Hm?quote:
Voetjebal.quote:
Kan het ook niet geloven,quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou ik soms mijn leven dromen?
Ik neem het maar zoals het komt
Ahquote:
Jaquote:
quote:
Das habe ich mir schon gedachtquote:
Mijn hele eigen risico is er doorheen omdat een kaakchirurg besloot dat mijn verstandskies NIET verwijderd hoefde te worden in twee minutenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀
Dat is nog eens efficiënte zorgquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn hele eigen risico is er doorheen omdat een kaakchirurg besloot dat mijn verstandskies NIET verwijderd hoefde te worden in twee minuten![]()
![]()
Ja de tandarts had zich vergist, richtlijn was aangepast. Was eerst onder de 35 preventief trekken, was 30 geworden. Ik was 31quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is nog eens efficiënte zorgGaaf land!
Raar, en iets waarvan je zou denken dat dat prima te checken is zonder jouw aanwezigheidquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja de tandarts had zich vergist, richtlijn was aangepast. Was eerst onder de 35 preventief trekken, was 30 geworden. Ik was 31
Ja hè.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Raar, en iets waarvan je zou denken dat dat prima te checken is zonder jouw aanwezigheid
Rustig de thee opdrinken is wel wat ik ook zou doenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hè.
Heb wel heel erg gelachen. Er was eenkoffie en theeronde
toen ik in de wachtkamer zat. Dat vond ik echt wel heel leuk. Nou toen had ik een kopje thee en natúúrlijk was ik toen aan de beurt
Dus ik m'n thee even weggezet. Eerst met die vrouw foto's maken, toen mocht ik plaatsnemen in een kamertje tot de arts kwam, ging zij weer weg. Maarja, ik was na drie minuten al klaar met die arts natuurlijk
![]()
En ik zat nog met die theeWas wel een beetje zonde, dus ik weer in die wachtkamer alsnog de thee opdrinken. Komt die eerste vrouw weer langs
Zij was natuurlijk helemaal verbaasd en zei dat het wel de bedoeling was dat ik in de spreekkamer op de arts wachtte
![]()
Die drankjes hebben zichzelf dan mooi terugverdiendquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
In een meubelwinkel vroeg een verkoper ooit of hij kon helpen. Toen zei ik voor de grap dat een kop koffie er wel in zou gaan. Dat had hij niet, maar hij wilde best wat limonade voor ons halen. En dat had effect, want mede daarom hebben we er toen een kast en bureau gekocht
Zoiets moet af en toe een beetje gestimuleerd wordenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die drankjes hebben zichzelf dan mooi terugverdiend
Zeker in dat soort winkels is het ook gewoon prettig om goed geholpen te worden, en je dingen goed kan regelen voor de levering enzo.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoiets moet af en toe een beetje gestimuleerd worden
Ik geloof dat we de bouwpakketten meteen in de kofferbak konden doen, want zo luxe was die winkel nou ook weer nietquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker in dat soort winkels is het ook gewoon prettig om goed geholpen te worden, en je dingen goed kan regelen voor de levering enzo.
Je had geen kussentjes nodig?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
In een meubelwinkel vroeg een verkoper ooit of hij kon helpen. Toen zei ik voor de grap dat een kop koffie er wel in zou gaan. Dat had hij niet, maar hij wilde best wat limonade voor ons halen. En dat had effect, want mede daarom hebben we er toen een kast en bureau gekocht
Zo'n vermoeden had ik al, anders was er wel koffie geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat we de bouwpakketten meteen in de kofferbak konden doen, want zo luxe was die winkel nou ook weer niet
Preventief trekken van verstandskiezenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja de tandarts had zich vergist, richtlijn was aangepast. Was eerst onder de 35 preventief trekken, was 30 geworden. Ik was 31
Nee, dan was ik wel meteen naar de Bijenkorf gegaan. Die zat wel in dezelfde plaats, maar helaas er niet recht tegenoverquote:
Toen ik mijn beugel kreeg moest er een tand getrokken worden waar niets mis mee was, alleen dat het een melktand was zonder vervanger eronder. Verstandskiezen preventief trekken heb ik wel van gehoord overigensquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Preventief trekken van verstandskiezen![]()
Nooit van gehoord. Maar mooi dat het niet trekken je je eigen risico kostte![]()
Bij mij zijn als kind wel 4 kiezen getrokken voor de beugel, mijn verstandskiezen heb ik wel allemaal nog. Ik heb vrij kleine kaken* , die verstandskiezen hadden er ook nooit meer bij gepast als de andere kiezen niet getrokken waren.
* Met happen voor afdrukken voor de kroon moest ik een kindermaat lepel
Als mensen vragen of ik iets in mijn koffie wil geef ik nog wel eens als antwoord 'een briefje van 50 euro graag'. Heeft nog nooit gewerktquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, anders was er wel koffie geweestMaar dat soort momenten vind ik als medewerker ook altijd wel leuk
Pfffquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn hele eigen risico is er doorheen omdat een kaakchirurg besloot dat mijn verstandskies NIET verwijderd hoefde te worden in twee minuten![]()
![]()
Bij mij zijn zowel reguliere als verstandskiezen preventief getrokken, volgens mij is dat juist vrij gebruikelijk?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Preventief trekken van verstandskiezen![]()
Nooit van gehoord. Maar mooi dat het niet trekken je je eigen risico kostte![]()
Bij mij zijn als kind wel 4 kiezen getrokken voor de beugel, mijn verstandskiezen heb ik wel allemaal nog. Ik heb vrij kleine kaken* , die verstandskiezen hadden er ook nooit meer bij gepast als de andere kiezen niet getrokken waren.
* Met happen voor afdrukken voor de kroon moest ik een kindermaat lepel
Volgens mij is dat juist al best een ouderwets idee.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij zijn zowel reguliere als verstandskiezen preventief getrokken, volgens mij is dat juist vrij gebruikelijk?
Ben je inmiddels al van je anti-Spanjekater af?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist al best een ouderwets idee.
Al mijn tandartsen zijn iig altijd al van de 'lekker laten zitten zolang er niks mis mee is' aanpak geweest.
Gelukkig wel, al lijkt het toch elk jaar weer een klein tikje langer te duren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al van je anti-Spanjekater af?
Mijn tandarts ook totdat ik er last begon te krijgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist al best een ouderwets idee.
Al mijn tandartsen zijn iig altijd al van de 'lekker laten zitten zolang er niks mis mee is' aanpak geweest.
Tevens de dag dat mijn lego kerstdorp is bezorgdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:57 schreef NailQueen het volgende:
Het leven is mooi. Het is weer vrijdag.
Gelukkig niet de verdedigers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:47 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet een unicum zijn, de complete aanval van de nummer 15 van de Eredivisie in het Nederland Elftal.
Ik heb ze ook gezien. Ik lees graag je recensiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:25 schreef H_T het volgende:
Net bij de Lidl geweest, waar ze nu oud-Hollandse producten verkopen als kandijkoekvla en rozekoektaart. Meer informatie komt later
Na het weekend alleen nog door de schuifpui naar buiten neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:25 schreef H_T het volgende:
Net bij de Lidl geweest, waar ze nu oud-Hollandse producten verkopen als kandijkoekvla en rozekoektaart. Meer informatie komt later
quote:
Ik dacht dat het bij F1 gewoon de bedoeling was zo hard mogelijk in zo'n auto te rijden, maar dit klinkt allemaal toch een stuk interessanter dan ik zou verwachten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:11 schreef GeorgeM het volgende:
Hamilton springt naar 3, maar gelukkig is hij al doesjen, is er ook geen interview
Gewoon ''een lang recht stuk weg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bochten ook maar gelijk afschaffen.
Ik wist hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het bij F1 gewoon de bedoeling was zo hard mogelijk in zo'n auto te rijden, maar dit klinkt allemaal toch een stuk interessanter dan ik zou verwachten.![]()
Springen kan ik me met een auto nog wel iets bij indenken, maar douchen lijkt me wel erg onhandig in zo'n ding. Of doen ze dat even snel tijdens die pitstops? En is dat dan ook gewoon live op tv of moet je dan een speciaal zenderpakket hebben?
Springen wil primaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het bij F1 gewoon de bedoeling was zo hard mogelijk in zo'n auto te rijden, maar dit klinkt allemaal toch een stuk interessanter dan ik zou verwachten.![]()
Springen kan ik me met een auto nog wel iets bij indenken, maar douchen lijkt me wel erg onhandig in zo'n ding. Of doen ze dat even snel tijdens die pitstops? En is dat dan ook gewoon live op tv of moet je dan een speciaal zenderpakket hebben?
Terug naar de Avusring?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon ''een lang recht stuk weg.
Z’n fysio wijst dat hij nog moet wegen, maar dat wil ons verwende nestje niet, dus geef je hem maar een flinke douwquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
Jongens, we hebben een probleem:
[ twitter ]
Ik las anusringquote:
Nou nou nou nou nouquote:
Ging iets niet goed met kopiëren en plakkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Z’n fysio wijst dat hij nog moet wegen, maar dat wil ons verwende nestje niet, dus geef je hem maar een flinke douw
Edit: oh, nu is het een ander filmpje![]()
Ik snapte je bijschrift al niet![]()
Edgar Allen of nou nou, he he?quote:
quote:
Ik begrijp er niets van. Het niveau daalt me nu te snel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
Jongens, we hebben een probleem:
[ twitter ]
Thanks, dat is een kwaliteitspost!quote:
quote:
HT begint!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van. Het niveau daalt me nu te snel.
[..]
Thanks, dat is een kwaliteitspost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door GeorgeM op 06-10-2023 22:56:11 ]Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
Thanks, dat is een kwaliteitspost!
Geluksvogel! Ik vind het echt een vreselijk nummerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik was het nummer van Zwitserland alweer vergeten
En van classy naar ‘nivootje hoor’quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:50 schreef NailQueen het volgende:
La Zarra ging van de dark horse (en mijn topfavoriet) naar de teleurstelling van het jaar
Ja zoiets had ik me idd voor de geest, maar toen bedacht ik me hoe al dat water van het douchen dan door de raampjes zou klotsen en toen begon ik toch weer te twijfelen.quote:
Bestaat zo’n ding eigenlijk?quote:
De Avusring of een anusring?quote:
Na slechts een korte zoeksessie:quote:
Dus ja, maar of je dat ergens los kunt kopen kan ik je niet zeggen.quote:Marisken
Oorzaak
Wanneer de anale trombose genezen is blijft er dikwijls een huidflapje rond de anusring bestaan: de marisken. Dit kan aanleiding geven tot (gedeeltelijke) uitzakking van het darmslijmvlies. [...]
https://www.polikliniekdeblaak.nl/aambeien/marisken/
Er was ooit een gerucht dat varkenskringspieren als inktvisringen verkocht werden, dus als dat waar was geweest leek me dat wel een anusringquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Na slechts een korte zoeksessie:
[..]
Dus ja, maar of je dat ergens los kunt kopen kan ik je niet zeggen.
Wil je het toch proberen zou ik beginnen op de Chinese zwarte markt, ik denk dat je daar bijna alles wel kan krijgen.
Beide.quote:
Anale trombosequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Na slechts een korte zoeksessie:
[..]
Dus ja, maar of je dat ergens los kunt kopen kan ik je niet zeggen.
Wil je het toch proberen zou ik beginnen op de Chinese zwarte markt, ik denk dat je daar bijna alles wel kan krijgen.
Dat was inderdaad het tweede stukje waarin ik de term tegenkwam, maar die leek me wel iets bekender en dus minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Er was ooit een gerucht dat varkenskringspieren als inktvisringen verkocht werden, dus als dat waar was geweest leek me dat wel een anusring
Ik kan ook leukere dingen bedenken om je weekend mee te beginnen, maar je krijgt een beetje waar je om vraagt natuurlijk. En als je vragen dan gaan over anusringen dan krijg je anale trombose of calamari.quote:
Ik dacht aan iets anders bij een anusringquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan ook leukere dingen bedenken om je weekend mee te beginnen, maar je krijgt een beetje waar je om vraagt natuurlijk. En als je vragen dan gaan over anusringen dan krijg je anale trombose of calamari.
Delen van de Avusring bestaan nog, over de anusring heb ik minder parate kennisquote:
Had je liever een anale trombone gehad?quote:
Aan een van die leukere dingen om je weekend mee te beginnen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets anders bij een anusring
Ik denk nog wel lager eigenlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Niets tegen het nummer maar 6de plek voor Oekraine was echt te veel van het goede. Normaal zou zo'n nummer op 12/13de plek eindigen
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je liever een anale trombone gehad?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan een van die leukere dingen om je weekend mee te beginnen?
Zie de post van Rozjee ergens hiervoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Delen van de Avusring bestaan nog, over de anusring heb ik minder parate kennis
Eens!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:55 schreef NailQueen het volgende:
Lost of the lord verdiende het NIET om laatste te worden. En daar blijf ik bij![]()
Is het weer heet in España?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, na die laatste reeks posts kan @:BillDauterive hopelijk ook weer tevreden zijn dat iig sommigen nog hun best doen het niveau op peil te houden. Al moet ik wel toegeven dat het toch wat lastiger is nu @:strani wat minder lijkt te posten.
Dan toch wat minder chili eten volgende keer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kan niet slapen vanwege anus trombones
Ik heb vandaag nog chili gegeten en het was heerlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan toch wat minder chili eten volgende keer.
Probeert die man nu een anusring uit te beelden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Only Murders In The Building-gifje
[ afbeelding ]
Ligt meneer Sjors te ruften?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kan niet slapen vanwege anus trombones
Ik heb dat ook wel gedaan, maar de chocolade nuanceert imo de specerijen iets te veel (is ook een beetje zijn taak om te doen, maar ik vind hem daar te goed in). Ik hou toch van een wat meer agressieve kruiderij in dat soort schotels.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog chili gegeten en het was heerlijk. Dit keer met de toevoeging van pure chocola
Ik had er alsnog genoeg chilipoeder en cayennepeper er in zitten voor een merkbaar effectquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel gedaan, maar de chocolade nuanceert imo de specerijen iets te veel (is ook een beetje zijn taak om te doen, maar ik vind hem daar te goed in). Ik hou toch van een wat meer agressieve kruiderij in dat soort schotels.
Chilipoeder en cayennepeper is gewoonlijk vooral voor de 'hitte' erin te brengen, dat is echter niet per se waar ik op doelde. Chilihitte en chocolade gaan juist heel goed samen, chocolade met rode peper is dan ook absoluutquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had er alsnog genoeg chilipoeder en cayennepeper er in zitten voor een merkbaar effect. Het smaakt goed zo, maar ik weet niet of ik er speciaal chocola voor zou halen
Komijn had ik er ook in gedonderdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Chilipoeder en cayennepeper is gewoonlijk vooral voor de 'hitte' erin te brengen, dat is echter niet per se waar ik op doelde. Chilihitte en chocolade gaan juist heel goed samen, chocolade met rode peper is dan ook absoluut![]()
Ik doelde meer op de algehele kruiderij die vaak gebruikt wordt, dus ook met komijn (wat veel mensen ook snel te aanwezig vinden) en wat je er maar meer in doet. Alles lijkt wat neutraler te worden met een beetje chocolade terwijl ik persoonlijk juist 'in your face' wil.![]()
Niet dat ik er verder iets op tegen heb of zo, laat iedereen het eten zoals ze het lekker vinden, het is gewoon persoonlijk niet mijn ding.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net kaartjes gekocht voor Within Tempation concert voor volgend jaar
Verklaart wel waarom we zo weinig van hem horenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:05 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoor net dat er een Nederlander in Spanje is opgepakt met hasj. @:Strani?
Verdacht stil.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:05 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoor net dat er een Nederlander in Spanje is opgepakt met hasj. @:Strani?
Ik had kip met puree en iets ratatouilligs. Niet zelf gemaakt, want ik moet werken vanavond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:14 schreef NailQueen het volgende:
En wat schaft de pot vanavond? Ik ben nacho cheese schotel aan het maken.
De nieuwe bolide rijdt heerlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had kip met puree en iets ratatouilligs. Niet zelf gemaakt, want ik moet werken vanavond.
Hoe is je nieuwe waggie? Je had ook meteen naar de McDrive gekund!
quote:
Hallo!quote:
quote:
Mòggequote:
Goede keuze geweest, blijkbaar zat men erop te wachten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Normaal zegt Luctor wel goedemorgen. Of anders doet ESF1Gamer dat, maar omdat niemand dat vandaag deed, doe ik het maar.
Nog een specifieke of gewoon in zijn algemeenheid?quote:
Zweden wint dit bijna elk jaar toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:06 schreef NailQueen het volgende:
ESF-nieuws op een random zondag. Zweden heeft ook opnieuw de OGAE Second Chance gewonnen met Marcus en Martinus. Verrassend wel. Ik dacht oprecht dat Polen met een landslide zou winnen vanwege die corruptieschandaal. En anders Ulrikke vanwege de fanbase.
Ik dacht dat het wel meeviel maar ze hebben inmiddels 19 keer gewonnenquote:
Eigenlijk in het algemeen heb ik het niet op jurysporten. Maar Wevers geen podium, dus sowieso terechte klacht.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog een specifieke of gewoon in zijn algemeenheid?
Sorry, ik was nog aan het feestenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Normaal zegt Luctor wel goedemorgen. Of anders doet ESF1Gamer dat, maar omdat niemand dat vandaag deed, doe ik het maar.
Finland hadden ze dan uiteraard niet verslagen, maar Top 10 had prima gekund.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
Waar zouden Marcus en Martinus geëindigd zijn in Liverpool(stel geen Loreen)? Dat was ook wel echt een jurynummer. Al zegt mijn gevoel dat we die jongens volgend jaar terug zien in voorronde in Zweden of Noorwegen. Ik weet trouwens al van een andere buitenlandse act dat er weer een nummer opgestuurd is dit jaar, ik vroeg het en artiest regeerde in dm, dus denk dat ik mijn mond maar hou voor nu
Ik vermoed wel bij de top 5 eigenlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Finland hadden ze dan uiteraard niet verslagen, maar Top 10 had prima gekund.
2022 - Zweden - In i dimman - Medinaquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel meeviel maar ze hebben inmiddels 19 keer gewonnen
Maar KEIINO ook een keer
Die komt zelfs uit Zweden (met Griekse ouders)quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
2014 - Zweden - Survivor - Helena Paparizou
Heeft Helena het ook een keer namens Zweden geprobeerd?
Ik heb hiervan genoten. Bednakt voor het delen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 02:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Foodvideo's met ongeveer evenveel![]()
als
zijn er niet genoeg imo, daarom toch blij dat ik deze tegenkwam.
![]()
Hij had me al bij die eerste zin: "As a former chef i have to say the videos i'm featuring today hurt my soul more than a razor blade cucumber covered in hot sauce would hurt my dark dank fecal cannon, and yet that description is still more delicious than the food you are about to see."![]()
Ik denk wel top 10 maar dat is dan te danken aan de jury's. Bij televote zouden ze op een Benjamin Ingrosso manier op hun bek zijn gegaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
Waar zouden Marcus en Martinus geëindigd zijn in Liverpool(stel geen Loreen)? Dat was ook wel echt een jurynummer. Al zegt mijn gevoel dat we die jongens volgend jaar terug zien in voorronde in Zweden of Noorwegen. Ik weet trouwens al van een andere buitenlandse act dat er weer een nummer opgestuurd is dit jaar, ik vroeg het en artiest regeerde in dm, dus denk dat ik mijn mond maar hou voor nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De nummer 17 en 18 spelen geen nacompetitie, dus je hoeft hier niet over in te zitten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:42 schreef Fred_B het volgende:
Als je een seizoenskaart van een Eredivisieclub hebt, is die dan ook geldig in de Nacompetitie? Ik vraag dat voor de meelezers hier.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Redefine het volgende:
Het najaar is dan echt aangebroken met het stemmen voor de eerste top zoveel. Net gestemd voor de Kink top 1500. Deze keer alleen nummers uit de keuzelijst gekozen, daardoor ontbreken er nog wel een paar artiesten waar niet echt favoriete liedjes van hen erin stonden. Maar alsnog een mooi lijstje kunnen maken![]()
@:Hamlapjes jij al gestemd?Zeker! Lijstje in spoiler, net op alfabetische volgordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker! Lijstje in spoiler, net op alfabetische volgorde
Bij Ramkot nog wel getwijfeld tussen Red en One More. Uiteindelijk dan toch voor het nummer gekozen wat niet van dit jaar is. Maar One More staat vooralsnog wel op pole position voor mijn eigen top 100 van 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Als het niet Erik Wevers is weet ik niet welke wel, en de kans op Erik Wevers lijkt me minimaalquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk in het algemeen heb ik het niet op jurysporten. Maar Wevers geen podium, dus sowieso terechte klacht.
Ook een goed begin voor een retro afterpartyquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
2022 - Zweden - In i dimman - Medina
2021 - Noorwegen - Monument - KEiiNO
2020 - Zweden - Kingdom come - Anna Bergendahl
2019 - Frankrijk - Tous les deux - Seemone
2018 - Italië - Il mondo prima di te - Annalisa
2017 - Zweden - A million years - Mariette
2016 - Polen - Cool me down - Margaret
2015 - Italië - Fatti avanti amore - Nek
2014 - Zweden - Survivor - Helena Paparizou
2013 - Noorwegen - Bombo - Adelén
2012 - Spanje - Tu vida es tu vida - Pastora Soler
2011 - IJsland - Nótt - Yohanna
2010 - Zweden - Kom - Timoteij
2009 - Denemarken - Some day - Hera Björk
2008 - Zweden - Empty room - Sanna Nielsen
2007 - Zweden - Cara mia - Måns Zelmerlöw
2006 - Slovenië - Mandoline - Sa¨a Lendero
2005 - Zweden - Alcastar - Alcazar
2004 - Spanje - Mi obsessión - Davinia
2003 - Zweden - Not a sinner nor a saint - Alcazar
2002 - Spanje - Corazon Latino - David Bisbal
2001 - Zweden - Allt som jag ser - Barbados
2000 - Finland - Oot voimani mun - Anna Eriksson
1999 - Turkije - Unuttugumu sandigim anda - Feryal Basel
1998 - Nederland - Alsof je bij me bent - Nurlaila Karim
1997 - Italië - Storie - Anna Oxa
1996 - Zweden - Juliette och Jonathan - Lotta Engberg
1995 - Zweden - Det vackraste - Cecilia Vennersten
1994 - Zweden - Det vackraste jag vet - Gladys del Pilar
1993 - Noorwegen - Din egen stjerne - Merete Trøan
1992 - Noorwegen - Du skal får din dag i morgen - Wencke Myhre
1991 - Zweden - Tvillingsjäll - Pernilla Wahlgren
1990 - Zweden - Mitt i ett äventyr - Carola
1989 - Denemarken - Landet Camelot - Lecia Jonsson
1988 - Zweden - Om igen - Lena Philipsson
1987 - Zweden - Högt över havet - Arja Saijonmaa
Heeft Helena het ook een keer namens Zweden geprobeerd?
Het is hier en daar wel wat gedoe. Soezen heb ik wel een paar keer gemaakt, maar ik peins er niet over om macarons te makenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:59 schreef Em31 het volgende:
Vanmiddag soesjes gebakken en dan denk je toch steeds, hoe is iemand er ooit achtergekomen dat je een luchtig, leeg deegbolletje krijgt door boter, melk, water en bloem te ‘bakken’ en er vervolgens eieren door te roeren.![]()
Na uitvinden wat de perfecte temperatuur was vond ik het wel makkelijker dan gedacht. Wordt in kookprogramma’s vaak zo dramatisch over gedaan
Maar turnen is eigenlijk nou net de jurysport waar de juryscores over het algemeen vrij logisch zijn. En ze steeds blijven kijken of er niet iets moet veranderen aan de jurering.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk in het algemeen heb ik het niet op jurysporten. Maar Wevers geen podium, dus sowieso terechte klacht.
Ja ik had misschien ook geluk dat het gewoon meteen goed ging met de eieren, want ik twijfelde eerst wel even of ik die laatste er helemaal bij moest doen. En ik had de eerste ronde soesjes met zo’n koekje erbovenop gemaakt en die waren wel verbrand.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is hier en daar wel wat gedoe. Soezen heb ik wel een paar keer gemaakt, maar ik peins er niet over om macarons te maken
Macarons lijken me een intens pokkewerk, en als het wel allemaal goed gaat vind ik het resultaat ook weer niet zo fantastisch. Dan vind ik het prima die alleen te eten als ik met een feestdag bij mijn moeder benquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik had misschien ook geluk dat het gewoon meteen goed ging met de eieren, want ik twijfelde eerst wel even of ik die laatste er helemaal bij moest doen. En ik had de eerste ronde soesjes met zo’n koekje erbovenop gemaakt en die waren wel verbrand.![]()
had ik beter even mee kunnen wachten.
Nee macarons begin ik ook niet aan. Ik volg op Instagram ook mensen die werkelijk alles kunnen maken en zelfs bij hen mislukken ze zie ik soms. Dus teveel gedoe voor iets wat zo makkelijk misgaat inderdaad.
De kaas daar is idd lekkerquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:01 schreef H_T het volgende:
@:Esf1gamer ik was vandaag in jouw stad en vond Madame Fromage er heel gezellig uitzienHopelijk is hun kaas ook lekker, want ik heb twee stukken gekocht voor thuis
Mooi, want ik heb ruim een kiloquote:
Moet je ook niet doen. Tenzij je een makkelijke arm workout wil doen. Anders is het vreselijke pokkewerk. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is hier en daar wel wat gedoe. Soezen heb ik wel een paar keer gemaakt, maar ik peins er niet over om macarons te maken
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:42 schreef Fred_B het volgende:
Als je een seizoenskaart van een Eredivisieclub hebt, is die dan ook geldig in de Nacompetitie? Ik vraag dat voor de meelezers hier.
poah.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De nummer 17 en 18 spelen geen nacompetitie, dus je hoeft hier niet over in te zitten.
60.000 woningen in Nederland staan al langer dan een jaar leeg. En dat met de huidige woningnood. Bizar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:07 schreef Redefine het volgende:
Ruim vier maanden geleden is mijn buurman verhuisd. Die woonde al heel lang in die woning, dus snap op zich wel het een en ander verbouwd moest worden. Echter ging dat in een slakkengang, waardoor het lang een bouwval was. Nu zijn ze al een tijdje klaar. Maar alsnog woont er nog steeds niemand.
We hebben te maken met enorme wachtlijsten en een enorme krapte op de woningmarkt, zeker voor huurwoningen. Maar hier staat doodleuk een woning ruim vier maanden leeg
in Spanje iets van 3 miljoen las ikquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
60.000 woningen in Nederland staan al langer dan een jaar leeg. En dat met de huidige woningnood. Bizar.
Beetje ver forenzen naar mijn werkquote:
Zeker gezien jouw geluk met treinenquote:
Gaat nergens overquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
60.000 woningen in Nederland staan al langer dan een jaar leeg. En dat met de huidige woningnood. Bizar.
FANTASTISCHquote:
Leeuwarden retour gisteren ging helemaal volgens planquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker gezien jouw geluk met treinen
Één zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Leeuwarden retour gisteren ging helemaal volgens plan
Geen brug bij Akkrum of Steenwijk die open was?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Leeuwarden retour gisteren ging helemaal volgens plan
Zelfs dat niet!quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen brug bij Akkrum of Steenwijk die open was?
Sytse ligt te knorren in zijn mand. Silke ligt in de berging te slapenquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die voelen de bui(en) van de komende week al hangen![]()
Zie je, helemaal in de regen-voorbereiding. Ik krijg nu wel zin om ook lekker ergens onder een warme deken weg te kruipen...quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sytse ligt te knorren in zijn mand. Silke ligt in de berging te slapen
Ik zit al onder mijn fleecedeken te werken vandaagquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zie je, helemaal in de regen-voorbereiding. Ik krijg nu wel zin om ook lekker ergens onder een warme deken weg te kruipen...
Ik vind het daarvoor nog net te warm. Maar dat is sowieso een beetje verwarrend. Buiten ziet het er nu nog uit alsof het begin september is maar het is al een maand laterquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit al onder mijn fleecedeken te werken vandaag![]()
Is het bij jou dan zoveel kouder dan hier? Kun je zelfs nog (net) in je t-shirt naar buiten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben een koukleumquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is het bij jou dan zoveel kouder dan hier? Kun je zelfs nog (net) in je t-shirt naar buiten.
Maar dan zal het alsnog geen 19 graden zijn neem ik aanquote:
Het is hier 19 graden in huis, gechecktquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan zal het alsnog geen 19 graden zijn neem ik aan
Dan inderdaad wel een koukleum jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier 19 graden in huis, gecheckt
Gelijk de hele dag in de tuin gelegen zeker?quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:14 schreef Fred_B het volgende:
Hier was het vandaag 22, en vond ik het eigenlijk nogal warm.
Gewoon naaktrecreëren in het riviertje in het park hier.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelijk de hele dag in de tuin gelegen zeker?
Ik heb als ik 's avonds achter de computer zit, ook al een fleecedekentje om me heen hoor. Niets raars aanquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fleeceboksquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb als ik 's avonds achter de computer zit, ook al een fleecedekentje om me heen hoor. Niets raars aan
Siësta gepakt ook zeker? Niet vól te houden anders, op het warmst van de dagquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon naaktrecreëren in het riviertje in het park hier.
Ja, nu moet je het er van nemen, toch?
Ik ben in de koelkast gaan zitten om af te koelen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Siësta gepakt ook zeker? Niet vól te houden anders, op het warmst van de dag
Haha, prachtigquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef Meke het volgende:
Voor m'n fleecematties @:arizona en @:billdauterive, ik heb DE. BESTE. BADJAS. OOIT.![]()
![]()
van https://oodie.eu/
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef Meke het volgende:
Voor m'n fleecematties @:arizona en @:billdauterive, ik heb DE. BESTE. BADJAS. OOIT.![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb als ik 's avonds achter de computer zit, ook al een fleecedekentje om me heen hoor. Niets raars aan
O M Gquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef Meke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik behoor ook tot de top van de jaren '90.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker naar de Top van de jaren '90 luisteren op Radio 2.
Ik wel ja vandaag! Maar nu ben ik moe, mijn hoofd is volquote:
Hoi Fred! Net weer terug van je siësta?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier wederom bijzonder warm. 24 klein nulletje C momenteel.
We hebben hier net wel ijs opquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoi Fred! Net weer terug van je siësta?
Ik heb koude voeten en dan heb ik helemáál koud. Ik ben op kantoor en het tocht hier
Beetje vroeg om al te gaan slapen.quote:
AVG was dus gewoon Alle Vragen Goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren een AVG 'examen' gedaan. Was verplicht vanuit de baas om voor 1 oktober te doen, dus ja, ik was al te laat.
Er waren een aantal filmpjes bij de uitleg en wat tekst. De tekst heb ik beetje vluchtig doorgelezen en soms ook gewoon overgeslagen en de filmpjes heb ik helemaal niet gekeken. Toen dat examen gedaan, alle vragen goed.![]()
Oh ik dacht aardappel-vlees-groente examenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
AVG was dus gewoon Alle Vragen Goed.
Ook belangrijk! In sommige delen van het land hebben ze zulke strikte combinaties dat ze er niet over denken bij de rode kool een ander soort vlees dan braadworst te serverenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik dacht aardappel-vlees-groente examen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook belangrijk! In sommige delen van het land hebben ze zulke strikte combinaties dat ze er niet over denken bij de rode kool een ander soort vlees dan braadworst te serveren
Gadver.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Ze weten niet wat ze missen, rode kool met hachee.![]()
Ik heb alleen groentenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nu alleen aardappel en groenten
Ik had wel vegetarisch kip maar die was gewoon niet te eten. Dan houdt het opquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb alleen groentenNiets mis mee. (wel in soepvorm met pompoen, ui, en wortel en ow ja, appel. dat is geen groente)
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Ze weten niet wat ze missen, rode kool met hachee.![]()
Bij rode kool/rode bieten heb ik ook altijd het idee van Gadver.quote:
Je bent in spanje? @Strani al in het wild gespot?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier wederom bijzonder warm. 24 klein nulletje C momenteel.
Nee joh, lekker!quote:
Zo voelde het wel!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent in spanje? @:Strani al in het wild gespot?
Dat het vlees noch vis was klopt daarmee dus niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik dacht aardappel-vlees-groente examen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:57 schreef Momo het volgende:
Ik heb Frits de haas al 2 weken niet gezien
Hoe voelt het dan?quote:
Denk je dat ie het hazenpad gekozen heeft?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:57 schreef Momo het volgende:
Ik heb Frits de haas al 2 weken niet gezien
Fred_B heeft je volgens mij in het wild gespot. Of zo voelde het tenminste. Denk ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:57 schreef Strani het volgende:
Hoe is het hier, beste mensen?
(Vóór hier problemen door ontstaan, ik reken jullie in principe allemaal tot 'beste'; ik heb geen gedetailleerd systeem met verschillende categoriën welke ik maandelijks bijwerk door middel van een ranglijst met jullie namen voorzien van tevens een toepasselijk door mij gekozen stereotyperend profielplaatje.)
(Niet gerelateerd aan bovenstaande maar @:Redefine moet beter z'n best gaan doen.)
Straniquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:57 schreef Strani het volgende:
(Vóór hier problemen door ontstaan, ik reken jullie in principe allemaal tot 'beste'; ik heb geen gedetailleerd systeem met verschillende categoriën welke ik maandelijks bijwerk door middel van een ranglijst met jullie namen voorzien van tevens een toepasselijk door mij gekozen stereotyperend profielplaatje.)
(Niet gerelateerd aan bovenstaande maar @:Redefine moet beter z'n best gaan doen.)
Nee, dan zou hij niet op FOK! zitten maar in euphorie met mij aan de tapas zitten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fred_B heeft je volgens mij in het wild gespot. Of zo voelde het tenminste. Denk ik.
Gefeliciteerd met de winst! En jammer van de escape room maar inderdaad, glas half volquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Strani![]()
![]()
Ik heb net een pubquiz gewonnen. Druk op het werk want een project moet binnenkort af, wat ergernissen hier en daar maar over het algemeen gaat het goed met mijHoe is het in Spanje? Alles viva?
Fijn dat je leuke nieuwe mensen ontmoetquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de winst! En jammer van de escape room maar inderdaad, glas half vol
Blij te lezen dat het over het algemeen goed gaat!
Met mij gaat het eigenlijk best prima. Ik dart weinig meer de laatste tijd maar ga in plaats daarvan nu een keer of twee per week naar zogenaamde 'meetups' in Alicante stad en daar leer ik weer heel veel nieuwe mensen, en mensen die misschien sociaal iets meer bij me passen dan waar ik woon. Dus dat geeft me wel veel energie
Ik blijf dit jaar even thuis. Sterker nog, er blijven er heel veel thuis dit jaar vanwege de aanhoudende discussie in Nederland. Het moet voor ons ook een beetje leuk blijven hè!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn dat je leuke nieuwe mensen ontmoet
Heb je over een maand ook weer een tripje per stoomboot gepland?
Weet je, volgens mij ben ik nooit bewust in Culemborg geweest. Is dat de moeite?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf dit jaar even thuis. Sterker nog, er blijven er heel veel thuis dit jaar vanwege de aanhoudende discussie in Nederland. Het moet voor ons ook een beetje leuk blijven hè!
Dus alleen de intocht in Culemborg gaat dit jaar door.
Wanneer staat de volgende ESF escaperoom weer op de planning?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:03 schreef H_T het volgende:
Oh en gisteren voor de tweede keer ooit niet op tijd uit een escape room gekomen. Scheelde wel minder dan de vorige keer. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant haal je er zo wel het maximale uit
Volgens Google wel. Maar vertrouwen we Google, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je, volgens mij ben ik nooit bewust in Culemborg geweest. Is dat de moeite?
Goeie vraag! Schikt de laatste zondag van november?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer staat de volgende ESF escaperoom weer op de planning?
Zal wel weer een schimmige deal zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens Google wel. Maar vertrouwen we Google, dat is de vraag.
Ben het niet van planquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:57 schreef Strani het volgende:
Conny Vink, Judith Jobse en Pearl Josefzoon komen uit Culemborg lees ik. Die hebben allemaal ooit een NSF niet gewonnen, dus als je ESF-ambities hebt, kan je er beter niet gaan wonen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je, volgens mij ben ik nooit bewust in Culemborg geweest. Is dat de moeite?
Bedankt, jij ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
En fijne coming out dag allemaal
Ik kan dan wel, maar met z'n tweeën gaan we het denk ik niet reddenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie vraag! Schikt de laatste zondag van november?
Haa Straan, fijn om weer van je te horenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de winst! En jammer van de escape room maar inderdaad, glas half vol
Blij te lezen dat het over het algemeen goed gaat!
Met mij gaat het eigenlijk best prima. Ik dart weinig meer de laatste tijd maar ga in plaats daarvan nu een keer of twee per week naar zogenaamde 'meetups' in Alicante stad en daar leer ik weer heel veel nieuwe mensen, en mensen die misschien sociaal iets meer bij me passen dan waar ik woon. Dus dat geeft me wel veel energie
Ik wel, ik had daar vroeger een penvriendinquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
IK HOU MEER VAN KATTEN DAN VAN DE MEESTE MENSEN!!11!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
En fijne coming out dag allemaal
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:54 schreef Fred_B het volgende:
Actuele beelden uit Twente
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja ikquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:48 schreef Arizona het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die ervaring hebben met een Stoov warmtekussen?
Thanx! Ik ben dus nogal een koukleum en zo'n ding lijkt mij ook lekker op de bank. Ik lees wat wisselende reviews online, maar als jij tevreden bent, dan móet het wel goed zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ikvind het heerlijk in de winter op de bank. Heb alleen die rechthoekige en die is best groot, zou nu liever een kleinere kiezen of die kruik.
Kattenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
IK HOU MEER VAN KATTEN DAN VAN DE MEESTE MENSEN!!11!
Zo, dat is eruit
Ja op de bank is dat wel prima, bed vind ik het dan wat minder vooral. Mag je ook de hoes kiezen of is er 1 optie?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thanx! Ik ben dus nogal een koukleum en zo'n ding lijkt mij ook lekker op de bank. Ik lees wat wisselende reviews online, maar als jij tevreden bent, dan móet het wel goed zijn![]()
De maat die ik zou kunnen krijgen is niet al te groot, 45*60, dat lijkt me op zich wel prima voor onze bank.
1 optie, maar wel precies die ik zelf zou kiezen qua stof en kleurquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja op de bank is dat wel prima, bed vind ik het dan wat minder vooral. Mag je ook de hoes kiezen of is er 1 optie?
Oké dat is mooiquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
1 optie, maar wel precies die ik zelf zou kiezen qua stof en kleur
Hoe is dit anders dan een normale kruik?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:44 schreef Em31 het volgende:
@:Arizona krijg ik meteen deze advertentie op Instagram![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze laad je op en blijft dan een paar uur warm, met 3 verschillende standen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan een normale kruik?
Ah, een elektrische kruik dus! Welk een noviteit!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze laad je op en blijft dan een paar uur warm, met 3 verschillende standen.
Nee, maar het geeft wel maar weer eens aan dat Alicante dé plek is om de liefde te vindenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haa Straan, fijn om weer van je te horen
Je bent toch niet de nieuwe lover van mijn buurvrouw want die was laatst in Alicante en ze heeft nu een nieuwe vriend
[..]
Ik wel, ik had daar vroeger een penvriendinen daar heb ik wel eens gelogeerd. Ik kan me alleen niets van het stadje herinneren, alleen dat ik het langs de Lek heel mooi vond
En geen warm water die over je lijf kan stromen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan een normale kruik?
auwquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En geen warm water die over je lijf kan stromen.
Vriendin van mij werkt op de spoed en was dus bij een vrouw een kruik met heet water kapot gegaan en water dus over haar buik/benen gelopen
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel maar weer eens aan dat Alicante dé plek is om de liefde te vinden
“Van Alicantequote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel maar weer eens aan dat Alicante dé plek is om de liefde te vinden
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:44 schreef Em31 het volgende:
@:Arizona krijg ik meteen deze advertentie op Instagram![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet zeker of ze haar vriend daar heeft leren kennen en hij heet ook geen Strani, maar ik dacht ik check het toch maar voor de zekerheidquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
In de app heb ik rechtsonder een knop Service staan, daaronder staan ook wat belopties. Heb je daar iets aan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:02 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vraag me af hoe ik contact kan krijgen met ING
020 22 888 88quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:02 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vraag me af hoe ik contact kan krijgen met ING
quote:
Uit India? Dat had ik vorige week steeds, met profielfoto van wat jongere meisjes met veel make-up.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nu 2x op whatsapp een bericht gekregen van een nummer dat begint met +1 en drie cijfers tussen haakjes. Duidelijk via een app gemaakt. Beide zijn zogenaamde beautysalons. Iemand enige idee wat dit is? Met google kom ik nergens verder
+1 is de landcode van de Verenigde Staten en die drie cijfers daarna van stad of staat.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nu 2x op whatsapp een bericht gekregen van een nummer dat begint met +1 en drie cijfers tussen haakjes. Duidelijk via een app gemaakt. Beide zijn zogenaamde beautysalons. Iemand enige idee wat dit is? Met google kom ik nergens verder
Ik werd door zo'n dame gebeld op Whatsapp. Maar op mijn werk-mobielquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Uit India? Dat had ik vorige week steeds, met profielfoto van wat jongere meisjes met veel make-up.![]()
Gewoon blokkeren, waarschijnlijk onze gegevens ergens op straat beland
Ja ik werd inderdaad ook gebeld via Whatsapp.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik werd door zo'n dame gebeld op Whatsapp. Maar op mijn werk-mobiel![]()
Voor de echte roze koeken gaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:10 schreef H_T het volgende:
Hallo fans! Het is tijd voor weer een Hap_Test, met vandaag de roze koek taart uit het oud-Hollandse assortiment van de Lidl! De taart is inderdaad roze van boven en ongeveer 4 cm dik, met een laagje jam of iets aan de onderkant.
Het glazuur is zoet maar smaakt anders dan de laag op de eckte roze koeken. Tussen het roze en de soort van jam zit een laag niet heel bijzondere cake. Na drie happen weet ik nog steeds niet zeker welke smaak jam het zou moeten zijn en de bodem is minder krokant dan hij op het oog lijkt te zijn. Conclusie: leuk voor een keer als je het concept interessant vindt, maar je kan het prima laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |