Dat zie je helaas wel vaker rondom die soort conflicten jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het hele conflict in Palestina/Israël lijkt dit soort gebeurtenissen, waarvan we allemaal hoopten dat we het achter ons hadden gelaten, weer te doen oplaaien.
Totdat Mia Nicolai ineens meedoet, dan kan je er niet vroeg genoeg bijzijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer ietwat voorbarig.
Speelt niet voor niets bij de nummer zestien.quote:
Ach, 7 punten op één avond is zo slecht niet. Daar is Ajax al 2 maanden voor bezig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Totdat Mia Nicolai ineens meedoet, dan kan je er niet vroeg genoeg bijzijn.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Speelt niet voor niets bij de nummer zestien.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, 7 punten op één avond is zo slecht niet. Daar is Ajax al 2 maanden voor bezig.
Erg vervelend ja, staat de hele tijd in de weg.quote:
Ja, lekker op de fiets terug, met zo’n gek op straat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
België-Zweden is afgelast, maar je gaat zo niet echt lekker naar huis toch
Nee dat lijkt mij niet heel prettigquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
Schijnbaar dat hij wel schoot op Zweedse supporters?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
Vooral bij zo'n willekeurige aanslag. Dan het het iedereen kunnen zijn.
Zal wel heel dubbel voelen, maar zou me kunnen indenken dat het veiliger zou zijn die wedstrijd door te spelen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al. Die wedstrijd gaat sowieso nergens meer om, dus of ze geconcentreerd zijn maakt ook niet uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel heel dubbel voelen, maar zou me kunnen indenken dat het veiliger zou zijn die wedstrijd door te spelen.
Paar duizend man loslaten op straat terwijl die zot misschien nog rondloopt lijkt me niet ideaal.
In dit geval zou doorspelen veiliger zijn dan stoppen ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel heel dubbel voelen, maar zou me kunnen indenken dat het veiliger zou zijn die wedstrijd door te spelen.
Paar duizend man loslaten op straat terwijl die zot misschien nog rondloopt lijkt me niet ideaal.
Ja. Weghorst kan nu lekker gaan zitten. Anders had dat niet gekund. Dus dat maakt wel uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef Redefine het volgende:
Brobbey voor Weghorst. Zou het wat uitmaken?
Of desnoods dat iedereen in het stadion moet blijven, lijkt me voor de politie ook handiger eerst.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |