Wat is toch die fascinatie van katten met kartonnen dozenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb de kat wel extra verwend! (Normaal is het ook al het prinsje in huis hoor![]()
) met een extra luxe paté en een nieuwe kartonnen doos
![]()
En nu lig ik op de bank te wachten tot hij naast me komt liggen, want dat doet hij graag na zijn avondeten: tegen mij aan pitten. Maar hij struint nog wat door de kamer.
https://www.zooplus.nl/ma(...)rtonnen-dozen-houdenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat is toch die fascinatie van katten met kartonnen dozen![]()
Hebben ze de hele kamer om ergens een plekje te zoeken maar nee. Het moet in dat kleine doosje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat is toch die fascinatie van katten met kartonnen dozen![]()
Hebben ze de hele kamer om ergens een plekje te zoeken maar nee. Het moet in dat kleine doosje.
[ afbeelding ]
Volgens een documentaire die ik wel eens heb gezien stikt het daar van de zombiesquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in Friesland!
Alle dozen zijn hier geliefd, dus die van een kerstpakket ook! Maar kleinere dozen, waar hij echt net in past, vindt hij het leukstquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:31 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie ook een kat die in een lege kerstpakket wil zitten?
Zelfs voor katten is mijn kerstpakket daar niet groot genoeg voor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:31 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie ook een kat die in een lege kerstpakket wil zitten?
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alle dozen zijn hier geliefd, dus die van een kerstpakket ook! Maar kleinere dozen, waar hij echt net in past, vindt hij het leukst
quote:Dan is het dus ook geen probleem als de doos eigenlijk veel te klein is voor de kat. Integendeel, hoe kleiner, des te prettiger.
Dat wil de mijne absoluut niet. Ze weet dat ze dan naar de dierenarts moetquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs voor katten is mijn kerstpakket daar niet groot genoeg voor.
Ze gaan wel vrijwillig in de reismand/tas liggen als ik die niet meteen opruim.
Terwijl ze nu toch wel moeten weten dat ze daar alleen in moeten om naar het pension of de dierenarts te gaan.
Die van mij vinden alles best, behalve in de auto zitten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wil de mijne absoluut niet. Ze weet dat ze dan naar de dierenarts moet
De mijne ook niet, zodra de reismand tevoorschijn komt, wordt hij al heel argwanend. We moeten hem er ook echt met 2 man in krijgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wil de mijne absoluut niet. Ze weet dat ze dan naar de dierenarts moet
In de auto miauwt hij altijd heel zieligquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die was mij vinden alles best, behalve in de auto zitten.
Woont die van jouw inmiddels bij je of nog bij je ouders ?
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu al? Thanks! Ik ga zo kijken
Ik ben geen kattenliefhebberquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:27 schreef Meke het volgende:
Zou het trouwens ook wetenschappelijk aangetoond zijn dat er een grotere kans is dat Songfestivalkenners kattenliefhebbers zijn? Volgens mij hebben in dit topic veel meer mensen katten proportioneel dan normaal![]()
Ze heeft nog steeds een prinsessenleven bij mijn oudersquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die van mij vinden alles best, behalve in de auto zitten.
Woont die van jouw inmiddels bij je of nog bij je ouders ?
Misschien moeten we dan het onderzoek iets breder trekken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:27 schreef Meke het volgende:
Zou het trouwens ook wetenschappelijk aangetoond zijn dat er een grotere kans is dat Songfestivalkenners kattenliefhebbers zijn? Volgens mij hebben in dit topic veel meer mensen katten proportioneel dan normaal![]()
Tot 2006 wel altijd een kat gehad en zou graag weer een kat hebben als huisdier, maar mijn vader wil het niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan het onderzoek iets breder trekken.
@:Mandy040986 met haar lieve hond, @:GeorgeM die ook meer met honden heeft dan met katten.
@:Luctor.et.Emergo & @:Roger_Epiales die zelf geen katten hebben maar ze wel zeer kunnnen waarderen.
"Zou er een grotere kans zijn dat Songfestivalkenners dierenliefhebbers zijn? "
Dat is niet erg, want dan kon ik het verhaal van David van 31, die vandaag euthanasie gepleegd had, zien. Wat een heftig verhaal en wat raar om te horen dat hij sinds 3 jaar een vrouw heeft. Als je weet dat je dood wil, dan ga je toch niet op zoek naar liefde?quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IK OOK NIET!
Ik vond je al geweldig, maar nu nog net een beetje extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |