Oh, klinkt leuk! Veel plezier.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We hebben, op het plein waar ik woon, een evenement ivm het hanzeweekend. Vanaf vanmiddag al een aantal dingen op zijn plek gezet, het begint er leuk uit te zien. Vanochtend waren er ook al mensen bezig en toen zag je best veel toeristen foto's nemen. Nu ben ik even snel wat eten en dan is om half 8 de opening
Mollert!quote:
Ook lekkerquote:
Hoe was je dag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag een mooie 15 km gelopen, heel erg genoten van het weer van vandaag (hier tenminste).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Bovendien is dit nog een ‘reguliere’ kwalificatiewedstrijd, met minder druk dan bij die playoffs, waar toch ook een zekere toevalsfactor bij komt. Kijk maar naar Italië dat voor het vorige WK totaal onnodig naliet Zwitserland de genadeklap te geven in de poulefase, en vervolgens in de laatste minuut er afging in de playoff tegen Noord-Macedonië.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook niet. Want de Fransen zullen die wedstrijd totaal niet boeien. En hoewel Nederland veel blessures heeft en het daar een heksenketel zal zijn, mag je daar eigenlijk ook niet verliezen. Die Grieken zijn nog een paar gradaties slechter dan Oranje. Wat niet garandeert dat ze niet alsnog verliezen, maar goed.
Antwerpen is leuk inderdaad. Niet zo ver weg, maar meteen heel anders dan Nederlandse steden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag een dagje Antwerpen gedaan, was lang geleden. (navenant het 50 km rijden is) Blijft een ontzettend leuke stad.
![]()
Wat hebben jullie uitgespookt vandaag?
Met spekjes erdoor kan ook wel. Alleen moet je dan wel lekkere jus op voorraad hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook lekkerIk ben helemaal voor minderen met vlees enzo. Maar bij Boerenkool hoort er dat wel bij vind ik, anders is het te saai ofzo.
De hamvraag is natuurlijk waar je hebt gewandeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag een mooie 15 km gelopen, heel erg genoten van het weer van vandaag (hier tenminste).
Antwerpen wil ik ook graag weer eens naartoe, maar dan met overnachting, voor ons is het wel ver voor een dagjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:44 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag een dagje Antwerpen gedaan, was lang geleden. (navenant het 50 km rijden is) Blijft een ontzettend leuke stad.
![]()
Wat hebben jullie uitgespookt vandaag?
Welke set is het eigenlijk die je hebt? (Welk nummer dus)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Antwerpen wil ik ook graag weer eens naartoe, maar dan met overnachting, voor ons is het wel ver voor een dagje![]()
Ik heb vandaag het eerste gebouw van mijn Lego kerststraat afgemaakt, wat boodschappen gedaan en wat huishoudelijke meuk.
Qua vlees eet ik of vegetarisch of biologisch. Vegetarische rookworst vind ik niet te eten (quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook lekkerIk ben helemaal voor minderen met vlees enzo. Maar bij Boerenkool hoort er dat wel bij vind ik, anders is het te saai ofzo.
https://www.intertoys.nl/(...)t-10308?gad_source=1quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke set is het eigenlijk die je hebt? (Welk nummer dus)
Ga je dan als je het klaar hebt ook net als ik vroeger doen alsof er dan een natuurramp gebeurt en dat de helft platligt? Is lachen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/(...)t-10308?gad_source=1
Pas na kerst!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je dan als je het klaar hebt ook net als ik vroeger doen alsof er dan een natuurramp gebeurt en dat de helft platligt? Is lachen.
(74,99 of drie termijnen van 24,99. Negatieve rente-genot)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/(...)t-10308?gad_source=1
Ohh gaaf!! Wel op Instagram zetten dan hèquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pas na kerst!
Misschien gebeurt er met oud & nieuw wel een vreselijk ongeluk met vuurwerk!
Zo wordt hier ook elke LEGO-set afgebroken. Compleet met mannetjes die hun hoofd verliezen enzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je dan als je het klaar hebt ook net als ik vroeger doen alsof er dan een natuurramp gebeurt en dat de helft platligt? Is lachen.
Oh ja, Fabulandquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh gaaf!! Wel op Instagram zetten dan hè
Bij mij is er heel wat destructieve ellende geweest in de verschillende Fabuland-dorpjes.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo wordt hier ook elke LEGO-set afgebroken. Compleet met mannetjes die hun hoofd verliezen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |