Fijn weekendquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef H_T het volgende:
Ook al heb ik maar een paar dagen gewerkt sinds mijn weekje vrij, ik ben blij dat het weekend is
Misschien kan het nooit slechter zijn dan wat er nu zit.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef H_T het volgende:
Een random Duitser op LinkedIn vraagt of ik interesse heb om voetbalcommentator te worden. Ik acht mezelf niet de meest geschikte kandidaat
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef H_T het volgende:
Een random Duitser op LinkedIn vraagt of ik interesse heb om voetbalcommentator te worden. Ik acht mezelf niet de meest geschikte kandidaat
Als je dan toch bezig bent, doe dan ook gelijk ESF.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef H_T het volgende:
Misschien ben ik stiekem ChatGPTquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:15 schreef Meke het volgende:
Zowel @:yesse als ChatGPT geven dezelfde suggestie, dus het lijkt mij een no-brainer
@Yesse ik wil op vakantie, waar moet ik naar toe?quote:
Vakantie kan een persoonlijke voorkeur hebben en is afhankelijk van de tijd van het jaar. Over het algemeen is Mallorca een populaire vakantiebestemming voor mensen die willen zonnen en uitrusten. Voor meer actieve vakantiegangers is Schotlland steeds populairder. De citytrip liefhebber kan terecht in Valencia. Van nieuwe architectuur tot oude schoonheid.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
@:Yesse ik wil op vakantie, waar moet ik naar toe?
ESF vind ik wèl leukquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, doe dan ook gelijk ESF.
Om daar in het Duits verslag van te doen was de voorbije jaren meestal vrij pijnlijk.quote:
Tut mir leid, NULL Punkte.quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om daar in het Duits verslag van te doen was de voorbije jaren meestal vrij pijnlijk.
Willkomen zum Finale! Wann wir die letzten zwanzig holen wüssen ist est schon prima!quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om daar in het Duits verslag van te doen was de voorbije jaren meestal vrij pijnlijk.
Die Buchmacher erwarten daß wir gewinnen!quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Willkomen zum Finale! Wann wir die letzten zwanzig holen wüssen ist est schon prima!
Luffensauber! Wir schaffen das!quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Buchmacher erwarten daß wir gewinnen!
Dit werkt ook prima voor voetbalquote:
Het sneue daarvan is dat de vaste commentator dit jaar voor het laatst was. Een happy end zat er voor hem niet in. Het voordeel is wel dat een vacature is vrij gekomen. @H_T grijp je kans!quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Das hat nichts mehr mit Muzik zu tunquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het sneue daarvan is dat de vaste commentator dit jaar voor het laatst was. Een happy end zat er voor hem niet in. Het voordeel is wel dat een vacature is vrij gekomen. @:H_T grijp je kans!
So aus ein Krimi gekroffen!quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Das hat nichts mehr mit Muzik zu tunDie drei Jots, das war pass Muzik!
Ik was niet thuis en dronk een Zeeuws biertjequote:Op vrijdag 29 september 2023 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:BillDauterive waar ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |