Dit Nederlands Elftal gok ik wel jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je ook niet-serieus verliezen?
Als onze spelers straks de kleedkamer uitkomen met clownsgezichten zou ik ze iig niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je ook niet-serieus verliezen?
Vanmorgen hadden we wel rijp op de velden en ijs op de auto’s.quote:
En daarna nog de puntentelling tot ergens middernacht.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Het_Bokje het volgende:
Oh, shit. Nog een 2e helft
Ik vond t wel genoeg zo
Rijp?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanmorgen hadden we wel rijp op de velden en ijs op de auto’s.
Ah dat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, aangevroren vocht waardoor het wit was.
De wereld wordt steeds gezelliger.quote:Op sociale media gaat een filmpje rond waarin een man, vermoedelijk de dader van de schietpartij, in het Arabisch zegt de dood van moslims te wreken en drie Zweden te hebben neergeschoten. Daarin zegt hij volgens 'Sudinfo' dat hij lid is van IS (Islamitische Staat) en schept hij op ongelovigen te hebben vermoord. "In zijn zeer gewelddadige toespraak zei hij dat hij twee mensen had neergeschoten om 'de moslims te wreken en dat wij leven en sterven voor onze religie", klinkt het.
Wat fijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen zijn er voor België-Zweden twee Zweden in Brussel doodgeschoten![]()
Geen hooliganisme trouwens
[..]
De wereld wordt steeds gezelliger.
Damn…quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen zijn er voor België-Zweden twee Zweden in Brussel doodgeschoten![]()
[..]
Ik las dat hij ook nog niet is gepakt, mag hopen dat hij niet richting dat stadion gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als dat de Mol is, zeg ik mijn lidmaatschap van Avrotros opquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
Heeft Henry meegedaan aan Wie is de Mol? Is echt weken weggeweest volgens mij
Dat heb ik toevallig 2 weken geleden al gedaan!quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als dat de Mol is, zeg ik mijn lidmaatschap van Avrotros op
Dat lijkt me dan weer ietwat voorbarig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik toevallig 2 weken geleden al gedaan!
Hij doet nu mee met het perfecte plaatje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
Heeft Henry meegedaan aan Wie is de Mol? Is echt weken weggeweest volgens mij
Ohh dan is dat het geweestquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij doet nu mee met het perfecte plaatje.
Omdat je anders voor Schut staat?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als dat de Mol is, zeg ik mijn lidmaatschap van Avrotros op
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig lijdt ons indrukwekkende gevoel voor humor niet onder de matige wedstrijd!quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat je anders voor Schut staat?
Het hele conflict in Palestina/Israël lijkt dit soort gebeurtenissen, waarvan we allemaal hoopten dat we het achter ons hadden gelaten, weer te doen oplaaien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij missen dat soort opgelegde kansen inderdaad nooitquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig lijdt ons indrukwekkende gevoel voor humor niet onder de matige wedstrijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |