Ik heb al wel op wat vacatures gereageerd, maar ook steeds afgewezen. Misschien weer ‘ns wat dieper induiken. Dank!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wellicht de wat kleinere overheid eens volgen voor functies? Daar kun je soms ook doorgroeien met opleidingen of cursussen op werk of zonder cursussen e.d. (als je eenmaal binnen bent)
Snap ik ook wel. Het is ook maar net wat gebruikelijk is in jouw bedrijf of jouw vakgebied. Ik doe iets met IT en wij IT-ers zijn vermaard om onze liefde voor en acceptatie van thuiswerkenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Afhankelijk van de persoon en de reden maar ik voel me vaak toch een beetje bezwaard om “moeilijk” te doen vanwege een thuiswerkdag.
IT'ers hebben ook het liefst zo weinig mogelijk fysieke afspraken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Het is ook maar net wat gebruikelijk is in jouw bedrijf of jouw vakgebied. Ik doe iets met IT en wij IT-ers zijn vermaard om onze liefde voor en acceptatie van thuiswerken![]()
En bij ons op de afdeling is het dus ook volkomen normaal om op thuiswerkdagen geen fysieke afspraken te plannen of te accepteren.
Was jij die onaardig dame die me bijna de vaart induwde? Zo ja, dan mag jij ook wel eens naar de kapper.quote:
Ik vind her moeilijk te geloven dat NailQueen onaardig is, maar de rest van het verhaal zie ik wel gebeurenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Was jij die onaardig dame die me bijna de vaart induwde? Zo ja, dan mag jij ook wel eens naar de kapper.
Zaterdagquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:57 schreef H_T het volgende:
@:Meke ben je al bij Six geweest? Zo ja, hoe was dat?
Ik werk ook in een IT team maar ik ben de connectie met de rest van de organisatie en het team dus ik ben vaker de Sjaakquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Het is ook maar net wat gebruikelijk is in jouw bedrijf of jouw vakgebied. Ik doe iets met IT en wij IT-ers zijn vermaard om onze liefde voor en acceptatie van thuiswerken![]()
En bij ons op de afdeling is het dus ook volkomen normaal om op thuiswerkdagen geen fysieke afspraken te plannen of te accepteren.
Ja, binnenkomen is vaak het moeilijkst. Misschien dingen als waterschappen of veiligheidsregio's? Die worden soms nog een beetje over het hoofd gezien bij de meutequote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb al wel op wat vacatures gereageerd, maar ook steeds afgewezen. Misschien weer ‘ns wat dieper induiken. Dank!
Haha, dat ben ik van mijn subteampje ookquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik werk ook in een IT team maar ik ben de connectie met de rest van de organisatie en het team dus ik ben vaker de Sjaak
[..]
Ja, binnenkomen is vaak het moeilijkst. Misschien dingen als waterschappen of veiligheidsregio's? Die worden soms nog een beetje over het hoofd gezien bij de meuteHopelijk vind je gewoon snel iets leuks
Die gesprekken zijn nooit leuk.
Ik hoor graag hoe het wasquote:
Wil je nou zeggen dat het terecht was dat ik bijna de vaart in werd geduwd?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind her moeilijk te geloven dat NailQueen onaardig is, maar de rest van het verhaal zie ik wel gebeuren
Ja het is volgens mij echt de Britse cast, een beetje net als met The Book of Mormon wel eens isquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoor graag hoe het wasIk dacht dat ze een uitgebreide tour zouden doen, maar over een week zitten alle optredens voor het jaar er alweer op
Nou komen ze terug in 2024, maar toch
Doe mij zo’n baanquote:
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als IT’ers druk voor je bezig zijn, en het eigenlijk ongepast voelt om op je gemak te niksen op de achtergrond.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:00 schreef Arizona het volgende:
Er zijn nu al een half uur lang twee mensen heel druk bezig om mij toegang te geven tot een nieuwe applicatie en ik zit rustig af te wachten
Dat zou ik toch nooit doen Cyan!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Was jij die onaardig dame die me bijna de vaart induwde? Zo ja, dan mag jij ook wel eens naar de kapper.
Ah vandaar dat we vandaag een presentatie kregen over duurzaamheid en wat ons bedrijf daarvoor doet voor ons en de klanten.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
De week van de duurzaamheid komt eraan, dus kan ik een gratis opvouwbare beker halen op de markt.
Zijn die dingen handig?
Nee, dat zeg jij zelf toch ook niet?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat het terecht was dat ik bijna de vaart in werd geduwd?
Aanbieden om koffie voor ze te halenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als IT’ers druk voor je bezig zijn, en het eigenlijk ongepast voelt om op je gemak te niksen op de achtergrond.
Geen ervaring mee maar in de advertenties ziet het er heel handig uit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
De week van de duurzaamheid komt eraan, dus kan ik een gratis opvouwbare beker halen op de markt.
Zijn die dingen handig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |