abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2023 @ 19:15:33 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210845965
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Nu wel *O*
*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 19:15:59 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210845973
Ik vind dit wel een goede reden om de wedstrijd te staken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_210846018
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja O+
Sinds hij eruit is, nergens meer last van gehad. Ja ok, een week voorzichtig doen met eten maar dat was niets vergeleken bij de voorgaande ellende :P Waarschijnlijk was de wortel gebroken maar was dat niet zichtbaar op de foto’s.
Gelukkig _O_ heb je heel wat moeten doorstaan, maar snap dat ze ook niet meteen zo’n kies willen trekken als het misschien niet hoeft, maarja achteraf :P
  Redactie Sport donderdag 5 oktober 2023 @ 19:20:16 #279
109131 crew  sportfreak
pi_210846033
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ze schijnen met laserpennen op Steven Bergwijn :r
Ach, het kan altijd erger, ze gooien tenminste geen bekertjes op het veld.
pi_210846069
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
Gelukkig _O_ heb je heel wat moeten doorstaan, maar snap dat ze ook niet meteen zo’n kies willen trekken als het misschien niet hoeft, maarja achteraf :P
Ja en dat voor iemand die zo extreem bang is voor de tandarts als ik :')
Achteraf had hij voor mijn gevoel al getrokken moeten worden toen hij doormidden knapte. Daarna heeft hij nooit meer “goed” gevoeld.
Maar idd achteraf makkelijk te zeggen :P
pi_210846096
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Achteraf had hij voor mijn gevoel al getrokken moeten worden toen hij doormidden knapte. Daarna heeft hij nooit meer “goed” gevoeld.
Ja vond dat echt sneu altijd, dat je dat vertelde en er elke keer wéér heen moest.

Hopelijk nu gewoon jaaaaaren geen gedoe meer hoor, dit was wel genoeg. :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 oktober 2023 @ 19:27:28 #282
39237 crew  H_T
2733
pi_210846145
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:10 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Probeer het eens met normale pindakaas. Bijna net zo makkelijk, het enige verschil is dat je iets meer moet toevoegen. Zelf satesaus maken met pindakaas is niet veel meer werk.
Inderdaad niets mis met Wijko, maar wel met AH eigen merk.
Heb ik wel eens gedaan als manier om snel van een flinke hoeveelheid niet zo lekkere pindakaas af te komen :Y Het resultaat was zeker niet perfect, maar het ging wel hard. Omdat ik nu alleen saus wilde en geen pindakaas in huis heb ging ik maar gewoon meteen voor saus :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_210846170
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja vond dat echt sneu altijd, dat je dat vertelde en er elke keer wéér heen moest.

Hopelijk nu gewoon jaaaaaren geen gedoe meer hoor, dit was wel genoeg. :D
Ze gaan in december bij de controle weer foto’s maken van mijn hele gebit en dan vinden ze altijd wat :P Rechtsonder heb ik denk ik sowieso een gaatje of een kapotte vulling tussen mijn kiezen, want dat voel ik soms met eten (en voelt anders dan gevoelige tandhalzen). Maar dat voelt totaaaal niet zo naar als De Kies voelde.
In december ga ik ongetwijfeld weer vreselijk stressen maar voor nu gaat het prima *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 oktober 2023 @ 19:30:00 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_210846189
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaan :Y Geen seconde spijt van gehad. Je ziet ze toch niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 oktober 2023 @ 19:30:50 #285
39237 crew  H_T
2733
pi_210846203
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:28 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ze gaan in december bij de controle weer foto’s maken van mijn hele gebit en dan vinden ze altijd wat :P Rechtsonder heb ik denk ik sowieso een gaatje of een kapotte vulling tussen mijn kiezen, want dat voel ik soms met eten (en voelt anders dan gevoelige tandhalzen). Maar dat voelt totaaaal niet zo naar als De Kies voelde.
In december ga ik ongetwijfeld weer vreselijk stressen maar voor nu gaat het prima *O*
Gewoon even je auto parkeren waar het niet mag, dan heb je bij de tandarts iets anders om je druk over te maken
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_210846347
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:30 schreef H_T het volgende:

[..]
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaan :Y Geen seconde spijt van gehad. Je ziet ze toch niet
Groot gelijk, dat gedoe is het helemaal niet waard, zeket niet bij verstandskiezen.
Bij mij was het de een na achterste kies, die zie je gelukkig ook niet :D
Ik had gedacht dat het irritanter zou zijn met kauwen, zo’n gat. Maar ik was er zo aan gewend.
En het scheelt met flossen _O-
pi_210846386
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Ach, het kan altijd erger, ze gooien tenminste geen bekertjes op het veld.
Ja, bekertjes is wel heel erg |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 oktober 2023 @ 19:48:45 #288
39237 crew  H_T
2733
pi_210846509
Nu we toch in het tandenhoekje zitten: bij Albert Heijn en Kruidvat is de Oral-B tandpasta aardig in de aanbieding. Meteen maar even ingeslagen *)

Ik ben de kleur MAGENTA
pi_210846555
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:30 schreef H_T het volgende:

[..]
Groot gelijk!

Ik heb geen verstandskiezen, ook nooit gehad.
Komt u maar :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_210846574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:48 schreef H_T het volgende:
Nu we toch in het tandenhoekje zitten: bij Albert Heijn en Kruidvat is de Oral-B tandpasta aardig in de aanbieding. Meteen maar even ingeslagen *)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga altijd naar die Grenze. Tandpasta voor ¤ 1 O+
Of naar Duitsland.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 oktober 2023 @ 19:52:13 #291
39237 crew  H_T
2733
pi_210846577
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:50 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Groot gelijk!

Ik heb geen verstandskiezen, ook nooit gehad.
Komt u maar :P
Dat zal in de loop der jaren een hoop tandpasta hebben gescheeld!
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_210846613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:48 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed bezig. Ik heb dit weekend een enorme verzameling Bolletje beschuit meegenomen uit de Nederlandse AH voor 60 cent per pak. In België kosten die 2.59. :s)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 oktober 2023 @ 19:55:29 #293
39237 crew  H_T
2733
pi_210846634
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Of naar Duitsland.
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodig :) 4 tubes voor een tientje vind ik een prima prijs voor tandpasta die boven de 6 euro per stuk kan zitten en dan heeft het nog een naam als Oral-B Pro-expert advanced reiniging tandpasta ook O+ Dan heb je ten minste niet zo'n amateurexpertpasta met ongeavanceerde reiniging :P
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_210846668
Ik moest gisteren ook naar de tandarts voor beugelcontrole. De tandarts was zeer tevreden. Je kunt al duidelijk verschil zien. Mijn tanden staan al ver naar achter en staan veel rechter. Ik ben al over de helft B-)

pi_210846695
quote:
12s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef H_T het volgende:

[..]
Dat zal in de loop der jaren een hoop tandpasta hebben gescheeld!
Die had ik nog niet gehoord :D
George Michael
pi_210846714
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef H_T het volgende:

[..]
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodig :) 4 tubes voor een tientje vind ik een prima prijs voor tandpasta die boven de 6 euro per stuk kan zitten en dan heeft het nog een naam als Oral-B Pro-expert advanced reiniging tandpasta ook O+ Dan heb je ten minste niet zo'n amateurexpertpasta met ongeavanceerde reiniging :P
Dat moet je niet willen inderdaad, ongeavanceerde reiniging |:)
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 oktober 2023 @ 20:12:55 #297
39237 crew  H_T
2733
pi_210846916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest gisteren ook naar de tandarts voor beugelcontrole. De tandarts was zeer tevreden. Je kunt al duidelijk verschil zien. Mijn tanden staan al ver naar achter en staan veel rechter. Ik ben al over de helft B-)

[ afbeelding ]
Zou ik soms mijn leven dromen?
Ik neem het maar zoals het komt
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 oktober 2023 @ 20:13:40 #298
39237 crew  H_T
2733
pi_210846925
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 20:00 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Dat moet je niet willen inderdaad, ongeavanceerde reiniging |:)
Voor je het weet sta je te gorgelen met allesreiniger!
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_210846929
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Of naar Duitsland.
Same :D
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef H_T het volgende:

[..]
Dat is inderdaad niet duur :) . Ik zweer bij Sensodyne tegenwoordig, ook niet de goedkoopste, maar ik heb veeeeel minder last van gevoelige tanden.
pi_210846999
Wie sluit af?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')