Kan je nagaan! Mensen die nu dan ook nog steeds grappen maken over Catalonië spelen dan ook met vuurquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was voor ons gewoon een popcorn-onderwerp hè
Bij mij corona, terwijl dat ondertussen al jaren geleden voeltquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef Strani het volgende: [..] Eigenlijk was het voor mij sinds 2017 met Catalonië dat ik er een beetje mee gestopt ben. Ik was toen ook echt niet te genieten soms
![]()
Ik doelde met die lijntjes vooral op die tussen hamas en enkele van die omringende landen (en ook wat verder gelegen landen). Het lijkt niet al te onwaarschijnlijk dat er een of meer landen meer of minder openlijk de ideeën, en de daden, van een hamas steunen (of van willekeurig welke andere organisatie die hier straks voor in de plaats komt). Die landen volledig los zien van de situatie kan ik daarom niet echt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat die lijntjes er zijn snap ik ook nog wel. Stel je voor dat je gedwongen bent een ondermaats leven te leiden in een gebied kleiner dan de gemeente Noordoostpolder en er ook niet uit mag, wetende dat jouw grootouders of overgrootouders in een heel andere situatie zaten. Dan kan ik me voorstellen dat door die uitzichtloosheid de wanhoop gekke dingen met je doet.
Die was ook zwaar frusterend ja! In eerste instantie nog even het 'we doen dit met z'n allen'-gevoel en toen opeens scheurtjes en daarna volledige chaos.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij mij corona, terwijl dat ondertussen al jaren geleden voeltmaar toen zag je ook wel goed dat internet vol zit met uitersten en de realiteit toch vaak anders is.
Blij dat ik nooit grappen over dat land maak dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je nagaan! Mensen die nu dan ook nog steeds grappen maken over Catalonië spelen dan ook met vuur
Ahh ja precies. Ik snap je. M'n gevoel gaat in dezen ook gewoon meer uit naar de bevolking dan naar het politieke aspect.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doelde met die lijntjes vooral op die tussen hamas en enkele van die omringende landen (en ook wat verder gelegen landen). Het lijkt niet al te onwaarschijnlijk dat er een of meer landen meer of minder openlijk de ideeën, en de daden, van een hamas steunen (of van willekeurig welke andere organisatie die hier straks voor in de plaats komt). Die landen volledig los zien van de situatie kan ik daarom niet echt.
Dat de bevolking daar in een redelijk onmogelijke situatie zit staat wmb wel vast.
TR gemachtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit grappen over dat land maak dan.
Voor mij precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij mij corona, terwijl dat ondertussen al jaren geleden voeltmaar toen zag je ook wel goed dat internet vol zit met uitersten en de realiteit toch vaak anders is.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit grappen over dat land maak dan.
Mijn gevoel gaat ook uit naar de bevolking, maar ik denk ook graag na over het grotere conflict en dan kom je niet bij de bevolking uit, want die hebben dit alles ook niet gedaan of gewild (het grootste deel hoop ik dan iig niet).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja precies. Ik snap je. M'n gevoel gaat in dezen ook gewoon meer uit naar de bevolking dan naar het politieke aspect.
Hmm nee met @Redefine had het wat mij betreft niks te maken met z'n meningen. Het was gewoon persoonlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor mij precies hetzelfdeOok mensen die anderen helemaal kapot maakte digitaal alleen omdat ze het met hen oneens waren.
Is dat Gewoon Rutgerquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fred herkent kwaliteitsmuziek weer eens niet
Zeg je... dat het tijd is dat we hem naar het Songfestival sturen?quote:
Hij spreekt een groot publiek aan, en hij is gezelliger dan die 2 van dit jaar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeg je... dat het tijd is dat we hem naar het Songfestival sturen?
Ik was laatst in het moooooie Rhodos, waar de zon hoog aan de heeeemel staatquote:
Europa verstaat het toch niet joh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was laatst in het moooooie Rhodos, waar de zon hoog aan de heeeemel staat
Nou genot hoor
En zulke star quality zie je toch ook gewoon terug in de nationale voorronde van Moldavië, dus dat móet gewoon aanspreken over heel Europaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Europa verstaat het toch niet joh.
Preciesquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En zulke star quality zie je toch ook gewoon terug in de nationale voorronde van Moldavië, dus dat móet gewoon aanspreken over heel Europa
Met 'Helena jij bent gewoon mijn nummer een ja' zijn punten uit Griekenland en Cyprus een zekerheidjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was laatst in het moooooie Rhodos, waar de zon hoog aan de heeeemel staat
Nou genot hoor
Maar de 12 geven ze aan elkaar dus dat zal toch max 10 punten worden vrees ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Met 'Helena jij bent gewoon mijn nummer een ja' zijn punten uit Griekenland en Cyprus een zekerheidje
Om deze nog even te beantwoordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk waar je hebt gewandeld
Dank jequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
@:molloot200 goed om te lezen dat het nu beter gaatsoms heb je van die periodes, vooral ook als er meerdere veranderingen zijn. En ook met mensen achter je laten inderdaad, maar soms is dat dan gewoon beter.
Wandelen is heerlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Om deze nog even te beantwoordenGewoon hier vanuit huis, naar 2 dorpen verderop, en toen weer terug. Zo spectaculair was de route niet, maar het weer was fantastisch. Beter dan lopen in de volle zon in de zomer
Goed zo Molliequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dank je
Yes, ik heb op de een of andere manier heel veel geleerd over niet altijd iedereen willen pleasen in het afgelopen jaar. Heb ik eigenlijk stiekem al jaren heel veel moeite mee, maar nu ik ook werk moet ik soms gewoon "nee" zeggen tegen bepaalde dingen. En als mensen dat niet kunnen/willen accepteren, dan is het ook gewoon klaar
Ja! Heel graag zelfs. En het helpt me ook heel erg in het hebben van een concreet doelquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wandelen is heerlijkZowel voor lichaam als geest
![]()
Je wil nog steeds meedoen aan de vierdaagse volgend jaar?
Nou ja, zonder er heel diep op in te gaan was er voor mij soms bijna geen keuze meer dan om "nee" te zeggen. Alle mensen onderhouden die ik om me heen had in die tijd lukte me gewoon echt niet meer, kostte me zo veel energie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed zo Mollie![]()
![]()
Dan heb je dat eerder geleerd dan ikIk durf pas sinds een paar jaar vaker nee te zeggen. In het begin vond ik het doodeng om soms nee te zeggen, dat je er echt tegenop ziet of stress van hebt. En dan blijkt dat in het gros van de gevallen, de ander het helemaal niet erg vindt, of zelfs niet boeit, als jij nee zegt.
Toch maar even opgezocht, omdat het een van mijn favoriete nummer is. Mooi gedaan hoor.quote:
We zijn het eventjes achter aan het bespreken en wijzen zo iemand aan die namens ons allen antwoord op je geeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Oei, heb ik jullie zo sprakeloos hier achtergelaten? Dat was niet mijn bedoeling
H_T wat doe je ons aan.quote:
Dit gaat over mijn UIquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Met 'Helena jij bent gewoon mijn nummer een ja' zijn punten uit Griekenland en Cyprus een zekerheidje
Neenee ik vroeg helemaal niet op reactie op mij hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn het eventjes achter aan het bespreken en wijzen zo iemand aan die namens ons allen antwoord op je geeft.
Je hebt maar een beperkte hoeveelheid tijd, die kun je het beste invullen met wat en wie jij zelf het liefste hebt. En dan is er ook nog tijd nodig om op te laten of te herbronnen. Vind het best knap dat je dat nu al kunt, nee zeggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, zonder er heel diep op in te gaan was er voor mij soms bijna geen keuze meer dan om "nee" te zeggen. Alle mensen onderhouden die ik om me heen had in die tijd lukte me gewoon echt niet meer, kostte me zo veel energie.
Ondertussen kwamen er 2 andere jongens op m'n pad, die ik al wel kende maar nooit vrienden mee was. Door samenloop van omstandigheden kan ik nu echt heel goed met ze. Met 1 van die 2 heb ik ook de Vierdaagseplannen én is het ook de bedoeling om in april/mei naar de bergen te gaan om daar te gaan wandelen (als voorbereiding)
Ja, het gaat bijna té goed zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je hebt maar een beperkte hoeveelheid tijd, die kun je het beste invullen met wat en wie jij zelf het liefste hebt. En dan is er ook nog tijd nodig om op te laten of te herbronnen. Vind het best knap dat je dat nu al kunt, nee zeggen.
En waar een deur sluit opent een andere, weer toffe gasten ontmoet. Mooi man.
Alsnog meer dan met Mia en Dionysos!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar de 12 geven ze aan elkaar dus dat zal toch max 10 punten worden vrees ik
quote:
Ehhh, nee hoor. Misschien heb je dat gewoon verdient.quote:
In dit genre zijn er ergere inzendingenquote:
Mij dit keer graag overslaan voor die rol, ik wil niet weer de slechtnieuwsbrenger zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn het eventjes achter aan het bespreken en wijzen zo iemand aan die namens ons allen antwoord op je geeft.
Ik wilde bijna de borden door de kamer smijten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
In dit genre zijn er ergere inzendingen
Binnen een maand tijd vielen bij mij zowel de tandarts als de apk best mee. Ik hou daarom mijn hart al vast voor de rest van het jaarquote:
Het mag ook eens meezittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ehhh, nee hoor. Misschien heb je dat gewoon verdient.
Hey, maar dat zowel de tandarts als de apk meevielen is al winstquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Binnen een maand tijd vielen bij mij zowel de tandarts als de apk best mee. Ik hou daarom mijn hart al vast voor de rest van het jaar
Zeker! Toch twee van mijn minder favoriete afspraken in het jaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey, maar dat zowel de tandarts als de apk meevielen is al winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |