Hmm vaak zitten die metro's stiekem onder de grond. Heb je daar al gekeken?quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik geloof dat Belgrado de grootste stad in Europa is zonder metro. Dat is wel een gemis
De metro ónder de grond?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm vaak zitten die metro's stiekem onder de grond. Heb je daar al gekeken?
Ik heb verder ook alleen maar vragen Luctor.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onder de grond, maar waar zit het dan?
Laten we een beetje vertrouwen hebben in Twan, Cornald, Sander, Hila en Jacqueline.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:13 schreef Koen66 het volgende:
NL zal toch niet zo diep zinken en die Louisa naar het ESF te sturen hoop ik
Hoe kom je daar dan als normaal mens? Ik ben toch zeker geen mol?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De metro ónder de grond?![]()
Wat een absurd idee, wat is daar het nut nu weer van?
Nee, maar ik zit ook niet op jou.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan als normaal mens? Ik ben toch zeker geen mol?
Dat waardeer ik zeerquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit ook niet op jou.
oh jee, beterschap.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik voel me vandaag niet zo lekker
Beterschapquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dinsdag nog in een metro gezeten, toen ik in Amsterdam wasquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan als normaal mens? Ik ben toch zeker geen mol?
Beterschap! Misschien nog even wat zonnestraaltjes pakken?quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef NailQueen het volgende:
We moeten de mensen die tunnels graven natuurlijk wel aan het werk houden hè...quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De metro ónder de grond?![]()
Wat een absurd idee, wat is daar het nut nu weer van?
Waarom? Nee hoor, we moeten dat soort fratsen niet gaan lopen stimuleren door ze er ook nog voor te gaan betalen, laat ze liever wat nuttigs gaan doen!quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
We moeten de mensen die tunnels graven natuurlijk wel aan het werk houden hè...
Als ze boven de grond beginnen is dat wel zo praktischquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag nog in een metro gezeten, toen ik in Amsterdam was![]()
Maar dat was wel een beetje valsspelen, want die begon boven de grond
[..]
Beterschap! Misschien nog even wat zonnestraaltjes pakken?
Ik zit hier ook met twee niet-fitte mensen thuis; zelf voel ik me wel prima gelukkig.
Zeker! Maar die Amsterdammers hebben het weer niet goed begrepen hoor. Boven de grond rijdt de metro door vreselijke buitenwijken en langs kantoorpanden. En zodra je in de binnenstad komt, waar Amsterdam nog best mooi is, gaat hij onder de grondquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze boven de grond beginnen is dat wel zo praktischeen trein die alleen in tunnels rijdt lijkt me niks, want ik hoef zo goed als nooit voor de lol in een tunnel te zijn
Je hebt een punt. Misschien kunnen ze machinist ofzo worden, hier rijden telkens geen treinen omdat ze geen personeel genoeg hebben. Dus dan moet je niet nóg meer vervoersmiddelen gaan maken, als je ze toch niet kunt besturen!quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom? Nee hoor, we moeten dat soort fratsen niet gaan lopen stimuleren door ze er ook nog voor te gaan betalen, laat ze liever wat nuttigs gaan doen!
Raar! Juist dingen als Osdorp en de Bijlmer en zo lijken me veel easier on the eye als je er niet naar hoeft te kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker! Maar die Amsterdammers hebben het weer niet goed begrepen hoor. Boven de grond rijdt de metro door vreselijke buitenwijken en langs kantoorpanden. En zodra je in de binnenstad komt, waar Amsterdam nog best mooi is, gaat hij onder de grond
Precies, maar dat snappen al die bestuurders allemaal niet. Die willen gewoon kunnen zeggen dat ze een metro hebben laten aanleggen in hun stad, of die nu bovengronds rijdt of ondergronds (of helemaal niet) maakt ze niet uit.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Misschien kunnen ze machinist ofzo worden, hier rijden telkens geen treinen omdat ze geen personeel genoeg hebben. Dus dan moet je niet nóg meer vervoersmiddelen gaan maken, als je ze toch niet kunt besturen!
Kon niet beter, die vervelende Evenepoel slim geklopt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Poels met een mooiere sprint dan Verstappen vandaag!
De stadsbestuurders moeten treinbestuurders worden, oplossing voor allesquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, maar dat snappen al die bestuurders allemaal niet. Die willen gewoon kunnen zeggen dat ze een metro hebben laten aanleggen in hun stad, of die nu bovengronds rijdt of ondergronds (of helemaal niet) maakt ze niet uit.
Ik las pandacakequote:Op zaterdag 16 september 2023 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik morgen tijd heb, dan ga ik poging wagen om pandancake te bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |