Die Griek trekt Van Dijk omver.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij was het een ongelukkige clutch, maarja
Op het middenveld zou dit ook een vrije trap zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Arizona het volgende:
Hij werd naar beneeje getrokken Ariquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig betreft het geen Ajax-speler, anders was tot een aanslag gebombardeerd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Arizona het volgende:
Ja, ik ging er ook vanuit dat hij een Jaap Stammetje ging doen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
Van Wout verwacht je eerder dat die hem het stadion uitschiet dan zo slap op de keeper.
Ik zegquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef GeorgeM het volgende:
De Griek doet net of hij z’n enkel gebroken heeft
Of een bal op de lat die terug stuit naar de middenstip.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik ging er ook vanuit dat hij een Jaap Stammetje ging doen.
Nou… misschien moet je proberen het goede gevoel vast te houden en moet je niet gaan kijkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport. Nu Oranje kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ja, dat is misschien wel beter inderdaad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou… misschien moet je proberen het goede gevoel vast te houden en moet je niet gaan kijken
Of eeuwige jeuk met te korte armpjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Redefine het volgende:
Mensen die een laserpen gebruiken gun je dat ze met een blote voeten op een Legoblokje trappen
Mijn 2 centjes: Woutje is nog lang niet zo fit als hij zou willen maar heeft dat goed verborgen gehouden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:24 schreef Em31 het volgende:
Dit komt door de NOS, die heeft de afgelopen dagen alleen maar drama gemaakt OF WEGHORST WEL WEER FIT WAS!
Of armpjes zoals Lego poppetjes om het te combineren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of eeuwige jeuk met te korte armpjes
Ja, elke keer als Van Dijk en co. voor Jan met de korte achternaam naar voren rennen is ook vrij treurig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Redefine het volgende:
Bij elke corner de bal naar Reijnders lijkt mij wat overdreven.
Weghorst en Wiefferquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Okee, ik zal het onthouden![]()
En wie dan?
VETquote:
Ja. Waarbij een variant sowieso alleen werkt als het een verrassing is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, elke keer als Van Dijk en co. voor Jan met de korte achternaam naar voren rennen is ook vrij treurig.
Kun je ook niet-serieus verliezen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:33 schreef Em31 het volgende:
Maarja als Nederland dit serieus zou verliezen, laat dat EK dan sowieso maar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |