Ik had een zeepkist klaar gezet.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Evenepoel-vlaggetjes liggen al klaar, neem ik aan?
Het is reuze gezellig bij Lucquote:
Bij mijn ouders, bij het tankstation, in de supermarkt, in de sportschool en nu hierquote:
Nu thuis iigquote:
Blijkbaarquote:
Ik heb een gerookt visje en een borrel bij me. De goede verstaander weet dan precies waar ik benquote:Op woensdag 13 september 2023 12:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik begin zin in mosselfeesten te krijgen.
Ben je op vijf plaatsen tegelijk?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mijn ouders, bij het tankstation, in de supermarkt, in de sportschool en nu hier
Wij vrouwen kunnen multitasken hequote:
Slechte verstaander hierquote:Op woensdag 13 september 2023 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een gerookt visje en een borrel bij me. De goede verstaander weet dan precies waar ik ben
Wat mis ik die babyhulkquote:Op woensdag 13 september 2023 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat mis ik die babyhulk![]()
Hoe gaat het nu eigenlijk met hem? Ik heb (nog) geen instagram. Ik kan hem dus niet volgen.
15 september nieuwe singlequote:Op woensdag 13 september 2023 15:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat mis ik die babyhulk![]()
Hoe gaat het nu eigenlijk met hem? Ik heb (nog) geen instagram. Ik kan hem dus niet volgen.
In het BZN-café?quote:Op woensdag 13 september 2023 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een gerookt visje en een borrel bij me. De goede verstaander weet dan precies waar ik ben
Goed hdat je het zefgt. Ik zet 'm ook op.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga de raad van Momo opvolgen en kijk nu ook naar de Vuelta.
quote:
Tussen reddingsbanden natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 13 september 2023 16:35 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Tussen reddingsbanden natuurlijk!Ik zijn blij dat je daar bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Mooie TTquote:Op woensdag 13 september 2023 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het belangrijkste naar de TT gekopieerd
Nou alvast succes.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
Deze behulpzame moeder heeft zich zojuist ingeschreven voor de kaartverkoop van Olivia Rodrigo in Nederland, België en Duitsland.
Het gaat op dezelfde manier als de kaartjes voor Taylor Swift. Dat wordt een spannende 20 september voor dochter, dan hoort ze of ze kaartjes mag kopen of wachtrij is. Ze is echt enorm fan van Olivia.
Het is een kleine kans maar het AD geeft kaarten weg.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
Deze behulpzame moeder heeft zich zojuist ingeschreven voor de kaartverkoop van Olivia Rodrigo in Nederland, België en Duitsland.
Het gaat op dezelfde manier als de kaartjes voor Taylor Swift. Dat wordt een spannende 20 september voor dochter, dan hoort ze of ze kaartjes mag kopen of wachtrij is. Ze is echt enorm fan van Olivia.
Top, heb het meteen ingevuldquote:Op woensdag 13 september 2023 18:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is een kleine kans maar het AD geeft kaarten weg.
Aladdin.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zin om een Disney klassieker op te zetten, maar welke zal ik eens gaan kijken.
Hoezo zit er een disclaimer voorafgaand aan die film.quote:
Zodat de film niet gecanceld wordt vanwege culturele ongevoeligheidjes en stereotyperingenquote:Op woensdag 13 september 2023 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo zit er een disclaimer voorafgaand aan die film.
En dat alleen maar omdat Iago tanden heeft, terwijl vogels dat niet hebben.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zodat de film niet gecanceld wordt vanwege culturele ongevoeligheidjes en stereotyperingen
Bij Qmusic kan je ook kans maken op kaartenquote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
Ik zag het, dank je! Heb dochter ook getipt!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Qmusic kan je ook kans maken op kaarten
https://qmusic.nl/win-tickets-voor-qmusic-presents-olivia-rodrigo
Bij mij maak je ook kans op kaarten! Een verwaarloosbare kans, maar toch!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zag het, dank je! Heb dochter ook getipt!
OLIVIA RODRIGOquote:Op woensdag 13 september 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij maak je ook kans op kaarten! Een verwaarloosbare kans, maar toch!
Laat maar danquote:Op woensdag 13 september 2023 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee er is wel meer voor nodig dan dat
Nee dat snap ik wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat maar dan![]()
Ik ga ook niet eens vrágen wat er dan voor nodig is
Olivia Rodrigo - GUTS world tour - Registro - Españaquote:
Dat, en ik kan Catalonië natuurlijk niet in dus dan blijft alleen Madrid over als optie.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Olivia Rodrigo - GUTS world tour - Registro - España
En straks heb je kaarten voor Olivia in Spanje maar op zo`n grote afstand dat @:Strani niet als taxichauffeur kan helpen.
Hoe gaat het met je rijlessen?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat, en ik kan Catalonië natuurlijk niet in dus dan blijft alleen Madrid over als optie.
DRIVERS LICENSE!quote:
quote:
Good for you.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]Dat was niet bewust, maar een uitstekend codewoord!
Ik weet mijn bronnen altijd wel te vinden. Anderen hadden toch ook wel moeten weten dat jij op de Spaanse zwarte markt wel wat bij elkaar kon scharrelenquote:Op woensdag 13 september 2023 20:52 schreef Strani het volgende:
Kijk, er is tenminste iemand die wel doet wat gedaan moet worden om aan kaartjes te komen.
@:Redefine, thanks voor je DM en twee kaartjes voor Olivia Rodrigo zijn naar je onderweg
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij maak je ook kans op kaarten! Een verwaarloosbare kans, maar toch!
Het is misschien minder effectief, maar als het zo ver over datum is heb je het gemiddeld ook niet heel erg nodigquote:Op woensdag 13 september 2023 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien binnenkort mijn Dampo eens vervangen.Huidige potje heeft een 'niet gebruiken na'-datum van september 2014.
Nee, dat klopt. Gelukkig niet, zou ik bijna willen zeggen. Maar nu intussen al bijna twee weken aan het hoesten.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is misschien minder effectief, maar als het zo ver over datum is heb je het gemiddeld ook niet heel erg nodig
Ik zal toch eerst voor de 10 jaar over datum gaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien binnenkort mijn Dampo eens vervangen.Huidige potje heeft een 'niet gebruiken na'-datum van september 2014.
Je hoestje klinkt een beetje als een corona hoestje!quote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Gelukkig niet, zou ik bijna willen zeggen. Maar nu intussen al bijna twee weken aan het hoesten.
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
Oke in de wormhole gevallen van een millennialnostalgie pagina op Instagram. Nu proberen waiting for tonight en no scrubs uit mn hoofd te krijgen.
Zou ik het dan ook eindelijk te pakken hebben.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hoestje klinkt een beetje als een corona hoestje!
quote:
Ze heeft nu ook een podcastquote:Op donderdag 14 september 2023 12:46 schreef NailQueen het volgende:
Het nieuwe boek van Hoe Overleef Ik? is uit. Vanmiddag even kijken of ik hem al kan kopen. Ik heb vroeger alle boeken daarvan gelezen
Heb je iets op de planning staan?quote:Op donderdag 14 september 2023 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik voel me nerveus en ik weet niet waarom.
Nee, vandaag niks, morgen alleen werk en in het weekend ook niks bijzonders.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je iets op de planning staan?
Die was ook prima, maar te onopvallend.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit de recap van de eerste halve finale te kijken. Die tweeling van Azerbaijan was ik alweer helemaal vergeten. Terwijl ik het zeker niet slecht vond
Op het werk ook niks bijzonders op de planning waar je nerveus van zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 14 september 2023 16:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, vandaag niks, morgen alleen werk en in het weekend ook niks bijzonders.
Nog steeds in m’n top 10.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit de recap van de eerste halve finale te kijken. Die tweeling van Azerbaijan was ik alweer helemaal vergeten. Terwijl ik het zeker niet slecht vond
Nee, gewoon een dag als alle anderen.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het werk ook niks bijzonders op de planning waar je nerveus van zou kunnen zijn?
Ja, vaag dan.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dag als alle anderen.
Daarom is het ook zo vaag.
quote:Op donderdag 14 september 2023 17:52 schreef H_T het volgende:
De One day more is geweest, vanaf nu heb ik lekker een weekje vrij
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:13 schreef NailQueen het volgende:
Verdomme. 3fm draait de nieuwe van Claude en Suzan en Freek. Ik had gehoopt dat ik hem nog zou kunnen ontwijken
Echt een vreselijk nummer. Qua rijmelarij steekt het BLØF nog naar de kroon. "We zouden altijd samen blijven, maar wie je was is niet meer bij me". Echt, jezusquote:Op donderdag 14 september 2023 18:13 schreef NailQueen het volgende:
Verdomme. 3fm draait de nieuwe van Claude en Suzan en Freek. Ik had gehoopt dat ik hem nog zou kunnen ontwijken
Claude verdiend sowieso meer dan dit zouteloze duo.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Echt een vreselijk nummer. Qua rijmelarij steekt het BLØF nog naar de kroon. "We zouden altijd samen blijven, maar wie je was is niet meer bij me". Echt, jezusEen anti-Nobelprijs voor die zin.
Vervelendquote:Op donderdag 14 september 2023 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dag als alle anderen.
Daarom is het ook zo vaag.
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Echt een vreselijk nummer. Qua rijmelarij steekt het BLØF nog naar de kroon. "We zouden altijd samen blijven, maar wie je was is niet meer bij me". Echt, jezusEen anti-Nobelprijs voor die zin.
Radiozenders zoals Qmusic lopen er helaas mee weg. Nu moet het ook gezegd worden dat daar niet zo lang geleden Schültenbrau uitgeroepen werd als Alarmschijf. Dus echt een verrassing is het nietquote:Op donderdag 14 september 2023 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Radiozenders zoals Qmusic lopen er helaas mee weg. Nu moet het ook gezegd worden dat daar niet zo lang geleden Schültenbrau uitgeroepen werd als Alarmschijf. Dus echt een verrassing is het niet(Qmusic had echt nooit de top 40 moeten overnemen)
Inmiddels wel wat weggetrokken.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Heb je je hoofd inmiddels wat leger kunnen maken?
Als er echt wat was, krijg je binnenkort wel een boos telefoontjequote:Op donderdag 14 september 2023 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat weggetrokken.
Ook was het mijn hoofd niet echt, het was zo'n diepe onderbuik nervositeit.
Mijn hoofd probeerde slechts te achterhalen waar dat gevoel toch vandaan kwam.
Nu ga ik nog bijna morgen bij aankomst een boze baas voor de deur verwachten.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er echt wat was, krijg je binnenkort wel een boos telefoontje
Maak je tegenwoordig explosieven?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu ga ik nog bijna morgen bij aankomst een boze baas voor de deur verwachten.![]()
Maar dat zal wel niet. Het werk wat ik vandaag deed is zo goed als onmogelijk iets fout bij te doen zonder dat vrijwel direct te merken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |