gad_source=1
Ohh gaaf!! Wel op Instagram zetten dan hčquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pas na kerst!
Misschien gebeurt er met oud & nieuw wel een vreselijk ongeluk met vuurwerk!
Zo wordt hier ook elke LEGO-set afgebroken. Compleet met mannetjes die hun hoofd verliezen enzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je dan als je het klaar hebt ook net als ik vroeger doen alsof er dan een natuurramp gebeurt en dat de helft platligt? Is lachen.
Oh ja, Fabulandquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh gaaf!! Wel op Instagram zetten dan hč
Bij mij is er heel wat destructieve ellende geweest in de verschillende Fabuland-dorpjes.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo wordt hier ook elke LEGO-set afgebroken. Compleet met mannetjes die hun hoofd verliezen enzo
Mijne ook, ik heb ook nog ergens een verzameling staan! Vond het ook stom dat het officieel maar tot 8 jaar wasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, Fabuland![]()
![]()
![]()
Dat was echt mijn favoriete lego vroeger.
Mijn ouders hebben nog een paar figuurtjes in hun Legobak.
Oh echt, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijne ook, ik heb ook nog ergens een verzameling staan! Vond het ook stom dat het officieel maar tot 8 jaar was
Bij ons zijn veel mannetjes op brute wijze om het leven gekomen door de lego haaiquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo wordt hier ook elke LEGO-set afgebroken. Compleet met mannetjes die hun hoofd verliezen enzo
Vind ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh echt, dat wist ik nietWat stom. Dat je te jong bent voor bepaalde lego snap ik, maar te oud ben je toch nooit
Wat leuk! Die Hoe overleef ik… voor volwassenen? Die heeft mijn dochter op haar verlanglijstje staanquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nieuwste boek van Francine Oomen door haar laten signeren
Rugby, ik heb het nog nooit gekekenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Om 21 uur trouwens kwartfinale WK rugby tussen Ierland en Nieuw-Zeeland, voor de geďnteresseerden. Kan wel eens interessant gaan worden.
Ik ook zelden, maar zo vanaf de kwartfinales van een WK vind ik het wel leuk om te volgen. Is toch emotiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rugby, ik heb het nog nooit gekeken
Ik zag je, zit de laatste dagen veel daar , het is wel heftig voor veel mensen. En er komt waarschijnlijk nog zo veel aan...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Zojuist al mijn principes overboord gegooid en buiten ESF gepost. In NWS nog wel. Heftig.
Ik denk het ook. Het is soms wel een goede plek om snel updates te zien van gebeurtenissen. Maar de emoties zullen vrees ik (overal) hoog op gaan lopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag je, zit de laatste dagen veel daar , het is wel heftig voor veel mensen. En er komt waarschijnlijk nog zo veel aan...
Die heb ik vandaag gekocht. Ik heb "Hoe overleef ik mezelf" tig keer gelezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk! Die Hoe overleef ik… voor volwassenen? Die heeft mijn dochter op haar verlanglijstje staan
Dan zoek je ook de meest heftige subforum op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Zojuist al mijn principes overboord gegooid en buiten ESF gepost. In NWS nog wel. Heftig.
Het zijn heftige tijden!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zoek je ook de meest heftige subforum op.
Goed uitbesteedquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:39 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel een topa ond trouwens![]()
De kat ligt op mijn voeten te slapen en dus pakt New Mexico de hele tijd drinken en chips enzo voor me want ik kan natuurlijk niet opstaan
Ik lurk in dat topic, echt vreselijk wat daar soms gepost wordt door bepaalde users. En inderdaad, de situatie an sich brengt nu al zo veel leed en dit is met wat pech nog maar het beginquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag je, zit de laatste dagen veel daar , het is wel heftig voor veel mensen. En er komt waarschijnlijk nog zo veel aan...
Ik ben wel wat gewend dat sommige users bepaalde posts maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lurk in dat topic, echt vreselijk wat daar soms gepost wordt door bepaalde users. En inderdaad, de situatie an sich brengt nu al zo veel leed en dit is met wat pech nog maar het begin
Ja ook elders op internet, mensen die hopen dat miljoenen mensen dood gaan, aan welke kant dan ook. En als er dan iets wordt gepost als bij een bombardement zijn 15 mensen omgekomen waaronder 6 kinderen, dat mensen dan gaan juichen....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lurk in dat topic, echt vreselijk wat daar soms gepost wordt door bepaalde users. En inderdaad, de situatie an sich brengt nu al zo veel leed en dit is met wat pech nog maar het begin
Die mensen zijn wat mij betreft echt de zuurstof niet waard.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ook elders op internet, mensen die hopen dat miljoenen mensen dood gaan, aan welke kant dan ook. En als er dan iets wordt gepost als bij een bombardement zijn 15 mensen omgekomen waaronder 6 kinderen, dat mensen dan gaan juichen....
Amenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:47 schreef Strani het volgende:
De nuance is gewoon volledig weg bij veel mensen. Ik heb eigenlijk altijd meer sympathie gehad voor de Palestijnse kant van het verhaal en het lijkt me ook verschrikkelijk hoe die mensen daar moeten leven. Dat staat volledig los van hoe ik verder naar de Islam kijk ook. Mensen zijn mensen.
En dan doet Hamas deze verschrikkelijke dingen en dat veroordeel ik dan óók. En als Israël vervolgens weer verschrikkelijke dingen doet, dan veroordeel ik dat net zo hard. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Goede post wel, lekker genuanceerd ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het aan mij leg, sluiten we alle grenzen voor asielzoekers en zetten we degenen die hier al zijn op het vliegtuig naar Somalië.
Maar dat mag je natuurlijk weer niet zeggen van de deugpolitie![]()
Ja ik werd echt gek van die gutmenschen daarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Goede post wel, lekker genuanceerd ook.
Je hebt ook wel meteen het meest gezellige topic uitgekozen wat er is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Ja hčquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt ook wel meteen het meest gezellige topic uitgekozen wat er is.
Fredquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Goede post wel, lekker genuanceerd ook.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het conflict vanwege het totale gebrek aan ontwikkeling niet zo interessant vind, en daardoor weet ik er ook niet zo heel veel van. Maar het gegeven dat als de omringende landen van Israël de wapens neerleggen, het vrede kan zijn. Terwijl als Israël de wapens zou neerleggen, het hele land vernietigd zou worden, maakt toch dat ik moeite heb met steun voor de Palestijnen in dit verhaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:47 schreef Strani het volgende:
De nuance is gewoon volledig weg bij veel mensen. Ik heb eigenlijk altijd meer sympathie gehad voor de Palestijnse kant van het verhaal en het lijkt me ook verschrikkelijk hoe die mensen daar moeten leven. Dat staat volledig los van hoe ik verder naar de Islam kijk ook. Mensen zijn mensen.
En dan doet Hamas deze verschrikkelijke dingen en dat veroordeel ik dan óók. En als Israël vervolgens weer verschrikkelijke dingen doet, dan veroordeel ik dat net zo hard. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ook elders op internet, mensen die hopen dat miljoenen mensen dood gaan, aan welke kant dan ook. En als er dan iets wordt gepost als bij een bombardement zijn 15 mensen omgekomen waaronder 6 kinderen, dat mensen dan gaan juichen....
Kan wel inspireren om samen met handboeien te gaan spelen na afloopquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
Ik ga even gezellig iets doen met New Mexico. We gaan een aflevering van Inside the worlds toughest prisons kijken. Wij zijn echt zó romantisch samen op de zaterdagavond
Ik zie de omringende landen toch los van Palestina in dit geval. Vooral Gaza is eigenlijk gewoon één groot kamp waar niemand in of uit mag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het conflict vanwege het totale gebrek aan ontwikkeling niet zo interessant vind, en daardoor weet ik er ook niet zo heel veel van. Maar het gegeven dat als de omringende landen van Israël de wapens neerleggen, het vrede kan zijn. Terwijl als Israël de wapens zou neerleggen, het hele land vernietigd zou worden, maakt toch dat ik moeite heb met steun voor de Palestijnen in dit verhaal.
Ja, het is idd best wel een dingetje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hčMaar goed, het is ook wel urgent genoeg.
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nieuwste boek van Francine Oomen door haar laten signeren
Maar zien al die omliggende landen en (het hamas aanhangende deel van) de Palestijnen dat zelf ook zo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie de omringende landen toch los van Palestina in dit geval. Vooral Gaza is eigenlijk gewoon één groot kamp waar niemand in of uit mag.
Dat veel landen in de buurt van Israël schurkenstaten zijn zal ik ook niet ontkennen trouwens.
Zo doe je het overkomen of Israël nooit de aggressor is. Dat zullen de mensen in de bezette gebieden niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het conflict vanwege het totale gebrek aan ontwikkeling niet zo interessant vind, en daardoor weet ik er ook niet zo heel veel van. Maar het gegeven dat als de omringende landen van Israël de wapens neerleggen, het vrede kan zijn. Terwijl als Israël de wapens zou neerleggen, het hele land vernietigd zou worden, maakt toch dat ik moeite heb met steun voor de Palestijnen in dit verhaal.
Ja, dat de situatie in Gaza onhoudbaar was, dat was niet zo heel onvoorspelbaar. Al rechtvaardigt wat mij betreft niets de gruweldaden die vorig weekend zijn gepleegd (en de iets te vaak gehoorde reactie uit onze regionen dat Israël het daar wel naar gemaakt had, vind ik dan ook ongepast).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie de omringende landen toch los van Palestina in dit geval. Vooral Gaza is eigenlijk gewoon één groot kamp waar niemand in of uit mag.
Dat veel landen in de buurt van Israël schurkenstaten zijn zal ik ook niet ontkennen trouwens.
Dat die lijntjes er zijn snap ik ook nog wel. Stel je voor dat je gedwongen bent een ondermaats leven te leiden in een gebied kleiner dan de gemeente Noordoostpolder en er ook niet uit mag, wetende dat jouw grootouders of overgrootouders in een heel andere situatie zaten. Dan kan ik me voorstellen dat door die uitzichtloosheid de wanhoop gekke dingen met je doet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zien al die omliggende landen en (het hamas aanhangende deel van) de Palestijnen dat zelf ook zo?
Dat vind ik altijd toch een lastige vraag, het lijkt me iig duidelijk dat er hier en daar op zijn minst wat communicatielijntjes naar buiten lopen, ook vanuit Gaza.
Nee, die waren niet gerechtvaardigd. Absoluut niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat de situatie in Gaza onhoudbaar was, dat was niet zo heel onvoorspelbaar. Al rechtvaardigt wat mij betreft niets de gruweldaden die vorig weekend zijn gepleegd (en de iets te vaak gehoorde reactie uit onze regionen dat Israël het daar wel naar gemaakt had, vind ik dan ook ongepast).
Diederik Smit (van Sport Studio) had daar nog een goede bijdrage over op Radio 1:
[ twitter ]
Wat leuk, ik post daar met m’n tweede account. Je kunt me herkennen aan dequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Wat een romantiekquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
Ik ga even gezellig iets doen met New Mexico. We gaan een aflevering van Inside the worlds toughest prisons kijken. Wij zijn echt zó romantisch samen op de zaterdagavond
Ik probeer het nieuws tegenwoordig maar een beetje te vermijden. Ik krijg dingen mee via man of gewoon de " basics" maar het is een beetje uit zelfbescherming want afgelopen jaren maakte ik me veel te veel zorgen terwijl ik er persoonlijk weinig/niks aan kan veranderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
Ja dat dacht ik alquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik post daar met m’n tweede account. Je kunt me herkennen aan de˛
Doe ik verder ook hoor. Hiervoor maak ik tijdelijk een uitzondering maar verder concentreer ik me zoveel mogelijk op m'n eigen leven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat een romantiek![]()
Wij zitten naast elkaar onze eigen dingen te kijken (ik kijk de Verraders, man allemaal techniek filmpjes op YouTube)
[..]
Ik probeer het nieuws tegenwoordig maar een beetje te vermijden. Ik krijg dingen mee via man of gewoon de " basics" maar het is een beetje uit zelfbescherming want afgelopen jaren maakte ik me veel te veel zorgen terwijl ik er persoonlijk weinig/niks aan kan veranderen.
Hoewel het niet zo goed lukt probeer ik dat ook steeds meer te doen. Kreeg er gewoon mentaal last van, terwijl het inderdaad is wat jij zegt, ik kan er niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat een romantiek![]()
Wij zitten naast elkaar onze eigen dingen te kijken (ik kijk de Verraders, man allemaal techniek filmpjes op YouTube)
[..]
Ik probeer het nieuws tegenwoordig maar een beetje te vermijden. Ik krijg dingen mee via man of gewoon de " basics" maar het is een beetje uit zelfbescherming want afgelopen jaren maakte ik me veel te veel zorgen terwijl ik er persoonlijk weinig/niks aan kan veranderen.
Eigenlijk was het voor mij sinds 2017 met Catalonië dat ik er een beetje mee gestopt ben. Ik was toen ook echt niet te genieten somsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoewel het niet zo goed lukt probeer ik dat ook steeds meer te doen. Kreeg er gewoon mentaal last van, terwijl het inderdaad is wat jij zegt, ik kan er niets aan veranderen.
Wat een tijd
Dat was voor ons gewoon een popcorn-onderwerp hčquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk was het voor mij sinds 2017 met Catalonië dat ik er een beetje mee gestopt ben. Ik was toen ook echt niet te genieten soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |