Met een kerstdiner ben ik er op die manier achter gekomen dat mijn moeder eigenlijk nooit cayennepeper gebruiktquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met specerijen is dat ook heel sterk. Bij die leuke glazen potjes met een kurk erop en een of andere kruidenmix erin is dat vaak erg goed zichtbaar. Tijdje op de plank zetten waar er licht bij kan en dan na een tijdje eens voorzichtig in roeren, enorm kleurverschil tussen de kruiden in het midden en die tegen het glas.
Dat is echt zo'n groot verschil, zeker na een tijdje in het licht idd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een kerstdiner ben ik er op die manier achter gekomen dat mijn moeder eigenlijk nooit cayennepeper gebruiktHet kleurverschil tussen de zonkant en de keukenkant was opmerkelijk
Hier ging 6:45 de wekkerquote:
Waarom hebben jullie een piepende weegschaal?quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik beneden kwam, hoorde ik een piepje dat de hele tijd doorging, soort alarmachtig. Ik aan mijn vader vragen of hij het ook hoorde, maar hij hoorde niks.
Ik ging ondertussen mijn ontbijt maken, ontbijtgranen, en ik bleef dat piepje horen. Toen ik de lade van het bestek open deed, werd het geluid ietjes luider. Ik met mijn oor dichterbij de lade komen om te horen of ik het geluid kon localiseren. In de bestekla zelf zat verder niks wat het geluid kon maken. Vervolgens de pannenlade eronder geopend en daar werd het geluid luider en konden we achterhalen dat het de weegschaal was die zo aan het piepen was. 😅
Om alarm te kunnen slaan als ie denkt dat ie verdrinkt natuurlijk!quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie een piepende weegschaal?
Ja ok, dat klinkt logisch.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Om alarm te kunnen slaan als ie denkt dat ie verdrinkt natuurlijk!
Goed punt. Op de een of andere manier had ik het in mijn hoofd dat de weegschaal in de afwasmachine zat. Dan is een verdrinkingsalarm wel logischquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, dat klinkt logisch.
Maar waarom doet hij dat dan ook als hij gewoon in de la ligt?
Misschien was hij wel gewoon eenzaam.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed punt. Op de een of andere manier had ik het in mijn hoofd dat de weegschaal in de afwasmachine zat. Dan is een verdrinkingsalarm wel logisch
Ja, geen idee. Blijkbaar heeft ie een of ander alarm of zo. 🤷♂️ Mijn vader snapte het ook al niet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie een piepende weegschaal?
Die van mij houdt zijn mond gewoon, zoals het hoort imo.
We zullen het in overweging nemen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien was hij wel gewoon eenzaam.
Je zal maar de enige weegschaal zijn in een la vol met pannen, lijkt me niet makkelijk.![]()
@:luctor.et.emergo, ik vind dat jullie een tweede weegschaal zouden moeten nemen.
Ja, lijkt me ook inderdaad. En dan toxh ook niet dat ie dan de hele tijd zou moeten afgaan. Dan gaan de batterijen alleen maar sneller leeg, lijkt me.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom piept zo'n ding überhaupt? Als de batterijen leeg zijn, dan is dat toch niet erg? Daar kom je dan wel achter als je de weegschaal wilt gebruiken..
Hmm, dat valt een beetje tegen. Bedankt dat je het vraagt. Van mijn knie geen last, gelukkig, maar wel van mijn linkerschouder en rechterpols. Links kan ik niet veel dragen vanwege mijn schouder en rechts moet ik moeilijk doen vanwege mijn pols. Mijn voordeur is behoorlijk zwaar, dus die krijg ik op dit moment niet open. Zolang er niemand aanbelt, komt het goed en ga ik er gewoon aan de achterkant uit.quote:Op zondag 1 oktober 2023 15:08 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Hoe gaat het met de kwetsuren?
Vervelend. Hopelijk gaat het snel weer beter.quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, dat valt een beetje tegen. Bedankt dat je het vraagt. Van mijn knie geen last, gelukkig, maar wel van mijn linkerschouder en rechterpols. Links kan ik niet veel dragen vanwege mijn schouder en rechts moet ik moeilijk doen vanwege mijn pols. Mijn voordeur is behoorlijk zwaar, dus die krijg ik op dit moment niet open. Zolang er niemand aanbelt, komt het goed en ga ik er gewoon aan de achterkant uit.
Maar lopen gaat dus goed, daar ben ik blij om! En de stijfheid viel me ook reuze mee.
Oh dat is wel jammerquote:Op zondag 1 oktober 2023 16:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, dat valt een beetje tegen. Bedankt dat je het vraagt. Van mijn knie geen last, gelukkig, maar wel van mijn linkerschouder en rechterpols. Links kan ik niet veel dragen vanwege mijn schouder en rechts moet ik moeilijk doen vanwege mijn pols. Mijn voordeur is behoorlijk zwaar, dus die krijg ik op dit moment niet open. Zolang er niemand aanbelt, komt het goed en ga ik er gewoon aan de achterkant uit.
Maar lopen gaat dus goed, daar ben ik blij om! En de stijfheid viel me ook reuze mee.
Ja, maar dat is pas op donderdag, dan zal het wel weer goed gaan!quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammerMoet je komende week nog ingewikkelde of fysieke dingen doen?
Ik moest naar het ziekenhuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik moest naar het ziekenhuis.Doen ze dat ook op zondag joh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
JaZo leer je nog eens watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |