quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Uit India? Dat had ik vorige week steeds, met profielfoto van wat jongere meisjes met veel make-up.![]()
Gewoon blokkeren, waarschijnlijk onze gegevens ergens op straat beland
Ik heb het ook gelijk geblokkeerd en gerappoteerd zonder bericht te open.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
+1 is de landcode van de Verenigde Staten en die drie cijfers daarna van stad of staat.
Net zoals 050 de code van Groningen is.
Ik heb ook wel eens van dit soort rare berichten gehad. Meteen blokkeren.
Wat de bedoeling precies is weet ik ook niet. Ze sturen ook geen link mee (nooit op klikken)
Bedankt voor de review. Gelukkig heb ik nooit van roze koeken gehoudenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:10 schreef H_T het volgende:
Hallo fans! Het is tijd voor weer een Hap_Test, met vandaag de roze koek taart uit het oud-Hollandse assortiment van de Lidl! De taart is inderdaad roze van boven en ongeveer 4 cm dik, met een laagje jam of iets aan de onderkant.
Het glazuur is zoet maar smaakt anders dan de laag op de eckte roze koeken. Tussen het roze en de soort van jam zit een laag niet heel bijzondere cake. Na drie happen weet ik nog steeds niet zeker welke smaak jam het zou moeten zijn en de bodem is minder krokant dan hij op het oog lijkt te zijn. Conclusie: leuk voor een keer als je het concept interessant vindt, maar je kan het prima laten liggen.
Nou, @ESF1Gamer had de lapo. En ging niet door het slotje heen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Niemand wilde de lapo dus ik offer mezelf op
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de echte roze koeken gaan?
Ik heb afgelopen zaterdag en zondag door heel wat slotjes heen gepostquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou, @:ESF1Gamer had de lapo. En ging niet door het slotje heen.
Niet alleen de ING wil niet gebeld worden.
Dat was ik niequote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:33 schreef usagi414 het volgende:
@:NailQueen
Ik weet niet of je de OP nu beter maakt door Remi te vervangen door Raymzter.
En ik ook niet. Dit zei ik twee weken geleden nogquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou, @:ESF1Gamer had de lapo. En ging niet door het slotje heen.
Niet alleen de ING wil niet gebeld worden.
We zijn weer aan het rennen. Mij nie bellen mensenquote:Op maandag 25 september 2023 17:28 schreef NailQueen het volgende:
Op mijn werk is het soms rennen of stilstaan. Helaas is het nu zo stilstaan dat ik theoretisch gezien prima nog een week vakantie had kunnen hebben.
Maar er bestaat ook een grote kans dat ik over een paar weken ga klagen over hoe druk het is.
Hier is het ook weer rennen jaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ik ook niet. Dit zei ik twee weken geleden nog
[..]
We zijn weer aan het rennen. Mij nie bellen mensen
Wie heeft er nog meer een broer waarvan we het bestaan eerder niet wisten?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De volgende die de LaPo heeft mag het wel weer verwijderen.
Bij de huldiging van Feyenoord eerder dit jaar bleek Arne Slot nog een broer Jakko te hebben. Maar dat zie je amper.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie heeft er nog meer een broer waarvan we het bestaan eerder niet wisten?
Ze hebben ook een overleden broer die nog geen rust heeft gevonden in het hiernamaalsquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de huldiging van Feyenoord eerder dit jaar bleek Arne Slot nog een broer Jakko te hebben. Maar dat zie je amper.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben ook een overleden broer die nog geen rust heeft gevonden in het hiernamaalsEn die andere broer is zeker getrouwd met mevrouw Op de Deur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben ook een overleden broer die nog geen rust heeft gevonden in het hiernamaalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word er wat nerveus van, ik hoop niet dat er iets ernstigs gebeurt met haar. De twee weken zullen heel lang aanvoelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:59 schreef sportfreak het volgende:
Lenny Kuhr reist naar Israël: kleinzoon Ozz zwaargewond bij strijd in Israël
Arme Lenny.![]()
Ja! Maar heb die van vanavond niet gezien, en Hunted ook nog nietquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er hier meer mensen die Het perfecte plaatje kijken?
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:59 schreef sportfreak het volgende:
Lenny Kuhr reist naar Israël: kleinzoon Ozz zwaargewond bij strijd in Israël
Arme Lenny.![]()
Dan ga ik er niks over zeggen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja! Maar heb die van vanavond niet gezien, en Hunted ook nog niet
Ik heb een afspraak gemaakt om een zakelijke rekening te openen en kreeg daarvan een bevestiging met een linkje wat ik mee moet nemen. Maar als ik op de link klik, krijg ik een andere pagina en op de website kan ik het ook niet vinden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
In de app heb ik rechtsonder een knop Service staan, daaronder staan ook wat belopties. Heb je daar iets aan?
Dat klinkt handig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gemaakt om een zakelijke rekening te openen en kreeg daarvan een bevestiging met een linkje wat ik mee moet nemen. Maar als ik op de link klik, krijg ik een andere pagina en op de website kan ik het ook niet vinden.
Ik heb ze net gebeld, maar ik krijg gewoon geen medewerker te spreken, want je moet eerst de laatste 4 cijfers van je rekening intoetsen, maar die heb ik niet![]()
Ik kan de app ook niet downloaden want je moet een afspraak maken, maar die heb ik al
Nee, ik ben nieuw. Ik wil alleen een zakelijke rekening openen, want niet duurquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt handig.
En heb je zelf geen rekening daar?
En het 020-nummer van Ari heeft niet geholpen? Of aan de lijn blijven hangen zonder nummers in te toetsen waarna je wordt doorverbonden met een echt persoon?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, ik ben nieuw. Ik wil alleen een zakelijke rekening openen, want niet duur
Nee, ik moet de laatste vier cijfers intoetsen en als ik dat niet doe, zeggen ze dat ze niets hebben doorgekregen en sommen het menu nog een keer op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En het 020-nummer van Ari heeft niet geholpen? Of aan de lijn blijven hangen zonder nummers in te toetsen waarna je wordt doorverbonden met een echt persoon?
Stiekem de laatste vier van een andere zakelijke rekening gebruiken en daarna de situatie uitleggenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, ik moet de laatste vier cijfers intoetsen en als ik dat niet doe, zeggen ze dat ze niets hebben doorgekregen en sommen het menu nog een keer op.
Die heb ik nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Stiekem de laatste vier van een andere zakelijke rekening gebruiken en daarna de situatie uitleggen
Kan het via de chat?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die heb ik niet![]()
Heb alle rekeningen bij de ABN, die heb ik al geprobeerd, maar dat vreet-ie niet.
quote:Contact met de klantenservice van ING
Dat gaat het snelst door met ons te chatten. Want dan hoef je geen rekeningnummer in te toetsen of controlevragen te beantwoorden.
https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/telefoonnummers
Ik had het dan ook niet over jouw rekeningnummerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die heb ik niet![]()
Heb alle rekeningen bij de ABN, die heb ik al geprobeerd, maar dat vreet-ie niet.
En de mensen van de Schiedamse molens zich maar steeds afvragen waarom ze zo vaak "Fijn dan we u hebben kunnen helpen" mailtjes van de ING krijgen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jouw rekeningnummer
59 34 zijn de laatste vier cijfers van de zakelijke ING rekening van de Schiedamse molens. Die kan je proberen en als je iemand aan de lijn hebt uitleggen wat er aan de hand is
Als er iemand maling aan zulke mails kan hebben zijn het de mensen van de Schiedamse molens welquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En de mensen van de Schiedamse molens zich maar steeds afvragen waarom ze zo vaak "Fijn dan we u hebben kunnen helpen" mailtjes van de ING krijgen.
Ik weet het niet, kijkend naar die website lijken het me geen mensen die graag geholpen willen worden, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er iemand maling aan zulke mails kan hebben zijn het de mensen van de Schiedamse molens wel
Het zal vast geen molensteen om hun nek wordenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kijkend naar die website lijken het me geen mensen die graag geholpen willen worden, maar dat kan aan mij liggen.
Misschien gaan ze er wel van met molentjes lopen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zal vast geen molensteen om hun nek worden
Die uitdrukking is voor mij nieuw! Zo leer je nog eens wat op een regenachtige donderdagmiddagquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien gaan ze er wel van met molentjes lopen.
Ik krijg een melding dat ik alleen kan chatten via de app.quote:
Oh, maar dat durf ik nietquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jouw rekeningnummer
59 34 zijn de laatste vier cijfers van de zakelijke ING rekening van de Schiedamse molens. Die kan je proberen en als je iemand aan de lijn hebt uitleggen wat er aan de hand is
Hm, en voor die app heb je zeker een rekeningnummer nodig?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik krijg een melding dat ik alleen kan chatten via de app.
Psiesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, en voor die app heb je zeker een rekeningnummer nodig?
Je zou denken dat een bank het makkelijker zou maken om nieuwe klanten te krijgen.
Stom, maar kunnen we de Schiedamse molenaars gerust stellen dat zij geen ING-spam gaan krijgen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Psiesen je moet dan een afspraak maken. Maar die had ik al.
The story continues.
Ik had online een afspraak gemaakt. Ik had wat vragen, daar wilde ik dus contact over.
Dat lukt dus niet, dus ben ik maar gewoon gegaan.
Kom ik daar, is er niemand van de ING en zeggen ze dat er geen afspraak is geregistreerd en dat je eigenlijk helemaal geen afspraak online kunt maken. Omdat het inloop is![]()
![]()
![]()
En ik had de afspraakbevestiging in m’n mail![]()
Voor mij was iemand die precies hetzelfde had.
![]()
![]()
En je weet wel zeker dat je een afspraak met de ING had en niet per ongeluk bij de Triodos of zo?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Psiesen je moet dan een afspraak maken. Maar die had ik al.
The story continues.
Ik had online een afspraak gemaakt. Ik had wat vragen, daar wilde ik dus contact over.
Dat lukt dus niet, dus ben ik maar gewoon gegaan.
Kom ik daar, is er niemand van de ING en zeggen ze dat er geen afspraak is geregistreerd en dat je eigenlijk helemaal geen afspraak online kunt maken. Omdat het inloop is![]()
![]()
![]()
En ik had de afspraakbevestiging in m’n mail![]()
Voor mij was iemand die precies hetzelfde had.
![]()
![]()
Ik heet ook niet echt Straniquote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze haar vriend daar heeft leren kennen en hij heet ook geen Strani, maar ik dacht ik check het toch maar voor de zekerheid
Wat een openbaring 😮quote:
Mind is blown.quote:
Laura en ik hebben in goed overleg besloten dat dat nummer inderdaad niet meer over mij gaat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:33 schreef NailQueen het volgende:
Of dat dat ene nummer van Laura Pausini niet over hem gaat.
lol. Ene week nog 20 graden en dan twee weken later opeens sneeuw.quote:
Heb je die elektrische kruik al binnen?quote:
Normaal hebben we tegenwoordig zeven maanden herfst. Maar dit kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lol. Ene week nog 20 graden en dan twee weken later opeens sneeuw.
U bent een zuunige Zeeuwquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook meer dan voldoende.
Gewoon de herfst een keertje overslaan. Ja, dat kan prima.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Normaal hebben we tegenwoordig zeven maanden herfst. Maar dit kan natuurlijk ook.
Nee, pas met kerstquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je die elektrische kruik al binnen?![]()
Ik zou er gelijk een elektrische deken bijbestellen!
Ik sla liever de winter overquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon de herfst een keertje overslaan. Ja, dat kan prima.
Hierop kan ik alleen maar reageren met jouw favoriete emoticon:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En je weet wel zeker dat je een afspraak met de ING had en niet per ongeluk bij de Triodos of zo?
Morgen wordt het 24 met een upscore nulletje Selsijusquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je die elektrische kruik al binnen?![]()
Ik zou er gelijk een elektrische deken bijbestellen!
Ja, want de Schiedamse Molenaars mogen niet de dupe worden van die ballentent INGhuftersquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Stom, maar kunnen we de Schiedamse molenaars gerust stellen dat zij geen ING-spam gaan krijgen?
maar 0000 dan? of zeggen heb ik niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, want de Schiedamse Molenaars mogen niet de dupe worden van die ballentent INGhufters
Ik zou toch een andere bank overwegen om je zakelijke rekening te openen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, want de Schiedamse Molenaars mogen niet de dupe worden van die ballentent INGhufters
Nee, maar ze zijn het goedkoopstquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou toch een andere bank overwegen om je zakelijke rekening te openen.
Als het zo al begint dan heb je al geen goede relatie met ze.
0000 heb ik ook al geprobeerd en je moet het intoetsen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
maar 0000 dan? of zeggen heb ik niet?
Dan wordt het tenminste normaal weer inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Morgen wordt het 24 met een upscore nulletje Selsijus
Volgens mij gaat het morgen weer enorm hozen Fredquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan wordt het tenminste normaal weer inderdaad.
Ja, zo'n post kan ik moeilijk een like geven natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hierop kan ik alleen maar reageren met jouw favoriete emoticon:
Ja en matige tussenstukjes altijd. En dan was die opening al best gewaagd voor AVROTROS z’n doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef Em31 het volgende:
Ook een reden om geen NF te willen, de AVROTROS heeft bij zulke shows voor mijn gevoel altijd waardeloos geluid![]()
en ook raar licht.
Pff klantonvriendelijk als dat niet werktquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
0000 heb ik ook al geprobeerd en je moet het intoetsen.
Ja dit dusquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:22 schreef Em31 het volgende:
Claude mag nog even oefenen of hopen op auto-tune voordat hij naar het Songfestival kan.
Ja die categorie voelt altijd een beetje arbitrair?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:21 schreef molloot200 het volgende:
Ja maar hoe is Monica Geuze nu nog een talent te noemen. Heb het idee dat ik haar echt al 10 jaar ken.
Ik ken Kim-Lian nog van de Kids top 20quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:12 schreef molloot200 het volgende:
Confronterend wel dat de Kids Top 20 al 20 jaar bestaat
Het bandje (oma spreekt) zegt ook dat ze 2 keer het menu laten horen, daarna wordt de verbinding verbrokenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Pff klantonvriendelijk als dat niet werktIk heb "aan de andere kant" van zo'n IVR gewerkt en wij zorgen altijd dat je hoe dan ook door kon en binnen maximaal een minuut een medewerker aan de lijn kreeg (indien beschikbaar, anders kwam je in de wacht
)
Ik gok/vrees B&B Vol Liefde want dat was deze zomer wel echt een hype.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Wie is trouwens de grote kanshebber? Ik heb alle drie programma's nog nooit gezien.
Vorig jaar had Even tot Hier totaal geen concurrentie. John de bever probeerde het nog met zijn 'fans'. En het jachtseizoen was er ook bij
Daar had ik in de voorronde op gestemdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me een beetje dat Boederij van Dorst niet genomineerd is. Volgens mij wordt dat programma ook wel goed bekeken.
Ja lijkt me ook heel leuk, alleen inderdaad dat nummer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Karsu ESF wens artiest
Wel met goed nummer uiteraard
B&B vol liefde hoor ik ook iedereen over praten. Volgens mij is dit net zo populair als Chateau Meiland een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok/vrees B&B Vol Liefde want dat was deze zomer wel echt een hype.
Ik heb Oogappels gestemd. Fijne serie.
Ja elk jaar maken ze een tribute, ziet er altijd mooi uitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:36 schreef molloot200 het volgende:
AVROTROS is wel altijd heel goed in dit soort filmpjes. Doet me qua manier van filmen denken aan Rock the Roof van Rotterdam dit
Wou die in GTST eigenlijk ooit motor rijden?quote:
Hij had een foutloze speech!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Rende hij het beeld weer eens uit?
WC-eendquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Deze opening van WIDM was toch niet zo memorabel?
TOCH WELquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee Niels van der Laan is helaas een tijdje uit de running
Nee, was niet zo heel bijzonder.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Nee, België deed het iets van 5 jaar eerder 100 keer beterquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Ja iddquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef sportfreak het volgende:
Waarom de WK titel van Annemiek van Vleuten in de top 10?
Dat was in september 2022
Die hele Top 10 was nogal willekeurig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef sportfreak het volgende:
Ik had Mark Rutte verwachtquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
Ja was dit nou echt het nummer 1 tv moment
Als je dan toch een sportmoment wilt doe dan de WK titel van Mathieu van der Poel of de WK titel atletiek op de 4x400.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
Ja was dit nou echt het nummer 1 tv moment
Ik dacht ook nog, huh ze is toch niet net wereldkampioen gewordenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef sportfreak het volgende:
Die komen volgend jaar!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als je dan toch een sportmoment wilt doe dan de WK titel van Mathieu van der Poel of de WK titel atletiek op de 4x400.
Wtf ja, wat een raar lijstje zo inderdaadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als je dan toch een sportmoment wilt doe dan de WK titel van Mathieu van der Poel of de WK titel atletiek op de 4x400.
Stagiair moest al 2 maanden geleden montage maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wtf ja, wat een raar lijstje zo inderdaad
Dat lijkt me wat ongelukkig om het te doen vlak nadat Matje op zijn plaat gegaan is bij de Olympische mountainbike-race.quote:
Ze moeten wat overhouden voor 2025quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat ongelukkig om het te doen vlak nadat Matje op zijn plaat gegaan is bij de Olympische mountainbike-race.
En dat allemaal omdat de palletboer niet op tijd bij het parcours kon komen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat ongelukkig om het te doen vlak nadat Matje op zijn plaat gegaan is bij de Olympische mountainbike-race.
Het was sowieso geen memorabel tv jaarquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Deze opmerking past wel bij een bepaald gifje dat je vaak hebt gepost.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
Ik zou m'n mond nooit meer dichtdoen als ik zo kon uithalen
Die haalde het bij lange na niet bij de 'We zijn niet in Kiev vriend'quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Ohjaquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze opmerking past wel bij een bepaald gifje dat je vaak hebt gepost.
Femke kreeg vanmorgen het resultaat van haar dopingtest.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen negatieve posts hier over Femke Bol
Ik heb er zelfs nooit commentaar op gehoord volgens mij. Dus ik ben in elk geval volledig neutraalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:15 schreef sportfreak het volgende:
Nooit gezien maar wat ik ervan gehoord heb wel een terechte winnaar denk ik
Verder alleen maarquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen negatieve posts hier over Femke Bol
Kreeg ze die van ook via de post?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Femke kreeg vanmorgen het resultaat van haar dopingtest.
Te laat. Je hebt nu al een aantekening in het grote @Em31 boek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verder alleen maar-tjes voor Femke!
Zou ik persoonlijk niet zo snel als avondeten kiezen, maar goed.quote:
Even tot hier won met een landslide van 70%. Om het even in perspectief te plaatsen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef NailQueen het volgende:
39% van de stemmen. Dat zou wel dichtbij elkaar liggen dan.
Ja en dit wil je niet Hamlapje!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Te laat. Je hebt nu al een aantekening in het grote @:Em31 boek.
Ja dacht dat Even tot hier vorig jaar echt met meer dan 70% wonquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef NailQueen het volgende:
39% van de stemmen. Dat zou wel dichtbij elkaar liggen dan.
Ik heb B&B niet gezien, maar aangezien het daar de hele zomer over ging dacht ik dit die hetzelfde gingen doenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even tot hier won met een landslide van 70%. Om het even in perspectief te plaatsen.
Dat is ook wel een programma waar we over 20 jaar nog over praten. Dat geldt voor lang niet alle winnaars.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even tot hier won met een landslide van 70%. Om het even in perspectief te plaatsen.
Met de gebakken peren!quote:
Zeker als je kijkt naar wat er de afgelopen twintig jaar aan inwisselbare programma's hebben gewonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook wel een programma waar we over 20 jaar nog over praten. Dat geldt voor lang niet alle winnaars.
Wat voor pittige meningen hebben die peren over Femke Bol gegeven danquote:
Jij bent de vader?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat worden dan ouderavonden op Teams over een jaar of 6.
Hm. Ik wilde heel snel nee zeggen maar ik voel dat ik eerst rustig moet kijken of ik hier iets uit kan halen.quote:
Ja IVR betekent gewoon bandje / keuzemenu inderdaadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het bandje (oma spreekt) zegt ook dat ze 2 keer het menu laten horen, daarna wordt de verbinding verbroken
Als ik dit had geweten, had ik ook geen kinderen ‘genomen’quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ik geen kinderen heb?
Snap ik! Is adoptie nog mogelijk denk je?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten, had ik ook geen kinderen ‘genomen’![]()
quote:
Haha was dit bij Pernille?quote:
Eigenlijk wordt het pas echt interessant als jij zwanger blijkt te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:50 schreef Strani het volgende:
Dat de ESA de maan wil betegelen vind ik trouwens interessanter nieuws dan iemand die ik niet persoonlijk ken die zwanger is.
Wellicht zou ik het zelfs nog interessanter vinden dan iemand die ik wél persoonlijk ken die zwanger is
Of dat ik me laat betegelen voor betere toegang.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt het pas echt interessant als jij zwanger blijkt te zijn.
WATquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Of dat ik me laat betegelen voor betere toegang.
En dan straks in de file staan op de maanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)vlak-te-smelten.html
Ik heb er al een aantal geprobeerd, maar 1234 nog niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja IVR betekent gewoon bandje / keuzemenu inderdaadMaar stom zeg
Dan zou ik inderdaad 1234 ofzo intoetsen, als je er daardoor doorheen komt
Daarvoor moet je bij het adoptiebureau zijn. Ik kan een goeie aanraden: adoptiesEm31.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik! Is adoptie nog mogelijk denk je?
Nee nee de jouwe ter adoptie aanbieden! (Niet aan mij.)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij het adoptiebureau zijn. Ik kannen goeie aanraden: adoptiesEm31.
Jij hebt sowieso een voorsprong omdat je vloeiend twee talen (of meer?) spreekt.
Maar geen partner is dan weer een minpunt. Of is er iemand?
Oooooooooohquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee de jouwe ter adoptie aanbieden! (Niet aan mij.)
Ik spreek trouwens ook Nederlands, maar ik snap dat dat soms niet zo lijkt
Zou ik ook zeggen. Je weet nooit of zij ook op FOK! zitten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ooooooooooh![]()
Nee, die van mij wil ik nooit meer kwijt
Ja maar is toch dubieuzer als het over een mens gaat, of denk ik dan weer te ver doorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)vlak-te-smelten.html
Sowieso, ik zou niet eens weten wat voor zieke gedachten je daar bij zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar is toch dubieuzer als het over een mens gaat, of denk ik dan weer te ver door
Mja, ik vond dat een beetje flauw de 'kritieken onschadelijk maken' ofzo.quote:
Ik van Teenage Superstar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ken Kim-Lian nog van de Kids top 20
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Wie is trouwens de grote kanshebber? Ik heb alle drie programma's nog nooit gezien.
Vorig jaar had Even tot Hier totaal geen concurrentie. John de bever probeerde het nog met zijn 'fans'. En het jachtseizoen was er ook bij
Ik heb ze ook alledrie niet gezien. Ik had gestemd op Kamp van Koningsbrugge, dat vond ik dit jaar een heel goed seizoen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok/vrees B&B Vol Liefde want dat was deze zomer wel echt een hype.
Ik heb Oogappels gestemd. Fijne serie.
Haha dat zei ik hier ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
Ik had niet verwacht het woord 'spiegelbukkake' te horen op de publieke omroep
En dit zei ik ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Karsu ESF wens artiest
Wel met goed nummer uiteraard
En een motor rijden-opmerking maakte ik ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Wou die in GTST eigenlijk ooit motor rijden?
Was dat die met die eenwieler? Want ik zei op een gegeven moment ook van, hallo, nu is het mooi geweest, nu wordt het aandachttrekkerijquote:
Humor schijnt heel aantrekkelijk te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
En, ik schrik er een beetje van dat ik dit zeg, maar ondanks dat Peter Pannekoek heel klein is en best lelijk vind ik hem wel soort van aantrekkelijk? Is dit raar?
Ik wil hier ook de mening over van @:Meke
Welke wijn heb je op?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
En, ik schrik er een beetje van dat ik dit zeg, maar ondanks dat Peter Pannekoek heel klein is en best lelijk vind ik hem wel soort van aantrekkelijk? Is dit raar?
Dat zal het zijn dan ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Humor schijnt heel aantrekkelijk te zijn.
En er zijn mensen die zeggen dat hij humor heeft.
Ik ben broodnuchter!quote:
Wijntje?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zal het zijn dan ja.
[..]
Ik ben broodnuchter!
Joah, ups en downs, momenteel wel een beetje een up.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
Maar @:Guanabana hoe is het verder met jou? Naast je verrassende liefde voor Peter Pannekoek?
Oké zo lang mogelijk aanhouden dan, die up!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Joah, ups en downs, momenteel wel een beetje een up.
Hij was er dus inderdaad klaar voorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:51 schreef Guanabana het volgende:
Tevens funfact:
[ afbeelding ]
Die schrijver van Oogappels hier links op de foto is de stem van Spongebob Squarepants.
Guaanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Joah, ups en downs, momenteel wel een beetje een up.
Bah, beterschap! Ik hoor van heelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aan de gember-kurkuma thee, want ik ben verkouden
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Je weet nooit of zij ook op FOK! zitten.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef NailQueen het volgende:
Het is vrijdag de 13de mensen. Mwoahahaha![]()
Beterschap!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aan de gember-kurkuma thee, want ik ben verkouden
Dank je, maar toch ga ik vandaag naar een beurs toequote:
Ik heb vorig jaar mijn portie pech gehad, dus nu geef ik aan het aan jou doorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik verkouden, iedereen verkouden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je, maar toch ga ik vandaag naar een beurs toe
Lekker iedereen besmettenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je, maar toch ga ik vandaag naar een beurs toe
Ja hij heeft BDE denk ik. De Nederlandse Pete Davidsonquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
Huh ik dacht even dat deze post van @Guanabana was en ik was ZO in de warquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Nee maar even serieus, ik vind het hebben van kinderen echt iets bijzonders.
Het geeft je zelfinzicht, je leert jezelf kennen, moet consessies doen en jezelf op de tweede plaats zetten.
Ze zijn ook zo goed bezig, ben gewoon heel trots op ze en mezelf.
Daarbij is het ook heel gezellig, samen voetbal, het esf kijken, eten![]()
En toch heb ik mijn vrijheid + dat ze kunnen bijspringen met het hondje uitlaten en in het huishouden.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh ik dacht even dat deze post van @:Guanabana was en ik was ZO in de war![]()
Ik ken BDE als afkorting van bijna-dood-ervaring, ik moest even googlen naar de andere betekenisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij heeft BDE denk ik. De Nederlandse Pete Davidson
Hahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken BDE als afkorting van bijna-dood-ervaring, ik moest even googlen naar de andere betekenis![]()
Nou ja. Iemand met BDE kan nu natuurlijk alsnog een BDE hebben gehad of krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken BDE als afkorting van bijna-dood-ervaring, ik moest even googlen naar de andere betekenis![]()
Ticket voor Son Mieux in de pocket!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:47 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux komt volgend jaar in de buurt optreden. Ik wil daar graag heen maar ik zou dan alleen moeten. Dat heb ik wel vaker gedaan maar dat begint me toch een beetje tegen te staan.
Maar ik ga toch proberen een kaartje te kopen. Anders krijg ik daar misschien spijt van
Ook goed om weer eens een ouderwetse ambachtelijke multiquote te zienquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, ik vond dat een beetje flauw de 'kritieken onschadelijk maken' ofzo.
[..]
Ik van Teenage Superstar.
[..]
[..]
Ik heb ze ook alledrie niet gezien. Ik had gestemd op Kamp van Koningsbrugge, dat vond ik dit jaar een heel goed seizoen.
[..]
Haha dat zei ik hier ook.
[..]
En dit zei ik ook.
[..]
En een motor rijden-opmerking maakte ik ook.
[..]
Was dat die met die eenwieler? Want ik zei op een gegeven moment ook van, hallo, nu is het mooi geweest, nu wordt het aandachttrekkerij
Misschien niet de beste dag om mijn auto aan een APK te onderwerpen, maar dat bedacht ik pas nadat ik de afspraak had gemaaktquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef NailQueen het volgende:
Tof dat je gewoon gaatquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ticket voor Son Mieux in de pocket!
Minder vaak dan zou moeten/ik zou willen, maar nog wel jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Guaan![]()
Fijn dat het momenteel up gaat!
Speel je nog piano?
Mensen die nooit voetbal volgen niet nee. Maar mensen die dat wel doen kennen hem wel jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bart Verbruggen mogelijk onder de lat. Wie kent 'm niet.
Ik volg te weining voetbal, denk ik dan. Want ik had nog nooit van hem gehoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die nooit voetbal volgen niet nee. Maar mensen die dat wel doen kennen hem wel ja
Die naam is het afgelopen jaar toch vrij vaak genoemd. En zat al eerder bij de selectie. Tot vorig jaar bij Anderlecht, nu bij Brighton.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik volg te weining voetbal, denk ik dan. Want ik had nog nooit van hem gehoord.
ach, iemand moet deze peiode van schaarste oVerbruggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bart Verbruggen mogelijk onder de lat. Wie kent 'm niet.
Bij het concert is het niet zo erg om alleen te zijn. Het enige wat ik vaak mis is dat je niet echt kan delen met iemand of kan nabespreken.quote:
Ik volg de Belgische competitie niet en sinds Ziggo geen Premier League meer heeft, ook geen Engels voetbal meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die naam is het afgelopen jaar toch vrij vaak genoemd. En zat al eerder bij de selectie. Tot vorig jaar bij Anderlecht, nu bij Brighton.
Ik kijk zelf ook nooit naar de Belgische competitie. Wel vorig jaar hem gezien tegen AZ. Engels voetbal kan ik ook niet meer zien omdat ik geen Viaplay heb. Maar rondom het Nederlands elftal toch genoeg gehoord. En tegen Ajax zal die mogelijk spelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik volg de Belgische competitie niet en sinds Ziggo geen Premier League meer heeft, ook geen Engels voetbal meer.
Oh, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:28 schreef Redefine het volgende:
Nog 24 posts. En er kan eindelijk weer iemand gebeld worden.
Jawel. Jij staat op het roosterquote:
Vooral doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij het concert is het niet zo erg om alleen te zijn. Het enige wat ik vaak mis is dat je niet echt kan delen met iemand of kan nabespreken.
Maar als ik de kans krijg om naar een concert te gaan van een artiest of groep die ik erg leuk vind wil ik daar gewoon heen. Omdat ik weet dat ik anders spijt krijg als ik het niet doe.
En als je nou niet nooit voetbal kijkt, maar het toch meer niet dan wel volgt, waar ongeveer zit je dan binnen het grijze gebied tussen die man wel of niet horen te kennen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die nooit voetbal volgen niet nee. Maar mensen die dat wel doen kennen hem wel ja
Prima. 10% houden we dan in van je salaris.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*zet snel zijn telefoon uit.
Dan krijg je een existentiële crisisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je nou niet nooit voetbal kijkt, maar het toch meer niet dan wel volgt, waar ongeveer zit je dan binnen het grijze gebied tussen die man wel of niet horen te kennen?
Oh, 10% van 0, is toch nul.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima. 10% houden we dan in van je salaris.
Ik neem toch aan dat je bij je werkgever wel betaald krijgtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, 10% van 0, is toch nul.
Ik krijg daar geen ESF telefoontoeslag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je bij je werkgever wel betaald krijgt
Maar het is juist een afspraak die wij met jouw werkgever hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg daar geen ESF telefoontoeslag.
Nee! De garage is vlakbij mijn werkplek voor vandaag, dus ik heb het laatste stuk lopend afgelegd. Deze treinstoring is geheel buiten mijn medeweten of medewerking omquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:03 schreef Arizona het volgende:
@:H_T betekent het feit dat je auto bij de garage is, dat jij met de trein reist vandaag?
Ik vraag dit namens dochter, die vanwege allerlei treinstoringen weer eens niet thuis kan komen
In de buurt van betongrijs zit je dan!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je nou niet nooit voetbal kijkt, maar het toch meer niet dan wel volgt, waar ongeveer zit je dan binnen het grijze gebied tussen die man wel of niet horen te kennen?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de buurt van betongrijs zit je dan!
Deze twee antwoorden kloppen met elkaar, ik heb me nog nooit eerder betongrijs gevoeld en het bevalt me niks.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je een existentiële crisis
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Deze twee antwoorden kloppen met elkaar, ik heb me nog nooit eerder betongrijs gevoeld en het bevalt me niks.
Nog niet uitgezet, want mijn collega moet mij nog contacten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:10 schreef NailQueen het volgende:
Iemand zijn telefoon staat over 6 posts rood gloeiend.
Om zijn schoenen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Em31 het volgende:
Ik reed net op de snelweg langs een spandoek waarop stond
FRIESLAND DAGVAARDT HUGO DE JONGE
HET WEF
dat jullie het even weten
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:36 schreef H_T het volgende:
Garage belde, voor de verandering valt het relatief gezien mee allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |