Dit vind ik toch jammer van zo'n fijn persoon dat je bent.quote:
Ik ben eigenlijk gewoon Team dierenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:58 schreef Momo het volgende:
Ik ben altijd van team konijn geweest en sinds kort ook van team haas.
En team pinguin?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:58 schreef Momo het volgende:
Ik ben altijd van team konijn geweest en sinds kort ook van team haas.
Niemand is perfect hèquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit vind ik toch jammer van zo'n fijn persoon dat je bent.
Niemand is perfectquote:
Of op een andere plekquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat is toch die fascinatie van katten met kartonnen dozen![]()
Hebben ze de hele kamer om ergens een plekje te zoeken maar nee. Het moet in dat kleine doosje.
[ afbeelding ]
Afhankelijk van de persoon en de reden maar ik voel me vaak toch een beetje bezwaard om “moeilijk” te doen vanwege een thuiswerkdag.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]Accepteer je ze dan ook echt allemaal?
Ik heb min of meer vaste thuiswerkdagen en kantoordagen en die staan ook netjes in mijn agenda. Als iemand een meeting inplant op een thuiswerkdag, vraag ik of het (ook) een teamsmeeting is, zo niet, dan vraag ik of hij verplaatst kan worden. Soms ontkom je er natuurlijk niet aan, als je een fysieke meeting met een grotere groep hebt dan moet je wel wat schuiven en dat vind ik ook helemaal niet erg.
Binnen onze afdeling hebben we de afspraak om onderlinge meetings in principe op de donderdag in te plannen, dat is de vaste kantoordag van de hele afdeling.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, niet doen. Their loss, ze weten niet wat voor briljante en prettige medewerker ze mislopen
[ afbeelding ]
In welke richting zoek je iets?
Beter je dweil dan je nou ja jeweetwelquote:
Nee?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beter je dweil dan je nou ja jeweetwel
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar schiet je niks mee op, maar dat weet je zelf ook wel en het is lastig om het direct helemaal naast je neer te leggen![]()
Er zijn banen genoeg, en waarschijnlijk ook zat leukere dan die waarvoor je bent afgewezen. En: het hoeft maar één keer wel goed te gaan
quote:
#teamhond!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan het onderzoek iets breder trekken.
@:Mandy040986 met haar lieve hond, @:GeorgeM die ook meer met honden heeft dan met katten.
@:Luctor.et.Emergo & @:Roger_Epiales die zelf geen katten hebben maar ze wel zeer kunnnen waarderen.
"Zou er een grotere kans zijn dat Songfestivalkenners dierenliefhebbers zijn? "
Wellicht de wat kleinere overheid eens volgen voor functies? Daar kun je soms ook doorgroeien met opleidingen of cursussen op werk of zonder cursussen e.d. (als je eenmaal binnen bent)quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Managementassistente. Ik wil nog een paar jaar een parttime baan hebben en ondertussen m’n eigen webwinkel opstarten (ja toch maar).
Dit (Managementassistente)heb ik 37 jaar gedaan en eigenlijk wil ik dit niet meer, maar als ik heel iets anders zou willen doen, moet ik jaren opleidingen doen. Dat wil ik ook niet meer![]()
Zou trouwens ook niet weten wat![]()
Het enige wat ik weet is dat ik voor mezelf wat wil gaan doen, dus dat doe ik dan maar
En H_Tquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |