Ja zoiets had ik me idd voor de geest, maar toen bedacht ik me hoe al dat water van het douchen dan door de raampjes zou klotsen en toen begon ik toch weer te twijfelen.quote:
Bestaat zo’n ding eigenlijk?quote:
De Avusring of een anusring?quote:
Na slechts een korte zoeksessie:quote:
Dus ja, maar of je dat ergens los kunt kopen kan ik je niet zeggen.quote:Marisken
Oorzaak
Wanneer de anale trombose genezen is blijft er dikwijls een huidflapje rond de anusring bestaan: de marisken. Dit kan aanleiding geven tot (gedeeltelijke) uitzakking van het darmslijmvlies. [...]
https://www.polikliniekdeblaak.nl/aambeien/marisken/
Er was ooit een gerucht dat varkenskringspieren als inktvisringen verkocht werden, dus als dat waar was geweest leek me dat wel een anusringquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Na slechts een korte zoeksessie:
[..]
Dus ja, maar of je dat ergens los kunt kopen kan ik je niet zeggen.
Wil je het toch proberen zou ik beginnen op de Chinese zwarte markt, ik denk dat je daar bijna alles wel kan krijgen.
Beide.quote:
Anale trombosequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Na slechts een korte zoeksessie:
[..]
Dus ja, maar of je dat ergens los kunt kopen kan ik je niet zeggen.
Wil je het toch proberen zou ik beginnen op de Chinese zwarte markt, ik denk dat je daar bijna alles wel kan krijgen.
Dat was inderdaad het tweede stukje waarin ik de term tegenkwam, maar die leek me wel iets bekender en dus minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Er was ooit een gerucht dat varkenskringspieren als inktvisringen verkocht werden, dus als dat waar was geweest leek me dat wel een anusring
Ik kan ook leukere dingen bedenken om je weekend mee te beginnen, maar je krijgt een beetje waar je om vraagt natuurlijk. En als je vragen dan gaan over anusringen dan krijg je anale trombose of calamari.quote:
Ik dacht aan iets anders bij een anusringquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan ook leukere dingen bedenken om je weekend mee te beginnen, maar je krijgt een beetje waar je om vraagt natuurlijk. En als je vragen dan gaan over anusringen dan krijg je anale trombose of calamari.
Delen van de Avusring bestaan nog, over de anusring heb ik minder parate kennisquote:
Had je liever een anale trombone gehad?quote:
Aan een van die leukere dingen om je weekend mee te beginnen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets anders bij een anusring
Ik denk nog wel lager eigenlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Niets tegen het nummer maar 6de plek voor Oekraine was echt te veel van het goede. Normaal zou zo'n nummer op 12/13de plek eindigen
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je liever een anale trombone gehad?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan een van die leukere dingen om je weekend mee te beginnen?
Zie de post van Rozjee ergens hiervoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Delen van de Avusring bestaan nog, over de anusring heb ik minder parate kennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |