Hm?quote:
Voetjebal.quote:
Kan het ook niet geloven,quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou ik soms mijn leven dromen?
Ik neem het maar zoals het komt
Ahquote:
Jaquote:
quote:
Das habe ich mir schon gedachtquote:
Mijn hele eigen risico is er doorheen omdat een kaakchirurg besloot dat mijn verstandskies NIET verwijderd hoefde te worden in twee minutenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀
Dat is nog eens efficiënte zorgquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn hele eigen risico is er doorheen omdat een kaakchirurg besloot dat mijn verstandskies NIET verwijderd hoefde te worden in twee minuten![]()
![]()
Ja de tandarts had zich vergist, richtlijn was aangepast. Was eerst onder de 35 preventief trekken, was 30 geworden. Ik was 31quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is nog eens efficiënte zorgGaaf land!
Raar, en iets waarvan je zou denken dat dat prima te checken is zonder jouw aanwezigheidquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja de tandarts had zich vergist, richtlijn was aangepast. Was eerst onder de 35 preventief trekken, was 30 geworden. Ik was 31
Ja hè.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Raar, en iets waarvan je zou denken dat dat prima te checken is zonder jouw aanwezigheid
Rustig de thee opdrinken is wel wat ik ook zou doenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hè.
Heb wel heel erg gelachen. Er was eenkoffie en theeronde
toen ik in de wachtkamer zat. Dat vond ik echt wel heel leuk. Nou toen had ik een kopje thee en natúúrlijk was ik toen aan de beurt
Dus ik m'n thee even weggezet. Eerst met die vrouw foto's maken, toen mocht ik plaatsnemen in een kamertje tot de arts kwam, ging zij weer weg. Maarja, ik was na drie minuten al klaar met die arts natuurlijk
![]()
En ik zat nog met die theeWas wel een beetje zonde, dus ik weer in die wachtkamer alsnog de thee opdrinken. Komt die eerste vrouw weer langs
Zij was natuurlijk helemaal verbaasd en zei dat het wel de bedoeling was dat ik in de spreekkamer op de arts wachtte
![]()
Die drankjes hebben zichzelf dan mooi terugverdiendquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
In een meubelwinkel vroeg een verkoper ooit of hij kon helpen. Toen zei ik voor de grap dat een kop koffie er wel in zou gaan. Dat had hij niet, maar hij wilde best wat limonade voor ons halen. En dat had effect, want mede daarom hebben we er toen een kast en bureau gekocht
Zoiets moet af en toe een beetje gestimuleerd wordenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die drankjes hebben zichzelf dan mooi terugverdiend
Zeker in dat soort winkels is het ook gewoon prettig om goed geholpen te worden, en je dingen goed kan regelen voor de levering enzo.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoiets moet af en toe een beetje gestimuleerd worden
Ik geloof dat we de bouwpakketten meteen in de kofferbak konden doen, want zo luxe was die winkel nou ook weer nietquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker in dat soort winkels is het ook gewoon prettig om goed geholpen te worden, en je dingen goed kan regelen voor de levering enzo.
Je had geen kussentjes nodig?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
In een meubelwinkel vroeg een verkoper ooit of hij kon helpen. Toen zei ik voor de grap dat een kop koffie er wel in zou gaan. Dat had hij niet, maar hij wilde best wat limonade voor ons halen. En dat had effect, want mede daarom hebben we er toen een kast en bureau gekocht
Zo'n vermoeden had ik al, anders was er wel koffie geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat we de bouwpakketten meteen in de kofferbak konden doen, want zo luxe was die winkel nou ook weer niet
Preventief trekken van verstandskiezenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja de tandarts had zich vergist, richtlijn was aangepast. Was eerst onder de 35 preventief trekken, was 30 geworden. Ik was 31
Nee, dan was ik wel meteen naar de Bijenkorf gegaan. Die zat wel in dezelfde plaats, maar helaas er niet recht tegenoverquote:
Toen ik mijn beugel kreeg moest er een tand getrokken worden waar niets mis mee was, alleen dat het een melktand was zonder vervanger eronder. Verstandskiezen preventief trekken heb ik wel van gehoord overigensquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Preventief trekken van verstandskiezen![]()
Nooit van gehoord. Maar mooi dat het niet trekken je je eigen risico kostte![]()
Bij mij zijn als kind wel 4 kiezen getrokken voor de beugel, mijn verstandskiezen heb ik wel allemaal nog. Ik heb vrij kleine kaken* , die verstandskiezen hadden er ook nooit meer bij gepast als de andere kiezen niet getrokken waren.
* Met happen voor afdrukken voor de kroon moest ik een kindermaat lepel
Als mensen vragen of ik iets in mijn koffie wil geef ik nog wel eens als antwoord 'een briefje van 50 euro graag'. Heeft nog nooit gewerktquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, anders was er wel koffie geweestMaar dat soort momenten vind ik als medewerker ook altijd wel leuk
Pfffquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn hele eigen risico is er doorheen omdat een kaakchirurg besloot dat mijn verstandskies NIET verwijderd hoefde te worden in twee minuten![]()
![]()
Bij mij zijn zowel reguliere als verstandskiezen preventief getrokken, volgens mij is dat juist vrij gebruikelijk?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Preventief trekken van verstandskiezen![]()
Nooit van gehoord. Maar mooi dat het niet trekken je je eigen risico kostte![]()
Bij mij zijn als kind wel 4 kiezen getrokken voor de beugel, mijn verstandskiezen heb ik wel allemaal nog. Ik heb vrij kleine kaken* , die verstandskiezen hadden er ook nooit meer bij gepast als de andere kiezen niet getrokken waren.
* Met happen voor afdrukken voor de kroon moest ik een kindermaat lepel
Volgens mij is dat juist al best een ouderwets idee.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij zijn zowel reguliere als verstandskiezen preventief getrokken, volgens mij is dat juist vrij gebruikelijk?
Ben je inmiddels al van je anti-Spanjekater af?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist al best een ouderwets idee.
Al mijn tandartsen zijn iig altijd al van de 'lekker laten zitten zolang er niks mis mee is' aanpak geweest.
Gelukkig wel, al lijkt het toch elk jaar weer een klein tikje langer te duren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al van je anti-Spanjekater af?
Mijn tandarts ook totdat ik er last begon te krijgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist al best een ouderwets idee.
Al mijn tandartsen zijn iig altijd al van de 'lekker laten zitten zolang er niks mis mee is' aanpak geweest.
Tevens de dag dat mijn lego kerstdorp is bezorgdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:57 schreef NailQueen het volgende:
Het leven is mooi. Het is weer vrijdag.
Gelukkig niet de verdedigers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:47 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet een unicum zijn, de complete aanval van de nummer 15 van de Eredivisie in het Nederland Elftal.
Ik heb ze ook gezien. Ik lees graag je recensiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:25 schreef H_T het volgende:
Net bij de Lidl geweest, waar ze nu oud-Hollandse producten verkopen als kandijkoekvla en rozekoektaart. Meer informatie komt later
Na het weekend alleen nog door de schuifpui naar buiten neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:25 schreef H_T het volgende:
Net bij de Lidl geweest, waar ze nu oud-Hollandse producten verkopen als kandijkoekvla en rozekoektaart. Meer informatie komt later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |