Net een getrouwd stel. Het is in ieder geval heel herkenbaar voor mijquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de één of andere manier voelt dit heel lief.
Ja je weet dingen altijd goed in je voordeel te draaienquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de één of andere manier voelt dit heel lief.
Doet jouw man dit ook altijd @GeorgeM ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je weet dingen altijd goed in je voordeel te draaien
Wel goeie bonbons hè? Niet van de Aldiquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef gewoon morgen weer een doos bonbons en alles is weer in orde.
Nee zeker niet, ik kan heel romantisch zijn hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wel goeie bonbons hè? Niet van de Aldi
Jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Doet jouw man dit ook altijd @:GeorgeM ?
Die man weet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
En hij zegt dat ik het altijd doe![]()
Ik draag echt nooit spijkerbroeken. Ik vind ze ook niet zo mooi maar voor mezelf gewoon vooral oncomfortabel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe interessant kun je doen over een spijkerbroek
quote:
Gewoon in je korte broek op je badslippers alles doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik draag echt nooit spijkerbroeken. Ik vind ze ook niet zo mooi maar voor mezelf gewoon vooral oncomfortabel.
Zo is datquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon in je korte broek op je badslippers alles doen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik draag echt nooit spijkerbroeken. Ik vind ze ook niet zo mooi maar voor mezelf gewoon vooral oncomfortabel.
Ja ieder z'n ding hoor. En soms kan het ook mooi staan. Maar voor mij, nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik draag bijna altijd spijkerbroeken. Wel met veel stretch, dat dan weer wel.
Vooral met dit weer met de hond wandelen, ideaal.
Ik vind het leuk om het met netjes te combineren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ieder z'n ding hoor. En soms kan het ook mooi staan. Maar voor mij, nee.
Eindelijk weer eens iets waar ik lekker als vanouds echt totaal anders over denk. Ik draag vrijwel niet anders dan spijkerbroeken en ik vind ze helemaal geweldig. (ok, 's avonds op de bank hangend alleen even wat anders, maar overdag en in het openbaar en zo altijd een spijkerbroek)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets waar ik lekker als vanouds echt totaal anders over denk. Ik draag vrijwel niet anders dan spijkerbroeken en ik vind ze helemaal geweldig. (ok, 's avonds op de bank hangend alleen even wat anders, maar overdag en in het openbaar en zo altijd een spijkerbroek)
Ik had nog bijna aan mijn post toegevoegd "behalve spijkerbroeken met stretch, die zouden verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik draag bijna altijd spijkerbroeken. Wel met veel stretch, dat dan weer wel.
Vooral met dit weer met de hond wandelen, ideaal.
Je kunt er inderdaad alle kanten mee op, voor mijn werk combineer ik het ook tot een nette outfit en privé gewoon met een sweater of t-shirtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om het met netjes te combineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |