Doet me wel eraan laten denken dat ik eigenlijk echt weer een keer een tandartsafspraak moet maken binnenkortquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker! Toch twee van mijn minder favoriete afspraken in het jaar
Ja, dit eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Doet me wel eraan laten denken dat ik eigenlijk echt weer een keer een tandartsafspraak moet maken binnenkort
Ja, ik zou ook een herinnering moeten krijgen. Ik weet alleen niet wanneer en ik gok dat het inmiddels wel weer bijna een jaar geleden zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dit eigenlijk.Volgens mij heb ik de laatste keer geen nieuwe afspraak gemaakt, of ik heb de herinneringsmail eraan gemist.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Doet me wel eraan laten denken dat ik eigenlijk echt weer een keer een tandartsafspraak moet maken binnenkort
dat probleem had ik ook, plus dat ik dan dacht dat die afspraak maken morgen ook wel kon. Of volgende week. En dan waren we zo weer maanden verder. Voor mij werkt het beter om meteen een nieuwe afspraak te maken en die eventueel te verplaatsen als ik er echt niet omheen kan plannenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dit eigenlijk.Volgens mij heb ik de laatste keer geen nieuwe afspraak gemaakt, of ik heb de herinneringsmail eraan gemist.
De mijne stuurt de herinnering een dag van te voren op exact het tijdstip dat de praktijk dicht gaat. Dus als je die dan toch wil verplaatsen: jammer johquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook een herinnering moeten krijgen. Ik weet alleen niet wanneer en ik gok dat het inmiddels wel weer bijna een jaar geleden zou moeten zijn.
Dat is eigenlijk best een goede tactiek van ze.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
De mijne stuurt de herinnering een dag van te voren op exact het tijdstip dat de praktijk dicht gaat. Dus als je die dan toch wil verplaatsen: jammer joh
Ja maar ik wist vorig jaar al wel dat ik uiteindelijk in m'n huidige functie zou komen en toen wist ik nog niet wat wel/niet handig was qua dagen en tijden om de tandarts te plannen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
dat probleem had ik ook, plus dat ik dan dacht dat die afspraak maken morgen ook wel kon. Of volgende week. En dan waren we zo weer maanden verder. Voor mij werkt het beter om meteen een nieuwe afspraak te maken en die eventueel te verplaatsen als ik er echt niet omheen kan plannen
Ik had dat ook vaak. Mijn huidige tandarts weet dat en loopt vaak meteen mee om tegen de dame achter de computer te zeggen "Deze meneer wil meteen een nieuwe afspraak voor over een half jaar maken."quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
dat probleem had ik ook, plus dat ik dan dacht dat die afspraak maken morgen ook wel kon. Of volgende week. En dan waren we zo weer maanden verder. Voor mij werkt het beter om meteen een nieuwe afspraak te maken en die eventueel te verplaatsen als ik er echt niet omheen kan plannen
Met een afspraak over een half jaar heb je alsnog 5,5 maand om dat uit te vinden en eventueel te verplaatsenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar ik wist vorig jaar al wel dat ik uiteindelijk in m'n huidige functie zou komen en toen wist ik nog niet wat wel/niet handig was qua dagen en tijden om de tandarts te plannen.
Nu voor volgend jaar zou ik het wel aandurven om al te plannen.
Ik heb mijn tandartsafspraken jaarlijks? Dat is blijkbaar niet normaal nu jullie allemaal over een halfjaar praten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een afspraak over een half jaar heb je alsnog 5,5 maand om dat uit te vinden en eventueel te verplaatsenMaar ik zou het in die situatie denk ik ook minder snel gewoon doen
Ik had een jaar of twee terug mijn eerste gaatje ooit, toch altijd halfjaarlijkse afspraken gehad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb mijn tandartsafspraken jaarlijks? Dat is blijkbaar niet normaal nu jullie allemaal over een halfjaar praten?
(Nu scheelt het misschien dat ik alleen een keer een gaatje heb gehad toen ik 9 of 10 was of zo, en daarna heb ik nooit meer wat gehad)
Mja, toen ik 18 was nog eens een gaatje gehad. Maar dat is ook bijna 12 jaar geleden. En ik heb toch ook halfjaarlijks.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb mijn tandartsafspraken jaarlijks? Dat is blijkbaar niet normaal nu jullie allemaal over een halfjaar praten?
(Nu scheelt het misschien dat ik alleen een keer een gaatje heb gehad toen ik 9 of 10 was of zo, en daarna heb ik nooit meer wat gehad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja, toen ik 18 was nog eens een gaatje gehad. Maar dat is ook bijna 12 jaar geleden. En ik heb toch ook halfjaarlijks.
age is just a numberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja, toen ik 18 was nog eens een gaatje gehad. Maar dat is ook bijna 12 jaar geleden. En ik heb toch ook halfjaarlijks.
Hoezo ik dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hier echt helemaal niks van, volgens mij gaat mijn hele gezin jaarlijks hoor.
Misschien is jouw tandarts gewoon lui.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoezo ik dan nietIk snap hier echt helemaal niks van, volgens mij gaat mijn hele gezin jaarlijks hoor.
Jij kunt het weten.quote:
Of zijn familie is pauperquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien is jouw tandarts gewoon lui.
Of beide.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |