Wederom een vlijmscherpe naspelling Redefine.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk wel wat ik al had verwacht. Best aardig spelen, maar dan toch nipt verliezen.
Nee, niet meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Staat de telefoon van Luctor nog roodgloeiend?
Oh, niet in het vliegtuig dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Em31 het volgende:
Nouja, als je dan nu niet van Griekenland kan winnen is het in ieder geval ook je eigen schuld.
Onlyfans.com?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij 0-2 verwachtte ik ook nog wel een aansluitingstreffer, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wederom een vlijmscherpe naspelling Redefine.
Tja, iemand moet het doen he.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wederom een vlijmscherpe naspelling Redefine.
Jahaaaa Emquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef Em31 het volgende:
Nouja, als je dan nu niet van Griekenland kan winnen is het in ieder geval ook je eigen schuld.
Ik ging bij een stand van 1-2 ook wel uit van een bal op de lat voor Mbappe. Wat mij betreft wees alles daarop.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij 0-2 verwachtte ik ook nog wel een aansluitingstreffer, maar niet meer dan dat.
Die heeft nog ruim een uur dienst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In een privéjet kun je gewoon appen en surfen enzo.quote:
En ook die gele kaart voor Kylian he. Die zagen we ook allemaal wel aankomen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging bij een stand van 1-2 ook wel uit van een bal op de lat voor Mbappe. Wat mij betreft wees alles daarop.
En het affluiten door de scheidsrechter leek ook onafwendbaar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook die gele kaart voor Kylian he. Die zagen we ook allemaal wel aankomen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging bij een stand van 1-2 ook wel uit van een bal op de lat voor Mbappe. Wat mij betreft wees alles daarop.
Nu niet gaan overdrijven hequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
En het affluiten door de scheidsrechter leek ook onafwendbaar!
Ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben alvast een beetje woest voor als het wel misgaat
Nu pas?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |