quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:42 schreef Fred_B het volgende:
Als je een seizoenskaart van een Eredivisieclub hebt, is die dan ook geldig in de Nacompetitie? Ik vraag dat voor de meelezers hier.
poah.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De nummer 17 en 18 spelen geen nacompetitie, dus je hoeft hier niet over in te zitten.
60.000 woningen in Nederland staan al langer dan een jaar leeg. En dat met de huidige woningnood. Bizar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:07 schreef Redefine het volgende:
Ruim vier maanden geleden is mijn buurman verhuisd. Die woonde al heel lang in die woning, dus snap op zich wel het een en ander verbouwd moest worden. Echter ging dat in een slakkengang, waardoor het lang een bouwval was. Nu zijn ze al een tijdje klaar. Maar alsnog woont er nog steeds niemand.
We hebben te maken met enorme wachtlijsten en een enorme krapte op de woningmarkt, zeker voor huurwoningen. Maar hier staat doodleuk een woning ruim vier maanden leeg
in Spanje iets van 3 miljoen las ikquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
60.000 woningen in Nederland staan al langer dan een jaar leeg. En dat met de huidige woningnood. Bizar.
Beetje ver forenzen naar mijn werkquote:
Zeker gezien jouw geluk met treinenquote:
Gaat nergens overquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
60.000 woningen in Nederland staan al langer dan een jaar leeg. En dat met de huidige woningnood. Bizar.
FANTASTISCHquote:
Leeuwarden retour gisteren ging helemaal volgens planquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker gezien jouw geluk met treinen
Één zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Leeuwarden retour gisteren ging helemaal volgens plan
Geen brug bij Akkrum of Steenwijk die open was?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Leeuwarden retour gisteren ging helemaal volgens plan
Zelfs dat niet!quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen brug bij Akkrum of Steenwijk die open was?
Sytse ligt te knorren in zijn mand. Silke ligt in de berging te slapenquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die voelen de bui(en) van de komende week al hangen![]()
Zie je, helemaal in de regen-voorbereiding. Ik krijg nu wel zin om ook lekker ergens onder een warme deken weg te kruipen...quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sytse ligt te knorren in zijn mand. Silke ligt in de berging te slapen
Ik zit al onder mijn fleecedeken te werken vandaagquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zie je, helemaal in de regen-voorbereiding. Ik krijg nu wel zin om ook lekker ergens onder een warme deken weg te kruipen...
Ik vind het daarvoor nog net te warm. Maar dat is sowieso een beetje verwarrend. Buiten ziet het er nu nog uit alsof het begin september is maar het is al een maand laterquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit al onder mijn fleecedeken te werken vandaag![]()
Is het bij jou dan zoveel kouder dan hier? Kun je zelfs nog (net) in je t-shirt naar buiten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit al onder mijn fleecedeken te werken vandaag![]()
Ik ben een koukleumquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is het bij jou dan zoveel kouder dan hier? Kun je zelfs nog (net) in je t-shirt naar buiten.
Maar dan zal het alsnog geen 19 graden zijn neem ik aanquote:
Het is hier 19 graden in huis, gechecktquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan zal het alsnog geen 19 graden zijn neem ik aan
Dan inderdaad wel een koukleum jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier 19 graden in huis, gecheckt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |