Dat is vaker eiervervanger dan appelvervanger denk ikquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fair pointIk kom het wel eens in recepten tegen en het klinkt helemaal niet lekker.
Lijkt me waardeloos voor een omeletquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is vaker eiervervanger dan appelvervanger denk ik
Klinkt gezelligquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:50 schreef H_T het volgende:
Ik ga me wagen aan de nieuwe Haunted Mansion-film
Disneyhorror, heel eng zal het niet zijnquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Disneyhorror, heel eng zal het niet zijn
But... but... we thought you cared!quote:
Ohhhh leuk, die staat bij mij ook nog op mijn lijstjequote:Op zondag 15 oktober 2023 19:50 schreef H_T het volgende:
Ik ga me wagen aan de nieuwe Haunted Mansion-film
Het was wel iets enger dan datquote:
Wat mij betreft de moeite waardquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ohhhh leuk, die staat bij mij ook nog op mijn lijstjeBen benieuwd hoe hij bevalt
Succes en sterkte.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Straks naar het ziekenhuis
Goedemorgenquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen en sterkte!quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Succesquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Die zitten even in een flinke dip inderdaad.quote:
Sterkte! 'Gewoon' voor een controle of is er iets aan de hand?quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Stel je voor dat Nederland vandaag verliest en via de play-offs naar het EK moet. Dan komen ze daar Kroatië tegen en wordt het alsnog lastig om naar het EK te gaan..quote:
Wel iets aan de hand, maar dat deel ik later wel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Sterkte! 'Gewoon' voor een controle of is er iets aan de hand?
Op een goede dag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
But... but... we thought you cared!
Beterschap en/of sterkte danquote:Op maandag 16 oktober 2023 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel iets aan de hand, maar dat deel ik later wel.
Als ik de regels voor de play-offs goed gelezen heb, dan is dit het pad om het EK voetbal te halen via de play-offs te halen, mits de stand zo blijft:quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stel je voor dat Nederland vandaag verliest en via de play-offs naar het EK moet. Dan komen ze daar Kroatië tegen en wordt het alsnog lastig om naar het EK te gaan..
quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel iets aan de hand, maar dat deel ik later wel.
Mijn manier om een einde te maken aan die totaal overbodige poppenkastquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
@:h_t je maakt het nu wel heel bont![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)in-disneyland-parijs
Dat lijkt mij juist een actie van @Hamlapjes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
Die andere route is een stuk slechter ja. Overigens is een gelijkspel normaliter ook voldoende. Winnen zij van Frankrijk komen ze op 16 punten. Mits Nederland dan van Ierland en Gibraltar wint, dan kom je ook op zestien punten en ga je door op onderling resultaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beterschap en/of sterkte dan
[..]
Als ik de regels voor de play-offs goed gelezen heb, dan is dit het pad om het EK voetbal te halen via de play-offs te halen, mits de stand zo blijft:
Kroatië - Estland
Nederland - Polen
Winnaar van Kro - Est - Winnaar van Ned - Pol
Eindwinnaar verdient een EK ticket
Dan klinkt het een stuk makkelijker om vanavond van Griekenland te winnen.
Het ziet er nu ongunstig uit omdat Nederland twee keer tegen Frankrijk heeft gespeeld, én een wedstrijd minder heeft dan Griekenland. Maar in feite is twee keer verliezen tegen de Fransen niet meer dan normaal, en moet je die andere wedstrijden gewoon winnen... wat Nederland tot nu toe heeft gedaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die andere route is een stuk slechter ja. Overigens is een gelijkspel normaliter ook voldoende. Winnen zij van Frankrijk komen ze op 16 punten. Mits Nederland dan van Ierland en Gibraltar wint, dan kom je ook op zestien punten en ga je door op onderling resultaat.
@Hamlapjes had een druk weekend om alles te regelen voor de 100ste verjaardag van Disneyquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist een actie van @:Hamlapjes.
quote:One of Prince Christian of Denmark's party guests may have been under the watchful eye of a fairy godmother last night, as the palace revealed she left behind a special item.
As the royal household continues its clean-up from the royal party of the decade to celebrate the future King's 18th birthday, staff stumbled upon a single stiletto.
In a bid to return the shoe to its rightful owner, the Danish Royal Household revealed 'Cinderella' had somehow left the show at Christiansborg Castle.
Het is sowieso een wat ongelukkige kwalificatiereeks, waarin je als groepshoofd Frankrijk uit Pot 2 krijgt en Griekenland zelfs uit Pot 4, gecombineerd met de nodige blessures en de vervelende situatie dat Griekenland eindigt met een thuiswedstrijd tegen het al uitgespeelde Frankrijk. En dat de Ieren geen enkel punt pakken, behalve tegen Gibraltar, helpt ook niet mee.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het ziet er nu ongunstig uit omdat Nederland twee keer tegen Frankrijk heeft gespeeld, én een wedstrijd minder heeft dan Griekenland. Maar in feite is twee keer verliezen tegen de Fransen niet meer dan normaal, en moet je die andere wedstrijden gewoon winnen... wat Nederland tot nu toe heeft gedaan.
Ik zeg niet dat Nederland vanavond zomaar even wint, we hebben immers niet zo'n geweldig elftal en een coach die nogal ouderwets is. Maar in principe is er nog niks raars gebeurd.
Ach, het Europees Parlement en Disneyland is toch één pot nat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:52 schreef Arizona het volgende:
Ja, ze hoeven zichzelf niet met hun jas over hun hoofd onherkenbaar te maken. Maar de jolige tweets zijn wel het gevolg van een mensonterend verhuiscircus elke maand.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn manier om een einde te maken aan die totaal overbodige poppenkast
Klopt. De Grieken hebben een veel gunstiger loting qua wedstrijd indeling. Zeker doordat zij een wedstrijd meer gespeeld hebben een daardoor drie punten voorstaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het ziet er nu ongunstig uit omdat Nederland twee keer tegen Frankrijk heeft gespeeld, én een wedstrijd minder heeft dan Griekenland. Maar in feite is twee keer verliezen tegen de Fransen niet meer dan normaal, en moet je die andere wedstrijden gewoon winnen... wat Nederland tot nu toe heeft gedaan.
Ik zeg niet dat Nederland vanavond zomaar even wint, we hebben immers niet zo'n geweldig elftal en een coach die nogal ouderwets is. Maar in principe is er nog niks raars gebeurd.
It's a small world after all.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ach, het Europees Parlement en Disneyland is toch één pot nat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Gewoon de stemming daar houdenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ach, het Europees Parlement en Disneyland is toch één pot nat.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Die opmerking schoot ook door mijn hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |