quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Uit India? Dat had ik vorige week steeds, met profielfoto van wat jongere meisjes met veel make-up.![]()
Gewoon blokkeren, waarschijnlijk onze gegevens ergens op straat beland
Ik heb het ook gelijk geblokkeerd en gerappoteerd zonder bericht te open.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
+1 is de landcode van de Verenigde Staten en die drie cijfers daarna van stad of staat.
Net zoals 050 de code van Groningen is.
Ik heb ook wel eens van dit soort rare berichten gehad. Meteen blokkeren.
Wat de bedoeling precies is weet ik ook niet. Ze sturen ook geen link mee (nooit op klikken)
Bedankt voor de review. Gelukkig heb ik nooit van roze koeken gehoudenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:10 schreef H_T het volgende:
Hallo fans! Het is tijd voor weer een Hap_Test, met vandaag de roze koek taart uit het oud-Hollandse assortiment van de Lidl! De taart is inderdaad roze van boven en ongeveer 4 cm dik, met een laagje jam of iets aan de onderkant.
Het glazuur is zoet maar smaakt anders dan de laag op de eckte roze koeken. Tussen het roze en de soort van jam zit een laag niet heel bijzondere cake. Na drie happen weet ik nog steeds niet zeker welke smaak jam het zou moeten zijn en de bodem is minder krokant dan hij op het oog lijkt te zijn. Conclusie: leuk voor een keer als je het concept interessant vindt, maar je kan het prima laten liggen.
Nou, @ESF1Gamer had de lapo. En ging niet door het slotje heen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Niemand wilde de lapo dus ik offer mezelf op
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de echte roze koeken gaan?
Ik heb afgelopen zaterdag en zondag door heel wat slotjes heen gepostquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou, @:ESF1Gamer had de lapo. En ging niet door het slotje heen.
Niet alleen de ING wil niet gebeld worden.
Dat was ik niequote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:33 schreef usagi414 het volgende:
@:NailQueen
Ik weet niet of je de OP nu beter maakt door Remi te vervangen door Raymzter.
En ik ook niet. Dit zei ik twee weken geleden nogquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou, @:ESF1Gamer had de lapo. En ging niet door het slotje heen.
Niet alleen de ING wil niet gebeld worden.
We zijn weer aan het rennen. Mij nie bellen mensenquote:Op maandag 25 september 2023 17:28 schreef NailQueen het volgende:
Op mijn werk is het soms rennen of stilstaan. Helaas is het nu zo stilstaan dat ik theoretisch gezien prima nog een week vakantie had kunnen hebben.
Maar er bestaat ook een grote kans dat ik over een paar weken ga klagen over hoe druk het is.
Hier is het ook weer rennen jaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ik ook niet. Dit zei ik twee weken geleden nog
[..]
We zijn weer aan het rennen. Mij nie bellen mensen
Wie heeft er nog meer een broer waarvan we het bestaan eerder niet wisten?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De volgende die de LaPo heeft mag het wel weer verwijderen.
Bij de huldiging van Feyenoord eerder dit jaar bleek Arne Slot nog een broer Jakko te hebben. Maar dat zie je amper.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie heeft er nog meer een broer waarvan we het bestaan eerder niet wisten?
Ze hebben ook een overleden broer die nog geen rust heeft gevonden in het hiernamaalsquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de huldiging van Feyenoord eerder dit jaar bleek Arne Slot nog een broer Jakko te hebben. Maar dat zie je amper.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben ook een overleden broer die nog geen rust heeft gevonden in het hiernamaalsEn die andere broer is zeker getrouwd met mevrouw Op de Deur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben ook een overleden broer die nog geen rust heeft gevonden in het hiernamaalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word er wat nerveus van, ik hoop niet dat er iets ernstigs gebeurt met haar. De twee weken zullen heel lang aanvoelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:59 schreef sportfreak het volgende:
Lenny Kuhr reist naar Israël: kleinzoon Ozz zwaargewond bij strijd in Israël
Arme Lenny.![]()
Ja! Maar heb die van vanavond niet gezien, en Hunted ook nog nietquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er hier meer mensen die Het perfecte plaatje kijken?
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:59 schreef sportfreak het volgende:
Lenny Kuhr reist naar Israël: kleinzoon Ozz zwaargewond bij strijd in Israël
Arme Lenny.![]()
Dan ga ik er niks over zeggen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja! Maar heb die van vanavond niet gezien, en Hunted ook nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |