Eens!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:55 schreef NailQueen het volgende:
Lost of the lord verdiende het NIET om laatste te worden. En daar blijf ik bij![]()
Is het weer heet in Espańa?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, na die laatste reeks posts kan @:BillDauterive hopelijk ook weer tevreden zijn dat iig sommigen nog hun best doen het niveau op peil te houden. Al moet ik wel toegeven dat het toch wat lastiger is nu @:strani wat minder lijkt te posten.
Dan toch wat minder chili eten volgende keer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kan niet slapen vanwege anus trombones
Ik heb vandaag nog chili gegeten en het was heerlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan toch wat minder chili eten volgende keer.
Probeert die man nu een anusring uit te beelden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Only Murders In The Building-gifje
[ afbeelding ]
Ligt meneer Sjors te ruften?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kan niet slapen vanwege anus trombones
Ik heb dat ook wel gedaan, maar de chocolade nuanceert imo de specerijen iets te veel (is ook een beetje zijn taak om te doen, maar ik vind hem daar te goed in). Ik hou toch van een wat meer agressieve kruiderij in dat soort schotels.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog chili gegeten en het was heerlijk. Dit keer met de toevoeging van pure chocola
Ik had er alsnog genoeg chilipoeder en cayennepeper er in zitten voor een merkbaar effectquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel gedaan, maar de chocolade nuanceert imo de specerijen iets te veel (is ook een beetje zijn taak om te doen, maar ik vind hem daar te goed in). Ik hou toch van een wat meer agressieve kruiderij in dat soort schotels.
Chilipoeder en cayennepeper is gewoonlijk vooral voor de 'hitte' erin te brengen, dat is echter niet per se waar ik op doelde. Chilihitte en chocolade gaan juist heel goed samen, chocolade met rode peper is dan ook absoluutquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had er alsnog genoeg chilipoeder en cayennepeper er in zitten voor een merkbaar effect. Het smaakt goed zo, maar ik weet niet of ik er speciaal chocola voor zou halen
Komijn had ik er ook in gedonderdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Chilipoeder en cayennepeper is gewoonlijk vooral voor de 'hitte' erin te brengen, dat is echter niet per se waar ik op doelde. Chilihitte en chocolade gaan juist heel goed samen, chocolade met rode peper is dan ook absoluut![]()
Ik doelde meer op de algehele kruiderij die vaak gebruikt wordt, dus ook met komijn (wat veel mensen ook snel te aanwezig vinden) en wat je er maar meer in doet. Alles lijkt wat neutraler te worden met een beetje chocolade terwijl ik persoonlijk juist 'in your face' wil.![]()
Niet dat ik er verder iets op tegen heb of zo, laat iedereen het eten zoals ze het lekker vinden, het is gewoon persoonlijk niet mijn ding.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net kaartjes gekocht voor Within Tempation concert voor volgend jaar
Verklaart wel waarom we zo weinig van hem horenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:05 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoor net dat er een Nederlander in Spanje is opgepakt met hasj. @:Strani?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |