Stom Sjors, heb je een reden gekregen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad en ben WEER afgewezen
Wacht... je was toch van plan samen met je dochter een eigen bedrijf te beginnen? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
Ze weten niet wat ze missenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bent niet eens onder de 20, met twee afgeronde universitaire studies en 10 jaar relevante werkervaring?
Ja, allemaal zo vaagquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Stom Sjors, heb je een reden gekregen?
Waren we ook, maar mijn dochter is nog verder aan het studeren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Wacht... je was toch van plan samen met je dochter een eigen bedrijf te beginnen? Heb ik iets gemist?
Raarquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, allemaal zo vaag![]()
Ze vroegen wanneer ik kon beginnen.
Ik zei een beetje vragend: ‘volgende week?’
Zegt de HR-mevrouw: ‘zeg, waarom wil je tijd kopen?’
WHUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen![]()
Maar wat klote
Ja, het was bloedspoed. Maar dat hadden ze niet verteld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Raar
En als je 1 december had gezegd dan was het waarschijnlijk ook niet goed geweest want ze hadden zo snel mogelijk iemand nodig (vaak).
Jatog! Ik duim voor jequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:23 schreef Momo het volgende:
Als we nu toch over solliciteren hebben, ik heb op een andere functie gesolliciteerd waar ik nu werk. Wel duidelijk een stap hoger in de boom, we zullen zien wat ze er mee doen. Ik dacht waarom niet proberen
Nu niet meerquote:
Als het zo'n haast heeft kunnen ze dat ook gewoon vooraf aangevenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
WHUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh je moest juist wel echt zo snel mogelijk zeggen. Ik had een kennis die had gezegd zo snel mogelijk/volgende week nog op een vraag als dat en die hadden ze afgewezen omdat ze te gretig/ongeduldig was op de baan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, het was bloedspoed. Maar dat hadden ze niet verteld.
Maar vorige week dinsdag is de afspraak pas ingepland voor vandaag. Doe dat dan ook eerder als er zo’n haast bij is
Nou dat is toch ook raar, die paar dagen zal toch niet zo belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
WHUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want nu hebben ze helemaal niemand.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook raar, die paar dagen zal toch niet zo belangrijk zijn.
Stom gedoe, zo kun je altijd wel iets verzinnen om iemand af te wijzenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh je moest juist wel echt zo snel mogelijk zeggen. Ik had een kennis die had gezegd zo snel mogelijk/volgende week nog op een vraag als dat en die hadden ze afgewezen omdat ze te gretig/ongeduldig was op de baan.
Dat ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook raar, die paar dagen zal toch niet zo belangrijk zijn.
Soms liggen de kandidaten zo dicht bij elkaar dat ze echt maar iets verzinnenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stom gedoe, zo kun je altijd wel iets verzinnen om iemand af te wijzen
En dan geeft mijn leeftijd de doorslag, maar dat kunnen ze niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Soms liggen de kandidaten zo dicht bij elkaar dat ze echt maar iets verzinnen
Ik ben ooit afgewezen omdat ik niet te enthousiast genoeg wasquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stom gedoe, zo kun je altijd wel iets verzinnen om iemand af te wijzen
Wij stellen echt niks meer voorquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg je als PSV zo'n cadeautje van de scheids en dan geef je het binnen de minuut alweer weg.![]()
Pffffquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben ooit afgewezen omdat ik niet te enthousiast genoeg was
En dat is dan de koploper van de competitie.quote:
Je werkte toch ook in een winkel? Of ben ik in de war met een ander user?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waren we ook, maar mijn dochter is nog verder aan het studeren.
Het was voor vrijwilligerswerk zodat ik tussen het solliciteren door nog een beetje actief was. Dus zo erg vond ik het ook weer nietquote:
Ik was ook best teleurgesteld dat die wet de Eerste Kamer niet heeft overleefdquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat ja.
Oh ja, ik had ook een vraag gesteld over de mogelijkheid om thuis te werken.
JA, MAG DAT OOK AL NIET MEER
Ik mocht ooit niet voor het UWV andere mensen uitleggen hoe ze aan een baan konden komen omdat het mij al eens was gelukt aan een baan te komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan ben ik ook in de warquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je werkte toch ook in een winkel? Of ben ik in de war met een ander user?
Zoiets had ik ook een keerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je werkte toch ook in een winkel? Of ben ik in de war met een ander user?
Ik ook. Ik ben fan van thuiswerken of een combi.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was ook best teleurgesteld dat die wet de Eerste Kamer niet heeft overleefdIk zou best meer thuis willen werken en dat gaat met zo'n wet in de hamd toch makkelijker dan wanneer een leidinggevende het toch een prettiger gevoel vindt dat je op kantoor bent, ook al is prima bewezen dat het vanuit huis ook goed gaat
Dan zeggen ze weer dat je té enthousiast bentquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook een keerterwijl ik wel enthousiast was, ik ga toch niet een heel ‘jullie zijn zoooo fantastisch’ antwoord geven.
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.
Maar dat was omdat de eigenaresse een ongeluk had gehad. Zij mocht van de verzekeraar iemand aannemen, zodat zij zich op het herstel kon richten. Dat kreeg ze dan vergoed. Dat is één maand goed gegaan![]()
Na een tijdje zette ze me niet meer in, omdat ze me niet kon betalen.
Daar schiet je niks mee op, maar dat weet je zelf ook wel en het is lastig om het direct helemaal naast je neer te leggenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:22 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga het ook op mezelf betrekken merk ik. Heb er gewoon last van.
Moe’k nie doen
Dat is echt lekkerquote:Op woensdag 4 oktober 2023 06:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat ben ik blij dat ik van mijn leidinggevende zelf mag kiezen wanneer ik naar kantoor mag en wanneer ik ga thuiswerken
Te veel 'hutspot' gegeten?quote:
Wij ook maar dan heb je van die mensen die niet naar je agenda kijken en voor je het weet heb je 3 dagen achter elkaar 1 losse afspraak op kantoorquote:Op woensdag 4 oktober 2023 06:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat ben ik blij dat ik van mijn leidinggevende zelf mag kiezen wanneer ik naar kantoor mag en wanneer ik ga thuiswerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |