Ik had een zeepkist klaar gezet.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Evenepoel-vlaggetjes liggen al klaar, neem ik aan?
Het is reuze gezellig bij Lucquote:
Bij mijn ouders, bij het tankstation, in de supermarkt, in de sportschool en nu hierquote:
Nu thuis iigquote:
Blijkbaarquote:
Ik heb een gerookt visje en een borrel bij me. De goede verstaander weet dan precies waar ik benquote:Op woensdag 13 september 2023 12:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik begin zin in mosselfeesten te krijgen.
Ben je op vijf plaatsen tegelijk?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mijn ouders, bij het tankstation, in de supermarkt, in de sportschool en nu hier
Wij vrouwen kunnen multitasken hequote:
Slechte verstaander hierquote:Op woensdag 13 september 2023 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een gerookt visje en een borrel bij me. De goede verstaander weet dan precies waar ik ben
Wat mis ik die babyhulkquote:Op woensdag 13 september 2023 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat mis ik die babyhulk![]()
Hoe gaat het nu eigenlijk met hem? Ik heb (nog) geen instagram. Ik kan hem dus niet volgen.
15 september nieuwe singlequote:Op woensdag 13 september 2023 15:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat mis ik die babyhulk![]()
Hoe gaat het nu eigenlijk met hem? Ik heb (nog) geen instagram. Ik kan hem dus niet volgen.
In het BZN-café?quote:Op woensdag 13 september 2023 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een gerookt visje en een borrel bij me. De goede verstaander weet dan precies waar ik ben
Goed hdat je het zefgt. Ik zet 'm ook op.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga de raad van Momo opvolgen en kijk nu ook naar de Vuelta.
quote:
Tussen reddingsbanden natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 13 september 2023 16:35 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Tussen reddingsbanden natuurlijk!Ik zijn blij dat je daar bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Mooie TTquote:Op woensdag 13 september 2023 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het belangrijkste naar de TT gekopieerd
Nou alvast succes.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
Deze behulpzame moeder heeft zich zojuist ingeschreven voor de kaartverkoop van Olivia Rodrigo in Nederland, België en Duitsland.
Het gaat op dezelfde manier als de kaartjes voor Taylor Swift. Dat wordt een spannende 20 september voor dochter, dan hoort ze of ze kaartjes mag kopen of wachtrij is. Ze is echt enorm fan van Olivia.
Het is een kleine kans maar het AD geeft kaarten weg.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
Deze behulpzame moeder heeft zich zojuist ingeschreven voor de kaartverkoop van Olivia Rodrigo in Nederland, België en Duitsland.
Het gaat op dezelfde manier als de kaartjes voor Taylor Swift. Dat wordt een spannende 20 september voor dochter, dan hoort ze of ze kaartjes mag kopen of wachtrij is. Ze is echt enorm fan van Olivia.
Top, heb het meteen ingevuldquote:Op woensdag 13 september 2023 18:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is een kleine kans maar het AD geeft kaarten weg.
Aladdin.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zin om een Disney klassieker op te zetten, maar welke zal ik eens gaan kijken.
Hoezo zit er een disclaimer voorafgaand aan die film.quote:
Zodat de film niet gecanceld wordt vanwege culturele ongevoeligheidjes en stereotyperingenquote:Op woensdag 13 september 2023 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo zit er een disclaimer voorafgaand aan die film.
En dat alleen maar omdat Iago tanden heeft, terwijl vogels dat niet hebben.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zodat de film niet gecanceld wordt vanwege culturele ongevoeligheidjes en stereotyperingen
Bij Qmusic kan je ook kans maken op kaartenquote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
Ik zag het, dank je! Heb dochter ook getipt!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Qmusic kan je ook kans maken op kaarten
https://qmusic.nl/win-tickets-voor-qmusic-presents-olivia-rodrigo
Bij mij maak je ook kans op kaarten! Een verwaarloosbare kans, maar toch!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zag het, dank je! Heb dochter ook getipt!
OLIVIA RODRIGOquote:Op woensdag 13 september 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij maak je ook kans op kaarten! Een verwaarloosbare kans, maar toch!
Laat maar danquote:Op woensdag 13 september 2023 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee er is wel meer voor nodig dan dat
Nee dat snap ik wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat maar dan![]()
Ik ga ook niet eens vrágen wat er dan voor nodig is
Olivia Rodrigo - GUTS world tour - Registro - Españaquote:
Dat, en ik kan Catalonië natuurlijk niet in dus dan blijft alleen Madrid over als optie.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Olivia Rodrigo - GUTS world tour - Registro - España
En straks heb je kaarten voor Olivia in Spanje maar op zo`n grote afstand dat @:Strani niet als taxichauffeur kan helpen.
Hoe gaat het met je rijlessen?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat, en ik kan Catalonië natuurlijk niet in dus dan blijft alleen Madrid over als optie.
DRIVERS LICENSE!quote:
quote:
Good for you.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]Dat was niet bewust, maar een uitstekend codewoord!
Ik weet mijn bronnen altijd wel te vinden. Anderen hadden toch ook wel moeten weten dat jij op de Spaanse zwarte markt wel wat bij elkaar kon scharrelenquote:Op woensdag 13 september 2023 20:52 schreef Strani het volgende:
Kijk, er is tenminste iemand die wel doet wat gedaan moet worden om aan kaartjes te komen.
@:Redefine, thanks voor je DM en twee kaartjes voor Olivia Rodrigo zijn naar je onderweg
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij maak je ook kans op kaarten! Een verwaarloosbare kans, maar toch!
Het is misschien minder effectief, maar als het zo ver over datum is heb je het gemiddeld ook niet heel erg nodigquote:Op woensdag 13 september 2023 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien binnenkort mijn Dampo eens vervangen.Huidige potje heeft een 'niet gebruiken na'-datum van september 2014.
Nee, dat klopt. Gelukkig niet, zou ik bijna willen zeggen. Maar nu intussen al bijna twee weken aan het hoesten.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is misschien minder effectief, maar als het zo ver over datum is heb je het gemiddeld ook niet heel erg nodig
Ik zal toch eerst voor de 10 jaar over datum gaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien binnenkort mijn Dampo eens vervangen.Huidige potje heeft een 'niet gebruiken na'-datum van september 2014.
Je hoestje klinkt een beetje als een corona hoestje!quote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Gelukkig niet, zou ik bijna willen zeggen. Maar nu intussen al bijna twee weken aan het hoesten.
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
Oke in de wormhole gevallen van een millennialnostalgie pagina op Instagram. Nu proberen waiting for tonight en no scrubs uit mn hoofd te krijgen.
Zou ik het dan ook eindelijk te pakken hebben.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hoestje klinkt een beetje als een corona hoestje!
quote:
Ze heeft nu ook een podcastquote:Op donderdag 14 september 2023 12:46 schreef NailQueen het volgende:
Het nieuwe boek van Hoe Overleef Ik? is uit. Vanmiddag even kijken of ik hem al kan kopen. Ik heb vroeger alle boeken daarvan gelezen
Heb je iets op de planning staan?quote:Op donderdag 14 september 2023 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik voel me nerveus en ik weet niet waarom.
Nee, vandaag niks, morgen alleen werk en in het weekend ook niks bijzonders.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je iets op de planning staan?
Die was ook prima, maar te onopvallend.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit de recap van de eerste halve finale te kijken. Die tweeling van Azerbaijan was ik alweer helemaal vergeten. Terwijl ik het zeker niet slecht vond
Op het werk ook niks bijzonders op de planning waar je nerveus van zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 14 september 2023 16:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, vandaag niks, morgen alleen werk en in het weekend ook niks bijzonders.
Nog steeds in m’n top 10.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit de recap van de eerste halve finale te kijken. Die tweeling van Azerbaijan was ik alweer helemaal vergeten. Terwijl ik het zeker niet slecht vond
Nee, gewoon een dag als alle anderen.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het werk ook niks bijzonders op de planning waar je nerveus van zou kunnen zijn?
Ja, vaag dan.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dag als alle anderen.
Daarom is het ook zo vaag.
quote:Op donderdag 14 september 2023 17:52 schreef H_T het volgende:
De One day more is geweest, vanaf nu heb ik lekker een weekje vrij
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:13 schreef NailQueen het volgende:
Verdomme. 3fm draait de nieuwe van Claude en Suzan en Freek. Ik had gehoopt dat ik hem nog zou kunnen ontwijken
Echt een vreselijk nummer. Qua rijmelarij steekt het BLØF nog naar de kroon. "We zouden altijd samen blijven, maar wie je was is niet meer bij me". Echt, jezusquote:Op donderdag 14 september 2023 18:13 schreef NailQueen het volgende:
Verdomme. 3fm draait de nieuwe van Claude en Suzan en Freek. Ik had gehoopt dat ik hem nog zou kunnen ontwijken
Claude verdiend sowieso meer dan dit zouteloze duo.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Echt een vreselijk nummer. Qua rijmelarij steekt het BLØF nog naar de kroon. "We zouden altijd samen blijven, maar wie je was is niet meer bij me". Echt, jezusEen anti-Nobelprijs voor die zin.
Vervelendquote:Op donderdag 14 september 2023 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dag als alle anderen.
Daarom is het ook zo vaag.
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Echt een vreselijk nummer. Qua rijmelarij steekt het BLØF nog naar de kroon. "We zouden altijd samen blijven, maar wie je was is niet meer bij me". Echt, jezusEen anti-Nobelprijs voor die zin.
Radiozenders zoals Qmusic lopen er helaas mee weg. Nu moet het ook gezegd worden dat daar niet zo lang geleden Schültenbrau uitgeroepen werd als Alarmschijf. Dus echt een verrassing is het nietquote:Op donderdag 14 september 2023 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Radiozenders zoals Qmusic lopen er helaas mee weg. Nu moet het ook gezegd worden dat daar niet zo lang geleden Schültenbrau uitgeroepen werd als Alarmschijf. Dus echt een verrassing is het niet(Qmusic had echt nooit de top 40 moeten overnemen)
Inmiddels wel wat weggetrokken.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Heb je je hoofd inmiddels wat leger kunnen maken?
Als er echt wat was, krijg je binnenkort wel een boos telefoontjequote:Op donderdag 14 september 2023 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat weggetrokken.
Ook was het mijn hoofd niet echt, het was zo'n diepe onderbuik nervositeit.
Mijn hoofd probeerde slechts te achterhalen waar dat gevoel toch vandaan kwam.
Nu ga ik nog bijna morgen bij aankomst een boze baas voor de deur verwachten.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er echt wat was, krijg je binnenkort wel een boos telefoontje
Maak je tegenwoordig explosieven?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu ga ik nog bijna morgen bij aankomst een boze baas voor de deur verwachten.![]()
Maar dat zal wel niet. Het werk wat ik vandaag deed is zo goed als onmogelijk iets fout bij te doen zonder dat vrijwel direct te merken.![]()
Niet expres natuurlijk!quote:
Oh dat herken ik wel ja, heel vervelend is dat gevoel en soms kan het dagen aanhouden. Maar ik denk dat het vaak toch wel een teken is van een algemeen verhoogd stressniveau. Zou dat kunnen?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat weggetrokken.
Ook was het mijn hoofd niet echt, het was zo'n diepe onderbuik nervositeit.
Mijn hoofd probeerde slechts te achterhalen waar dat gevoel toch vandaan kwam.
Dit had jij inderdaad niet kunnen zien.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu ga ik nog bijna morgen bij aankomst een boze baas voor de deur verwachten.![]()
Maar dat zal wel niet. Het werk wat ik vandaag deed is zo goed als onmogelijk iets fout bij te doen zonder dat vrijwel direct te merken.![]()
Hm, dat zou natuurlijk zomaar kunnen.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat herken ik wel ja, heel vervelend is dat gevoel en soms kan het dagen aanhouden. Maar ik denk dat het vaak toch wel een teken is van een algemeen verhoogd stressniveau. Zou dat kunnen?
Precies.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit had jij inderdaad niet kunnen zien.
[ afbeelding ]
'Het IS nog wel heel jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 04:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies.![]()
Op de vraag "Is alles nog heel?" is op mijn werk mijn antwoord gewoonlijk ook iets als "Ja. Toen ik ernaartoe reed iig wel, ik heb verder niet omgekeken."
Ik ook nietquote:
Oh, is het al tijd voor weekend.quote:
Ik ook nietquote:
Ik had er zo'n zin in, dat ik extra vroeg ben begonnenquote:
Veel plezier. Waar ga je heen? Dan heb je waarschijnlijk wel al verteld, maar ik heb dat óf gemist óf ben ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Over 10 minuten word ik opgehaald en dan ga ik naar het vliegveld. Ik heb zo'n zin om even naar het buitenland te gaan.
Het is je zeker gegundquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Over 10 minuten word ik opgehaald en dan ga ik naar het vliegveld. Ik heb zo'n zin om even naar het buitenland te gaan.
Veel plezier. Doe ze maar alvast de groeten daarquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik me niet vergis gaat @BillDauterive de mensen in Servië alvast waarschuwen dat @Redefine er binnenkort aankomt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Waar ga je heen? Dan heb je waarschijnlijk wel al verteld, maar ik heb dat óf gemist óf ben ik alweer vergeten.
Goede reisquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, ik doe mee.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, als iedereen dan het werk neerlegt ga ik ook maar gewoon weekend lopen te hebben.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
(Laatste vakantiedag)
@Strani moet dan maar weer de meubelen redden.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:43 schreef H_T het volgende:
Cyan, Roger en Luctor zijn dus aan hun weekend begonnen
NailQueen en Arizona hebben hun laatste vakantiedag
Redefine, Bill en ik beginnen aan hun vakantie
Agnes is ook niet aan de arbeid
Gave, hardwerkende SC zijn we
Ik ben ook mijn huis aan het schoonmakenquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:43 schreef H_T het volgende:
Als je dan toch bezig bent, kan je de mijne dan ook doen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn huis aan het schoonmaken
Yesse heeft ook nog vakantie meen ikquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:43 schreef H_T het volgende:
Dat wist ik niet zeker, en ook bij zorro twijfel ikquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Yesse heeft ook nog vakantie meen ik
Ik denk het niet. Marco Mengoni komt ook nog langs. Die kan ook goed zijn huis schoonmaken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, kan je de mijne dan ook doen?
Ah, dus híj gaat soppen!quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Marco Mengoni komt ook nog langs. Die kan ook goed zijn huis schoonmaken.
Ik heb vandaag al weekend.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat wist ik niet zeker, en ook bij zorro twijfel ik
Zo echt niet, mañana lunes.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani moet dan maar weer de meubelen redden.
Ik wilde eens een keer niet het stigma van de luie Spanjaard gebruiken. Maar helaas is het bij jou toch weer de waarheidquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Veel plezier! En doe de plaatselijke bevolking van het buitenland de groeten van ons!quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had op dit tijdstip ook al weekendquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:43 schreef H_T het volgende:
Van wat ik erover lees ben ik het wel eens met die meerderheid.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Er was een vraag over Venetië in Slimste Mens All Stars. Ik had bijna bij Harry's bar gezeten maar helaas vond de meerderheid het te duur dus liepen we door. Ik vind het nog steeds een beetje zonde
Zo duur was het niet maar je kreeg daar ook geen koffie voor 2 euro ofzo. Maar gewoon voor de ervaring/volledigheid had ik het gedaan en dan de goedkoopste genomen. Uiteindelijk hebben we wel ergens een pizza gegeten. Die was wel goedkoperquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik erover lees ben ik het wel eens met die meerderheid.![]()
Eerlijk is eerlijk, als een van mijn vrienden zou opperen naar een tent te gaan waar ze meer dan ¤20 voor een drankje vragen lach ik ze recht in het gezicht uit. Dan koop ik liever voor dat geld een fles whisky waar we met zijn allen de rest van de avond mee door kunnen ofzo.
Naah haal hem daar wegquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ah online gevonden. P 2 BDH-02 Dier in problemen. Wat ik al vermoedde. Zal wel een kat op het dak zijn die er niet vanaf durft.
Die is alweer een tijdje er vanafquote:
Dat is uiteraard veel erger dan een brandquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ah online gevonden. P 2 BDH-02 Dier in problemen. Wat ik al vermoedde. Zal wel een kat op het dak zijn die er niet vanaf durft.
Ahh was je in Italië??quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Er was een vraag over Venetië in Slimste Mens All Stars. Ik had bijna bij Harry's bar gezeten maar helaas vond de meerderheid het te duur dus liepen we door. Ik vind het nog steeds een beetje zonde
Ja, dat zou me eigenlijk niks verbazen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:45 schreef Yesse het volgende:
Brandweer en katten is volgens mij 9/10 keer dat de kat zichzelf uiteindelijk “redt” omdat de brandweerpersoon best eng is van dichtbij
Dat soort dingen kan het tegelijk wel en niet waard zijn. Een punt Sachertorte bij hotel Sacher kost 8,90, wat ik aan de dure kant vind voor een taartpunt. Maar... het is ook wel weer iets moois om je te herinneren als je een maand later op een treurige dinsdag een matige wiener melange drinkt op je werk, en dat is ook wel wat waardquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo duur was het niet maar je kreeg daar ook geen koffie voor 2 euro ofzo. Maar gewoon voor de ervaring/volledigheid had ik het gedaan en dan de goedkoopste genomen. Uiteindelijk hebben we wel ergens een pizza gegeten. Die was wel goedkoper
Nou dat zelfde zeg ik dus altijd over Shelley van achter het station. Het is duur, maar wél een mooie herinneringquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan het tegelijk wel en niet waard zijn. Een punt Sachertorte bij hotel Sacher kost 8,90, wat ik aan de dure kant vind voor een taartpunt. Maar... het is ook wel weer iets moois om je te herinneren als je een maand later op een treurige dinsdag een matige wiener melange drinkt op je werk, en dat is ook wel wat waard
Zou ik niet raar vindenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:34 schreef Strani het volgende:
Aan de andere kant, voor hetzelfde geld kan je ook vijf tot zes mooie herinneringen aan Sachertorte hebben. Maar oké.
Zou zomaar kunnen, daar let ik niet op!quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat Shelley een leuke transgender is.
Lisa en Amy bieden meer waar voor hun geld wat mij betreftquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zelfde zeg ik dus altijd over Shelley van achter het station. Het is duur, maar wél een mooie herinnering
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
Bovenstaande is overigens fictief, mocht daar (terecht) twijfel over bestaan.
Hmm Lisa wel maar Amy vind ik toch wel achteruit gegaan hoor qua servicequote:Op vrijdag 15 september 2023 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Lisa en Amy bieden meer waar voor hun geld wat mij betreft
Ja precies, alleen verhalen over dingen die je net niet hebt gedaan. Dat komt wel héél goed uit hè.quote:
Behandel de dames met respect en er is heel wat mogelijkquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm Lisa wel maar Amy vind ik toch wel achteruit gegaan hoor qua service
Inderdaad, zo duur is ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
Bovenstaande is overigens fictief, mocht daar (terecht) twijfel over bestaan.
Ja weet je, los van elkaar vind ik het wel oké maar als je ze samen hebt... Het is technish allemaal heel goed wat ze doen, dat zie ik wel, maar ik voel er gewoon te weinig bijquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Behandel de dames met respect en er is heel wat mogelijk
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja weet je, los van elkaar vind ik het wel oké maar als je ze samen hebt... Het is technish allemaal heel goed wat ze doen, dat zie ik wel, maar ik voel er gewoon te weinig bij
Nee precies.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat snap ik welSamen zijn het geen Toppers
En daar dacht je aan bij die drie dames?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
Overigens schijnen Jan Dulles en Jan Smit behoorlijk vaak hun paling uit te laten, maar dat terzijde
Met de omweg Toppers > andere matige inzending > 3J's welquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En daar dacht je aan bij die drie dames?
In b4 een verwarde @GeorgeM die Waylon achter het station zoekt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Met de omweg Toppers > andere matige inzending > 3J's wel
Zij weet wel waar zijn little outlaw heen moet denk je?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
In b4 een verwarde @:GeorgeM die Waylon achter het station zoekt.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Zij weet wel waar zijn little outlaw heen moet denk je?
Vandaag is er verdorie geen pakketje bij me bezorgdquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry sorry, we gaan wel weer terug naar kantoor-updates
Is toch verschrikkelijk dat je er altijd om moet vragen hè, nooit eens een beetje initiatiefquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag is er verdorie geen pakketje bij me bezorgdNou had ik ook niks besteld, maar toch
Alsof het alleen maar om geld gaatquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Is toch verschrikkelijk dat je er altijd om moet vragen hè, nooit eens een beetje initiatief
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
In b4 een verwarde @:GeorgeM die Waylon achter het station zoekt.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Zij weet wel waar zijn little outlaw heen moet denk je?
Kittiesquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Time to bring some wholesomeness into this den of debauchery![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniet van je vakantiequote:Op zaterdag 16 september 2023 08:24 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren waren we in de file gekomen bij Culemborg en hebben we ruim een uur vertraging gehad. Er was een ongeluk gebeurd. Uiteindelijk waren we een uur voor vertrek op het vliegveld en verliep alles voorspoedig. De reis naar Belgrado ging ook goed, al moesten we lang wachten op de bus naar het centrum.
Die rijden 1x in het half uur, maar pas na een uur kwamen er twee bussen aan. Ze kwamen dan wel weer tegelijk..
Vliegvelden zonder station zijn altijd wel onhandig inderdaad.quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:24 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren waren we in de file gekomen bij Culemborg en hebben we ruim een uur vertraging gehad. Er was een ongeluk gebeurd. Uiteindelijk waren we een uur voor vertrek op het vliegveld en verliep alles voorspoedig. De reis naar Belgrado ging ook goed, al moesten we lang wachten op de bus naar het centrum.
Die rijden 1x in het half uur, maar pas na een uur kwamen er twee bussen aan. Ze kwamen dan wel weer tegelijk..
Ik geloof dat Belgrado de grootste stad in Europa is zonder metro. Dat is wel een gemisquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vliegvelden zonder station zijn altijd wel onhandig inderdaad.
Vanuit het bovengrondse OV zie je meer van de stad, moet je maar denkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik geloof dat Belgrado de grootste stad in Europa is zonder metro. Dat is wel een gemis
Als je zo lang moet wachten, wordt het vast een geweldige vakantiequote:Op zaterdag 16 september 2023 08:24 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is wel heel vervelendquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:24 schreef BillDauterive het volgende:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:13 schreef Koen66 het volgende:
NL zal toch niet zo diep zinken en die Louisa naar het ESF te sturen hoop ik
#omdenkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanuit het bovengrondse OV zie je meer van de stad, moet je maar denken
Hmm vaak zitten die metro's stiekem onder de grond. Heb je daar al gekeken?quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik geloof dat Belgrado de grootste stad in Europa is zonder metro. Dat is wel een gemis
De metro ónder de grond?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm vaak zitten die metro's stiekem onder de grond. Heb je daar al gekeken?
Ik heb verder ook alleen maar vragen Luctor.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onder de grond, maar waar zit het dan?
Laten we een beetje vertrouwen hebben in Twan, Cornald, Sander, Hila en Jacqueline.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:13 schreef Koen66 het volgende:
NL zal toch niet zo diep zinken en die Louisa naar het ESF te sturen hoop ik
Hoe kom je daar dan als normaal mens? Ik ben toch zeker geen mol?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De metro ónder de grond?![]()
Wat een absurd idee, wat is daar het nut nu weer van?
Nee, maar ik zit ook niet op jou.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan als normaal mens? Ik ben toch zeker geen mol?
Dat waardeer ik zeerquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit ook niet op jou.
oh jee, beterschap.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik voel me vandaag niet zo lekker
Beterschapquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dinsdag nog in een metro gezeten, toen ik in Amsterdam wasquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan als normaal mens? Ik ben toch zeker geen mol?
Beterschap! Misschien nog even wat zonnestraaltjes pakken?quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef NailQueen het volgende:
We moeten de mensen die tunnels graven natuurlijk wel aan het werk houden hè...quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De metro ónder de grond?![]()
Wat een absurd idee, wat is daar het nut nu weer van?
Waarom? Nee hoor, we moeten dat soort fratsen niet gaan lopen stimuleren door ze er ook nog voor te gaan betalen, laat ze liever wat nuttigs gaan doen!quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
We moeten de mensen die tunnels graven natuurlijk wel aan het werk houden hè...
Als ze boven de grond beginnen is dat wel zo praktischquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag nog in een metro gezeten, toen ik in Amsterdam was![]()
Maar dat was wel een beetje valsspelen, want die begon boven de grond
[..]
Beterschap! Misschien nog even wat zonnestraaltjes pakken?
Ik zit hier ook met twee niet-fitte mensen thuis; zelf voel ik me wel prima gelukkig.
Zeker! Maar die Amsterdammers hebben het weer niet goed begrepen hoor. Boven de grond rijdt de metro door vreselijke buitenwijken en langs kantoorpanden. En zodra je in de binnenstad komt, waar Amsterdam nog best mooi is, gaat hij onder de grondquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze boven de grond beginnen is dat wel zo praktischeen trein die alleen in tunnels rijdt lijkt me niks, want ik hoef zo goed als nooit voor de lol in een tunnel te zijn
Je hebt een punt. Misschien kunnen ze machinist ofzo worden, hier rijden telkens geen treinen omdat ze geen personeel genoeg hebben. Dus dan moet je niet nóg meer vervoersmiddelen gaan maken, als je ze toch niet kunt besturen!quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom? Nee hoor, we moeten dat soort fratsen niet gaan lopen stimuleren door ze er ook nog voor te gaan betalen, laat ze liever wat nuttigs gaan doen!
Raar! Juist dingen als Osdorp en de Bijlmer en zo lijken me veel easier on the eye als je er niet naar hoeft te kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker! Maar die Amsterdammers hebben het weer niet goed begrepen hoor. Boven de grond rijdt de metro door vreselijke buitenwijken en langs kantoorpanden. En zodra je in de binnenstad komt, waar Amsterdam nog best mooi is, gaat hij onder de grond
Precies, maar dat snappen al die bestuurders allemaal niet. Die willen gewoon kunnen zeggen dat ze een metro hebben laten aanleggen in hun stad, of die nu bovengronds rijdt of ondergronds (of helemaal niet) maakt ze niet uit.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Misschien kunnen ze machinist ofzo worden, hier rijden telkens geen treinen omdat ze geen personeel genoeg hebben. Dus dan moet je niet nóg meer vervoersmiddelen gaan maken, als je ze toch niet kunt besturen!
Kon niet beter, die vervelende Evenepoel slim geklopt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Poels met een mooiere sprint dan Verstappen vandaag!
De stadsbestuurders moeten treinbestuurders worden, oplossing voor allesquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, maar dat snappen al die bestuurders allemaal niet. Die willen gewoon kunnen zeggen dat ze een metro hebben laten aanleggen in hun stad, of die nu bovengronds rijdt of ondergronds (of helemaal niet) maakt ze niet uit.
Ik las pandacakequote:Op zaterdag 16 september 2023 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik morgen tijd heb, dan ga ik poging wagen om pandancake te bakken
Met verse panda?quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is chocolade-vanille-cake.
Wegens cakeweer?quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik morgen tijd heb, dan ga ik poging wagen om pandancake te bakken
Er schult blijkbaar ook een jazz-zanger in hem.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:40 schreef Koen66 het volgende:
Duncan kan toch echt wel een moppie zingen
Wat vind je raar?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:44 schreef Strani het volgende:
Nou, ik vind het maar raar allemaal.
Niet alles.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eigenlijk alles. Vind jij het niet raar dan?
Dat ik op dit tijdstip in bed lig, vind ik niet raar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
OhWat vind je bijvoorbeeld niet raar dan?
Voor mij begint de avond netquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik op dit tijdstip in bed lig, vind ik niet raar.
Ja zie ook dat vind ik heel raar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik op dit tijdstip in bed lig, vind ik niet raar.
Ik zou liever gewoon even gaan chillen in een loungebar, mag dat ook?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Prima. Samen naar de karaokebar?
Kijk dat vind ik dus ook raar, dat je niet alles raar vindt. Maar toch voel ik me door je gesterktquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook best veel dingen raar vind.
Ik weet niet of ik zo ver zou willen gaan om álles raar te vinden, maar het komt in de buurt.
Bestel je even een prosecco voor me?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou liever gewoon even gaan chillen in een loungebar, mag dat ook?
Ja prima, en dan gaan we het eens rustig over het leven en de wereld (lees: de mensen in deze SC) hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bestel je even een prosecco voor me?
Ah, Roger komt er ook bij! Ga zitten!
Ik vind het juist raar dat jij alles raar vind, waardoor ik dus weer meer raar vind dan ik net al deed, maar nog steeds niet alles.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dus ook raar, dat je niet alles raar vindt. Maar toch voel ik me door je gesterkt
* Kijkt even om zich heen of dit wel echt de loungebar is en niet stiekem de karaokebar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bestel je even een prosecco voor me?
Ah, Roger komt er ook bij! Ga zitten!
Ah ja. Ik vind het trouwens ook raar dat ik alles raar vindquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind het juist raar dat jij alles raar vind, waardoor ik dus weer meer raar vind dan ik net al deed, maar nog steeds niet alles.
Als ze gaat zingen staan we meteen op en mag zij de rekening betalenquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Kijkt even om zich heen of dit wel echt de loungebar is en niet stiekem de karaokebar.
* Gaat zitten.
Goed idee, doen we.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze gaat zingen staan we meteen op en mag zij de rekening betalen
Oh, dat vind ik zo mogelijk nog raarder.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja. Ik vind het trouwens ook raar dat ik alles raar vind
Wat een rare post eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo mogelijk nog raarder.
Waarmee ik dus nog weer meer dingen raar vind dan daarnet.
Dit wordt al haast een exponentiele groei aan gevonden raarheden.
Eerst nog even snel wat cocktails bestellenquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, doen we.![]()
* Vraagt "my number one" aan bij de barman
Dit gaat een goedkoop avondje worden.
Nee dat vind ik niet raar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een rare post eigenlijk.
Direct gedaan bij het aanvragen van dat nummer natuurlijk, ik ben geen amateur.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerst nog even snel wat cocktails bestellen
Oei, dan vindt jij nu ook niet langer alles raar.quote:
Netjes, trots op jequote:Op zaterdag 16 september 2023 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Direct gedaan bij het aanvragen van dat nummer natuurlijk, ik ben geen amateur.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, dan vindt jij nu ook niet langer alles raar.
Hoe moet dat nu verder?
Ik dacht al 'Wat heeft Helena ineens een lage stem in dit nummer'.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:51 schreef NailQueen het volgende:
Waarom wordt Sergey Lazarev hier gedraaid?
Ja kijk, dat vind ik dus helemaal niet raar nu.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja kijk, dat vind ik dus helemaal niet raar nu.
Strani en ik hebben dorst.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:54 schreef NailQueen het volgende:
Waarom staan er allemaal cocktails op de tafels?
Net de derde pornstar martini opquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Strani en ik hebben dorst.
Ja kijk, daar ga je.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik kijk om me heen en zie bijvoorbeeld een stoel en die is eigenlijk heel normaal, niks raars aan.
Oh, hadden ze die ook?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Net de derde pornstar martini op
Stond er tussenquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, hadden ze die ook?
Ik heb gewoon vijf keer de hele cocktailkaart besteld.
Nice, ik begin er meteen aan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Stond er tussenJij hebt er ook vijf staan.
Na elk glas een beetje beter.quote:
Ik geloof dat ze is begonnen @Strani, eerder dan verwacht nog wel.quote:Op zondag 17 september 2023 00:14 schreef NailQueen het volgende:
Gewoon meezingen jongens. Dat komt het helemaal goed!
Ik ben nergens aan begonnen. Ik zit rustig met Koen op de bank. Jullie begonnen ineens 'Europe having a celebration' te zingen.quote:Op zondag 17 september 2023 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze is begonnen @:strani, eerder dan verwacht nog wel.
Snel dat laatste glas leegtikken en wegwezen.
lekkerquote:Op zondag 17 september 2023 00:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey Koen! Wil je ook een cocktail?
Leugens. Ik ben nog nooit spontaan beginnen te zingen, ongeacht de hoeveelheid genuttigde drank.quote:Op zondag 17 september 2023 00:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nergens aan begonnen. Ik zit rustig met Koen op de bank. Jullie begonnen ineens 'Europe having a celebration' te zingen.
Er staan vast wel een paar glazen rum tussen de cocktails.quote:Op zondag 17 september 2023 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekkerwat heb je in de aanbieding?
Hier staat een Pornstar Martini. Maar dat zou ik niet doen. Strani en Roger zijn daar spontaan karaoke van gaan zingen. Beter kun je net als ik gewoon een prosecco bestellenquote:Op zondag 17 september 2023 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekkerwat heb je in de aanbieding?
rumquote:Op zondag 17 september 2023 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er staan vast wel een paar glazen rum tussen de cocktails.
Volgens mij heb ik gewoon alles besteld.
prosecco, lang niet opquote:Op zondag 17 september 2023 00:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier staat een Pornstar Martini. Maar dat zou ik niet doen. Strani en Roger zijn daar spontaan karaoke van gaan zingen. Beter kun je net als ik gewoon een prosecco bestellen
Koen en ik hebben alles gezien. En wij zijn nog nuchter genoegquote:Op zondag 17 september 2023 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Leugens. Ik ben nog nooit spontaan beginnen te zingen, ongeacht de hoeveelheid genuttigde drank.
I know my people.quote:
* Meteen de hele fles op tafel zet.quote:
Zo hehe, ik heb nog wat drankjes mee weten te krijgen in plastic glazenquote:Op zondag 17 september 2023 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze is begonnen @:strani, eerder dan verwacht nog wel.
Snel dat laatste glas leegtikken en wegwezen.
Weet je dat laatste zeker? Koen lijkt die rum al aardig aardig te vinden.quote:Op zondag 17 september 2023 00:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Koen en ik hebben alles gezien. En wij zijn nog nuchter genoeg
Limoncello ik vorige week nog, altijd lekker.quote:Op zondag 17 september 2023 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prosecco, lang niet op
net als limoncello
Nicequote:Op zondag 17 september 2023 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Meteen de hele fles op tafel zet.
Heel goed, ik heb de helft van die fles rum in een veldfles kunnen overschenken toen niemand keek.quote:Op zondag 17 september 2023 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo hehe, ik heb nog wat drankjes mee weten te krijgen in plastic glazenVoor jou ook natuurlijk.
Netjesquote:Op zondag 17 september 2023 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed, ik heb de helft van die fles rum in een veldfles kunnen overschenken toen niemand keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |