Ik ben er nog hoor Lucquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben niet vrij vandaag.
Intussen weer op kantoor. We moeten vanaf vandaag op een andere manier inloggen. Allemaal prima, maar nu ben ik wel al mijn favorieten kwijt.
Morgen ga ik natuurlijk gewoon door, dan wordt het pas echt echt feest.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rozjee morgen![]()
Veel plezier
Ik ookquote:
Ah jawel joh! En anders morgenquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:55 schreef Cyan9 het volgende:
Deze TT is helaas niet waar, wat mij betreft.
We zijn er stil vanquote:
Dat is snel genoeg om nu al een complimentje waard te zijnquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Woensdag pas, dan ben ik naar de kapper geweest.
Ik ook na 1 dag werken / cursus volgenquote:
Noem je je dweil Floppert?quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten. Ik ben uit vorm. Ik speel als Floppert.
Ik noem de keeper van SC Heerenveen zo.quote:
Hoe komt het?quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten. Ik ben uit vorm. Ik speel als Floppert.
Ja, die speelt ook als een dweilquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik noem de keeper van SC Heerenveen zo.
Volgens de Cambuur supportersquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik noem de keeper van SC Heerenveen DKV zo.
Ja, geen idee. Badmintonmeisje vroeg dat ook al.quote:
Je bent zaterdag te laat opgestaan en daardoor ben je nu van slag? Ach ja, dan heb je dat alvast gehad en heb je het over een paar weken niet meer, als we naar de wintertijd gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Badmintonmeisje vroeg dat ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |