Gelijk de hele dag in de tuin gelegen zeker?quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:14 schreef Fred_B het volgende:
Hier was het vandaag 22, en vond ik het eigenlijk nogal warm.
Gewoon naaktrecreëren in het riviertje in het park hier.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelijk de hele dag in de tuin gelegen zeker?
Ik heb als ik 's avonds achter de computer zit, ook al een fleecedekentje om me heen hoor. Niets raars aanquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit al onder mijn fleecedeken te werken vandaag![]()
Fleeceboksquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb als ik 's avonds achter de computer zit, ook al een fleecedekentje om me heen hoor. Niets raars aan
Siësta gepakt ook zeker? Niet vól te houden anders, op het warmst van de dagquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon naaktrecreëren in het riviertje in het park hier.
Ja, nu moet je het er van nemen, toch?
Ik ben in de koelkast gaan zitten om af te koelen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Siësta gepakt ook zeker? Niet vól te houden anders, op het warmst van de dag
Haha, prachtigquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef Meke het volgende:
Voor m'n fleecematties @:arizona en @:billdauterive, ik heb DE. BESTE. BADJAS. OOIT.![]()
![]()
van https://oodie.eu/
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef Meke het volgende:
Voor m'n fleecematties @:arizona en @:billdauterive, ik heb DE. BESTE. BADJAS. OOIT.![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb als ik 's avonds achter de computer zit, ook al een fleecedekentje om me heen hoor. Niets raars aan
O M Gquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef Meke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik behoor ook tot de top van de jaren '90.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker naar de Top van de jaren '90 luisteren op Radio 2.
Hoi Fred! Net weer terug van je siësta?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier wederom bijzonder warm. 24 klein nulletje C momenteel.
We hebben hier net wel ijs opquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoi Fred! Net weer terug van je siësta?
Ik heb koude voeten en dan heb ik helemáál koud. Ik ben op kantoor en het tocht hier
Beetje vroeg om al te gaan slapen.quote:
AVG was dus gewoon Alle Vragen Goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren een AVG 'examen' gedaan. Was verplicht vanuit de baas om voor 1 oktober te doen, dus ja, ik was al te laat.
Er waren een aantal filmpjes bij de uitleg en wat tekst. De tekst heb ik beetje vluchtig doorgelezen en soms ook gewoon overgeslagen en de filmpjes heb ik helemaal niet gekeken. Toen dat examen gedaan, alle vragen goed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |