Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe laat staat dat op de agenda vandaag?
en hij heeft hem nooit teruggegeven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Ik heb de agenda al niet meer gezien sinds @:Luctor.et.Emergo hem wegpakte om te kijken hoe lang hij nog telefoondienst had.
Niet alleen met spijkerbroeken dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Maar ik heb sowieso een gloeiende griebushekel aan alles met stretch, dan komt alles maar tegen je aan te zitten.
Ik heb graag wat ruimte om me heen.
Nee, hij blijft zeggen hem te hebben teruggelegd op de daarvoor bestemde plek, maar alleen hij lijkt te weten wat die plek is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en hij heeft hem nooit teruggegeven?
Nee idd, stretch en ik liggen elkaar niet en dat is best zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niet alleen met spijkerbroeken dus
Dit is een onmogelijke situatie: als ze enigszins op @Strani lijken zouden ze strontirritant zijn én nooit instructies volgen. Máár in deze situatie zou Strani ze instrueren om irritant te zijn. Ik denk helaas dat deze patstelling ervoor gaat zorgen dat de wereld explodeertquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach als ze ook maar enigszins op jou lijken
Wat je dus probeert te zeggen is dat het aan ons allen is om te zorgen dat @Strani nooit kinderen krijgt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:22 schreef Meke het volgende:
Hallo ik kom even mosterd brengen
[..]
Dit is een onmogelijke situatie: als ze enigszins op @:strani lijken zouden ze strontirritant zijn én nooit instructies volgen. Máár in deze situatie zou Strani ze instrueren om irritant te zijn. Ik denk helaas dat deze patstelling ervoor gaat zorgen dat de wereld explodeert
Ja ik doe er in elk geval al erg hard m'n best voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat je dus probeert te zeggen is dat het aan ons allen is om te zorgen dat @:strani nooit kinderen krijgt?
Ik heb een (of twee) mentale allora's gedaan en mezelf bijpassende hoeveelheden wijn ingeschonken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Geen allora's deze avond? Of bewaren we die voor de retro morgen/vanavond?
Ok, ik zal proberen mee te helpen waar mogelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik doe er in elk geval al erg hard m'n best voor
Nu vraag ik me dan toch af wat je vader dan wel is gaan doen die avond.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:29 schreef Meke het volgende:
Oh ik heb ook nog wel een leuke voetbalanekdote uit vervlogen tijden! Mijn ouders hadden allebei als herinnering dat m'n vader op hun trouwdag wel 's avonds champions league ging kijken. Hebben we ooit eens opgezocht welke wedstrijd dat dan zou zijn geweest. Is er die dag geen enkele wedstrijd gevoetbald![]()
Voor jou reken ik het goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb een (of twee) mentale allora's gedaan en mezelf bijpassende hoeveelheden wijn ingeschonken.
Telt dat ook?
Ik heb wel wat bier op, maar dat was een best bescheiden hoeveelheidquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Geen allora's deze avond? Of bewaren we die voor de retro morgen/vanavond?
Nice, dank u.quote:
Ja nee was wel gewoon thuis bij hun hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu vraag ik me dan toch af wat je vader dan wel is gaan doen die avond.![]()
KVK 8 is echt m'n jamquote:
Ah ok, dat valt dan toch wel weer mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee was wel gewoon thuis bij hun hoorDus wellicht gewoon samen tv gaan kijken
Ja anders was het al helemaal dubieusquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dat valt dan toch wel weer mee.
Maar ook echt niet één andere wedstrijd van een van de tachtigduizend andere competities gespeeld waarmee ze in de war zouden kunnen zijn?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja anders was het al helemaal dubieus![]()
Haha nee ik heb net nog eens gezocht en er was EK onder de 16, maar of dat nou echt significant isquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ook echt niet één andere wedstrijd van een van de tachtigduizend andere competities gespeeld waarmee ze in de war zouden kunnen zijn?![]()
Wel een goed verhaal verder, laat mooi zien hoe hij toch maar op alle mogelijke momenten het voetbal wil zien.
Ik ken er meer die zo zijn.
Nouja een woensdag eind jaren '80quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:39 schreef sportfreak het volgende:
Ik weet niet op wat voor dag ze getrouwd zijn maar tegenwoordig is dat echt een zeldzaamheid, een dag waarop niet gevoetbald wordt.![]()
Ja, nieuwjaarsdag en eerste kerstdag, dat is het wel zo'n beetje.
Je dacht dat één existentiële crisis binnen 24 uur niet genoeg was voor @Roger_Epialesquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:22 schreef Meke het volgende:
Hallo ik kom even mosterd brengen
[..]
Dit is een onmogelijke situatie: als ze enigszins op @:strani lijken zouden ze strontirritant zijn én nooit instructies volgen. Máár in deze situatie zou Strani ze instrueren om irritant te zijn. Ik denk helaas dat deze patstelling ervoor gaat zorgen dat de wereld explodeert
Gelukkig kan ik die twee over mezelf verdelen waardoor ik er nog steeds maar met gemiddeld één hoef te dealen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je dacht dat één existentiële crisis binnen 24 uur niet genoeg was voor @:Roger_Epiales
Nou werd ik toch nieuwsgierig en heb Wikipedia erbij gepakt. Nederland deed mee in 1986 en 1989, de andere jaren eind '80 niet, maar toen ze meededen speelden ze niet op woensdag...quote:
Nou, alles is relatief natuurlijk. Hoe significant een wedstrijd van het EK onder de 16 is hangt een beetje af van hoe saai die trouwdag was.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik heb net nog eens gezocht en er was EK onder de 16, maar of dat nou echt significant is
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik die twee over mezelf verdelen waardoor ik er nog steeds maar met gemiddeld één hoef te dealen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |