Ik had een zeepkist klaar gezet.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Evenepoel-vlaggetjes liggen al klaar, neem ik aan?
Het is reuze gezellig bij Lucquote:
Bij mijn ouders, bij het tankstation, in de supermarkt, in de sportschool en nu hierquote:
Nu thuis iigquote:
Blijkbaarquote:
Ik heb een gerookt visje en een borrel bij me. De goede verstaander weet dan precies waar ik benquote:Op woensdag 13 september 2023 12:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik begin zin in mosselfeesten te krijgen.
Ben je op vijf plaatsen tegelijk?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mijn ouders, bij het tankstation, in de supermarkt, in de sportschool en nu hier
Wij vrouwen kunnen multitasken hequote:
Slechte verstaander hierquote:Op woensdag 13 september 2023 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een gerookt visje en een borrel bij me. De goede verstaander weet dan precies waar ik ben
Wat mis ik die babyhulkquote:Op woensdag 13 september 2023 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat mis ik die babyhulk![]()
Hoe gaat het nu eigenlijk met hem? Ik heb (nog) geen instagram. Ik kan hem dus niet volgen.
15 september nieuwe singlequote:Op woensdag 13 september 2023 15:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat mis ik die babyhulk![]()
Hoe gaat het nu eigenlijk met hem? Ik heb (nog) geen instagram. Ik kan hem dus niet volgen.
In het BZN-café?quote:Op woensdag 13 september 2023 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een gerookt visje en een borrel bij me. De goede verstaander weet dan precies waar ik ben
Goed hdat je het zefgt. Ik zet 'm ook op.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga de raad van Momo opvolgen en kijk nu ook naar de Vuelta.
quote:
Tussen reddingsbanden natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 13 september 2023 16:35 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Tussen reddingsbanden natuurlijk!Ik zijn blij dat je daar bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Mooie TTquote:Op woensdag 13 september 2023 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het belangrijkste naar de TT gekopieerd
Nou alvast succes.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
Deze behulpzame moeder heeft zich zojuist ingeschreven voor de kaartverkoop van Olivia Rodrigo in Nederland, België en Duitsland.
Het gaat op dezelfde manier als de kaartjes voor Taylor Swift. Dat wordt een spannende 20 september voor dochter, dan hoort ze of ze kaartjes mag kopen of wachtrij is. Ze is echt enorm fan van Olivia.
Het is een kleine kans maar het AD geeft kaarten weg.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
Deze behulpzame moeder heeft zich zojuist ingeschreven voor de kaartverkoop van Olivia Rodrigo in Nederland, België en Duitsland.
Het gaat op dezelfde manier als de kaartjes voor Taylor Swift. Dat wordt een spannende 20 september voor dochter, dan hoort ze of ze kaartjes mag kopen of wachtrij is. Ze is echt enorm fan van Olivia.
Top, heb het meteen ingevuldquote:Op woensdag 13 september 2023 18:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is een kleine kans maar het AD geeft kaarten weg.
Aladdin.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zin om een Disney klassieker op te zetten, maar welke zal ik eens gaan kijken.
Hoezo zit er een disclaimer voorafgaand aan die film.quote:
Zodat de film niet gecanceld wordt vanwege culturele ongevoeligheidjes en stereotyperingenquote:Op woensdag 13 september 2023 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo zit er een disclaimer voorafgaand aan die film.
En dat alleen maar omdat Iago tanden heeft, terwijl vogels dat niet hebben.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zodat de film niet gecanceld wordt vanwege culturele ongevoeligheidjes en stereotyperingen
Bij Qmusic kan je ook kans maken op kaartenquote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
Ik zag het, dank je! Heb dochter ook getipt!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Qmusic kan je ook kans maken op kaarten
https://qmusic.nl/win-tickets-voor-qmusic-presents-olivia-rodrigo
Bij mij maak je ook kans op kaarten! Een verwaarloosbare kans, maar toch!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zag het, dank je! Heb dochter ook getipt!
OLIVIA RODRIGOquote:Op woensdag 13 september 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij maak je ook kans op kaarten! Een verwaarloosbare kans, maar toch!
Laat maar danquote:Op woensdag 13 september 2023 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee er is wel meer voor nodig dan dat
Nee dat snap ik wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat maar dan![]()
Ik ga ook niet eens vrágen wat er dan voor nodig is
Olivia Rodrigo - GUTS world tour - Registro - Españaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |