Weigeren toch gewoon die uitnodigingen en verplaatsen naar een dag dat je wel op kantoor bent.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij ook maar dan heb je van die mensen die niet naar je agenda kijken en voor je het weet heb je 3 dagen achter elkaar 1 losse afspraak op kantoor
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij ook maar dan heb je van die mensen die niet naar je agenda kijken en voor je het weet heb je 3 dagen achter elkaar 1 losse afspraak op kantoor
Nee, niet doen. Their loss, ze weten niet wat voor briljante en prettige medewerker ze mislopenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:22 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga het ook op mezelf betrekken merk ik. Heb er gewoon last van.
Moe’k nie doen
En en en en en?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Woensdag pas, dan ben ik naar de kapper geweest.
Bij ons wordt er ook standaard een online meeting link toegevoegd aan de afspraakquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb de kat wel extra verwend! (Normaal is het ook al het prinsje in huis hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:22 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag dierendag mensen. Vergeet niet om je wolf nog een banaan te geven!
Poeh ja, daar vraag je me wat Ari! Het zou kunnen natuurlijk, maar hoe weten we dat zeker?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:21 schreef Arizona het volgende:
Heeft iemand net de Lego kerst dorpsstraat als kadootje voor zichzelf besteld?![]()
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weetquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Poeh ja, daar vraag je me wat Ari! Het zou kunnen natuurlijk, maar hoe weten we dat zeker?
Was het de Elfstedenrace? Of wacht, de BetCity Elfstedenrace?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:47 schreef Em31 het volgende:
Er racete vanmiddag een peloton langs mijn huiswel grappig om eens in het echt te zien hoe snel dat gaat.
En ga je hem nu netjes nog maanden in de doos laten, tot het kersttijd is?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet
Of gewoon een peloton ME.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was het de Elfstedenrace? Of wacht, de BetCity Elfstedenrace?
Ben meteen gestart met gokken!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was het de Elfstedenrace? Of wacht, de BetCity Elfstedenrace?
Hij komt overmorgen! Nee, ik ga hem mooi op tijd opbouwenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ga je hem nu netjes nog maanden in de doos laten, tot het kersttijd is?
Leuk is dat hè? Ik vind het zo knap dat ze zo dichtbij elkaar rijden en zo hard gaan en niet vallenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:47 schreef Em31 het volgende:
Er racete vanmiddag een peloton langs mijn huiswel grappig om eens in het echt te zien hoe snel dat gaat.
Die moest ik opzoeken, Belgen en hun bijnamenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Had je ook de Vlam van Ham voorspeld?
Wij kwamen dit weekend nog langs Ham. Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Had je ook de Vlam van Ham voorspeld?
Ja inderdaad en ook wielrenners op het fietspad ernaast die het totaal niet bij kunnen houden terwijl ze sprinten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk is dat hè? Ik vind het zo knap dat ze zo dichtbij elkaar rijden en zo hard gaan en niet vallen.
Wij hebben meerdere keren even gekeken bij de Ronde van Overijssel, die komt telkens vlakbij ons langs. En waar wij dan staan gaan ze ook nog bergaf, dus extra snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |