Komende weken ook nog gewoon 25 graden op de voorspellingquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:52 schreef zorro28 het volgende:
Verse aardbeien uit de tuin in oktober, jeetje.
Wat ben je aan het kijken of volgen dat je het af en toe over Remi hebt ?quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 00:58 schreef NailQueen het volgende:
Jeetje, dat Remi een broer heeft. Wie had dat gedacht?
quote:
quote:
Die laatste ging over Remi die bijna bij k3 zat. Geen idee of dat ook de Remi uit de OP is. Ik weet ook niet of hij een broer heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het kijken of volgen dat je het af en toe over Remi hebt ?
[..]
[..]
[..]
Ik moet toch die OP beter en vaker bekijken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die laatste ging over Remi die bijna bij k3 zat. Geen idee of dat ook de Remi uit de OP is. Ik weet ook niet of hij een broer heeft.
Australiërs die meedoen aan Europese competities, zo raar!quote:Tiffany Cromwell komt bij het EK gravelrijden als eerste over de streep, maar omdat zij uit Australië komt maakt ze geen aanspraak op de Europese titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BillDauterive beterschap! De “day after” kan het dan toch wat tegenvallen met de kwetsuren![]()
Ik heb knallende koppijn, ik ging in de kermis in de spin. Wat ik niet wist vooraf, was dat de individuele bakjes óók ronddraaidenen daardoor kreeg ik rug- en nekpijn en dus hoofdpijn
![]()
Het zullen altijd wel zwakke plekken blijven.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat klinkt weer als typisch iets voor jou hahaquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:44 schreef H_T het volgende:
Eind november ga ik een paar dagen naar Londen en ik heb net mijn eerste theaterkaartje gekochtZin in Peter Pan Goes Wrong, nu de andere avonden nog vullen
Een F1 rijder die ineens op de fiets stapt in een wedstijd is ook niet iets dat je dagelijks ziet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Australiërs die meedoen aan Europese competities, zo raar!
quote:Een van de meest opvallende figuren aan de start van het EK/BK gravel vandaag was de Finse F1-rijder Valtteri Bottas, die tussen 2 Grote Prijzen door even naar Oud-Heverlee afzakte. "Ik ben hier dankzij mijn vriendin, profrenster Tiffany Cromwell", vertelde Bottas aan onze reporter.
https://sporza.be/nl/2023(...)-race~1696158126764/
Leuk!!quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:44 schreef H_T het volgende:
Eind november ga ik een paar dagen naar Londen en ik heb net mijn eerste theaterkaartje gekochtZin in Peter Pan Goes Wrong, nu de andere avonden nog vullen
quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik moest naar het ziekenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Vulcanoquote:
Huilenquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Komende weken ook nog gewoon 25 graden op de voorspelling
De kortere tv-special vond ik erg leuk, dus ik ben erg benieuwd naar dezequote:Op zondag 1 oktober 2023 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klinkt weer als typisch iets voor jou haha
Nee joh! Ik wil er wel graag komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, omdat je haar zo leuk zitquote:
Ik moet het eigenlijk wassenquote:
Weeronlinequote:Op zondag 1 oktober 2023 20:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Huilen
Edit: bij weeronline staat alleen nog morgen 25gr, dinsdag 22 en daarna 19/20![]()
Ben er zo klaar meequote:Op zondag 1 oktober 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Weeronline![]()
Sowieso kan je een voorspelling over 2 weken niet samenvatten in 1 temperatuur, dat zit veel complexer.
[ afbeelding ]
Als de 2 blauwe controle voorspellingen inderdaad zo verlopen dan gaat het komende tijd dagrecords regenen. Meeste dagen in oktober hebben iets van 22-23 als record Tmax over de laatste 150 jaar. Bijzonder warm dusquote:
Jawel hoorquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks weer 7 maanden herfst, dat is toch ook niets.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks weer 7 maanden herfst, dat is toch ook niets.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Gooi jij nou het weekend de deur uit?quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend is de deur weer uit. Tijd voor bedje.
PR gelopen, (paar seconden eraf) ik ben tevreden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:55 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beer , hoe ging jouw hardloopevent vandaag?
En @:luctor.et.emergo, hoe ging jouw competitie?
Nee, hij wilde zelf weg.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gooi jij nou het weekend de deur uit?
6-2 verloren.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:55 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beer , hoe ging jouw hardloopevent vandaag?
En @:luctor.et.emergo, hoe ging jouw competitie?
quote:
Wat ben jij nog laat op btwquote:
Gezien Luctor niet meer in staat lijkt te antwoorden doe ik het maar, ja ik ben morgen vrij en daarom ben ik nog laat op.quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat ben jij nog laat op btw![]()
Heb je morgen ook vrij?
Heerlâkquote:Op maandag 2 oktober 2023 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gezien Luctor niet meer in staat lijkt te antwoorden doe ik het maar, ja ik ben morgen vrij en daarom ben ik nog laat op.
Zekers!quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zekers!![]()
Niet dat ik echt de kans ga krijgen uit te rusten ofzo, het is immers feest in Leiden.
Ik ben er nog hoor Lucquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben niet vrij vandaag.
Intussen weer op kantoor. We moeten vanaf vandaag op een andere manier inloggen. Allemaal prima, maar nu ben ik wel al mijn favorieten kwijt.
Morgen ga ik natuurlijk gewoon door, dan wordt het pas echt echt feest.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rozjee morgen![]()
Veel plezier
Ik ookquote:
Ah jawel joh! En anders morgenquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:55 schreef Cyan9 het volgende:
Deze TT is helaas niet waar, wat mij betreft.
We zijn er stil vanquote:
Dat is snel genoeg om nu al een complimentje waard te zijnquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Woensdag pas, dan ben ik naar de kapper geweest.
Ik ook na 1 dag werken / cursus volgenquote:
Noem je je dweil Floppert?quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten. Ik ben uit vorm. Ik speel als Floppert.
Ik noem de keeper van SC Heerenveen zo.quote:
Hoe komt het?quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten. Ik ben uit vorm. Ik speel als Floppert.
Ja, die speelt ook als een dweilquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik noem de keeper van SC Heerenveen zo.
Volgens de Cambuur supportersquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik noem de keeper van SC Heerenveen DKV zo.
Ja, geen idee. Badmintonmeisje vroeg dat ook al.quote:
Je bent zaterdag te laat opgestaan en daardoor ben je nu van slag? Ach ja, dan heb je dat alvast gehad en heb je het over een paar weken niet meer, als we naar de wintertijd gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Badmintonmeisje vroeg dat ook al.
Aha. Was B er ook?quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Badmintonmeisje vroeg dat ook al.
Zou dat het zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent zaterdag te laat opgestaan en daardoor ben je nu van slag? Ach ja, dan heb je dat alvast gehad en heb je het over een paar weken niet meer, als we naar de wintertijd gaan.
Had het hier toevallig gisteren nog met iemand over. Had én de mails en 6 meldingen van Klarna.quote:
Wel herkenbaar inderdaad. Alleen lees ik niet dagelijks mijn privé mail, dus dan heb ik het al ontvangen en zie ik al die mails in mijn inbox staan.quote:
Ja maar ik erger mij daar niet zo aanquote:
Het is me nog nooit eerder opgevallen, maar vanaf nu ga ik er uiteraard op lettenquote:
Jaaa leukquote:
Inmiddels twijfelen we tussen weekje Zeeland of weekje (all inclusive) naar de zonquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vakantie kan een persoonlijke voorkeur hebben en is afhankelijk van de tijd van het jaar. Over het algemeen is Mallorca een populaire vakantiebestemming voor mensen die willen zonnen en uitrusten. Voor meer actieve vakantiegangers is Schotlland steeds populairder. De citytrip liefhebber kan terecht in Valencia. Van nieuwe architectuur tot oude schoonheid.
Voor een meer toegespitst advies heeft deze user meer informatie nodig.
minimeet incoming.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels twijfelen we tussen weekje Zeeland of weekje (all inclusive) naar de zon
Dus @:Yesse wat is de beste keuze?
Ik ben niet goeroe Yesse, maar mijn keuze zou een last minute naar de zon zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels twijfelen we tussen weekje Zeeland of weekje (all inclusive) naar de zon
Wat vervelend. Beterschap!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:56 schreef Arizona het volgende:
Meh, ziekgemeld. Ik had een migraine-aanval, maar ik dacht dat ik wel weer kon werken. Nou, dat viel nogal tegen. Ik ben doodmoe, kon me totaal niet concentreren en ik zie eruit alsof ik 3 nachten niet geslapen heb, met paarsrode wallen onder mijn ogen en alles![]()
Nu maar even een middag op de bank uitrusten.
In Zeeland wonen personen zoals @Luctor.et.Emergo , voor een weekje zon kom je al snel in de buurt van personen als @Strani . Deze AI bot brandt zich niet aan het doen van uitspraken over welke van deze types je liever op vakantie tegen komt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Woon jij in dat witte huis op 00:43?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Engelbewaarder is de grootste nederlandstalig hit van het jaar. Heb ik jullie wel eens verteld dat de videoclip is opgenomen bij mij in de buurt? U begrijpt, het barst hier nu van de nederlandse toeristen
Straks komt ie met zijn Engelbewaarder in het Huis van bewaring als ie het nog een keer doet. Goed dat je actie hebt ondernomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die gast heeft dan nu ook een straatverbod. Zomaar een videoclipje voor mijn huis opnemen
Je bent niet eens onder de 20, met twee afgeronde universitaire studies en 10 jaar relevante werkervaring?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad en ben WEER afgewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |