Oké dat is mooiquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
1 optie, maar wel precies die ik zelf zou kiezen qua stof en kleur
Hoe is dit anders dan een normale kruik?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:44 schreef Em31 het volgende:
@:Arizona krijg ik meteen deze advertentie op Instagram![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze laad je op en blijft dan een paar uur warm, met 3 verschillende standen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan een normale kruik?
Ah, een elektrische kruik dus! Welk een noviteit!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze laad je op en blijft dan een paar uur warm, met 3 verschillende standen.
Nee, maar het geeft wel maar weer eens aan dat Alicante dé plek is om de liefde te vindenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haa Straan, fijn om weer van je te horen
Je bent toch niet de nieuwe lover van mijn buurvrouw want die was laatst in Alicante en ze heeft nu een nieuwe vriend
[..]
Ik wel, ik had daar vroeger een penvriendinen daar heb ik wel eens gelogeerd. Ik kan me alleen niets van het stadje herinneren, alleen dat ik het langs de Lek heel mooi vond
En geen warm water die over je lijf kan stromen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan een normale kruik?
auwquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En geen warm water die over je lijf kan stromen.
Vriendin van mij werkt op de spoed en was dus bij een vrouw een kruik met heet water kapot gegaan en water dus over haar buik/benen gelopen
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel maar weer eens aan dat Alicante dé plek is om de liefde te vinden
“Van Alicantequote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel maar weer eens aan dat Alicante dé plek is om de liefde te vinden
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:44 schreef Em31 het volgende:
@:Arizona krijg ik meteen deze advertentie op Instagram![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet zeker of ze haar vriend daar heeft leren kennen en hij heet ook geen Strani, maar ik dacht ik check het toch maar voor de zekerheidquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
In de app heb ik rechtsonder een knop Service staan, daaronder staan ook wat belopties. Heb je daar iets aan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:02 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vraag me af hoe ik contact kan krijgen met ING
020 22 888 88quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:02 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vraag me af hoe ik contact kan krijgen met ING
quote:
Uit India? Dat had ik vorige week steeds, met profielfoto van wat jongere meisjes met veel make-up.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nu 2x op whatsapp een bericht gekregen van een nummer dat begint met +1 en drie cijfers tussen haakjes. Duidelijk via een app gemaakt. Beide zijn zogenaamde beautysalons. Iemand enige idee wat dit is? Met google kom ik nergens verder
+1 is de landcode van de Verenigde Staten en die drie cijfers daarna van stad of staat.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nu 2x op whatsapp een bericht gekregen van een nummer dat begint met +1 en drie cijfers tussen haakjes. Duidelijk via een app gemaakt. Beide zijn zogenaamde beautysalons. Iemand enige idee wat dit is? Met google kom ik nergens verder
Ik werd door zo'n dame gebeld op Whatsapp. Maar op mijn werk-mobielquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Uit India? Dat had ik vorige week steeds, met profielfoto van wat jongere meisjes met veel make-up.![]()
Gewoon blokkeren, waarschijnlijk onze gegevens ergens op straat beland
Ja ik werd inderdaad ook gebeld via Whatsapp.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik werd door zo'n dame gebeld op Whatsapp. Maar op mijn werk-mobiel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |