En team pinguin?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:58 schreef Momo het volgende:
Ik ben altijd van team konijn geweest en sinds kort ook van team haas.
Niemand is perfect hčquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit vind ik toch jammer van zo'n fijn persoon dat je bent.
Niemand is perfectquote:
Of op een andere plekquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat is toch die fascinatie van katten met kartonnen dozen![]()
Hebben ze de hele kamer om ergens een plekje te zoeken maar nee. Het moet in dat kleine doosje.
[ afbeelding ]
Afhankelijk van de persoon en de reden maar ik voel me vaak toch een beetje bezwaard om “moeilijk” te doen vanwege een thuiswerkdag.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]Accepteer je ze dan ook echt allemaal?
Ik heb min of meer vaste thuiswerkdagen en kantoordagen en die staan ook netjes in mijn agenda. Als iemand een meeting inplant op een thuiswerkdag, vraag ik of het (ook) een teamsmeeting is, zo niet, dan vraag ik of hij verplaatst kan worden. Soms ontkom je er natuurlijk niet aan, als je een fysieke meeting met een grotere groep hebt dan moet je wel wat schuiven en dat vind ik ook helemaal niet erg.
Binnen onze afdeling hebben we de afspraak om onderlinge meetings in principe op de donderdag in te plannen, dat is de vaste kantoordag van de hele afdeling.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, niet doen. Their loss, ze weten niet wat voor briljante en prettige medewerker ze mislopen
[ afbeelding ]
In welke richting zoek je iets?
Beter je dweil dan je nou ja jeweetwelquote:
Nee?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beter je dweil dan je nou ja jeweetwel
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar schiet je niks mee op, maar dat weet je zelf ook wel en het is lastig om het direct helemaal naast je neer te leggen![]()
Er zijn banen genoeg, en waarschijnlijk ook zat leukere dan die waarvoor je bent afgewezen. En: het hoeft maar één keer wel goed te gaan
quote:
#teamhond!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan het onderzoek iets breder trekken.
@:Mandy040986 met haar lieve hond, @:GeorgeM die ook meer met honden heeft dan met katten.
@:Luctor.et.Emergo & @:Roger_Epiales die zelf geen katten hebben maar ze wel zeer kunnnen waarderen.
"Zou er een grotere kans zijn dat Songfestivalkenners dierenliefhebbers zijn? "
Wellicht de wat kleinere overheid eens volgen voor functies? Daar kun je soms ook doorgroeien met opleidingen of cursussen op werk of zonder cursussen e.d. (als je eenmaal binnen bent)quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Managementassistente. Ik wil nog een paar jaar een parttime baan hebben en ondertussen m’n eigen webwinkel opstarten (ja toch maar).
Dit (Managementassistente)heb ik 37 jaar gedaan en eigenlijk wil ik dit niet meer, maar als ik heel iets anders zou willen doen, moet ik jaren opleidingen doen. Dat wil ik ook niet meer![]()
Zou trouwens ook niet weten wat![]()
Het enige wat ik weet is dat ik voor mezelf wat wil gaan doen, dus dat doe ik dan maar
En H_Tquote:
Ik heb al wel op wat vacatures gereageerd, maar ook steeds afgewezen. Misschien weer ‘ns wat dieper induiken. Dank!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wellicht de wat kleinere overheid eens volgen voor functies? Daar kun je soms ook doorgroeien met opleidingen of cursussen op werk of zonder cursussen e.d. (als je eenmaal binnen bent)
Snap ik ook wel. Het is ook maar net wat gebruikelijk is in jouw bedrijf of jouw vakgebied. Ik doe iets met IT en wij IT-ers zijn vermaard om onze liefde voor en acceptatie van thuiswerkenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Afhankelijk van de persoon en de reden maar ik voel me vaak toch een beetje bezwaard om “moeilijk” te doen vanwege een thuiswerkdag.
IT'ers hebben ook het liefst zo weinig mogelijk fysieke afspraken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Het is ook maar net wat gebruikelijk is in jouw bedrijf of jouw vakgebied. Ik doe iets met IT en wij IT-ers zijn vermaard om onze liefde voor en acceptatie van thuiswerken![]()
En bij ons op de afdeling is het dus ook volkomen normaal om op thuiswerkdagen geen fysieke afspraken te plannen of te accepteren.
Was jij die onaardig dame die me bijna de vaart induwde? Zo ja, dan mag jij ook wel eens naar de kapper.quote:
Ik vind her moeilijk te geloven dat NailQueen onaardig is, maar de rest van het verhaal zie ik wel gebeurenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Was jij die onaardig dame die me bijna de vaart induwde? Zo ja, dan mag jij ook wel eens naar de kapper.
Zaterdagquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:57 schreef H_T het volgende:
@:Meke ben je al bij Six geweest? Zo ja, hoe was dat?
Ik werk ook in een IT team maar ik ben de connectie met de rest van de organisatie en het team dus ik ben vaker de Sjaakquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Het is ook maar net wat gebruikelijk is in jouw bedrijf of jouw vakgebied. Ik doe iets met IT en wij IT-ers zijn vermaard om onze liefde voor en acceptatie van thuiswerken![]()
En bij ons op de afdeling is het dus ook volkomen normaal om op thuiswerkdagen geen fysieke afspraken te plannen of te accepteren.
Ja, binnenkomen is vaak het moeilijkst. Misschien dingen als waterschappen of veiligheidsregio's? Die worden soms nog een beetje over het hoofd gezien bij de meutequote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb al wel op wat vacatures gereageerd, maar ook steeds afgewezen. Misschien weer ‘ns wat dieper induiken. Dank!
Haha, dat ben ik van mijn subteampje ookquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik werk ook in een IT team maar ik ben de connectie met de rest van de organisatie en het team dus ik ben vaker de Sjaak
[..]
Ja, binnenkomen is vaak het moeilijkst. Misschien dingen als waterschappen of veiligheidsregio's? Die worden soms nog een beetje over het hoofd gezien bij de meuteHopelijk vind je gewoon snel iets leuks
Die gesprekken zijn nooit leuk.
Ik hoor graag hoe het wasquote:
Wil je nou zeggen dat het terecht was dat ik bijna de vaart in werd geduwd?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind her moeilijk te geloven dat NailQueen onaardig is, maar de rest van het verhaal zie ik wel gebeuren
Ja het is volgens mij echt de Britse cast, een beetje net als met The Book of Mormon wel eens isquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoor graag hoe het wasIk dacht dat ze een uitgebreide tour zouden doen, maar over een week zitten alle optredens voor het jaar er alweer op
Nou komen ze terug in 2024, maar toch
Doe mij zo’n baanquote:
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als IT’ers druk voor je bezig zijn, en het eigenlijk ongepast voelt om op je gemak te niksen op de achtergrond.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:00 schreef Arizona het volgende:
Er zijn nu al een half uur lang twee mensen heel druk bezig om mij toegang te geven tot een nieuwe applicatie en ik zit rustig af te wachten
Dat zou ik toch nooit doen Cyan!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Was jij die onaardig dame die me bijna de vaart induwde? Zo ja, dan mag jij ook wel eens naar de kapper.
Ah vandaar dat we vandaag een presentatie kregen over duurzaamheid en wat ons bedrijf daarvoor doet voor ons en de klanten.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
De week van de duurzaamheid komt eraan, dus kan ik een gratis opvouwbare beker halen op de markt.
Zijn die dingen handig?
Nee, dat zeg jij zelf toch ook niet?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat het terecht was dat ik bijna de vaart in werd geduwd?
Aanbieden om koffie voor ze te halenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als IT’ers druk voor je bezig zijn, en het eigenlijk ongepast voelt om op je gemak te niksen op de achtergrond.
Geen ervaring mee maar in de advertenties ziet het er heel handig uit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
De week van de duurzaamheid komt eraan, dus kan ik een gratis opvouwbare beker halen op de markt.
Zijn die dingen handig?
Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:14 schreef H_T het volgende:
Mogelijk heb ik te veel betaald voor mijn tandartsverzekering dit jaar, want ik had net controle en GEEN GAATJES![]()
![]()
Het zijn teamgenoten van me, totaal geen ongemak dus, eerder leedvermaakquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als IT’ers druk voor je bezig zijn, en het eigenlijk ongepast voelt om op je gemak te niksen op de achtergrond.
Nou de ene was dus mijn zuchtende slurpende collega dus die geef ik zo weinig mogelijk potentieel geluidmakende middelenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Aanbieden om koffie voor ze te halenIT'ers houden over het algemeen wel van caffeļne en of ze nou ja of nee zeggen, je hebt vriendelijk gedaan, een loopje en je houdt er nog koffie aan over ook!
Ik heb ook een keer een vrij dure uitleg gehad over tandenragers of zoiets. Dat telde ook als consult en dat werd per 5 minuten in rekening gebrachtquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀
Ik had eerder deze week ook heel veel zin in iets met pindasaus, maar heb daarvoor wel een prefab pot gebruiktquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:47 schreef BillDauterive het volgende:
Hup Ajax!
Lekker met het bord op schoot naar voetbal kijken. Ik heb bami met kip, groente en zelfgemaakte satesaus. Lekker.
Een kies trekken is goedkoperquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀
Niks mis met Wijkoquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had eerder deze week ook heel veel zin in iets met pindasaus, maar heb daarvoor wel een prefab pot gebruikt. Wel nog extra knoflook en sambal aan toegevoegd, maar om dat nou zelfgemaakt te noemen...
Ik heb een collega waarbij ik me verbaas hoeveel lawaai die maakt met zijn muis tijdens normaal gebruikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou de ene was dus mijn zuchtende slurpende collega dus die geef ik zo weinig mogelijk potentieel geluidmakende middelen![]()
Uiteindelijk was het een knetterdrukke dag, dus blij dat ik de ochtend nog even gekletst had en dat ruime halfuur rust had
Lekker danquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een vrij dure uitleg gehad over tandenragers of zoiets. Dat telde ook als consult en dat werd per 5 minuten in rekening gebracht
AH eigen merk had ikquote:
Nou dan doe ik dat de volgende keer welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een kies trekken is goedkoperdat was maar iets van 50 euro.
Daar heb ik ook wel eens 200 voor betaald. Was een ontstoken verstandskies bij een noodtandarts op vrijdagavond, dus ze moesten ook nog nieuwe röntgenfoto's maken omdat ze niet bij de bestaande konden. Gezien de omstandigheden vond ik het nog wel meevallenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een kies trekken is goedkoperdat was maar iets van 50 euro.
Jatog!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dan doe ik dat de volgende keer wel
Die zien er wel makkelijk uit. Een bevriend stel heeft een hond en neemt ook altijd zo'n opvouwbaar drinkbakje bij. Handigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee maar in de advertenties ziet het er heel handig uit.
Damn wat een bedragquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jatog!![]()
Nee maar wel zuur. Die kies heeft me denk ik zeker 1000 euro gekost in de afgelopen paar jaar. Vulling, wortelkanaalbehandeling, noodtandarts vanwege enorme napijn na de wkb, noodtandarts toen hij doormidden knapte, kroon erop, extra consult en foto’s vanwege fistel… en toen werd hij uiteindelijk getrokken en dat was het goedkoopst van al
Probeer het eens met normale pindakaas. Bijna net zo makkelijk, het enige verschil is dat je iets meer moet toevoegen. Zelf satesaus maken met pindakaas is niet veel meer werk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had eerder deze week ook heel veel zin in iets met pindasaus, maar heb daarvoor wel een prefab pot gebruikt. Wel nog extra knoflook en sambal aan toegevoegd, maar om dat nou zelfgemaakt te noemen...
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Damn wat een bedragen dan voor al die ellende. Waardeloos.
nu wel helemaal pijnvrij?
Nu welquote:
Lekker zonder publiek voortaan zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ze schijnen met laserpennen op Steven Bergwijn
Gelukkigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
Sinds hij eruit is, nergens meer last van gehad. Ja ok, een week voorzichtig doen met eten maar dat was niets vergeleken bij de voorgaande ellendeWaarschijnlijk was de wortel gebroken maar was dat niet zichtbaar op de foto’s.
Ach, het kan altijd erger, ze gooien tenminste geen bekertjes op het veld.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ze schijnen met laserpennen op Steven Bergwijn
Ja en dat voor iemand die zo extreem bang is voor de tandarts als ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkigheb je heel wat moeten doorstaan, maar snap dat ze ook niet meteen zo’n kies willen trekken als het misschien niet hoeft, maarja achteraf
Ja vond dat echt sneu altijd, dat je dat vertelde en er elke keer wéér heen moest.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en dat voor iemand die zo extreem bang is voor de tandarts als ik![]()
Achteraf had hij voor mijn gevoel al getrokken moeten worden toen hij doormidden knapte. Daarna heeft hij nooit meer “goed” gevoeld.
Maar idd achteraf makkelijk te zeggen
Heb ik wel eens gedaan als manier om snel van een flinke hoeveelheid niet zo lekkere pindakaas af te komenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Probeer het eens met normale pindakaas. Bijna net zo makkelijk, het enige verschil is dat je iets meer moet toevoegen. Zelf satesaus maken met pindakaas is niet veel meer werk.
Inderdaad niets mis met Wijko, maar wel met AH eigen merk.
Ze gaan in december bij de controle weer foto’s maken van mijn hele gebit en dan vinden ze altijd watquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vond dat echt sneu altijd, dat je dat vertelde en er elke keer wéér heen moest.
Hopelijk nu gewoon jaaaaaren geen gedoe meer hoor, dit was wel genoeg.
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en dat voor iemand die zo extreem bang is voor de tandarts als ik![]()
Achteraf had hij voor mijn gevoel al getrokken moeten worden toen hij doormidden knapte. Daarna heeft hij nooit meer “goed” gevoeld.
Maar idd achteraf makkelijk te zeggen
Gewoon even je auto parkeren waar het niet mag, dan heb je bij de tandarts iets anders om je druk over te makenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze gaan in december bij de controle weer foto’s maken van mijn hele gebit en dan vinden ze altijd watRechtsonder heb ik denk ik sowieso een gaatje of een kapotte vulling tussen mijn kiezen, want dat voel ik soms met eten (en voelt anders dan gevoelige tandhalzen). Maar dat voelt totaaaal niet zo naar als De Kies voelde.
In december ga ik ongetwijfeld weer vreselijk stressen maar voor nu gaat het prima
Groot gelijk, dat gedoe is het helemaal niet waard, zeket niet bij verstandskiezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaanGeen seconde spijt van gehad. Je ziet ze toch niet
Ja, bekertjes is wel heel ergquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger, ze gooien tenminste geen bekertjes op het veld.
Groot gelijk!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaanGeen seconde spijt van gehad. Je ziet ze toch niet
Ik ga altijd naar die Grenze. Tandpasta voor ¤ 1quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:48 schreef H_T het volgende:
Nu we toch in het tandenhoekje zitten: bij Albert Heijn en Kruidvat is de Oral-B tandpasta aardig in de aanbieding. Meteen maar even ingeslagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zal in de loop der jaren een hoop tandpasta hebben gescheeld!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Ik heb geen verstandskiezen, ook nooit gehad.
Komt u maar
Goed bezig. Ik heb dit weekend een enorme verzameling Bolletje beschuit meegenomen uit de Nederlandse AH voor 60 cent per pak. In Belgiė kosten die 2.59.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:48 schreef H_T het volgende:
Nu we toch in het tandenhoekje zitten: bij Albert Heijn en Kruidvat is de Oral-B tandpasta aardig in de aanbieding. Meteen maar even ingeslagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die Grenze. Tandpasta voor ¤ 1![]()
Of naar Duitsland.
Die had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zal in de loop der jaren een hoop tandpasta hebben gescheeld!
Dat moet je niet willen inderdaad, ongeavanceerde reinigingquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodig4 tubes voor een tientje vind ik een prima prijs voor tandpasta die boven de 6 euro per stuk kan zitten en dan heeft het nog een naam als Oral-B Pro-expert advanced reiniging tandpasta ook
Dan heb je ten minste niet zo'n amateurexpertpasta met ongeavanceerde reiniging
Zou ik soms mijn leven dromen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest gisteren ook naar de tandarts voor beugelcontrole. De tandarts was zeer tevreden. Je kunt al duidelijk verschil zien. Mijn tanden staan al ver naar achter en staan veel rechter. Ik ben al over de helft![]()
[ afbeelding ]
Voor je het weet sta je te gorgelen met allesreiniger!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen inderdaad, ongeavanceerde reiniging
Samequote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die Grenze. Tandpasta voor ¤ 1![]()
Of naar Duitsland.
Dat is inderdaad niet duurquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodig4 tubes voor een tientje vind ik een prima prijs voor tandpasta die boven de 6 euro per stuk kan zitten en dan heeft het nog een naam als Oral-B Pro-expert advanced reiniging tandpasta ook
Dan heb je ten minste niet zo'n amateurexpertpasta met ongeavanceerde reiniging
Die is geloof ik ook in de aanbieding bij Kruidvatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same
[..]
Dat is inderdaad niet duur. Ik zweer bij Sensodyne tegenwoordig, ook niet de goedkoopste, maar ik heb veeeeel minder last van gevoelige tanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |