Maar de 12 geven ze aan elkaar dus dat zal toch max 10 punten worden vrees ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Met 'Helena jij bent gewoon mijn nummer een ja' zijn punten uit Griekenland en Cyprus een zekerheidje
Om deze nog even te beantwoordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk waar je hebt gewandeld
Dank jequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:21 schreef Em31 het volgende:
@:molloot200 goed om te lezen dat het nu beter gaatsoms heb je van die periodes, vooral ook als er meerdere veranderingen zijn. En ook met mensen achter je laten inderdaad, maar soms is dat dan gewoon beter.
Wandelen is heerlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Om deze nog even te beantwoordenGewoon hier vanuit huis, naar 2 dorpen verderop, en toen weer terug. Zo spectaculair was de route niet, maar het weer was fantastisch. Beter dan lopen in de volle zon in de zomer
Goed zo Molliequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dank je
Yes, ik heb op de een of andere manier heel veel geleerd over niet altijd iedereen willen pleasen in het afgelopen jaar. Heb ik eigenlijk stiekem al jaren heel veel moeite mee, maar nu ik ook werk moet ik soms gewoon "nee" zeggen tegen bepaalde dingen. En als mensen dat niet kunnen/willen accepteren, dan is het ook gewoon klaar
Ja! Heel graag zelfs. En het helpt me ook heel erg in het hebben van een concreet doelquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wandelen is heerlijkZowel voor lichaam als geest
![]()
Je wil nog steeds meedoen aan de vierdaagse volgend jaar?
Nou ja, zonder er heel diep op in te gaan was er voor mij soms bijna geen keuze meer dan om "nee" te zeggen. Alle mensen onderhouden die ik om me heen had in die tijd lukte me gewoon echt niet meer, kostte me zo veel energie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed zo Mollie![]()
![]()
Dan heb je dat eerder geleerd dan ikIk durf pas sinds een paar jaar vaker nee te zeggen. In het begin vond ik het doodeng om soms nee te zeggen, dat je er echt tegenop ziet of stress van hebt. En dan blijkt dat in het gros van de gevallen, de ander het helemaal niet erg vindt, of zelfs niet boeit, als jij nee zegt.
Toch maar even opgezocht, omdat het een van mijn favoriete nummer is. Mooi gedaan hoor.quote:
We zijn het eventjes achter aan het bespreken en wijzen zo iemand aan die namens ons allen antwoord op je geeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Oei, heb ik jullie zo sprakeloos hier achtergelaten? Dat was niet mijn bedoeling
H_T wat doe je ons aan.quote:
Dit gaat over mijn UIquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Met 'Helena jij bent gewoon mijn nummer een ja' zijn punten uit Griekenland en Cyprus een zekerheidje
Neenee ik vroeg helemaal niet op reactie op mij hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn het eventjes achter aan het bespreken en wijzen zo iemand aan die namens ons allen antwoord op je geeft.
Je hebt maar een beperkte hoeveelheid tijd, die kun je het beste invullen met wat en wie jij zelf het liefste hebt. En dan is er ook nog tijd nodig om op te laten of te herbronnen. Vind het best knap dat je dat nu al kunt, nee zeggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, zonder er heel diep op in te gaan was er voor mij soms bijna geen keuze meer dan om "nee" te zeggen. Alle mensen onderhouden die ik om me heen had in die tijd lukte me gewoon echt niet meer, kostte me zo veel energie.
Ondertussen kwamen er 2 andere jongens op m'n pad, die ik al wel kende maar nooit vrienden mee was. Door samenloop van omstandigheden kan ik nu echt heel goed met ze. Met 1 van die 2 heb ik ook de Vierdaagseplannen én is het ook de bedoeling om in april/mei naar de bergen te gaan om daar te gaan wandelen (als voorbereiding)
Ja, het gaat bijna té goed zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je hebt maar een beperkte hoeveelheid tijd, die kun je het beste invullen met wat en wie jij zelf het liefste hebt. En dan is er ook nog tijd nodig om op te laten of te herbronnen. Vind het best knap dat je dat nu al kunt, nee zeggen.
En waar een deur sluit opent een andere, weer toffe gasten ontmoet. Mooi man.
Alsnog meer dan met Mia en Dionysos!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar de 12 geven ze aan elkaar dus dat zal toch max 10 punten worden vrees ik
quote:
Ehhh, nee hoor. Misschien heb je dat gewoon verdient.quote:
In dit genre zijn er ergere inzendingenquote:
Mij dit keer graag overslaan voor die rol, ik wil niet weer de slechtnieuwsbrenger zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn het eventjes achter aan het bespreken en wijzen zo iemand aan die namens ons allen antwoord op je geeft.
Ik wilde bijna de borden door de kamer smijten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
In dit genre zijn er ergere inzendingen
Binnen een maand tijd vielen bij mij zowel de tandarts als de apk best mee. Ik hou daarom mijn hart al vast voor de rest van het jaarquote:
Het mag ook eens meezittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ehhh, nee hoor. Misschien heb je dat gewoon verdient.
Hey, maar dat zowel de tandarts als de apk meevielen is al winstquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Binnen een maand tijd vielen bij mij zowel de tandarts als de apk best mee. Ik hou daarom mijn hart al vast voor de rest van het jaar
Zeker! Toch twee van mijn minder favoriete afspraken in het jaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey, maar dat zowel de tandarts als de apk meevielen is al winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |