zegt ie ook nog wat zinnigs?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:02 schreef GeorgeM het volgende:
Zonder kauwgom kan Hartman goed uit z’n woorden komen
Ohquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had nog bijna aan mijn post toegevoegd "behalve spijkerbroeken met stretch, die zouden verboden moeten worden"
Alle kleuren passen erbij, zo fijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:01 schreef Arizona het volgende:
Ik draag ook graag spijkerbroeken, in allerlei kleuren en modellen
[..]
Je kunt er inderdaad alle kanten mee op, voor mijn werk combineer ik het ook tot een nette outfit en privé gewoon met een sweater of t-shirt
Hij analyseert het prima!quote:
Giannis Makateros misschien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Speelt Jason McAteer nog bij Griekenland?
had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij analyseert het prima!
Hij doet me een beetje denken aan Max Verstappen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets waar ik lekker als vanouds echt totaal anders over denk. Ik draag vrijwel niet anders dan spijkerbroeken en ik vind ze helemaal geweldig. (ok, 's avonds op de bank hangend alleen even wat anders, maar overdag en in het openbaar en zo altijd een spijkerbroek)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
De activiteit van de SC vanavond.
Nee, juist niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh
Maar waarom dan? Die zitten juist zo lekker![]()
En dan is de nachtbagger nog niet eens begonnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:14 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
De activiteit van de SC vanavond.
hoe laat staat dat op de agenda vandaag?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan is de nachtbagger nog niet eens begonnen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe laat staat dat op de agenda vandaag?
en hij heeft hem nooit teruggegeven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Ik heb de agenda al niet meer gezien sinds @:Luctor.et.Emergo hem wegpakte om te kijken hoe lang hij nog telefoondienst had.
Niet alleen met spijkerbroeken dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Maar ik heb sowieso een gloeiende griebushekel aan alles met stretch, dan komt alles maar tegen je aan te zitten.
Ik heb graag wat ruimte om me heen.
Nee, hij blijft zeggen hem te hebben teruggelegd op de daarvoor bestemde plek, maar alleen hij lijkt te weten wat die plek is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en hij heeft hem nooit teruggegeven?
Nee idd, stretch en ik liggen elkaar niet en dat is best zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niet alleen met spijkerbroeken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |