Alleen zo: vetquote:
Wordt de wedstrijd gestaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee, ik zal het onthoudenquote:
Verrassend.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:57 schreef Fred_B het volgende:
En daar is de 0-1.
Bij Gibraltar-Ierland
Dat is het doel, daar moet de bal in geschoten wordenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:53 schreef GeorgeM het volgende:
Waarom is dat vak achter de keeper leeg?
Oh jeetje, nooit gewetenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is het doel, daar moet de bal in geschoten wordenAls dat vak helemaal vol zit gaat dat natuurlijk niet
Jij zegt het wat netterquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:04 schreef GeorgeM het volgende:
We worden weer eens benadeeld, het zal ook eens niet.
Lijkt mij dan juist een uitstekende strategie om dat vol te zetten met spullen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is het doel, daar moet de bal in geschoten wordenAls dat vak helemaal vol zit gaat dat natuurlijk niet
KUTSCHEIDSquote:
Daarom is het goed dat er af en toe wat gemansplaind wordtquote:
Pizza Verhoeven op doel zetten, dat scheelt weer 20 centimeter.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt mij dan juist een uitstekende strategie om dat vol te zetten met spullen.
Dat kan ook, ik dacht zelf meer aan een oude kabinetkast of zoiets.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pizza Verhoeven op doel zetten, dat scheelt weer 20 centimeter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |