Oh ik dacht aardappel-vlees-groente examenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
AVG was dus gewoon Alle Vragen Goed.
Ook belangrijk! In sommige delen van het land hebben ze zulke strikte combinaties dat ze er niet over denken bij de rode kool een ander soort vlees dan braadworst te serverenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik dacht aardappel-vlees-groente examen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook belangrijk! In sommige delen van het land hebben ze zulke strikte combinaties dat ze er niet over denken bij de rode kool een ander soort vlees dan braadworst te serveren
Gadver.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Ze weten niet wat ze missen, rode kool met hachee.![]()
Ik heb alleen groentenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nu alleen aardappel en groenten
Ik had wel vegetarisch kip maar die was gewoon niet te eten. Dan houdt het opquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb alleen groentenNiets mis mee. (wel in soepvorm met pompoen, ui, en wortel en ow ja, appel. dat is geen groente)
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Ze weten niet wat ze missen, rode kool met hachee.![]()
Bij rode kool/rode bieten heb ik ook altijd het idee van Gadver.quote:
Je bent in spanje? @Strani al in het wild gespot?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:56 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier wederom bijzonder warm. 24 klein nulletje C momenteel.
Nee joh, lekker!quote:
Zo voelde het wel!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent in spanje? @:Strani al in het wild gespot?
Dat het vlees noch vis was klopt daarmee dus niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik dacht aardappel-vlees-groente examen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:57 schreef Momo het volgende:
Ik heb Frits de haas al 2 weken niet gezien
Hoe voelt het dan?quote:
Denk je dat ie het hazenpad gekozen heeft?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:57 schreef Momo het volgende:
Ik heb Frits de haas al 2 weken niet gezien
Fred_B heeft je volgens mij in het wild gespot. Of zo voelde het tenminste. Denk ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:57 schreef Strani het volgende:
Hoe is het hier, beste mensen?
(Vóór hier problemen door ontstaan, ik reken jullie in principe allemaal tot 'beste'; ik heb geen gedetailleerd systeem met verschillende categoriën welke ik maandelijks bijwerk door middel van een ranglijst met jullie namen voorzien van tevens een toepasselijk door mij gekozen stereotyperend profielplaatje.)
(Niet gerelateerd aan bovenstaande maar @:Redefine moet beter z'n best gaan doen.)
Straniquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:57 schreef Strani het volgende:
Hoe is het hier, beste mensen?
(Vóór hier problemen door ontstaan, ik reken jullie in principe allemaal tot 'beste'; ik heb geen gedetailleerd systeem met verschillende categoriën welke ik maandelijks bijwerk door middel van een ranglijst met jullie namen voorzien van tevens een toepasselijk door mij gekozen stereotyperend profielplaatje.)
(Niet gerelateerd aan bovenstaande maar @:Redefine moet beter z'n best gaan doen.)
Nee, dan zou hij niet op FOK! zitten maar in euphorie met mij aan de tapas zitten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fred_B heeft je volgens mij in het wild gespot. Of zo voelde het tenminste. Denk ik.
Gefeliciteerd met de winst! En jammer van de escape room maar inderdaad, glas half volquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Strani![]()
![]()
Ik heb net een pubquiz gewonnen. Druk op het werk want een project moet binnenkort af, wat ergernissen hier en daar maar over het algemeen gaat het goed met mijHoe is het in Spanje? Alles viva?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |