Gelukkigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
Sinds hij eruit is, nergens meer last van gehad. Ja ok, een week voorzichtig doen met eten maar dat was niets vergeleken bij de voorgaande ellendeWaarschijnlijk was de wortel gebroken maar was dat niet zichtbaar op de foto’s.
Ach, het kan altijd erger, ze gooien tenminste geen bekertjes op het veld.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ze schijnen met laserpennen op Steven Bergwijn
Ja en dat voor iemand die zo extreem bang is voor de tandarts als ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkigheb je heel wat moeten doorstaan, maar snap dat ze ook niet meteen zo’n kies willen trekken als het misschien niet hoeft, maarja achteraf
Ja vond dat echt sneu altijd, dat je dat vertelde en er elke keer wéér heen moest.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en dat voor iemand die zo extreem bang is voor de tandarts als ik![]()
Achteraf had hij voor mijn gevoel al getrokken moeten worden toen hij doormidden knapte. Daarna heeft hij nooit meer “goed” gevoeld.
Maar idd achteraf makkelijk te zeggen
Heb ik wel eens gedaan als manier om snel van een flinke hoeveelheid niet zo lekkere pindakaas af te komenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Probeer het eens met normale pindakaas. Bijna net zo makkelijk, het enige verschil is dat je iets meer moet toevoegen. Zelf satesaus maken met pindakaas is niet veel meer werk.
Inderdaad niets mis met Wijko, maar wel met AH eigen merk.
Ze gaan in december bij de controle weer foto’s maken van mijn hele gebit en dan vinden ze altijd watquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vond dat echt sneu altijd, dat je dat vertelde en er elke keer wéér heen moest.
Hopelijk nu gewoon jaaaaaren geen gedoe meer hoor, dit was wel genoeg.
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en dat voor iemand die zo extreem bang is voor de tandarts als ik![]()
Achteraf had hij voor mijn gevoel al getrokken moeten worden toen hij doormidden knapte. Daarna heeft hij nooit meer “goed” gevoeld.
Maar idd achteraf makkelijk te zeggen
Gewoon even je auto parkeren waar het niet mag, dan heb je bij de tandarts iets anders om je druk over te makenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze gaan in december bij de controle weer foto’s maken van mijn hele gebit en dan vinden ze altijd watRechtsonder heb ik denk ik sowieso een gaatje of een kapotte vulling tussen mijn kiezen, want dat voel ik soms met eten (en voelt anders dan gevoelige tandhalzen). Maar dat voelt totaaaal niet zo naar als De Kies voelde.
In december ga ik ongetwijfeld weer vreselijk stressen maar voor nu gaat het prima
Groot gelijk, dat gedoe is het helemaal niet waard, zeket niet bij verstandskiezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaanGeen seconde spijt van gehad. Je ziet ze toch niet
Ja, bekertjes is wel heel ergquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger, ze gooien tenminste geen bekertjes op het veld.
Groot gelijk!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaanGeen seconde spijt van gehad. Je ziet ze toch niet
Ik ga altijd naar die Grenze. Tandpasta voor ¤ 1quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:48 schreef H_T het volgende:
Nu we toch in het tandenhoekje zitten: bij Albert Heijn en Kruidvat is de Oral-B tandpasta aardig in de aanbieding. Meteen maar even ingeslagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zal in de loop der jaren een hoop tandpasta hebben gescheeld!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Ik heb geen verstandskiezen, ook nooit gehad.
Komt u maar
Goed bezig. Ik heb dit weekend een enorme verzameling Bolletje beschuit meegenomen uit de Nederlandse AH voor 60 cent per pak. In België kosten die 2.59.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:48 schreef H_T het volgende:
Nu we toch in het tandenhoekje zitten: bij Albert Heijn en Kruidvat is de Oral-B tandpasta aardig in de aanbieding. Meteen maar even ingeslagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die Grenze. Tandpasta voor ¤ 1![]()
Of naar Duitsland.
Die had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zal in de loop der jaren een hoop tandpasta hebben gescheeld!
Dat moet je niet willen inderdaad, ongeavanceerde reinigingquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodig4 tubes voor een tientje vind ik een prima prijs voor tandpasta die boven de 6 euro per stuk kan zitten en dan heeft het nog een naam als Oral-B Pro-expert advanced reiniging tandpasta ook
Dan heb je ten minste niet zo'n amateurexpertpasta met ongeavanceerde reiniging
Zou ik soms mijn leven dromen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest gisteren ook naar de tandarts voor beugelcontrole. De tandarts was zeer tevreden. Je kunt al duidelijk verschil zien. Mijn tanden staan al ver naar achter en staan veel rechter. Ik ben al over de helft![]()
[ afbeelding ]
Voor je het weet sta je te gorgelen met allesreiniger!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen inderdaad, ongeavanceerde reiniging
Samequote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die Grenze. Tandpasta voor ¤ 1![]()
Of naar Duitsland.
Dat is inderdaad niet duurquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodig4 tubes voor een tientje vind ik een prima prijs voor tandpasta die boven de 6 euro per stuk kan zitten en dan heeft het nog een naam als Oral-B Pro-expert advanced reiniging tandpasta ook
Dan heb je ten minste niet zo'n amateurexpertpasta met ongeavanceerde reiniging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |