quote:
Ik dacht dat het bij F1 gewoon de bedoeling was zo hard mogelijk in zo'n auto te rijden, maar dit klinkt allemaal toch een stuk interessanter dan ik zou verwachten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:11 schreef GeorgeM het volgende:
Hamilton springt naar 3, maar gelukkig is hij al doesjen, is er ook geen interview
Gewoon ''een lang recht stuk weg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bochten ook maar gelijk afschaffen.
Ik wist hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het bij F1 gewoon de bedoeling was zo hard mogelijk in zo'n auto te rijden, maar dit klinkt allemaal toch een stuk interessanter dan ik zou verwachten.![]()
Springen kan ik me met een auto nog wel iets bij indenken, maar douchen lijkt me wel erg onhandig in zo'n ding. Of doen ze dat even snel tijdens die pitstops? En is dat dan ook gewoon live op tv of moet je dan een speciaal zenderpakket hebben?
Springen wil primaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het bij F1 gewoon de bedoeling was zo hard mogelijk in zo'n auto te rijden, maar dit klinkt allemaal toch een stuk interessanter dan ik zou verwachten.![]()
Springen kan ik me met een auto nog wel iets bij indenken, maar douchen lijkt me wel erg onhandig in zo'n ding. Of doen ze dat even snel tijdens die pitstops? En is dat dan ook gewoon live op tv of moet je dan een speciaal zenderpakket hebben?
Terug naar de Avusring?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon ''een lang recht stuk weg.
Z’n fysio wijst dat hij nog moet wegen, maar dat wil ons verwende nestje niet, dus geef je hem maar een flinke douwquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
Jongens, we hebben een probleem:
[ twitter ]
Ik las anusringquote:
Nou nou nou nou nouquote:
Ging iets niet goed met kopiėren en plakkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Z’n fysio wijst dat hij nog moet wegen, maar dat wil ons verwende nestje niet, dus geef je hem maar een flinke douw
Edit: oh, nu is het een ander filmpje![]()
Ik snapte je bijschrift al niet![]()
Edgar Allen of nou nou, he he?quote:
quote:
Ik begrijp er niets van. Het niveau daalt me nu te snel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
Jongens, we hebben een probleem:
[ twitter ]
Thanks, dat is een kwaliteitspost!quote:
quote:
HT begint!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van. Het niveau daalt me nu te snel.
[..]
Thanks, dat is een kwaliteitspost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door GeorgeM op 06-10-2023 22:56:11 ]Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
Thanks, dat is een kwaliteitspost!
Geluksvogel! Ik vind het echt een vreselijk nummerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik was het nummer van Zwitserland alweer vergeten
En van classy naar ‘nivootje hoor’quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:50 schreef NailQueen het volgende:
La Zarra ging van de dark horse (en mijn topfavoriet) naar de teleurstelling van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |